PDA

Bekijk Volledige Versie : scholier doet xtc-pillen in thee van lerares



Dx_
01-11-02, 12:32
scholier doet xtc-pillen in thee van lerares

HILVERSUM (ANP) - Een 15-jarige scholier van de Aloyisiusschool in Hilversum heeft bij een lerares meerdere XTC-pillen in haar thee gedaan. De vrouw werd na het incident in juni met klachten in een ziekenhuis opgenomen. De directeur van de school heeft dit vrijdag meegedeeld.

De lerares is nog niet op school teruggekeerd. De jongen werd na tips van medeleerlingen direct na het incident door de politie aangehouden. Volgens directeur P. Vlaming heeft hij 'ten minste enkele weken' vastgezeten. De leerling is onmiddellijk van school gestuurd. Om hoeveel XTC-pillen het gaat, is niet bekend.

Waarom de scholier is overgegaan tot deze daad, is ook onbekend. ,,Het is een compleet raadsel voor ons, we waren verbijsterd. We denken dat hij misschien stoer wilde doen'', aldus Vlaming.

De jongen was wegens problemen al eens vaker van een school gestuurd. Volgens Vlaming ging het op zijn school juist goed met de jongen.

Dx_
01-11-02, 12:38
Dit doet mij denken aan de marokkaanse anekdote over de hasj die tijdens een bruiloft in de thee-kan, waar voor alle gasten uit wordt geschonken, werd gestopt. Zelfs de vroomste bejaarde vrouwtjes en mannetjes dansten de hele nacht met elkaar terwijl de gastheer schapen bleef slachten tot in de vroege ochtend.

Couscousje
01-11-02, 12:40
Geplaatst door Dx_
Dit doet mij denken aan de marokkaanse anekdote over de hasj die tijdens een bruiloft in de thee-kan, waar voor alle gasten uit wordt geschonken, werd gestopt. Zelfs de vroomste bejaarde vrouwtjes en mannetjes dansten de hele nacht met elkaar terwijl de gastheer schapen bleef slachten tot in de vroege ochtend.

Hasj?

Bedoel je niet shiba?

Cc

Dx_
01-11-02, 12:50
Hasj?

Bedoel je niet shiba?

Cc

Shiba ?

Wacht ff, je wordt toch niet high als er shiba in de thee zit he ?

Nee deze grappenmaker had hasj in de elberad (theekan) gedaan terwijl de elberad verwarmd werd op houtskool.

JonaH
01-11-02, 13:18
Geplaatst door Dx_
Dit doet mij denken aan de marokkaanse anekdote over de hasj die tijdens een bruiloft in de thee-kan, waar voor alle gasten uit wordt geschonken, werd gestopt. Zelfs de vroomste bejaarde vrouwtjes en mannetjes dansten de hele nacht met elkaar terwijl de gastheer schapen bleef slachten tot in de vroege ochtend.



:lol: Ze kennen mijn Fameuze thee nog niet :melig2:


JonaH

bman
01-11-02, 13:26
Geplaatst door Dx_


Shiba ?

Wacht ff, je wordt toch niet high als er shiba in de thee zit he ?

Nee deze grappenmaker had hasj in de elberad (theekan) gedaan terwijl de elberad verwarmd werd op houtskool.

:fparty: :giechel:

Donna
01-11-02, 14:31
Geplaatst door Dx_
scholier doet xtc-pillen in thee van lerares

HILVERSUM (ANP) - Een 15-jarige scholier van de Aloyisiusschool in Hilversum heeft bij een lerares meerdere XTC-pillen in haar thee gedaan. De vrouw werd na het incident in juni met klachten in een ziekenhuis opgenomen. De directeur van de school heeft dit vrijdag meegedeeld.

De lerares is nog niet op school teruggekeerd. De jongen werd na tips van medeleerlingen direct na het incident door de politie aangehouden. Volgens directeur P. Vlaming heeft hij 'ten minste enkele weken' vastgezeten. De leerling is onmiddellijk van school gestuurd. Om hoeveel XTC-pillen het gaat, is niet bekend.

Waarom de scholier is overgegaan tot deze daad, is ook onbekend. ,,Het is een compleet raadsel voor ons, we waren verbijsterd. We denken dat hij misschien stoer wilde doen'', aldus Vlaming.

De jongen was wegens problemen al eens vaker van een school gestuurd. Volgens Vlaming ging het op zijn school juist goed met de jongen.

Wat een waanzinnige hondenstreek is dit zeg. Meerdere pillen? Daar kan je hardstikke dood van gaan.

Die ame vrouw......

Ik kan er niet om lachen eerlijk gezegd.

sil
01-11-02, 17:00
Geplaatst door kaassietoch


Ook in Marokko vindt het Nederlandse gedoogbeleid meer en meer aanhangers.... Nou de Belgen nog he Mars?

De Belgen gedogen ook ,ze mogen het gebruiken ,maar niet kopen

BENZ_207
01-11-02, 17:50
euh.... ik ben ook stout geweest op de mavo... ik heb ook zo iets geflikt bij de wiskunde lerares....ik heb krijt in haar koffie gegooid met nog een paar andere klas genootjes....( en ze heeft het nog op gedronken ook zonder het in de gaten te hebben )....


dat was 1 van de vele streekjes die we uithaalde....


PS. maar we gingen nooit te ver :maf3:

Donna
01-11-02, 17:56
Geplaatst door BENZ_207
euh.... ik ben ook stout geweest op de mavo... ik heb ook zo iets geflikt bij de wiskunde lerares....ik heb krijt in haar koffie gegooid met nog een paar andere klas genootjes....( en ze heeft het nog op gedronken ook zonder het in de gaten te hebben )....


dat was 1 van de vele streekjes die we uithaalde....


PS. maar we gingen nooit te ver :maf3:


:zweep: :D

Aan krijt kun je gelukkig niet doodgaan Benzie.............. en als ze het geeneens gemerkt heeft.. dan heeft ze er vast ok geen last van gehad!

Mark
01-11-02, 17:59
zonde van die pillen :hihi:


en wat een slap excuus van die verslaafde/drugsgebruikende lerares om haar onder werktijd high zijn zo af te schuiven op een leerling!

BENZ_207
01-11-02, 18:00
Geplaatst door Donna



:zweep: :D

Aan krijt kun je gelukkig niet doodgaan Benzie.............. en als ze het geeneens gemerkt heeft.. dan heeft ze er vast ok geen last van gehad!


gelukkig maar ander hadden we een grootproblem gehad... en als ze er achter was gekomen dan zwaaide er wat....

we hebben de hele les dubbel gelegen van het lachen.....

ik heb hele raare dingen mee gemaakt op de mavo.....