PDA

Bekijk Volledige Versie : Visagiste

Lalla
31-10-02, 20:47
Salaam dames,

Degene die graag op hun huwelijksdag er uit willen zien als een prinsesje, ipv een schilderdoek, ben je hier aan het goede adres. Ik maak namelijk bruidjes op, heel mooi en natuurlijk. Feestgangers worden ook onder handen genomen indien gewenst.

Heb je interesse, of vragen, kun je me altijd een prive berichtje sturen, en zal trachten je vragen te beantwoorden.

Maha Salama,
Lalla

sabar
06-11-02, 14:20
salaam aleikom

kom je ook in Utrecht?
mijn zus gaat binnenkort trouwen en we zijn op zoek naar een negafa

masalama

Lalla
07-11-02, 07:31
Aleikoum Assalaam Sabar,

Als eerst, gefeliciteerd met het komend huwelijk van je zus!!

Ik kom ook in Utrecht inshaŽAllah.
Je moet wel weten dat ik geen kleding meeneem, dat ik enkel de bruid opmaak, en het kapsel!

Moest je nog interesse hebben kun je uiteraard steeds beroep op me doen. Ik help je graag met je vragen, ook over andere dingen.

Maha Salama,

Lalla

PS: Mabroek Ramadaan!!

Shaheed
04-12-02, 03:12
test

Mazlout
04-12-02, 06:02
heb je geen foto's als voorbeeld van hoe mooi je ze kunt maken???

plaats ze maar hier...

Lalla
06-12-02, 08:43
Geplaatst door Mazlout
heb je geen foto's als voorbeeld van hoe mooi je ze kunt maken???

plaats ze maar hier...

Salaam Mazlout,

Allereerst, HIED MOUBAREK aan alle moslims op aarde.

Wat betreft foto's, als voorbeeld van het opmaken van dames, zal ik aan moeten werken. Wanneer dat afgerond is (insha' Allah), zal ik ze hier plaatsen, bedankt voor het idee.

Wa Salaam,

Lalla

missbentayeb
31-12-02, 08:32
Assalamu Aleykoum Lalla,

Kun je aub je email achterlaten of je telefoonnr.
Ik zoek namelijk ook iemand die me haar en me make-up kan doen.

Groetjes.

Missprissy
06-01-03, 12:30
schaam jullie je eigen niet en dat noemt zich moslim tazzz :vingers: :tover: :boos:

missbentayeb
06-01-03, 20:14
salaam
oh dus jij die hier met dat woordgebruik durft te beweren dat wij geen moslims zijn, is wel moslim???

SOUBHANA ALLAH~!!

waarvoor moeten we ons schamen, ????? dat een meisje onze haren en make-up kan doen...!!!!

ga je wat meer in de boeken verdiepen

wa salaaaaaaam

Lalla
11-01-03, 12:44
Geplaatst door Missprissy
schaam jullie je eigen niet en dat noemt zich moslim tazzz :vingers: :tover: :boos:

Salaam MissPrissy,

Iedereen heeft zijn eigen mening, en daar heb ik respect voor. Maar moet het echt in dat soort taal, en alsof dat niet genoeg is, gooi je er nog een schaamteloze smily aan toe met de beide middelvingers omhoog. En dan beweren dat ik geen moslim ben, puur omdat ik de bruidjes opmaak en hun haren doe op een van hun belangrijkste dagen!!! Vertel me dan toch eens wat ik verkeerd doe, wat bewijst dat ik GEEN moslim ben.

Heb aub respect voor de medemens, of beter gezegd voor je moslimbroeders en -zusters.

Wa Salaam,

Lalla