PDA

Bekijk Volledige Versie : Tweede verdachte doodslag Venlo op vrije voeten



Zwarte Schaap
30-10-02, 19:32
Tweede verdachte doodslag Venlo op vrije voeten

ROERMOND (ANP) - De raadkamer van de rechtbank in Roermond heeft woensdag de 18-jarige S.R., verdacht van medepleging van doodslag op René Steegmans in Venlo, op vrije voeten gesteld. Er is volgens het college onvoldoende aanleiding om hem langer vast te houden.

R. zat sinds dinsdag 22 oktober in voorarrest.

Hoofdverdachte

De gevangenhouding van de hoofdverdachte, de 18-jarige K.L., is woensdag met dertig dagen verlengd. De man heeft bekend het slachtoffer meermalen te hebben geslagen. Hem hangt een gevangenisstraf van maximaal vijftien jaar voor doodslag boven het hoofd.

De 22-jarige Steegmans werd op 22 oktober bij een supermarkt in Venlo-Zuid zwaar mishandeld en overleed twee dagen later aan de gevolgen. Hij werd dinsdag in Venlo begraven.

L. reed samen met R. op een scooter rakelings langs een oudere vrouw. Steegmans sprak het tweetal daarop aan. L. ging het slachtoffer daarna te lijf. Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt de rol van R.. Volgens het OM zou hij een aanmoedigende en stimulerende rol hebben gespeeld. Zodra het onderzoek is afgerond, naar verwachting binnen drie maanden, kan R. alsnog in staat van beschuldiging worden gesteld, liet persofficier K. Janssen van de rechtbank in Roermond woensdagavond weten.

Is,
30-10-02, 19:33
ewa goed, als hij daadwerkelijk niets gedaan heeft dan hoort hij niet vast te zitten......

i love israel
30-10-02, 19:34
ik vind het helemaal niet goed, hij schijnt khalid aangemoedigt te hebben om door te gaan met schoppen en slaan.

Is,
30-10-02, 19:39
Geplaatst door i love israel
ik vind het helemaal niet goed, hij schijnt khalid aangemoedigt te hebben om door te gaan met schoppen en slaan.


Al deze aand8 is nie nodig, die 2e verd8e is geen marokkaan dus verder geen nieuws, en nu belangrijke dingen doen dames en heren!

Tomas
30-10-02, 19:43
Geplaatst door Is,



Al deze aand8 is nie nodig, die 2e verd8e is geen marokkaan dus verder geen nieuws, en nu belangrijke dingen doen dames en heren!

Ben ik niet helemaal met je eens.

Hij ging wel met een Marokkaan om, hij is dus wel een verrader en wannabee een overloper een collaborateur... Een... bounty, maar dan andersom, een dinges...

In ieder geval wel nieuws dus.

bman
30-10-02, 19:43
Geplaatst door yehiyaayyash
Het was toch een nederlander , dit past duidelijk in het straatje van nederlands rechtvaardigheid . :boos:

Dan ken jij onze grondwet niet. Sukkel.

Is,
30-10-02, 19:44
Geplaatst door bman


Dan ken jij onze grondwet niet. Sukkel.


Die is nie geldig voor Marokkanen en Joden!

Tomas
30-10-02, 19:45
Geplaatst door Is,



Die is nie geldig voor Marokkanen en Joden!

Joden wel. Wij houden van Joden. Alles wat schaars is....

Tomas
30-10-02, 19:46
Geplaatst door dehmed

Weet je wat het is? Anti-semitisme. Rabin zou niet alleen aangemoedigd hebben maar alleen eerder gestopt zijn met trappen.

Jij was er bij? En niet ingrijpen he? Lafaard!

Is,
30-10-02, 19:46
Geplaatst door Tomas


Joden wel. Wij houden van Joden. Alles wat schaars is....


Maak nie uit, het komt er opneer dat 2e verd8e op vrijevoeten is, en dat is de Wil van 'Allah' niks af te dingen....

Aphrodisiac
30-10-02, 19:46
Als Silvio niet medeplichtig was, dan moeten ze hem laten gaan.

De discussie zit hem eGter in dat medepliGtig zijn.

Tomas
30-10-02, 19:47
Geplaatst door Aphrodisiac
Als Silvio niet medeplichtig was, dan moeten ze hem laten gaan.

De discussie zit hem eGter in dat medepliGtig zijn.

Wie is u?

Lijkt wel een beetje Cc, maar dan met een inhoudelijke opmerking.

Sexgebrek?

Tomas
30-10-02, 19:50
Geplaatst door dehmed


Ik ben jou niet.

:rolleyes:

Echt?

Aphrodisiac
30-10-02, 19:52
Geplaatst door Tomas


Wie is u?

Lijkt wel een beetje Cc, maar dan met een inhoudelijke opmerking.

Sexgebrek?

Yep.

Sta weer een paar dagen droog.

Cc

Victory
30-10-02, 19:54
Geplaatst door Tomas


Joden wel. Wij houden van Joden. Alles wat schaars is....

jij bent toch ook joods tomas?

i love israel
30-10-02, 19:59
Geplaatst door yehiyaayyash
In de kwestie van Renee sjtegemans zien we dat men duidelijk op een raciale kwestie koerst . Men geeft de nadruk aan het feit dat 1 van de daders een marokaan is en roept de hele gemeenschap ter verantwoording . Khalid is door nederland schuldig verklaard voordat zijn schuld is bewezen .

Dit was ook het geval bij andere incidenten .

Duidelijk is in dit geval dat de Nederlandse rechtstaat feitelijk beinvloed is door alle mediaaandacht en daarom een autochtoon die medeplichtig is vrijlaat en de de marokaan in hechtenis houdt .

De nederlandse rechtstaat en bevolking laat zijn werkelijke gezicht weer zien . ... :jammer:

uiteraard probeert de randdebiel van het pb weer eens de schuld te ontkennen van khalid. dit terwijl er vele omstanders waren die alles hebben gezien.

door mensen als jij komen de marokkanen in nederland in een slecht daglicht te staan.

Mark
30-10-02, 20:12
Hij is wel erg snel vrijgelaten zeg! Hij had die andere toch aangemoedigd?????

Mark
30-10-02, 20:13
ZE HADDEN NATUURLIJK CELRUIMTE NODIG VOOR DIE 2 AH MEDEWERKERS

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Is,
30-10-02, 20:14
Geplaatst door Mark
ZE HADDEN NATUURLIJK CELRUIMTE NODIG VOOR DIE 2 AH MEDEWERKERS

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:







:lol:

Joesoef
30-10-02, 20:27
Geplaatst door yehiyaayyash
.

De nederlandse rechtstaat en bevolking laat zijn werkelijke gezicht weer zien . ... :jammer:

Beschaving
Rechtspraak
Onpartijdigheid
Realistisch
Gedegen



Go home little asshole :rood:

Zwarte Schaap
30-10-02, 20:29
Geplaatst door Tomas


Wie is u?

Lijkt wel een beetje Cc, maar dan met een inhoudelijke opmerking.

Sexgebrek?

Je hebt een rare manier van motiveren/stimuleren tot inhoudelijke reakties

Couscousje
30-10-02, 20:52
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je hebt een rare manier van motiveren/stimuleren tot inhoudelijke reakties

Welnee, ik ben gewoon fantastische sex gewend. Als ik die niet krijg, dan ga ik me anders gedragen.

Cc

Tomas
30-10-02, 21:20
Geplaatst door dehmed

Ja. Ik heb ff een vraagje aan jou Tomasmas. Voel je je bedreigt/ongemakkelijk als je een groep luidruchtige Marokkanen ziet? Eerlijk zeggen!

Wat denk je?

Tomas
30-10-02, 21:20
Geplaatst door Victory


jij bent toch ook joods tomas?

Waarom denk je dat?

bman
30-10-02, 21:37
Geplaatst door Mark
ZE HADDEN NATUURLIJK CELRUIMTE NODIG VOOR DIE 2 AH MEDEWERKERS

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mark
30-10-02, 21:39
Bman! zo studeer je natuurlijk nooit af!

;)

hup hup terug naar je word documentje! :)

bman
30-10-02, 21:44
Geplaatst door Mark
Bman! zo studeer je natuurlijk nooit af!

;)

hup hup terug naar je word documentje! :)

aaargh hou op..heb vrijdag al ingeleverd...;) De afgelopen weken overigens meer op het net gehangen dan wat anders...

bman
30-10-02, 21:46
Geplaatst door kaassietoch


Wie heeft nou wie aangemoedigd van die twee AH jongens? Laten we die ook alvast vrij....

Heeft NOVA de inburgering van de zaans regio al tegen het licht gehouden...daar komt AH oorspronkelijk vandaan en het lijkt erop dat er via de diverse filialen van AH een geweldadige en achterlijk cultuur over ons hele landje wordt verspreid. Zodra er zo'n AH bij jou in de straat staat gaat de hele buurt achteruit.

sil
30-10-02, 22:46
Geplaatst door bman


Heeft NOVA de inburgering van de zaans regio al tegen het licht gehouden...daar komt AH oorspronkelijk vandaan en het lijkt erop dat er via de diverse filialen van AH een geweldadige en achterlijk cultuur over ons hele landje wordt verspreid. Zodra er zo'n AH bij jou in de straat staat gaat de hele buurt achteruit.

Sinds bij ons in de buurt A.H. zit wordt de winkel gemeden als de pest

bman
30-10-02, 23:03
Geplaatst door kaassietoch
Toch hebben ze lekkere pindakaas, zo zie je maar weer, ik heb niks tegen vreemdelingen, ik eet heel vaak chinees. Oww maakt dit me trouwens een overloper?????

Maak er maar grappen over! Dit is bloedserieus. Voor je het weet is er geen stad of straat meer zonder AH en staan er AH producten in elk huis. Sterker nog: zij gaan door totdat de hele wereld AH-klant is en het AH-huismerk onze eigen hollandse merken heeft verdreven! En ze onderdrukken hun eigen medewerkers ook: die moeten in blauwe pakkies rondlopen. Ik zal maar niet beginnen over het ware verhaal van de bonuskaart (zeg maar gerust MALUSkaart) en de airmiles!

sil
30-10-02, 23:53
Geplaatst door kaassietoch
Toch hebben ze lekkere pindakaas, zo zie je maar weer, ik heb niks tegen vreemdelingen, ik eet heel vaak chinees. Oww maakt dit me trouwens een overloper?????


Jij weet van aanpassen

Marsipulami
31-10-02, 00:25
Geplaatst door Mark
Hij is wel erg snel vrijgelaten zeg! Hij had die andere toch aangemoedigd?????

Dat vind ik eerlijk gezegd ook maar iets bizar. Het slachtoffer is nog niet begraven en één van de mededaders is alweer vrij. :confused:

monne
31-10-02, 00:42
Geplaatst door Tomas


Ben ik niet helemaal met je eens.

Hij ging wel met een Marokkaan om, hij is dus wel een verrader en wannabee een overloper een collaborateur... Een... bounty, maar dan andersom, een dinges...

In ieder geval wel nieuws dus.
Aha Ic grappig dat ze er steeds meer worden nederlandse jongetjes die in het Arabisch schelden en Wallah zeggen en ook nog eens nederlands met een accent spreken,:jammer: Ik heb echt met hun ouders te doen. :duizelig:

Maar ja gelukkig hebben zij nog het voordeel dat als ze betrokken raken bij dit soort incidenten ze wel voorrang hebben wat betreft vrijspraak ( oh ja of hij heeft psychische problemen kan natuurlijk ook ) Maar ja na zo'n "experience" draait hij wel weer bij thank God [ geen schande meer voor de ouders]



Maar ff serieus :ik vind het schandalig dat 1 van de daders nu al weer vrij is hoor ik heb echt te doen met de ouders van het slachtoffer. Hij is en blijft medeschuldig maar ja ik vind de nederlandse strafwet al sowieso niks

Zwarte Schaap
31-10-02, 01:05
Geplaatst door Couscousje


Welnee, ik ben gewoon fantastische sex gewend. Als ik die niet krijg, dan ga ik me anders gedragen.

Cc

Dus een geen- of een tekort aan fantastische sex leidt bij jou tot inhoudelijk reageren?

MaRiaH
31-10-02, 01:44
Hmmmz.. volgens mij zit die 2e verdachte in de cel veiliger dan thuis...
moet je nagaan.. iedereen weet waar je woont .. die jongen kan de deur niet uit hoor...

dus das ook straf..
bovendien.. er staat nergens dat hij niet aangeklaagd wordt.. dat komt nog.. let maar op!

:stout:

Tomas
31-10-02, 08:49
Geplaatst door MaRiaH
Hmmmz.. volgens mij zit die 2e verdachte in de cel veiliger dan thuis...
moet je nagaan.. iedereen weet waar je woont .. die jongen kan de deur niet uit hoor...

dus das ook straf..
bovendien.. er staat nergens dat hij niet aangeklaagd wordt.. dat komt nog.. let maar op!

:stout:

Geloof ik niks van. Als hij alleen aangemoedigd heeft, wordt het hele geval geseponeerd. Dat is in Nederland niet meer strafbaar.

Kijk alleen al naar het geval Joes Kloppenburg (kweenie zeker of hij dat was) waar de fatale schop niet getraceerd kon worden tot 1 van de 3 daders en zodoende stonden ze alle drie weer in no-time op straat.

Over rechtsorde gesproken.

't zou mij als vader in zo'n geval wel goed uitkomen. Schoot ze voor de zekerheid alle drie dood, zonder daar 5 jaar op te moeten wachten.

jaja
31-10-02, 08:59
Geplaatst door monne

Aha Ic grappig dat ze er steeds meer worden nederlandse jongetjes die in het Arabisch schelden en Wallah zeggen en ook nog eens nederlands met een accent spreken,:jammer: Ik heb echt met hun ouders te doen. :duizelig:

Maar ja gelukkig hebben zij nog het voordeel dat als ze betrokken raken bij dit soort incidenten ze wel voorrang hebben wat betreft vrijspraak ( oh ja of hij heeft psychische problemen kan natuurlijk ook ) Maar ja na zo'n "experience" draait hij wel weer bij thank God [ geen schande meer voor de ouders]



Maar ff serieus :ik vind het schandalig dat 1 van de daders nu al weer vrij is hoor ik heb echt te doen met de ouders van het slachtoffer. Hij is en blijft medeschuldig maar ja ik vind de nederlandse strafwet al sowieso niks sorry, maar wie niet iemand dood slaat, kun je moeilijk vervolgen voor het doodslaan van iemand. Als hij de dader heeft aangemoedigd en opgehitst, dan is hij wel schuldig, maar niet aan doodslag. Bovendien lijkt het erop dat omstanders en dader hebben gezegd dat de dader vriendje niet gehoord heeft. Hij ging zo op in zijn bezigheden ... Dan is zelfs van ophitsing geen sprake... Hij heeft hem niet beinvloed. Dat dat jong direct door naar de psychiater moet staat voor mij vast. Hij spoort niet goed ... met en zonder bladeren op de rails. Maar als hij geen misdaad heeft begaan of het niet bewezen kan worden (not guilty until proven guilty vind ik nog steeds een goed principe), dan gaan we hem ook niet vervolgen. Zoiets heet rechtszekerheid.

Simon
31-10-02, 09:31
Overigens heeft het OM nadrukkelijk aangegeven dat de persoon die nu is vrijgelaten mogelijk wel vervolgd wordt.

Simon

~Panthera~
31-10-02, 09:41
Theorietje: Nietsvermoedend doe je boodschappen bij A.H.
Passeert de kassa en loopt naar buiten.
Medewerkers DENKEN dat je iets gejat hebt, lopen achter je aan, en schoppen je even goed in elkaar.
Later blijkt dat je niets hebt gestolen.


Gaan we HIER naartoe ??

Sorry...schaf de stille tochten ook maar af.
NIETS geleerd wederom.
Nederland is gestoord. :aftel:

Tomas
31-10-02, 09:48
Geplaatst door ~Panthera~
Theorietje: Nietsvermoedend doe je boodschappen bij A.H.
Passeert de kassa en loopt naar buiten.
Medewerkers DENKEN dat je iets gejat hebt, lopen achter je aan, en schoppen je even goed in elkaar.
Later blijkt dat je niets hebt gestolen.


Gaan we HIER naartoe ??

Sorry...schaf de stille tochten ook maar af.
NIETS geleerd wederom.
Nederland is gestoord. :aftel:

God, wat heb jij toch last van het glijdendeschaalsyndroom.

observer
31-10-02, 09:49
Geplaatst door kaassietoch
Toch hebben ze lekkere pindakaas, zo zie je maar weer, ik heb niks tegen vreemdelingen, ik eet heel vaak chinees. Oww maakt dit me trouwens een overloper????? nee hoor maar heb jij nu ook dat ze proberen weg te lopen als je ze wil pakken? :maf: :maf:

~Panthera~
31-10-02, 10:27
Geplaatst door Tomas


God, wat heb jij toch last van het glijdendeschaalsyndroom.
--------------------

Dat krijg je, als je om je heen kijkt.
Realistisch.

Tomas
31-10-02, 10:37
Geplaatst door ~Panthera~

--------------------

Dat krijg je, als je om je heen kijkt.
Realistisch.
Waarom zeg je dan: theorietje?

Het is je dus echt overkomen?

Arvid
31-10-02, 10:37
Geplaatst door ~Panthera~
Theorietje: Nietsvermoedend doe je boodschappen bij A.H.
Passeert de kassa en loopt naar buiten.
Medewerkers DENKEN dat je iets gejat hebt, lopen achter je aan, en schoppen je even goed in elkaar.
Later blijkt dat je niets hebt gestolen.



Wat een debiele theorie.
Dit komt NOOIT voor.
In deze zaak trok de dader een mes en hij jatte duidelijk iets.
Maar ja in jouw extreem-linkse heilstaat bestaat criminaliteit niet en moeten gevangenissen maar meteen gesloten worden omdat moordenaars en verkrachters ook maar mensen zijn met een moeilijke jeugd enzo

~Panthera~
31-10-02, 10:39
Geplaatst door Arvid


Wat een debiele theorie.
Dit komt NOOIT voor.
In deze zaak trok de dader een mes en hij jatte duidelijk iets.
Maar ja in jouw extreem-linkse heilstaat bestaat criminaliteit niet en moeten gevangenissen maar meteen gesloten worden omdat moordenaars en verkrachters ook maar mensen zijn met een moeilijke jeugd enzo
------

Gelul. Je kent me niet eens.

Arvid
31-10-02, 10:41
Geplaatst door ~Panthera~

------

Gelul.

Goeie argumenten! http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif

~Panthera~
31-10-02, 10:44
Geplaatst door Arvid


Goeie argumenten! http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif
------------

Nee..de jouwe zijn steekhoudend :duim:
Je baseerd het op jouw zogenaamde "kennis" over mij.
En nogmaals: je kent me niet eens.

Arvid
31-10-02, 11:06
Geplaatst door ~Panthera~

------------

Nee..de jouwe zijn steekhoudend :duim:
Je baseerd het op jouw zogenaamde "kennis" over mij.
En nogmaals: je kent me niet eens.

Ik merk op uit jouw posts dat je extreem negatief bent over Nederland. Wat vind je dan wel leuk aan dit land?
Er moet iets zijn, anders was je allang verhuisd naar een ander land.

~Panthera~
31-10-02, 11:10
Geplaatst door kaassietoch



Nou pantertje dat valt wel mee, uit eigen ervaring, maar kweenie of dat representatief is voor de rest van de levensmiddelenhandel, kan ik je vertellen dat we als personeel zijnde redelijk goed geïnstrueerd werden in het omgaan met vermoedens omtrent diefstal. Allereerst waren acties op eigen initiatief verboden, altijd moest de filiaalleider of zijn vervanger op de hoogte gesteld werden en die sprak bij voldoende vermoedens de klant aan. Nu is het zo dat alleen politiefunctionarissen aanhoudings- en fouilleerbevoegdheid hebben. Zo'n filiaalleider mocht hoogstens vragen aan een klant of hij een tas o.i.d. mocht doorkijken en als die klant daar geen zin in had gehad, pech gehad. Nu doen zich echter bij zo'n vraag een aantal psychologische processen voor, ik ga niet alles vertellen maar de mensen die echt iets op hun kerfstok hadden verraden zich direct door hun lichaamstaal. Ik ga verder niet in op de hele procedure omdat ik mijn ex-collega's niet hun instrumenten uit handen wil geven om winkeldiefstal te kunnen blijven aanpakken maar het kwam er in grote lijnen op neer dat de zeer vermoedelijke dief danwel aan een politeifunctionaris uiteindelijk zijn verhaal kon toelichten dan wel zonder al te veel problemen het pand kon uitlopen na inlevering van het gestolene en met een waarschuwing. Let wel ik heb het hier over types die zichtbaar iets in hun jas ofzo hadden gestopt zonder dat zichtbaar af te rekenen, mensen die zich verdacht gedroegen volgden we wel maar je kan het niet maken om zomaar iemand even van diefstal te verdenken. Ruzie met klant, kans op aanklacht, mindere samenwerking met de politie etc dat was het allemaal niet waard.
-------------------

Ben het met je eens dat het normaal ook zo zal gaan.
Maar dat is nu juist wat ik bedoel : als het zo gegaan is als beweerd wordt in het AH geval, dan bevinden we ons wel degelijk op een hellend vlak.
Persoonlijk vindt ik het nl niet kunnen, dat wanneer je iemand hebt overmeesterd en hij AL geboeid IS, je nog even lekker gaat staan natrappen.
Vooropgesteld dat dat het geval is geweest.
En om dan ook, vooruitlopend op de hele zaak, alvast maar even te gaan brullen "goed zo, goed zo" vind ik dan dus helemaal debiel.
Wat voor een signaal geef je dan af ?
Dan geef je toch het signaal af van : ach, maakt niet uit joh..schop maar lekker in elkaar ?

~Panthera~
31-10-02, 11:15
Geplaatst door Arvid


Ik merk op uit jouw posts dat je extreem negatief bent over Nederland. Wat vind je dan wel leuk aan dit land?
Er moet iets zijn, anders was je allang verhuisd naar een ander land.
------------

IK extreem negatief over Nederland ?? die is leuk !
Nee..ik ben bezorgd over waar we met dit land naar toe gaan.
De mentaliteit hier wordt steeds extremer. niet ik.
Je moet blijkbaar tegenwoordig uitkijken om te zeggen dat er nog 1 gram socialiteit in je donder zit, anders ben je de lul.
Of wordt je uitgemaakt voor extreem-linkse trut.
DAT zie ik als zeer onheilspellend.
Maar dat moet je natuurlijk ook niet zeggen.

baco
31-10-02, 11:17
Nee als je overvallen wordt door een "zielige" junk met een groot mes moet je hem extra airmiles geven en behulpzaam de deur voor hem openhouden.

En rustig een uurtje wachten op de politie.

Wel een slimme junk trouwens eerst 500 euro stelen,en ook nog eens 2000 euro schade vergoeding eisen.

~Panthera~
31-10-02, 11:19
Geplaatst door baco
Nee als je overvallen wordt door een "zielige" junk met een groot mes moet je hem extra airmiles geven en behulpzaam de deur voor hem openhouden.

En rustig een uurtje wachten op de politie.

Wel een slimme junk trouwens eerst 500 euro stelen,en ook nog eens 2000 euro schade vergoeding eisen.
-----------------

Nou....dan trap jij hem toch even lekker na ?
Maar dan noemen we het geen zinloos geweld...ok ?

baco
31-10-02, 11:22
Geplaatst door ~Panthera~

-----------------

Nou....dan trap jij hem toch even lekker na ?
Maar dan noemen we het geen zinloos geweld...ok ?

Nee lijkt mij in dit geval sprake van zinvol geweld

~Panthera~
31-10-02, 11:24
Geplaatst door baco


Nee lijkt mij in dit geval sprake van zinvol geweld
------------------------


you just made my point.

baco
31-10-02, 11:27
Gewoon het risico van het beroep overvaller

Arvid
31-10-02, 11:46
Geplaatst door ~Panthera~

------------

IK extreem negatief over Nederland ?? die is leuk !
Nee..ik ben bezorgd over waar we met dit land naar toe gaan.
De mentaliteit hier wordt steeds extremer. niet ik.
Je moet blijkbaar tegenwoordig uitkijken om te zeggen dat er nog 1 gram socialiteit in je donder zit, anders ben je de lul.
Of wordt je uitgemaakt voor extreem-linkse trut.
DAT zie ik als zeer onheilspellend.
Maar dat moet je natuurlijk ook niet zeggen.

Het was in de jaren '90 zo dat als je maar 1 gram conservatief in je donder zit, je uitgemaakt werd voor extreem rechtse nazi.
Dat was ook zeer onheilspellend volgens sommige mensen maar die werden allemaal uitgehoond.
Wat vond je van die ontwikkeling?

baco
31-10-02, 11:57
Als je een overval pleegt plaats je jezelf buiten de wet lijkt mij.