PDA

Bekijk Volledige Versie : Extreem-rechts op lijst Conservatieven.nl..?



BiL@L
04-11-02, 10:31
De anti-fascistische onderzoeksgroep Kafka maakt zich zorgen om de nummer 2 op de lijst van Conservatieven.nl.
Michiel Smit, raadslid in de gemeente Rotterdam, heeft zich volgens de organisatie op ontoelaatbare wijze geuit over andere bevolkingsgroepen.

Ontoelaatbaar is volgens de site van Kafka, Smit's uitlatingen over het incident in een zwembad in Eindhoven, waar 2 meisjes door 7 allochtone jongeren zijn aangerand:
"Het wordt stilgezwegen, terwijl normaal al een verkeerd petje op al een royement als lid van Sparta betekent. Heb foto en namen van de daders: allen allochtoon, 6 van 15, 1 van 13, zijn trots op daad, scheppen erover op. Schandalig dat er niets gebeurd! Heb die foto van iemand gekregen. Hebben afgesproken dat we daar even mee wachten. En ik houd me aan mijn woord tegenover hem. Die jongens hun voetbalcarriere moet over zijn, laat dat duidelijk zijn. Anders krijgen we in de toekomst nog meer Seedorfjes en Kluivertjes. Foto verspreiden heb ik als troef in handen."

Verder suggereert hij volgens de site om in de wijk van de trainingsvelden van Sparta buurtbewoners op te zetten tegen de aanwezigheid van allochtone voetballertjes.
In een andere discussie zegt hij tegen andere forumleden, die zich druk maken over blanke jongeren die belangstelling hebben voor zwarte cultuur, zoals hiphop en R&B (op het forum ook wel "Whiggers", oftewel White Niggers genoemd): "Er is een ding erger dan een Neger, een blanke neger!"

http://images.fok.nl/upload/smit.jpg

Simon
04-11-02, 10:36
Hmm ja afgaande op die citaten is dat zonder meer een racist. Niet zo slim van Winny de Jong om hem op haar lijst te zetten.

Simon

BiL@L
04-11-02, 10:39
Geplaatst door Simon
Hmm ja afgaande op die citaten is dat zonder meer een racist. Niet zo slim van Winny de Jong om hem op haar lijst te zetten.

Simon

Of juist wel..

:confused:

Tomas
04-11-02, 10:40
Geplaatst door Simon
Hmm ja afgaande op die citaten is dat zonder meer een racist. Niet zo slim van Winny de Jong om hem op haar lijst te zetten.

Simon

Winny de J. is niet slim. Punt. Ze boeit niet. Eind Februari 2003 is haar naam alweer vergeten.

jaja
04-11-02, 11:04
Geplaatst door Tomas


Winny de J. is niet slim. Punt. Ze boeit niet. Eind Februari 2003 is haar naam alweer vergeten. jongmens Smit is al herhaaldelijk in Rotterdam op de vingers getikt vanwege zijn contacten. Kortom, Winny had het kunnen weten. Wellicht gaat ze voor de Janmaat-zetel. Laten we hopen dat deze stroming een snelle, stille en natuurlijke dood zal sterven.

plexus
04-11-02, 11:09
...Op naar de 0 zetels!...flats een taart in zijn gezicht :stout:

jaja
04-11-02, 11:11
Geplaatst door plexus
...Op naar de 0 zetels!...flats een taart in zijn gezicht :stout: ... neeeee ... taarten leveren zetels op !! Pim kreeg 3 taarten en bijna 30 zetels ... hint! Geen taart = ?? zetels.

plexus
04-11-02, 11:14
Geplaatst door jaja
... neeeee ... taarten leveren zetels op !! Pim kreeg 3 taarten en bijna 30 zetels ... hint! Geen taart = ?? zetels.

hmmm inderdaad! Een keer aan zijn oren trekken..is dat iets :stout:

Tomas
04-11-02, 11:16
Geplaatst door plexus


hmmm inderdaad! Een keer aan zijn oren trekken..is dat iets :stout:

Als je 'm niet objectief verbaal af kan maken, bemoei je er dan maar niet mee. Dat is het beste, denk ik.

plexus
04-11-02, 11:20
Geplaatst door Tomas


Als je 'm niet objectief verbaal af kan maken, bemoei je er dan maar niet mee. Dat is het beste, denk ik.

..daarvoor zou ik 'm eerst moeten ontmoeten...en kan een mens op dit board geen grap meer maken....
ps ..waar bemoei jij je mee :fpetaf:

Tomas
04-11-02, 11:24
Geplaatst door plexus


..daarvoor zou ik 'm eerst moeten ontmoeten...en kan een mens op dit board geen grap meer maken....
ps ..waar bemoei jij je mee :fpetaf:

Hoe weet jij nou dat ik serieus ben?

En als ik dat wel ben, dan bemoei ik me er mee, omdat ik geen zin heb om allerlei goede bedoelingen te moeten aanschouwen die alleen maar in zetelwinst van Winny de J. eindigen.

Taarten gooien, schelden, belagen, treiteren en fysiek geweld leveren zetels voor de belaagde op. Ook al ben jij niet serieus, je hebt er anders wel ergelijk veel rondlopen die dit niet snappen.

plexus
04-11-02, 11:32
Geplaatst door Tomas


Hoe weet jij nou dat ik serieus ben?

En als ik dat wel ben, dan bemoei ik me er mee, omdat ik geen zin heb om allerlei goede bedoelingen te moeten aanschouwen die alleen maar in zetelwinst van Winny de J. eindigen.

Taarten gooien, schelden, belagen, treiteren en fysiek geweld leveren zetels voor de belaagde op. Ook al ben jij niet serieus, je hebt er anders wel ergelijk veel rondlopen die dit niet snappen.


zie je nou wat je aan het doen bent....je bent me hier gewoon grenzen aan het opleggen...heel rap opflikkeren... no hard feelings! :zwaai:

Amellady
04-11-02, 11:39
Volgens mij is die Winnie zelf ook een rascist. Bij Barend en van dorp wou ze niet toegeven dat ze dat idee om illegalen schoolkinderen te melden wel goed vond. Pas na lang doorvragen zij ze ja dat is wel erg of zoiets, maar t kwam er met moeite uit. Je kon gewoon zien dat ze dat alleen maar zei omdat ze geen zin had in die discussie.

Simon
04-11-02, 11:45
Nou als je de politieke barometer van NOVA van 1 november j.l. bekijkt dan lijkt ze volgens de peilingen niet eens in de 2e Kamer te komen:

Leefbaar Nederland met Teeven aan het roer, zou als het vandaag verkiezingen zouden zijn uit de Tweede Kamer verdwijnen.
Ook andere nieuwe groeperingen weten nog geen kiezers te trekken. Een Lijst Nieuwe Politiek van Heinsbroek en Wijnschenk zou nog niet boven de kiesdrempel uitkomen.

Simon

Tomas
04-11-02, 11:50
Geplaatst door plexus



zie je nou wat je aan het doen bent....je bent me hier gewoon grenzen aan het opleggen...heel rap opflikkeren... no hard feelings! :zwaai:

Nee, ik wijs je alleen op dom gedrag. Dat jij dat ervaart als grenzen opleggen, zegt meer over jou dan mij.

plexus
04-11-02, 11:58
Geplaatst door Tomas


Nee, ik wijs je alleen op dom gedrag. Dat jij dat ervaart als grenzen opleggen, zegt meer over jou dan mij.

:rolleyes:

Tomas
04-11-02, 12:01
Geplaatst door plexus


:rolleyes:

Ik had al zoiets verwacht...

plexus
04-11-02, 12:10
Geplaatst door Tomas


Ik had al zoiets verwacht...


over dom gedrag gesproken....
...je denkt toch niet dat ik dit serieus neem mr thomas...Kop op het is pas maandag.. :fpimp:

Tomas
04-11-02, 12:15
Geplaatst door plexus



over dom gedrag gesproken....
...je denkt toch niet dat ik dit serieus neem mr thomas...Kop op het is pas maandag.. :fpimp:

Juist maandag, man!

I don't like mondays...
I don't like...
I wanna shooo-hooooot...
All day long.

casaoui
04-11-02, 12:29
ja deze jongeman heeft het bloed onder mijn nagels uit weten te halen.
Daarom de vraag of iemand weet waar hij woont of waar hij veel te zien is???????????

plexus
04-11-02, 13:10
Geplaatst door Tomas


Juist maandag, man!

I don't like mondays...
I don't like...
I wanna shooo-hooooot...
All day long.

voor mijn tijd ;)