PDA

Bekijk Volledige Versie : Tsjetsjeense rebellen schieten helikopter neer



Dx_
31-10-02, 10:48
Tsjetsjeense rebellen schieten helikopter neer
MOSKOU (ANP) - Tsjetsjeense rebellen hebben dinsdag een helikopter van het Russische leger neergeschoten in de buurt van de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny. Daarbij zijn vier militairen om het leven gekomen. Dit melden bronnen binnen het Russische leger.

De Mi-8 helikopter werd waarschijnlijk neergehaald met een mobiel luchtafweergeschut. Dat gebeurde vlak voor de landing bij het hoofdkwartier van het Russische leger in Chankala. De Mi-8 kan maximaal 30 mensen vervoeren. In augustus leed het leger een groot verlies toen rebellen een grote helikopter van het type Mi-26 neerhaalden, waarbij 121 doden vielen.

Russische troepen hebben de afgelopen dagen in de opstandige republiek in totaal circa 100 mensen aangehouden, die mogelijk betrokken zijn geweest bij de gijzelactie in Moskou. De Russen houden in 'normale omstandigheden' dagelijks Tsjetsjenen aan die zij ervan verdenken bij de rebellen te horen of hen hulp te bieden. Veel arrestanten worden gemarteld, gedood of 'verdwijnen'.

Dienna
31-10-02, 12:47
Geplaatst door Dx_
Tsjetsjeense rebellen schieten helikopter neer
MOSKOU (ANP) - Tsjetsjeense rebellen hebben dinsdag een helikopter van het Russische leger neergeschoten in de buurt van de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny. Daarbij zijn vier militairen om het leven gekomen. Dit melden bronnen binnen het Russische leger.

De Mi-8 helikopter werd waarschijnlijk neergehaald met een mobiel luchtafweergeschut. Dat gebeurde vlak voor de landing bij het hoofdkwartier van het Russische leger in Chankala. De Mi-8 kan maximaal 30 mensen vervoeren. In augustus leed het leger een groot verlies toen rebellen een grote helikopter van het type Mi-26 neerhaalden, waarbij 121 doden vielen.

Russische troepen hebben de afgelopen dagen in de opstandige republiek in totaal circa 100 mensen aangehouden, die mogelijk betrokken zijn geweest bij de gijzelactie in Moskou. De Russen houden in 'normale omstandigheden' dagelijks Tsjetsjenen aan die zij ervan verdenken bij de rebellen te horen of hen hulp te bieden. Veel arrestanten worden gemarteld, gedood of 'verdwijnen'.

:lole: :lole:

i love israel
31-10-02, 12:51
en wederom weer juichen bij het lezen dat er mensen zijn gedood.

maarre, las ik niet laatst dat de tjetenen het zo slecht hebben? honger enzo? toch fijn he dat ze dan nog het geld hebben om zich te bewapenen.

Dx_
31-10-02, 13:17
en wederom weer juichen bij het lezen dat er mensen zijn gedood.

maarre, las ik niet laatst dat de tjetenen het zo slecht hebben? honger enzo? toch fijn he dat ze dan nog het geld hebben om zich te bewapenen.

Oh, volgens jou mogen ze zichzelf dus niet verdedigen tegen de russische misdadigers ? Als men zo redeneerde tijdens de 2e wereldoorlog waarom werden er dan verzetsdaden gepleegd ? Had men niet beter brood van dit geld kunnen kopen ? Dit had zeker enkele mensenlevens kunnen redden.

En voordat je weer moord en brand schreeuwt omdat ik dit v.b. erbij haal: Mensen zoals jij dienen met hun neus op de harde feiten gedrukt te worden. (en dan begrijp je het volgens mij nog niet)

bman
31-10-02, 14:09
Geplaatst door Dienna


:lole: :lole:

Goh, er zijn 100 Tjetjenen opgepakt en forum-intellectueel Dienna staat weer te juichen...

i love israel
31-10-02, 14:20
Geplaatst door Dx_


Oh, volgens jou mogen ze zichzelf dus niet verdedigen tegen de russische misdadigers ? Als men zo redeneerde tijdens de 2e wereldoorlog waarom werden er dan verzetsdaden gepleegd ? Had men niet beter brood van dit geld kunnen kopen ? Dit had zeker enkele mensenlevens kunnen redden.

En voordat je weer moord en brand schreeuwt omdat ik dit v.b. erbij haal: Mensen zoals jij dienen met hun neus op de harde feiten gedrukt te worden. (en dan begrijp je het volgens mij nog niet)

dx ik had het over juichen, niet over verdedigen. dat juichen vind ik walgelijk.

wat betreft jou zielige vergelijking. mag ik je erop attent maken dat het verzet in nederland niet werd bekostigt door de nederlandse regering.

Dienna
31-10-02, 14:55
Geplaatst door i love israel
en wederom weer juichen bij het lezen dat er mensen zijn gedood.

maarre, las ik niet laatst dat de tjetenen het zo slecht hebben? honger enzo? toch fijn he dat ze dan nog het geld hebben om zich te bewapenen.

OOOH??? Dit verbaasd me! Nou wordt er eens een keer gericht geschoten op MILITAIREN ipv op vrouwen en kinderen, is het weer niet goed! Hier kan het IDF nog wat van leren mevrouw!

Wat ik niet snap van jou he, het gaat hier niet om Palestina, niet om Israelisch en dan toch weer zo fel er tegenin gaan! Jou kritiek heeft dus blijkbaar niets met je achtergrond te maken, misschien met het het Islamitische geloof aangezien het hier wederom om een Moslimleger gaat?!

Ja, hoe komen ze aan die wapens....wat dacht je van het overnemen van wapens nadat ze een paar Russen hebben neergeknald?! De vrijwillige bijdragen doen het ook nog steeds goed... :p

Dienna
31-10-02, 14:56
Geplaatst door bman


Goh, er zijn 100 Tjetjenen opgepakt en forum-intellectueel Dienna staat weer te juichen...

mmmmm, mocht je willen dat ik daarvoor aan het juichen was eikel! :aftel:

bman
31-10-02, 15:12
Geplaatst door Dienna


mmmmm, mocht je willen dat ik daarvoor aan het juichen was eikel! :aftel:

Waarom zet je die stomme juichende smiles dan op de verkeerde plek? Dat van die heli *had* je toch al gelezen in de topic van Yehi. Wonderkind!

Dienna
31-10-02, 15:55
Geplaatst door meer

Het gaat enkel om jou couscous kreten van vreugde iq2, meer niet.
Had je natturlijk nog niet door., je bent wat te opgewonden..heb jij dan geen mannetje?

k had het niet tegen jou, of zijn jij en ILI een en dezelfde persoon tegenwoordig?

Dienna
31-10-02, 15:56
Geplaatst door bman


Waarom zet je die stomme juichende smiles dan op de verkeerde plek? Dat van die heli *had* je toch al gelezen in de topic van Yehi. Wonderkind!

waar bemoei jij je eigenlijk mee?! Moet ik soms toestemming aan jou vragen voordat ik iets plaats of reageer?!
Ga nou eens een keer aan die dunk van je werken man ipv constand mij op de huid te zitten! Be ik zo interessant dan!? :Iluvu:

Aphrodisiac
31-10-02, 16:08
Geplaatst door meer

Het gaat enkel om jou couscous kreten van vreugde iq2, meer niet.
Had je natturlijk nog niet door., je bent wat te opgewonden..heb jij dan geen mannetje?

Gebruik mijn naam niet in een zin tegen dat gedroGt van een Dienna.

Cc

bman
31-10-02, 16:08
Geplaatst door Dienna


waar bemoei jij je eigenlijk mee?! Moet ik soms toestemming aan jou vragen voordat ik iets plaats of reageer?!
Ga nou eens een keer aan die dunk van je werken man ipv constand mij op de huid te zitten! Be ik zo interessant dan!?


Nee ik speel met je.



:Iluvu:

:duizelig: