PDA

Bekijk Volledige Versie : excuse me, maarre......



Amellady
02-11-02, 23:17
kunnen we t ok nog ns ergens anders over hebben behalve joden dit en moslims dat???

Quark
02-11-02, 23:21
Goed idee.
Zeg het maar, waar wil je het over hebben?

gr.

Victory
02-11-02, 23:22
Geplaatst door Amellady
kunnen we t ok nog ns ergens anders over hebben behalve joden dit en moslims dat???

Zullen we het hebben over hoe tolerant de Nederlanders zijn? :p

wasalam

Amellady
02-11-02, 23:23
euhmzzzzzzzzzz


ow ik weet het
wat is je favo reclame :duim:?
en aan welke reclame heb je echt een hekel :boos: ?

Idolater
02-11-02, 23:29
Ik ben het daar met je eens, begint saai en eentonig te worden.

Nou,
Wat ik zeer irritante reclame vind is met dat hypotheekrente gedoe. Peter R De Vries en die andere nieuwslezer.

Leuke reclame? Boudewijn Büch en zijn couscous reclame...:D

En Sabah Nur
02-11-02, 23:29
Geplaatst door Amellady
euhmzzzzzzzzzz


ow ik weet het
wat is je favo reclame :duim:?
en aan welke reclame heb je echt een hekel :boos: ?



L'Oréal , omdat je het waard bent.




Uggggggg..... :stomp:

Quark
02-11-02, 23:37
Geplaatst door Amellady
euhmzzzzzzzzzz


ow ik weet het
wat is je favo reclame :duim:?
en aan welke reclame heb je echt een hekel :boos: ?

Een paar reclames waar ik een hekel aan heb zijn die met quasi sentimetele liedjes, en ik weer niet waarvan ze zijn want voor die tijd vlieg ik al naar de A.B.: zo'n lied over iemand die nog ooit eigenlijk eens langs de grachten moet lopen, en vooral een endere geloof ik over iemand die op vrijdag naar zijn werk fietst ( ik geloof dat de regel: "dit is toch Nederland op zijn allermooist" erin voorkomt), walgelijk allemaal; de lelijkste kotst-smiley is ontoereikend hiervoor.
Ook niet leuk, maar minder erg , vind ik die Amstel-reclames met die drie eikels: yuck!, net zo smakeloos als die Bavarie-reclames wmb. En reclames die een sptoje daarna terugkomen, zolas die over vlees (ff checken), vind ik ook erg.
Leuke reclames kan ik me nu even niet herinneren, hoe komt dat toch? Er zijn best leuke.
Grappig vind ik knullige reclames zoals die ene van een ziektekostenverzekeraar met ook een of ander volslagen idioot lied waarin je ook een werknemer zag huilen op de trap buiten zijn kantoor, waarschijnlijk om aan te geven dat ook therapie kosten e.d. vergoed werden.
Op de lokale TV ( hier Omroep Brabant en Tilburg TV) komen ook veel knullige dingen. Zelfs ooit een reclame op O.B. gezien voor een bordeel!

Kan-ie zo weer even?

gr. ;)

Amellady
02-11-02, 23:53
Lompe reclames eeuhm

die van dat koekje waarbij al die vrouwen zehma heet worden van de tv, vreeeeeeeeselijk en die koekjes zien er ook al zo goor.
een reclame waar ik echt letterlijk misselijk van wordt is die met dat watertje waar dat kunstgebit in drijft, voor hi is die geloof ik.
die is gewoon goor,ik zap altijd als die komt. zelfs me man zapt die voor mij omdat ik er misselijk van wordt.

leuke reclames, ff nadenken.

MocroStyle
02-11-02, 23:57
DANONETJEEEEEEEEEE POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Die is wel OK:D

Victory
03-11-02, 00:07
Geplaatst door Idolater
Ik ben het daar met je eens, begint saai en eentonig te worden.

Nou,
Wat ik zeer irritante reclame vind is met dat hypotheekrente gedoe. Peter R De Vries en die andere nieuwslezer.

Slecht:

* Peter R de vries..... (sinds die reclames wil ik em nooit meer zien... word gewoon misselijk van die gozer..... dat ze hem nemen voor reclames :jammer:)

* Bolletje (die mensen moeten echt wat meer geld uitgeven voor hun reclames :jammer:)

* 'Simon' van GTST ... over leningen... (bah..... kan er gewoon niet tegen)

* De shapoo reclame waar dat wijf raarre geluiden (je weet wel) nadoet.... (echt irri)

* Gama (ze moeten echt iets nieuws verzinnen)

Goed:

* Cuppe(?) soep? (die van NU EVEN NIET!)

* Danoontje...

* ...................................?

limpio
03-11-02, 06:01
Ik hou helemaal niet van reclame..irriterend..onderbreekt telkens de programma's.
WEG MET RECLAME :)

mrz
03-11-02, 07:14
Geplaatst door En Sabah Nur




L'Oréal , omdat je het waard bent.




Uggggggg..... :stomp:

LOL! Jaja de zelfhaat heb je goed overgenomen zoveel is duidelijk. Het probleem is het paradoxale aan de uitspraak. In hoeverre ben je het waard hulpmiddelen zoals l'oreal nodig te hebben. En met jou misschien ook je kinderen.

mulan
03-11-02, 11:24
Die van 'NU EVEN NIET' !!!! van die soep is hilarisch en
inderdaad die van FBTO en zo zijn om te ...... :jammer:

Dutchguy
03-11-02, 12:07
Waar ik me vooral aan erger is dat het volume ineens tijdens reclames veel harder staat, dat ik steeds dat zachter moet zetten en dan weer harder als ze afgelopen zijn.
Dat is echt ontzettend irritant.

Arvid
03-11-02, 12:59
de Bavaria reclames zijn goed!
Vooral die oude waarin een vrouw heel slecht piano speelt en haar man trekt aan een touwtje en ze verdwijnt in de muur en dan zie je op het scherm; dan nu tijd voor een bavaria :D

ZwYgStErr
03-11-02, 13:09
Geplaatst door Idolater
Ik ben het daar met je eens, begint saai en eentonig te worden.

Nou,
Wat ik zeer irritante reclame vind is met dat hypotheekrente gedoe. Peter R De Vries en die andere nieuwslezer.

Leuke reclame? Boudewijn Büch en zijn couscous reclame...:D

Ik vond de Peter R. De vries-reclame juist zo leuk omdat die Peter echt niet kan acteren man, maar wat echt een leuke relame is is die van die Peugeot 206, nmet die Hindoe...wayooow kapotlachen...

ZwYgStErr
03-11-02, 13:10
Geplaatst door Dutchguy
Waar ik me vooral aan erger is dat het volume ineens tijdens reclames veel harder staat, dat ik steeds dat zachter moet zetten en dan weer harder als ze afgelopen zijn.
Dat is echt ontzettend irritant.

Wat voor t.v. heb jij? :confused:

Dutchguy
03-11-02, 13:12
Geplaatst door ZwYgStErr


Wat voor t.v. heb jij? :confused:

Hoor je wel vaker dat mensen dat merken. Let maar eens op, zul je zien dat de reclames ineens veel harder staan qua geluid dan gewone programma's.

ZwYgStErr
03-11-02, 13:13
Geplaatst door Dutchguy


Hoor je wel vaker dat mensen dat merken. Let maar eens op, zul je zien dat de reclames ineens veel harder staan qua geluid dan gewone programma's.

Kan best...wat ik irritant vind is dat mtv veel harder staat dan tmf en the box, dat wanneer ik zap ik me altyd rotschrik van het geluid....

plexus
03-11-02, 13:15
J.Walker met harvey keitel...(uncut version) 1 van de beste commercials!

ZwYgStErr
03-11-02, 13:25
Geplaatst door plexus
J.Walker met harvey keitel...(uncut version) 1 van de beste commercials!

Jognny walker, is dat geen alcoholisch drankje ofzo? ken doe commercial niet... :confused:

plexus
03-11-02, 13:50
Geplaatst door ZwYgStErr


Jognny walker, is dat geen alcoholisch drankje ofzo? ken doe commercial niet... :confused:

j.walker is inderdaad een alcoholisch drankje - whisky!

Donna
03-11-02, 14:14
Ik vond die reclame van Mc Donalds goed tijdens de winterspelen. Met die parodie op dat rare ijsschuifspel. Is al wel een poosje geleden.

Die van cuppasoup vind ik ook grappig. 'Hier is de hele afdeling sabatical'.

Verder wordt ik echt superblij van die ene reclame met de jongen in de metro die dan dat nummer playbacked: 'when your smiling, when your smiliiiing, the whole woooorld, smiles with you... etc'. Maar dat is een slechte reclame, want ik heb dus geen flauw idee waarvoor die reclame ookalweer is.

Slechte reclame, boven alles wat al is genoemd:

De waterbeddenconcurrent!

Shit, kan die van de buis? Ik word gewoon misselijk van die mensen.

JonaH
03-11-02, 14:28
Wat een leuke topic zeg


ff kijken

Toppie:

Dat ene reclame van maandverband dacht ik..weet niet meer zo zeker..waar ze in een karate zaal zitten en dat ene japanse dame een voorproefje geeft van wat ze gaan leren..en waarop de cursisten haar heel avantgarde na gaan doen LoL

Downie:

Alle bierreclames...Ik kwam dat zwaargewicht van Bavaria amstel whatever it may is in de Albert Heijn...hij liep daar in zijn short en een overduidelijke kleine t-shirt...Okeej het is zomer maar komop...We zitten in de supermart omringd met eten....Vanaf die dag werd het dirk van den broek voor mij :duim:

JonaH

monne
03-11-02, 14:29
Geplaatst door Quark


Niet over reclames maar iets wat ik altijd al wilde weten :)
Wat is zema? En trouwens wat betekend de 7 en de 3 als schrijftaal hier? Is dat iets arabisch of berbers of wat dan ook? En hoe spreek je het uit?
Dus als bv. halal geschreven wordt als 7alal - misschien een slecht voorbeeld en gebeurt dat met dat woord helemaal niet- maar met ander woorden dus wel.? Waarom gebeurt dat?

Alvast bedankt ( zit daar al een tijdje mee)


gr.
Q.

hmm ze3ma weet ik niet precies want dat is marokkaans ;) [ik dacht zoiets van "nep"/"alsof", maar ben niet echt zeker]
maar die 7 en die 3 wel en dat zijn klanken in het arabisch.
de 7 is een soort h klank waarmee het woord halal begint en die klank zit ook in de namen ahmad en mohammed. het is een soor h maar die komt van achter uit je keel tussen de h en de g

de 3 is de eerste klank in de naam omar ( en er is geen "equivalent" klank in het nederlands dus ik zou niet weten hoe ik die zou moeten omschrijven)

Mark
03-11-02, 17:26
DE WATERBEDDENCONCURRENT ruleert!! Donna: wil jij niet zo'n groep lekkere boys op je bed? (ze komen inclusief gouden ketting, zonnebrandkleurtje en geblondeerde plukjes! sommigen zijn zelfs inclusief Nichelson jas die uit kan!)

Verder ook mijn complimenten voor PHATNET!!!

ZwYgStErr
04-11-02, 13:34
Geplaatst door monne


hmm ze3ma weet ik niet precies want dat is marokkaans ;) [ik dacht zoiets van "nep"/"alsof", maar ben niet echt zeker]
maar die 7 en die 3 wel en dat zijn klanken in het arabisch.
de 7 is een soort h klank waarmee het woord halal begint en die klank zit ook in de namen ahmad en mohammed. het is een soor h maar die komt van achter uit je keel tussen de h en de g

de 3 is de eerste klank in de naam omar ( en er is geen "equivalent" klank in het nederlands dus ik zou niet weten hoe ik die zou moeten omschrijven)

Ze3ma betekent inderdaad zogenaamd, je gebruikt het vaak spottend, of om iemand uit te lachen: Ze3ma hij draagt Pradas, op die manier...

monne
04-11-02, 14:50
Geplaatst door ZwYgStErr


Ze3ma betekent inderdaad zogenaamd, je gebruikt het vaak spottend, of om iemand uit te lachen: Ze3ma hij draagt Pradas, op die manier...

Hehe thanks weet ik dat ook weer :)
kga m meteen gebruiken ;) ze3ma stoer doen dat ze marokkaans verstaat :handbang:


dank je :)