PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhip! Topic van yehiyaayyash is toG weg?



Aphrodisiac
30-10-02, 18:51
:duim:

"beheer", dat is nou klasse.

Dank u wel.

Is,
30-10-02, 18:53
Vraag is wanneer hij vertrekt :zwaai:

Aphrodisiac
30-10-02, 18:56
Geplaatst door Is,
Vraag is wanneer hij vertrekt :zwaai:

Geen idee...

Beetje bij beetje, stap voor stap...

Eerst topic van yehiyaayyash weg... En dan volgt het persoontje zelf wel...

tallesman
30-10-02, 19:08
Een topic van Yehayayayssjsahahshsahaha verwijderd?
Kan ik me bijna niet voorstellen, ze zijn altijd zó informatief...

Laat me raden waar het over ging:
* Corruptie binnen de Palestijnse Autoriteit, of
* De zinloosheid van zelfmoordaanslagen, of
* Over de problemen die ontstaan door de Israelische kabinetscrisis, of
* Over de verderfelijke invloed van Hamas-schoolboeken op Palestijnse kinderen, of
* De prestatie van Israel om in 50 jaar tijd zo'n bloeiend welvarend democratisch land te worden ondanks de vijandigheid van de Arabische buren............

i love israel
30-10-02, 19:11
ne tallesman deze keer was hij echt erg.

beheer thxs voor het snelle ingrijpen.

Is,
30-10-02, 19:12
Waar ging de topic over?

i love israel
30-10-02, 19:14
2 israelische meisjes van 13.

Is,
30-10-02, 19:16
Geplaatst door i love israel
2 israelische meisjes van 13.


2 Meisjes met `n paspoort van een land wat gestolen is........

i love israel
30-10-02, 19:20
Geplaatst door Is,



2 Meisjes met `n paspoort van een land wat gestolen is........

ach het IS tenminste een paspoort en ook nog 1 die in de hele westerse wereld erkent word.

Is,
30-10-02, 19:22
Geplaatst door i love israel


ach het IS tenminste een paspoort en ook nog 1 die in de hele westerse wereld erkent word.


Jep net als mijn NL paspoort, `kweenie of ik daar nu trots op moet zijn, maaruh back on Topic, wat was er met die (vervloekte.... Yehiyaa ;)) Meissies....

Is,
30-10-02, 19:23
Geplaatst door yehiyaayyash
2 joodse koloniale bezetters van het vrouwelijke geslacht ( bewapend ) bij een nederzetting , om volledig te zijn .


And and and......did some1 Blow them up?

Is,
30-10-02, 19:27
Geplaatst door yehiyaayyash
No no other tactics this time ... ;)

Long Distance John Allen Williams Acties......:p

Aphrodisiac
30-10-02, 19:28
Ik gaat maar eens mijn banden met Maroc.NL aanhalen...

Is,
30-10-02, 19:29
Geplaatst door Aphrodisiac
Ik gaat maar eens mijn banden met Maroc.NL aanhalen...



Laat beheer dit maar niet lezen....:lol:

i love israel
30-10-02, 19:29
Geplaatst door yehiyaayyash
2 joodse koloniale bezetters van het vrouwelijke geslacht ( bewapend ) bij een nederzetting , om volledig te zijn .

lieg niet klootzak. het waren 2 meisjes die gewoon voor hun huis zaten.

Aphrodisiac
30-10-02, 19:32
Geplaatst door Is,




Laat beheer dit maar niet lezen....:lol:

Couscousje of yehiyaayyash.

Een keuze is in dit geval zeer snel gemaakt.

P.S.: We hebben jou ook unbanned gekregen. Dus, het is mogelijk.

Is,
30-10-02, 19:34
Geplaatst door i love israel


lieg niet klootzak. het waren 2 meisjes die gewoon voor hun huis zaten.


Pfffff vrouwen, gelijk emotioneel,


Kijk Ili als Yahyayoyo zegt dat het Legereenheden waren dan is dat zo, hun dood zal niet voor niets zijn.......

Is,
30-10-02, 19:35
Geplaatst door Aphrodisiac


Couscousje of yehiyaayyash.

Een keuze is in dit geval zeer snel gemaakt.

P.S.: We hebben jou ook unbanned gekregen. Dus, het is mogelijk.


Unbanned of niet, ik kom wel terug, ppffffffff Proxy is my Middle Name.....enneh ben verbaasd, dat jij yahyayoyo zijn naam in een keer goed kan schrijven, doe ik je niet na....... :D

i love israel
30-10-02, 19:36
Geplaatst door Is,



Pfffff vrouwen, gelijk emotioneel,


Kijk Ili als Yahyayoyo zegt dat het Legereenheden waren dan is dat zo, hun dood zal niet voor niets zijn.......




JERUZALEM - Een gewapende Palestijn heeft dinsdagavond in de Joodse nederzetting Hermesh op de Westelijke Jordaanoever drie Israëliërs gedood, onder wie twee meisjes. Israëlische militairen schoten de Palestijn dood.

Volgens Israëlische militaire bronnen was de Palestijn de nederzetting binnengeslopen. Hij opende het vuur op twee meisjes die voor hun huis zaten. Later doodde hij een vrouw en verwondde hij een man. Kort daarop werd de schutter doodgeschoten door toegesnelde Israëlische militairen.

Aphrodisiac
30-10-02, 19:36
Geplaatst door Is,



Unbanned of niet, ik kom wel terug, ppffffffff Proxy is my Middle Name.....enneh ben verbaasd, dat jij yahyayoyo zijn naam in een keer goed kan schrijven, doe ik je niet na....... :D

Ik heb hem vaak moeten gebruiken in de gruwelijke rotboks die ik zijn kant op doe.

En proxy is cool. ;)

Cc

Is,
30-10-02, 19:37
Geplaatst door i love israel




JERUZALEM - Een gewapende Palestijn heeft dinsdagavond in de Joodse nederzetting Hermesh op de Westelijke Jordaanoever drie Israëliërs gedood, onder wie twee meisjes. Israëlische militairen schoten de Palestijn dood.

Volgens Israëlische militaire bronnen was de Palestijn de nederzetting binnengeslopen. Hij opende het vuur op twee meisjes die voor hun huis zaten. Later doodde hij een vrouw en verwondde hij een man. Kort daarop werd de schutter doodgeschoten door toegesnelde Israëlische militairen.


Westerse MEDIA!!!!!!!!!!!!

i love israel
30-10-02, 19:39
Geplaatst door yehiyaayyash
Het waren inderdaad gewoon 2 ultraorthdoxe volwassene kolonistenmeisjes met rifles die er doelbewust voor kozen om in nederzettingen te wonen ..

ken je ze? was je erbij? nee? BEK DICHT DAN!

kinderen van 13 kiezen niet zelf waar ze gaan wonen.

jij waarschijnlijk wel. jij trimt gewoon je ouders in elkaar en bepaalt wat er gebeuirt. vandaar dat je nu ook zo gestoort bent.

Is,
30-10-02, 19:42
Geplaatst door i love israel


ken je ze? was je erbij? nee? BEK DICHT DAN!

kinderen van 13 kiezen niet zelf waar ze gaan wonen.

jij waarschijnlijk wel. jij trimt gewoon je ouders in elkaar en bepaalt wat er gebeuirt. vandaar dat je nu ook zo gestoort bent.


GEstoord met een D, pfffff eerst inburgeren dan Prikken....


Enneh hoe weet jij dat ze dertien waren, kifash gebaard wela?

i love israel
30-10-02, 19:56
Geplaatst door yehiyaayyash
Blij illi dat je toegeeft dat het volwassenen ultraortodoxe
kolonistenvrouwen van 18 waren die in de buurt van de westbank in een nederzetting woonden . Zoals gewoonlijk zijn die 'kolonisten' bewapend , weette gij noch ? :ego:

vuile gore klote k.tfundi het waren meisjes van 13.

waarom ga jij niet gewoon dood.

Aphrodisiac
30-10-02, 19:58
Geplaatst door i love israel


vuile gore klote k.tfundi het waren meisjes van 13.

waarom ga jij niet gewoon dood.

Wordt aan gewerkt.

Cc

Is,
30-10-02, 19:59
Geplaatst door i love israel


vuile gore klote k.tfundi het waren meisjes van 13.

waarom ga jij niet gewoon dood.


Kill em......... pffff tamida lijkt me ook `n instabiele factor hier op PB......

B_M_W
30-10-02, 21:45
Geplaatst door i love israel


ken je ze? was je erbij? nee? BEK DICHT DAN!

kinderen van 13 kiezen niet zelf waar ze gaan wonen.

jij waarschijnlijk wel. jij trimt gewoon je ouders in elkaar en bepaalt wat er gebeuirt. vandaar dat je nu ook zo gestoort bent.


Ouders van die kinderen zijn verantwoordelijk voor de dood van hun kind, zij weten dat het een risico is als je je op gestolen land vestigd.

Hoe zit het met de Iraakse kinderen waar om de 3 minuten eentje overlijdt aan de gevolgen van de Amerikaanse boycot, Palestijnse kinderen die dagelijks op barbaarse wijzen worden afgemaakt....etc. etc.

i love israel
30-10-02, 22:36
Hoe zit het met de Iraakse kinderen waar om de 3 minuten eentje overlijdt aan de gevolgen van de Amerikaanse boycot,

je bedoelt waarschijnlijk die kinderen die sterven doordat saddam zijn familie hoognodig nieuwe kleren nodig hadden?


Palestijnse kinderen die dagelijks op barbaarse wijzen worden afgemaakt....etc. etc.

overdrijven is een vak. als er geld mee te verdienen viel was jij nu miljonair.

maar bottomline is dat ik niet zwelg en geniet van niet joodse dode kinderen in tegenstelling tot jij en yehiyyahondel.l die compleet uit hun dak van vreugde gaan wanneer er joodse kinderen gedood worden.

kwestie van normen en waarden denk ik.

bman
30-10-02, 22:52
Geplaatst door B_M_W
Ouders van die kinderen zijn verantwoordelijk voor de dood van hun kind, zij weten dat het een risico is als je je op gestolen land vestigd.

Oh, ik dacht nog altijd degene die ze vermoord heeft.



Hoe zit het met de Iraakse kinderen waar om de 3 minuten eentje overlijdt aan de gevolgen van de Amerikaanse boycot, Palestijnse kinderen die dagelijks op barbaarse wijzen worden afgemaakt....etc. etc.

Is dat dan ook de schuld van de ouders? Ik dacht het niet toch...nee dat is nu de schuld van Grote Oom.

bman
30-10-02, 22:53
Geplaatst door i love israel


overdrijven is een vak. als er geld mee te verdienen viel was jij nu miljonair.

maar bottomline is dat ik niet zwelg en geniet van niet joodse dode kinderen in tegenstelling tot jij en yehiyyahondel.l die compleet uit hun dak van vreugde gaan wanneer er joodse kinderen gedood worden.

kwestie van normen en waarden denk ik.

Neen, van innerlijke beschaving en menselijke goedheid. Sommige mensen worden denk ik dom en slecht geboren, danwel door gebrek aan liefde en een goede opvoeding zo.

Amellady
30-10-02, 23:21
je moet gewoon maar denken dat er ook nog andere soorten moslism bestaan

bovendien:
als joodse kinderen nog niet de leeftijd van de puberteit bereikt hebben, zijn ze moslim
alle kinderen zijn moslim
waarmee niet wordt bedoeld dat ze de islam aanhangen, maar dat ze nog schoon zijn

tallesman
30-10-02, 23:23
Geplaatst door Amellady
als joodse kinderen nog niet de leeftijd van de puberteit bereikt hebben, zijn ze moslim
alle kinderen zijn moslim
waarmee niet wordt bedoeld dat ze de islam aanhangen, maar dat ze nog schoon zijn
:lole: :lole: :zwaai: :lole: :lole:

bman
30-10-02, 23:36
Geplaatst door Amellady
je moet gewoon maar denken dat er ook nog andere soorten moslism bestaan

Ik ben blij van wel ja. Ik zou als ik zo'n normale moslim was toch af en toe doodziek worden van de Yehis en Dienna van deze wereld. Net zo ziek als ik van neo-nazis wordt. Misschien wel zieker, omdat ik (voor zover ik weet) nog nooit serieus met dat tuich ben vergeleken terwijl dit voor de meeste moslims helaas wel het geval is.



bovendien:
als joodse kinderen nog niet de leeftijd van de puberteit bereikt hebben, zijn ze moslim
alle kinderen zijn moslim
waarmee niet wordt bedoeld dat ze de islam aanhangen, maar dat ze nog schoon zijn

Een moord op een kind is erg. Een moord op een vrouw of een man ook. Ookal horen ze niet in je land of ben je het niet met ze eens, ookal zijn ze burgers van een land dat je als je vijhand ziet.

B_M_W
31-10-02, 10:48
Geplaatst door i love israel

je bedoelt waarschijnlijk die kinderen die sterven doordat saddam zijn familie hoognodig nieuwe kleren nodig hadden?

***** Jij verachterlijk snol dat je bent, de schuld ligt bij Amerika die de hele boel heeft plotgebombardeerd en nog's jarenlang de boel boycot. Zoals Albright al zei "het was het waard".

overdrijven is een vak. als er geld mee te verdienen viel was jij nu miljonair.

***** En jij miljardair. En de Joodse bevolking BILJARDAIR.

maar bottomline is dat ik niet zwelg en geniet van niet joodse dode kinderen in tegenstelling tot jij en yehiyyahondel.l die compleet uit hun dak van vreugde gaan wanneer er joodse kinderen gedood worden.

***** Zoals jij het brengt "schuld van Sharon en zijn familie, hij wil zo nodig land stelen".

kwestie van normen en waarden denk ik.

jaja
31-10-02, 13:19
Geplaatst door Amellady
je moet gewoon maar denken dat er ook nog andere soorten moslism bestaan

bovendien:
als joodse kinderen nog niet de leeftijd van de puberteit bereikt hebben, zijn ze moslim
alle kinderen zijn moslim
waarmee niet wordt bedoeld dat ze de islam aanhangen, maar dat ze nog schoon zijn ... dat lijkt me een probleem, want dan is iedere niet-moslim een afvallige ... waarom dan regels voor niet-moslims. Dan zou je toch gewoon de regels voor afvalligen moeten toepassen?

i love israel
31-10-02, 14:23
Jij verachterlijk snol dat je bent, de schuld ligt bij Amerika die de hele boel heeft plotgebombardeerd en nog's jarenlang de boel boycot. Zoals Albright al zei "het was het waard".

zoals bekend verdient saddam ruimschoots geld om een groot deel van de bevolking van eten te kunnen voorzien. hij kiest ervoor dit alleen aan zijn familie te besteden. geweldige leider die saddam, en hij heeft zoveel gevoel ook voor zijn bevolking.

jaja
31-10-02, 16:37
Geplaatst door yehiyaayyash
Klopt , al die joodse kolonisten ( zowel vrouwen als mannen , wij discrimineren niet )
moeten bestreden worden ..

Het verdelgen van dezen is een religieuze en morele plicht , beste ongelovigen .

p.s: Ik wil benadrukken dat de meisjes al volwassen waren 18 jaar , en als ze jonger waren ( wat ze niet zijn ) dan is het de verantwoordelijkheid van hun ouders die ze naar bezet Palestina brachten en in een nederzetting vestigen .

p.p.s : Ik juich inderdaad bij elke tirranieke bezetter die wordt gedood . :boogie: :boogie: :boogie: :haha: dat is het leuke van jouw mails. Ze zijn zo over the top, zodat jij een parodie op jezelf wordt.

Ik blijf altijd het gevoel houden dat je eigenlijk gewoon joods bent en gewoon bezig bent om hier de boel een beetje op te hitsen. Laten we wel wezen, niemand kan zo dom wezen te geloven wat jij allemaal op schrijft.

bman
31-10-02, 16:59
Geplaatst door jaja
dat is het leuke van jouw mails. Ze zijn zo over the top, zodat jij een parodie op jezelf wordt.

Ik blijf altijd het gevoel houden dat je eigenlijk gewoon joods bent en gewoon bezig bent om hier de boel een beetje op te hitsen. Laten we wel wezen, niemand kan zo dom wezen te geloven wat jij allemaal op schrijft.

Dat idee koester ik ook al een tijdje. Geen enkele moslim (okok op Ahmed Maskin en Dienna na dan) neemt zulke domme agressieve teksten serieus. Misschien is Yehihaha eigenlijk een zionist die op deze manier de media bespeeld.

Yehi, jij smerige zionistische talmudlezende en kinderbloeddrinkende kruisvaarder, jij bent ontmaskerd! Jij zal brnadstof voor de hel zijn en de gelovigen zullen je vervloeken tot in de eeuwigheid.

Joesoef
31-10-02, 18:58
Geplaatst door yehiyaayyash
[B]
Klopt , al die joodse kolonisten ( zowel vrouwen als mannen , wij discrimineren niet )
moeten bestreden worden ..

Het verdelgen van dezen is een religieuze en morele plicht , beste ongelovigen .

p.s: Ik wil benadrukken dat de meisjes al volwassen waren 18 jaar , en als ze jonger waren ( wat ze niet zijn ) dan is het de verantwoordelijkheid van hun ouders die ze naar bezet Palestina brachten en in een nederzetting vestigen .

p.p.s : Ik juich inderdaad bij elke tirranieke bezetter die wordt gedood .

Hoe komt het toch dat jij zo ziek bent in je bovenkamertje? Wat een haat en dat noemt zich nog eens moslim ook.



Voor jouw en al je Kutfundi's

http://www.uscgcmesquite.com/photo_album/Crew/funkykisch.gifhttp://www.gamers-forums.com/smilies/cwm/cwm/piss.gif

Couscousje
31-10-02, 19:46
Geplaatst door I Love HAMAS
Citaat:
Geplaatst door i love israel


vuile gore klote k.tfundi het waren meisjes van 13.

waarom ga jij niet gewoon dood.





Aan jullie , en aan jullie kinderen word ook hard gewerkt ;)

:rolleyes:

Moest dat een belediging voorstellen, of wat?

Zet het er voortaan bij, dan weten we tenminste hoe we het moeten opvatten, daar je zelf te stom bent om intelligent over te komen...

Doei doei!

Cc

Couscousje
31-10-02, 19:47
Geplaatst door Quark


Zijn ze hard aan het werken aan hun kinderen? Kwist niet dat ze iets met elkaar hadden.

Dat was geloof ik een poging tot een weerwoord...

Jammerlijk gefaald wegens overmatige zwakzinnigheid...

Cc

Couscousje
31-10-02, 20:42
Geplaatst door I Love HAMAS


IK ben geen man van woorden maar van d........den

Knoop die maar goed je in je flapOren

Geen woorden, maar daden, riep hij op een forum...

Gast, je verwart me toG eGt met je moeder. Die was toG zwanger van een Jood, zei je net?

:hihi:

Cc

Joesoef
31-10-02, 20:44
Speciaal voor ons Kutfundi'tje heb ik een informatieve link over zijn persoontje gevonden :

Voor de kutfundi's (http://www.watbenjedan.tk/)

B_M_W
31-10-02, 20:50
Geplaatst door Joesoef
Speciaal voor ons Kutfundi'tje heb ik een informatieve link over zijn persoontje gevonden :

Voor de kutfundi's (http://www.watbenjedan.tk/)


:hihi: :fpetaf:

Donna
31-10-02, 20:53
Geplaatst door I Love HAMAS


IK ben geen man van woorden maar van draden

Knoop die maar goed je in je flapOren


Je begint inderdaad draden te trekken met het schuim op je smoelwerk.



:boos:

Couscousje
31-10-02, 20:55
Geplaatst door I Love HAMAS


jij weer met je '' je verwart'' :hihi:

Je valt telkens in herhaling alkahba :wat?!:

Kom met iets nieuws , misschien kan dan iemand met jou mee lachen.

Hoeveel moeders heb jij eigenlijk ?

:strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik:

Iedereen laGt met me mee.... Terwijl ik jou aan het uitlaGen ben...

:hihi:

Alleen jij doet net alsof je dat niet doorhebt, aGterlijk varken...

Maar we hebben je wel door, n3al dien dyemmek... Jij bent gewoon een zionist, die de Islam in een kwaad dagliGt wil stellen...

_|_

Ga huilen omdat je zielig bent. :huil:

En doe je k*nkermoeder de groeten. Ik hoop voor je dat ze gauw sterft...

Cc

Joesoef
31-10-02, 20:58
Geplaatst door I Love HAMAS


Bek houden bitch en wees voortaan niet zo hypocriet :auw:


Achosie Zieluuugh! mama kusje geven? :zwaai:

Donna
31-10-02, 20:59
Geplaatst door I Love HAMAS


Bek houden bitch en wees voortaan niet zo hypocriet :auw:



Donna = Certified Bitch!

Donna heeft een hekel aan mannetjes die op het internet dreigen.

Donna denkt dat die mannetjes dat doen omdat ze op de sportschool zijn geweigerd omdat ze te MAGER zijn om zelfs maar aan een SPIT te rijgen.

Donna sloeg jou vroeger op school altijd in elkaar als ze niks te doen had in de pauze.............. :)

Donna
31-10-02, 21:00
Harry is niet helemaal goed.

Sla Harry maar over.

Couscousje
31-10-02, 21:02
Geplaatst door harry


ALS ER EEN IEMAND IS DIE DE ISLAM IN EEB ZWART DAGLICHT STELT DAN BEN JIJ HET WEL KOEIEKOEIE

harry, ik ben niet sleGt omdat ik niet met je naar bed wil... Hou alsjeblieft je PMs bij je...

Ik moet je niet, en doe niet zo kinderaGtig over het feit dat je een blauwtje hebt gelopen bij me...

Dat moet je nu onderhand wel gewend zijn...

Cc

Couscousje
31-10-02, 21:03
Geplaatst door Donna
Harry is niet helemaal goed.

Sla Harry maar over.

Volgens mij heb ik hem iets te diep gekwetst toen ik heb keihard uitlaGtte, toen hij zei PMde ie verliefd op me was...

:jammer:

Cc

Couscousje
31-10-02, 21:06
Geplaatst door I Love HAMAS


Sme3 mezjan Alkahba

Ana ghadie nzi 3nedek wane7ewie moek

CC Ik zweer op Allah dat ik als ik je ooit zal traceren dmv je ip

Ik zal je dan samen met je ****** moeder aan de achterkant van mijn auto zal vastbinden en dan lekker racen op de a10

wahaha wat zal dat toch echt genieten geblazen worden.



:D :D :haha: :haha: :haha:

Eindhoven, Fontys R4, Rachelsmolen 1...

Kom maar, allah yen3aal tassila dbebek, al 7ayaouaan...

:hihi:

Cc

P.S.: Oh, en neem je moeder mee. Dan kan ik haar in het geziGt spugen omdat ze jou heeft gebaard... Schandelijk wijf. :jammer:

Donna
31-10-02, 21:07
Geplaatst door Couscousje


Volgens mij heb ik hem iets te diep gekwetst toen ik heb keihard uitlaGtte, toen hij zei PMde ie verliefd op me was...

:jammer:

Cc

Dat verklaart een hoop.

En I love Zelfmoordenaars? Wat heb je hem aangedaan in het verleden?

Of is die gosjer latent homofiel ofzo?

Donna
31-10-02, 21:08
Geplaatst door Couscousje


Eindhoven, Fontys R4, Rachelsmolen 1...

Kom maar, allah yen3aal tassila dbebek, al 7ayaouaan...

:hihi:

Cc




Donna pakt de popcorn en vernieuwd net zolang dat ranzige TELETEXT tot ze leest waar ze op wacht.............

Couscousje
31-10-02, 21:10
Geplaatst door Donna



Donna pakt de popcorn en vernieuwd net zolang dat ranzige TELETEXT tot ze leest waar ze op wacht.............

101 Marokkaanse schoonheid slaat oligofreen het Annaziekenhuis in.

:hihi:

Cc

Donna
31-10-02, 21:12
Geplaatst door Couscousje


101 Marokkaanse schoonheid slaat oligofreen het Annaziekenhuis in.

:hihi:

Cc


Dat is snel!

Maar de wens is waarschijnlijk vader van de gedachte.

Donna (die een tikkeltje aGGGGressief wordt van haar oude Public Enemy Teepjes..............)

Is,
31-10-02, 21:26
Geplaatst door I Love HAMAS


Ik vroeg je hoeveel moeders je hebt alkahaba :zweep: :zwaai: :zwaai:


Je bedoelt vaders Sm@rtiepants......

Couscousje
31-10-02, 21:28
Geplaatst door I Love HAMAS


wwahahaa

ALlahoema ydemdek 3liek al ghinzila

Nee schat wees maar gerust zodra ik je adres heb , dan pas kan het feest echt beginnen :boogie: :boogie: :boogie:


Ik vroeg je hoeveel moeders je hebt alkahaba :zweep: :zwaai: :zwaai:

Wat zit je in jezelf te praten, insect? Waarom laG je? Omdat niemand je k*nkersmoel kan zien aGter je computertje?

Ga je moeder een lekkere beurt geven. Dan doe je tenminste wat nuttigs en is zij de spinnewebben voor haar vagina kwijt, omdat je vader steeds je zusje bespringt, in plaats van je mama...

Zou ik ook een trauma van krijgen en dan afreageren op forumpjes... :hihi:

Sir tqawed n3al tassila dbebek, alqerd...

Cc

Couscousje
31-10-02, 21:30
Geplaatst door I Love HAMAS


zo kan je het ook zegge :lol: :lol: :lol:

Hahahahaha, de sukkel heeft niet door dat ie zojuist gebokt is en gaat er nog om laGen ook... :haha:

Cc

Is,
31-10-02, 21:31
Geplaatst door Couscousje


Hahahahaha, de sukkel heeft niet door dat ie zojuist gebokt is en gaat er nog om laGen ook... :haha:

Cc


`kbok niet, was een simpele opmerking! :engel:

Couscousje
31-10-02, 21:38
Geplaatst door I Love HAMAS


gaat het zo te werk bij jullie thuis ? :lol: :lol: :lol: :lol: :student: :student: :student: :melig: :melig: :zwaai: :zwaai:


Begin je dagen te tellen al ghizila :zwaai:

Ga ergens anders ijlen, missGien dat ze je daar niet keihard uitlaGen... :hihi:

Cc

Couscousje
31-10-02, 21:39
Geplaatst door I Love HAMAS

gebokt ?
wahahaahaha

Couszeb ik ga pas echt hard lachen als ik je adres heb :zwaai:

:hihi:

Doe maar lekker net alsof je niet voor sGut staan... Wij gaan gewoon verder met je keihard uitlaGen, a lelijke aap!

Cc

Tomas
01-11-02, 17:03
Geplaatst door I Love HAMAS


Lach maar zolang het nog kan



ik zeg altijd : WIE HET LAATST LACHT , LACHT HET BEST ;)

Nee, die heeft de clou niet begrepen.

S|nner|nHeaven
01-11-02, 17:17
Geplaatst door I Love HAMAS


Lach maar zolang het nog kan



ik zeg altijd : WIE HET LAATST LACHT , LACHT HET BEST ;)

Cc zegt: WIE HET LAATST LACHT, DENK HET TRAAGST!

:hihi:

_|_ en slik door.

Cc