PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw zonder kleren gearresteerd die controles op buitenlanders beu was.



Marsipulami
30-10-02, 12:05
Kwade Française uit de kleren op luchthaven

Een Française die de zeer grondige controles voor buitenlanders op de kleinere Amerikaanse luchthavens beu werd, ging compleet uit de bol en trok haar blouse en bh uit. Eliane Aguillaume uit Parijs werd daarop door de luchthavenpolitie van Evansville, Indiana, afgevoerd naar de gevangenis.

De vrouw verloor haar geduld toen een vrouwelijke controleur de metaaldetector in haar blouse stopte om haar bh-zone te screenen. Toen de controleur het onderzoek nog eens wou overdoen, trok Aguillaume haar kleren uit en gaf ze aan de overijverige bediende.

Ze weigerde daarna zich in de handboeien te laten slaan. De Amerikanen reageerden met typische cool: de luchthaven werd voor tien minuten gesloten en er werd een borgtocht van 5300 dollar (5350 euro) vastgesteld voor Aguillaume.

30/10/2002

©Copyright De Standaard

Tomas
30-10-02, 12:30
Euhm...

Kan je geen link plaatsen, waar wat foto's of videofilmpjes staan vermeld?

Ik moet de bronnen controleren. Dat doe ik altijd. Dat weet je.

Tammy
30-10-02, 19:16
WAAAAHAHAHAHA!!!! Wat een actie van die vrouw!!!! Echt super, moesten meer mensen doen, maffe rascisten daar. Jammer dat die sluipschutter geen blank iemand was. Hadden die idioten in Amerika eindelijk eens iets op zichzelf aan te merken kunnen hebben.
:zweep:

sil
30-10-02, 19:31
Geplaatst door Tammy
WAAAAHAHAHAHA!!!! Wat een actie van die vrouw!!!! Echt super, moesten meer mensen doen, maffe rascisten daar. Jammer dat die sluipschutter geen blank iemand was. Hadden die idioten in Amerika eindelijk eens iets op zichzelf aan te merken kunnen hebben.
:zweep:

Het was toch een amerikaan,wat maakt het uit welke kleur hij heeft

Donna
30-10-02, 20:18
:lole: :lole:

Grrlpower rulezz!!!!!!!!

Mark
30-10-02, 20:25
ik zou zeggen dames, volg dit goede voorbeeld

;)

I'mNumber1
30-10-02, 20:39
Geplaatst door Mark
ik zou zeggen dames, volg dit goede voorbeeld

;)

o zo wijze woorden die absoluut nagevolgd moeten worden. :)

Mark
30-10-02, 20:42
Im Number 1: Jouw ondertekening brengt elke keer weer een lach op mijn gezicht :)

Ik ga ook weer eens wat anders verzinnen!

I'mNumber1
30-10-02, 20:45
Geplaatst door Mark
Im Number 1: Jouw ondertekening brengt elke keer weer een lach op mijn gezicht :)

Ik ga ook weer eens wat anders verzinnen!


:hihi: ...beheer heeft mijn ondertekening al 3 X verwijderd..maar khaal t steeds terug :p

Amellady
30-10-02, 22:37
zie hier waarom mannen een hekel aan hoofddoeken hebben

het liefst zouden ze willen dat alle vrouwen naakt over straat liepen

Tomas
31-10-02, 08:41
Geplaatst door Amellady
zie hier waarom mannen een hekel aan hoofddoeken hebben

het liefst zouden ze willen dat alle vrouwen naakt over straat liepen

Oneens: Niet alle vrouwen en een hoofddoekje alleen is geen bezwaar.