PDA

Bekijk Volledige Versie : Betrapt....

Salaouia
29-10-02, 18:52
:koppel:
Ik heb sinds mijn 14e een 'relatie' met een jongen uit Marokko. Mijn ouders zijn tégen vriendjes. En dat wist ik donders goed. Altijd sprak ik met hem af als mijn vader maghreb ging bidden dan bleef ik bij hem tot eladden was van lerscha, dan ging ik weer snel naar huis voordat mijn vader thuis kwam van de moskee. Mijn moeder ging dat jaar niet mee, dus vandaar dat ik gaan en kon komen wanneer ik wilde en kon. De schoonzusje van mijn zus die een paar huizen naast ons woonde, hield dat jaar een bruiloft, wij waren ook uitgenodigt. Maar ik wou ZO graag bij mijn vriend zijn en wou dus graag met hem afspreken. Ik wist dat mijn vader naar familie was in een andere hlchoema (wijk) en wachtte totdat ik de ladden hoorde van elmaghreb en sprintte naar huis om (eindelijk) die kandoe3a uit te doen die ik aanhad en had me snel in mijn spijkerbroek en truitje gehesen. Ik nam contact op met mijn vriend en spraken samen af maar het was best wel donker dus we zagen elkaar niet zo goed en interpreteerden verkeerd. Ik stond te wachten in een andere straat en hij in zijn straat. Ik werd met de minuut nerveuser bang dat mijn vader langs zou komen en me daar zou treffen. Eindelijk zagen we elkaar en hij kwam op me aflopen. En ik liep alvast naar de plek waar we altijd afspraken. Deze plek was in de lhoema waar die familie woonde. Hij kwam naast mij lopen en gaf me een hand en vroeg hoe het ging. Ik zei goed en samen staken we de weg over. Ik hefde mijn hoofd op en zag mijn vader aan de andere kant van de weg lopen..........en de rest kunnen jullie zelf invullen..........damnnnnnnnnnnn hoe dat gaat aflopen ......

cha3bia
30-10-02, 13:20
meisje ik wens je heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes!!!
wajouw wajouw! dit is echt heeeel erg voor je elhbiba!!
Was er nog iemand bij je vader toen je betrapt werd? (je weet wel wat ik daarmee wil zeggen) binnen de kortste x weet heel morokko het!!!
Komt er nog een vervolg wella???

(als je nog leeft tenminste) hihihihihi

thalaj a gti!!!

fes
11-11-02, 12:32
vertel verder. hoe zit het nu tussen jou en die jongen. In marokko maak ik ook van dit soort dingen mee. echt erg!!!

casawiea
11-11-02, 21:38
hey
ik heb ook een hele en aardige vriend in marokko het is een buurjongen van mij maar heb al 2 jar met hem maar nooit zijn me ouders derachter gekomen. als ik met hem ga zwemmen of naar het strand ga dan ben ik toch wel weer ff bang dat ik iemand van me familie zou tegenkomen. maar toen we een keertje naar het strand gingen ging me nicht ook me gelukkig maar we wisten alleen niet dat me neef der ook was maar hij vroeg wat we met hun deden en toen hadden we ff heel snel een smoesje maar jah. maar meiske je moet nooit met een jongen in de buurt van je huis afspreken spreek bij het zwembad of bij het strand af daar is de kans heel klein dat je je vader of moeder zou tegenkomen
maar ok heb verder nix meer te schrijfen
kusjes moi

fouad21
29-11-02, 21:35
Hey meisje,

Ik heb maar 1 vraag, HOE HEB JE DIT OVERLEEFD DAT JE HET NOG KAN NAVERTELLEN!!!

moehamed
03-12-02, 14:14
[QUOTE]Geplaatst door Salaouia
[B]:koppel:
Ik heb sinds mijn 14e een 'relatie' met een jongen uit Marokko. Mijn ouders zijn tégen vriendjes. En dat wist ik donders goed. Altijd sprak ik met hem af als mijn vader maghreb ging bidden dan bleef ik bij hem tot eladden was van lerscha, dan ging ik weer snel naar huis voordat mijn vader thuis kwam van de moskee. Mijn moeder ging dat jaar niet mee, dus vandaar dat ik gaan en kon komen wanneer ik wilde en kon. De schoonzusje van mijn zus die een paar huizen naast ons woonde, hield dat jaar een bruiloft, wij waren ook uitgenodigt. Maar ik wou ZO graag bij mijn vriend zijn en wou dus graag met hem afspreken. Ik wist dat mijn vader naar familie was in een andere hlchoema (wijk) en wachtte totdat ik de ladden hoorde van elmaghreb en sprintte naar huis om (eindelijk) die kandoe3a uit te doen die ik aanhad en had me snel in mijn spijkerbroek en truitje gehesen. Ik nam contact op met mijn vriend en spraken samen af maar het was best wel donker dus we zagen elkaar niet zo goed en interpreteerden verkeerd. Ik stond te wachten in een andere straat en hij in zijn straat. Ik werd met de minuut nerveuser bang dat mijn vader langs zou komen en me daar zou treffen. Eindelijk zagen we elkaar en hij kwam op me aflopen. En ik liep alvast naar de plek waar we altijd afspraken. Deze plek was in de lhoema waar die familie woonde. Hij kwam naast mij lopen en gaf me een hand en vroeg hoe het ging. Ik zei goed en samen staken we de weg over. Ik hefde mijn hoofd op en zag mijn vader aan de andere kant van de weg lopen..........en de rest kunnen jullie zelf invullen..........damnnnnnnnnnnn hoe dat gaat aflopen ...... ikzeg nerveus tegen mijn vriend dat mijnvader eraan komt... we lopen snel de andere kant op...ik loop voorop en mijn vriend vlak achter mij..zodat mijn vader mijn ni zou zien... Ik durfde niet naar huis te keren want ik was bang...Wat moet ik doen vroeg ik aan mijn vriend...je moet naar huis keren,zei hij.Ik ben er zeker van dat hij u niet gezien heeft...Ik ston op mijn benen te rillen...ik wachtte even..om er zeker van te zijn dat mijn vader niet buiten staat. Ik keer terug naar huis,en loop snel naar boven.oef dacht ik,niemand heeft mij gezien!Toen ik de deur opendeed zag ik mijn vader voor mij staan....

Sonja
04-12-02, 15:47
....hij pakte z'n riem en sloeg me ermee totdat ik op een kip leek.

moehamed
05-12-02, 10:37
[QUOTE]Geplaatst door Sonja
[B]....hij pakte z'n riem en sloeg me ermee totdat ik op een kip leek.Heb ik een hoer opgevoed,vroeg hij?Ik schaamde mij dood!Hij is gewoon een jongen die met mij op school zit...en nu heb ik hem weer tegengekomen...we zeiden alleen maar een goede dag tegen mekaar!Mijn vader werdt nog kwader...je durft nog liegen tegen mij,zei hij woest.Hij nam weer zijn riem en begon weer te slaan,harder en harder...Mijn moeder hoorde de lawaai..en kwam gerend naar mij toe...Niet doen Omar,zei ze tegen mij vader!Waarom slaag je haar?Wat heeft ze misdaan....

imanor
06-12-02, 11:41
lieve salouia wat heb jij trouwens een mooie naam. Ik vind het heel erg wat je hebt meegamaakt ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik ben door zo iets bijna op mijn 15de getrouwd geweest.

Ik wil je dus echt op je hart drukken dat als je ooit een vriend neemt in Marokko je het gewoon aan je ouders vertelt want ik doe dat nu ook. Je zal wel denken ja jij hebt hele makklijke ouders maar helemaal niet ik ben nu gewoon heel erg sirieus en als ik iemand leuk vind dan weet hij waar mijn huis ligt en kan hij mij om mijn hand komen vragen.

Dat is gewoon het beste om vertrouwen te winnen bij je ouders en alles komt goed INSHALLAH. Je moet gewoon leren van je fouten.

Veel liefs van Imane.

minous
06-12-02, 11:54
vrijheid, blijheid..

Leve de islam zullen we maar zeggen.

Wat ben ik blij dat ik zo niet ben opgegroeid, mijn ouders hebben mij alle vrijheid gegeven en de normen en waarden die je nodig hebt op die leeftijd. Niemand heeft mij ooit geslagen!

Ik heb gewoon medelijden met jullie!

nunusa
30-12-02, 12:55
:( :fpotver:

Oumaimae
31-12-02, 13:12
Minous,

Ik heb gemerkt dat jij arm bent in je beleving en begrip, want dat laatste heb je echt niet. Medelijden heeft zij niet nodig, lijkt mij. Ik denk dat jij ook niets doet met die vrijheid die je van je ouders krijgt. Met alle respect voor hen. Salouia, ik kan aanraden om geen relatie te beginnen op een jonge leeftijd, zelfs niet in Marokko. Het zal je leven en toekomst in Nederland enorm beinvloeden, denk na meid, twice wize!

Thallaw al7bab, alvast een goed jaarwisseling toegewenst!!!

Oumaima :)

tangawie
02-01-03, 21:01
salaam meid ik wens je heel veel sterkte toe ik ben zelf ook betrapt maar ik ben opgevoed door mijn oom en tante. maar ik ben niet geslagen ik heb wel wat preken eraan overgehouden maar ik bewonder je toch dat je dit durft te plaatsen! veel geluk in 2003!

my_amel
24-01-03, 14:15
oke nu wil ik alleen nog weten

of deze verhaal is verzonnen of echt is gebeurt. Als het verzonnen is dan wil ik die gene wel feliciteren.

beslemma allemaal

n.a
05-02-03, 16:06
hallo dit is 100 % verzonnen

eerst was je moeder er niet en toen in een keer wel.
maar ja, sommige mensen hebben geen leven en willen gewoon aandacht. :o

nou miss no life, de ballen