PDA

Bekijk Volledige Versie : Volendamse jeugd massaal aan coke



Mark
01-11-02, 15:48
Volendamse jeugd massaal aan coke

VOLENDAM In Volendam gebruikt 50 tot 80 procent van de jongeren nog steeds in het weekend cocaine.Het politieproject, dat in de zomermaanden draaide,om het gebruik door de jeugd tot 25 jaar terug te dringen,blijkt te zijn mislukt. De politie heeft de laatste maanden 24 arrestaties verricht wegens openbaar drugsgebruik en dealen. De politie wil dat het cocainegebruik minder acceptabel wordt."De jongeren vinden het gebruik heel normaal",zegt een politiewoordvoerder.Burgemeester en wethouders kondigden vorige maand aan het overmatige drank- en drugsgebruik onder jongeren aan te gaan pakken.

baco
01-11-02, 15:50
Zeker aanhangers van het Maradoniaanisme :D

I'mNumber1
01-11-02, 15:54
Geplaatst door baco
Zeker aanhangers van het Maradoniaanisme :D


zou me niets verbazen ;).

Mark
01-11-02, 15:55
Gewoon een lekkere lijn met je vrienden leggen na een lange week palingvissen!

Tomas
01-11-02, 15:58
Geplaatst door kaassietoch


Pfuh ze gebruiken het alleen in het weekend, stelletje would-be Maradonnisten.

Tsja Veerman had uiteindelijk wel door dat het Hemeltje heropenen toch niet zo'n zakelijk slimme zet zou zijn. Dan verkoop je ze beter de zevende hemel...

was die te?

ja, dit bewijst maar weer eens waarom je een ban hebt.

Eigen schuld.

Marsipulami
01-11-02, 16:02
Geplaatst door Mark
Volendamse jeugd massaal aan coke

VOLENDAM In Volendam gebruikt 50 tot 80 procent van de jongeren nog steeds in het weekend cocaine.Het politieproject, dat in de zomermaanden draaide,om het gebruik door de jeugd tot 25 jaar terug te dringen,blijkt te zijn mislukt. De politie heeft de laatste maanden 24 arrestaties verricht wegens openbaar drugsgebruik en dealen. De politie wil dat het cocainegebruik minder acceptabel wordt."De jongeren vinden het gebruik heel normaal",zegt een politiewoordvoerder.Burgemeester en wethouders kondigden vorige maand aan het overmatige drank- en drugsgebruik onder jongeren aan te gaan pakken.

Haha, het gaat goed met het Nederlandse gedoogbeleid zo te zien. Vol houden jongens en vooral niet gaan twijfelen aan het succes van dat beleid. Nederland gidsland. Olé Olé :lole:

plexus
01-11-02, 16:09
Geplaatst door Mark
Volendamse jeugd massaal aan coke

VOLENDAM In Volendam gebruikt 50 tot 80 procent van de jongeren nog steeds in het weekend cocaine.Het politieproject, dat in de zomermaanden draaide,om het gebruik door de jeugd tot 25 jaar terug te dringen,blijkt te zijn mislukt. De politie heeft de laatste maanden 24 arrestaties verricht wegens openbaar drugsgebruik en dealen. De politie wil dat het cocainegebruik minder acceptabel wordt."De jongeren vinden het gebruik heel normaal",zegt een politiewoordvoerder.Burgemeester en wethouders kondigden vorige maand aan het overmatige drank- en drugsgebruik onder jongeren aan te gaan pakken.

geef ze 's ongelijk! :rolleyes:

Tomas
01-11-02, 16:11
Geplaatst door Marsipulami


Haha, het gaat goed met het Nederlandse gedoogbeleid zo te zien. Vol houden jongens en vooral niet gaan twijfelen aan het succes van dat beleid. Nederland gidsland. Olé Olé :lole:
Volendam is een voorbeeld van behoud van eigen cultuur en gemeenschapszin enzo...

Bijna nog een echte zuil in deze ontzuilde maatschappij.

Stelt me dus teleur.

Jou niet?

lennart
01-11-02, 16:14
Heeft te maken met stress en meeloperij onder jongen. Ik wil wedden dat het coke gebruik pas na de ramp in Volendam explosief is gestegen.

~Panthera~
01-11-02, 20:18
Geplaatst door Tomas

Volendam is een voorbeeld van behoud van eigen cultuur en gemeenschapszin enzo...

Bijna nog een echte zuil in deze ontzuilde maatschappij.

Stelt me dus teleur.

Jou niet?
-----------

Ja...ook een leuk dorpje.....sociale controle en zo....mensen die nog echt om elkaar geven. *proest* http://www.plaudersmilies.de/party/party.gif :hihi:

plexus
01-11-02, 20:29
...kan het ook gewoon simpelweg aan VOLENDAM zelf liggen...
misschien gewoon een bruisend nachtleven..zoals ieder cosmopolitisch stadje op aarde
- NY - LA - VOLENDAM- TOKYO - LONDON - :rood:

BENZ_207
02-11-02, 02:59
Geplaatst door plexus
...kan het ook gewoon simpelweg aan VOLENDAM zelf liggen...
misschien gewoon een bruisend nachtleven..zoals ieder cosmopolitisch stadje op aarde
- NY - LA - VOLENDAM- TOKYO - LONDON - :rood:


A'dam zal ik verdergaan?



maar wie wil mijn zaken partner worden in volendam?

Muslimaah
02-11-02, 13:25
.. 50 tot 80 procent van de jongeren nog steeds in het weekend cocaine

Mag ik ouderwets schrikken ?

:duizelig: :huil2: :eek: :confused: :loog: :wow: :huil: :schok: :droef: :maf: :auw2: :schrik: :fpotver: :maf3: :wat?!:

Is,
02-11-02, 13:32
Geplaatst door Muslimaah
.. 50 tot 80 procent van de jongeren nog steeds in het weekend cocaine

Mag ik ouderwets schrikken ?

:duizelig: :huil2: :eek: :confused: :loog: :wow: :huil: :schok: :droef: :maf: :auw2: :schrik: :fpotver: :maf3: :wat?!:

Arme meid, wil je de helft wela...... :stomp:

Muslimaah
02-11-02, 13:34
Geplaatst door Is,


Arme meid, wil je de helft wela...... :stomp:

Neeh 95%..duH.


:rolleyes:

Ga ga, baghrir eten!

Is,
02-11-02, 13:38
Geplaatst door Muslimaah


Neeh 95%..duH.


:rolleyes:

Ga ga, baghrir eten!


Ga ga Typen jij.......:schok: (al vanaf 05.30 bezig :auw2: )

Muslimaah
02-11-02, 13:49
Geplaatst door Is,



Ga ga Typen jij.......:schok: (al vanaf 05.30 bezig :auw2: )

:D..ben weer gaan slapen.

Heb altijd goeie voornemens. Alleen lukt niet altijd he:D

*40 watt lampje* <-- Ramadan voornemen!, niet meer terug gaan slapen..

--

Effe trug op onderwerp Cocaine is vies.