PDA

Bekijk Volledige Versie : Criminaliteit VS stijgt voor het eerst sinds 1991



Dx_
29-10-02, 11:43
Criminaliteit VS stijgt voor het eerst sinds 1991
WASHINGTON (ANP) - De criminaliteit in de Verenigde Staten is vorig jaar voor het eerst in tien jaar toegenomen. Dat blijkt uit een rapport van de recherchedienst FBI, dat maandag is gepresenteerd.

De FBI meldde dat het aantal moorden, berovingen, autodiefstallen, inbraken en verkrachtingen in 2001 met 2,1 procent is gestegen in vergelijking tot een jaar eerder. Alleen het aantal zware mishandelingen nam af, met 5 procent.

In totaal werden er vorig jaar 11,8 miljoen misdaden gepleegd, stelt de FBI. Bij de autodiefstallen was de stijging met 5,7 procent het grootst.

Mark
29-10-02, 19:02
Geplaatst door Dx_
Criminaliteit VS stijgt voor het eerst sinds 1991
WASHINGTON (ANP) - De criminaliteit in de Verenigde Staten is vorig jaar voor het eerst in tien jaar toegenomen. Dat blijkt uit een rapport van de recherchedienst FBI, dat maandag is gepresenteerd.

De FBI meldde dat het aantal moorden, berovingen, autodiefstallen, inbraken en verkrachtingen in 2001 met 2,1 procent is gestegen in vergelijking tot een jaar eerder. Alleen het aantal zware mishandelingen nam af, met 5 procent.

In totaal werden er vorig jaar 11,8 miljoen misdaden gepleegd, stelt de FBI. Bij de autodiefstallen was de stijging met 5,7 procent het grootst.

De stijging van het aantal moorden verbaasd mij niets. Er zijn immers in 1 dag meer dan 3000 mensen vermoord in de VS vorig jaar dus dat kan de cijfers sterk beinvloeden.

~Panthera~
29-10-02, 19:36
Heerlijk land ! Geef iedereen een wapen en in no time heeft U ook zo'n gezellige samenleving ! :duim:

Mark
29-10-02, 19:58
Geplaatst door ~Panthera~
Heerlijk land ! Geef iedereen een wapen en in no time heeft U ook zo'n gezellige samenleving ! :duim:

Gelukkig leven wij in een paradijs zonder misdaad ;)

~Panthera~
29-10-02, 20:20
Geplaatst door Mark


Gelukkig leven wij in een paradijs zonder misdaad ;)
------

Vergeleken met the US of A ???
Laat ik het zo zeggen : ik zou toch niet willen ruilen. :D

Mark
29-10-02, 20:33
Geplaatst door ~Panthera~

------

Vergeleken met the US of A ???
Laat ik het zo zeggen : ik zou toch niet willen ruilen. :D

Hmmm ik heb in allebei gewoond en het heeft allebei zijn voor- en nadelen... maar ja Nederland blijft nou eenmaal thuis voor mij.