PDA

Bekijk Volledige Versie : wateenrotdagmetrotmensen



Mara
29-10-02, 13:26
Hoi, ik ben blij dat er nog maroc.nl is, kan ik me tenminste nog een beetje vermaken. Wat een rotdag op mijn werk zeg en ik ben niet eens chagerijnig!! Ik ben nu al twee keer afgebekt :traan1:

Mara
29-10-02, 13:26
En ja ik weet wel dat er ergere dingen zijn op de wereld.

Erwin
29-10-02, 13:28
Vertel het eens meissie, wat zit je precies dwars?

bman
29-10-02, 13:29
Geplaatst door Mara
En ja ik weet wel dat er ergere dingen zijn op de wereld.

Haha, nou het risico om op Maroc.nl tegen een scheldkanonnade of een doodsverwensing aan te lopen is niet bepaald klein...

Ik weet nog wel een hele flauw mop om je op te beuren:

Hoe stuurt een belg een e-mail?

Ant.: door zijn laptop in een brievenbus te gooien.

Mara
29-10-02, 13:33
Geplaatst door bman


Haha, nou het risico om op Maroc.nl tegen een scheldkanonnade of een doodsverwensing aan te lopen is niet bepaald klein...

Ik weet nog wel een hele flauw mop om je op te beuren:

Hoe stuurt een belg een e-mail?

Ant.: door zijn laptop in een brievenbus te gooien.

Hahahaha ik moest vooral lachen om het eerste :D

Mara
29-10-02, 13:40
Geplaatst door Erwin
Vertel het eens meissie, wat zit je precies dwars?


Ik hou er niet van om afgebekt te worden om niets, verder gaat alles goed hoor, ben nog niet op weg naar het Riagg. Maar had gewoon even de de pest in.

Erwin
29-10-02, 13:46
Ik krijg ook wel 's een grote bek op m'n werk, maar dan hebben ze het niet expliciet tegen mij gelukkig. Dan gaat het meer om het feit dat ik degene ben die ze het zwembad uitgooi :)
Bij jou zal ook iets dergelijks aan de hand zijn?

Tomas
29-10-02, 13:51
Geplaatst door Mara
Hoi, ik ben blij dat er nog maroc.nl is, kan ik me tenminste nog een beetje vermaken. Wat een rotdag op mijn werk zeg en ik ben niet eens chagerijnig!! Ik ben nu al twee keer afgebekt :traan1:

Stuur die vervelende mensen hier maar langs, dan helpen we je wel even.

Donna
29-10-02, 13:53
Geplaatst door Mara
Hoi, ik ben blij dat er nog maroc.nl is, kan ik me tenminste nog een beetje vermaken. Wat een rotdag op mijn werk zeg en ik ben niet eens chagerijnig!! Ik ben nu al twee keer afgebekt :traan1:



Gewoon terugschelden.

Hard. Tot het gaat bloeden.

Mara
29-10-02, 13:58
Geplaatst door Donna




Gewoon terugschelden.

Hard. Tot het gaat bloeden.


:stout: :stout: In gedachten heel vaak maar in het echt blijk ik vaak te lief (lees:laf) stom he? Maar ik kom er wel ik ben nu 24 en hoop over tien jaar een keer iemand een scheldkannonade te geven :p ik ben nu bezig met pruttelend protesteren :wat?!: en dat helpt nog niet zo.

Mara
29-10-02, 14:00
Geplaatst door Erwin
Ik krijg ook wel 's een grote bek op m'n werk, maar dan hebben ze het niet expliciet tegen mij gelukkig. Dan gaat het meer om het feit dat ik degene ben die ze het zwembad uitgooi :)
Bij jou zal ook iets dergelijks aan de hand zijn?

Nee ik ben altijd lief.....ik voel me nu alleen :duivel: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :auw: :duivel: :duivel: :duivel: he lekker die plaatjes!!

Marsipulami
29-10-02, 14:17
Geplaatst door bman


Haha, nou het risico om op Maroc.nl tegen een scheldkanonnade of een doodsverwensing aan te lopen is niet bepaald klein...

Ik weet nog wel een hele flauw mop om je op te beuren:

Hoe stuurt een belg een e-mail?

Ant.: door zijn laptop in een brievenbus te gooien.

:lol: :p :fplet: :melig2: :lole:

rachid23
29-10-02, 16:06
Geplaatst door Mara
Hoi, ik ben blij dat er nog maroc.nl is, kan ik me tenminste nog een beetje vermaken. Wat een rotdag op mijn werk zeg en ik ben niet eens chagerijnig!! Ik ben nu al twee keer afgebekt :traan1:


Heb jij geluk gehad dat je geen eendagsvlieg bent...

jas
29-10-02, 16:18
Geplaatst door Mara
Hoi, ik ben blij dat er nog maroc.nl is, kan ik me tenminste nog een beetje vermaken. Wat een rotdag op mijn werk zeg en ik ben niet eens chagerijnig!! Ik ben nu al twee keer afgebekt :traan1:

Ik krijg gisteren op school een hele kop koffie over m'n kruis, daarna word op het station m'n portemonee gerold!

Vandaag is m'n broek weer schoon gewassen en is de zakkenroller opgepakt en m'n belangrijkste documenten weer in mijn bezit.

Morgen heb je vast een hele goeie dag...

Dutchguy
29-10-02, 16:25
Mara, de volgende keer gewoon niets zeggen maar met de vuist op tafel slaan en meteen weg lopen. Kijken wat voor effect dat heeft. Soms moet je een verwachtingspatroon doorbreken.

Idolater
29-10-02, 16:26
Geplaatst door fuckjasserA


Ik krijg gisteren op school een hele kop koffie over m'n kruis, [...]
Morgen heb je vast een hele goeie dag...

Sorry, dat vond ik nogal grappig. 2 reacties: auw! en hahaha :)
Ja, leedvermaak...moet toch ook wel kunnen.

sil
30-10-02, 00:25
Geplaatst door bman


Haha, nou het risico om op Maroc.nl tegen een scheldkanonnade of een doodsverwensing aan te lopen is niet bepaald klein...

Ik weet nog wel een hele flauw mop om je op te beuren:

Hoe stuurt een belg een e-mail?

Ant.: door zijn laptop in een brievenbus te gooien.

Heb je ,Man bijt hond , gezien????

Mara
30-10-02, 14:21
Zooooo een nieuwe dag!!!! Wat een grappige reacties trouwens, het is erg leuk om te lezen dat iemand anders koffie in zijn kruis krijgt en z'n portemonnee gejat wordt (leedvermaak helpt dus echt)! Maaruh gisteravond kreeg ik ook nog slecht nieuws en toen heb ik uitgejammerd bij mijn vriend, chocolade gekocht en met een pot thee in bed opgegeten (terwijl ik naar ATWT keek op video). Heeeeerlijk kan het iedereen aanraden, het gaat al weer een stuk beter. :boogie: Zo en met deze bijdrage wordt het Libellegehalte van maroc.nl wat groter.

Dutchguy
30-10-02, 16:45
Geplaatst door Mara
Zo en met deze bijdrage wordt het Libellegehalte van maroc.nl wat groter.

Krijgen we dan nieuwe naaipatronen en een recept voor pompoentaart? :D

Mara
30-10-02, 18:05
Geplaatst door Dutchguy


Krijgen we dan nieuwe naaipatronen en een recept voor pompoentaart? :D

Ehm ik heb vandaag wel zelf een armbandje gemaakt en pompoentaart ken ik niet maar mijn appeltaart is beroemd :zwaai: