PDA

Bekijk Volledige Versie : De cyberoorlog gaat beginnen......



Victory
31-10-02, 22:13
CIA warns of Net terror threat

Al-Qaida is not the only terrorist network hoping to wreak havoc on the United States through "cyberwarfare," the CIA says.
America's spooks have named Sunni extremists, Hezbollah and Aleph--formerly known as Aum Shinrikyo--as other top threats.

"These groups have both the intentions and the desire to develop some of the cyberskills necessary to forge an effective cyberattack modus operandi," the CIA said in a report to the Senate Intelligence Committee.

Ik weet al op welke gebied ik me nog meer ga versterken..... in de toekomst gebruikt iedereen internet..... mischien word het ook nog eens virtueel in een jaar of 10(mischien eerder).... en steeds meer dingen worden bestuurd via de internet......... cyberoorlogen in de toekomst?

(in een klap alles in een ander land uitschakelen?)

baco
31-10-02, 22:18
Ja lijkt me echt iets voor jouw, dat kan je tenminste veilig vanuit je huis achter je pc-tje doen.

Victory
31-10-02, 22:33
Geplaatst door baco
Ja lijkt me echt iets voor jouw, dat kan je tenminste veilig vanuit je huis achter je pc-tje doen.

Tis ook nooit goed he...... blaas je een bus op, gaan ze janken..... ga je over op cyberoorlog, ben je een mietje.......

Gebouwen opblazen mischien, zoals de zionistische staat dat doet. Daar hoor je niemand over. Hmmm.... maybe? :p

Amellady
31-10-02, 22:33
Geplaatst door Victory
CIA warns of Net terror threat

Al-Qaida is not the only terrorist network hoping to wreak havoc on the United States through "cyberwarfare," the CIA says.
America's spooks have named Sunni extremists, Hezbollah and Aleph--formerly known as Aum Shinrikyo--as other top threats.

"These groups have both the intentions and the desire to develop some of the cyberskills necessary to forge an effective cyberattack modus operandi," the CIA said in a report to the Senate Intelligence Committee.

Ik weet al op welke gebied ik me nog meer ga versterken..... in de toekomst gebruikt iedereen internet..... mischien word het ook nog eens virtueel in een jaar of 10(mischien eerder).... en steeds meer dingen worden bestuurd via de internet......... cyberoorlogen in de toekomst?

(in een klap alles in een ander land uitschakelen?)

Dit is nou een goed voorbeeld van iets, waarbij het niet de vraag is Of het gebeurd, maar WANNEER het gebeurd.

Couscousje
31-10-02, 22:47
Geplaatst door Victory


Tis ook nooit goed he...... blaas je een bus op, gaan ze janken..... ga je over op cyberoorlog, ben je een mietje.......

Gebouwen opblazen mischien, zoals de zionistische staat dat doet. Daar hoor je niemand over. Hmmm.... maybe? :p

Cc is het een keer eens met Victory.

Voor 1 keer dan.

Cc

baco
01-11-02, 07:04
Geplaatst door Victory


Tis ook nooit goed he...... blaas je een bus op, gaan ze janken..... ga je over op cyberoorlog, ben je een mietje.......

Gebouwen opblazen mischien, zoals de zionistische staat dat doet. Daar hoor je niemand over. Hmmm.... maybe? :p

Je moet effect niet onderschatten een beetje cyber terrorist kan natuurlijk ook voor onschuldige slachtoffers zorgen.
Hint breek in het computer systeem van een ziekenhuis en ga
wat behandelingen aanpassen.
Nu alleen maar hopen dat ze jouw zionistische internet aansluiting niet afsluiten.

muhammadali
01-11-02, 11:03
Een EMP is erg effectief. Alle transistoren (dus ook semiconductors, als chips) binnen een straal van 500 - 1000 kilometer zijn gebraden.
Het aantal doden is gering...

Nee, ik kijk al uit naar de nieuwe generatie supervirussen met kunstmatige intelligentie..

Zelfkritiek
01-11-02, 11:13
Creatief met computers???
Denk dat ik van het weekend eens met een paar vriendjes ga onderzoeken hoe 'stress bestendig' dit forum is. Hehehehehee