PDA

Bekijk Volledige Versie : CIA in Jemen?



GroteWolf
04-11-02, 12:33
Al Qaeda-terroristen gedood door explosie in Jemen

Uitgegeven: 4 november 2002 12:29
SANAA - Zes vermoedelijke leden van de terreurorganisatie al-Qaeda zijn om het leven gekomen doordat de auto waarin zij zaten explodeerde. Dat is maandag in regeringskringen vernomen.

De auto explodeerde zondag in de olierijke provincie Marib, 170 kilometer ten oosten van de hoofdstad Sanaa. Volgens de zegslieden is nog niet duidelijk waardoor de auto tot ontploffing kwam. Het bericht is niet officieel bevestigd.

Een van de inzittenden zou Abu Ali zijn, die door de Jemenitische politie werd gezocht in verband met de aanslagen in de Verenigde Staten van 11 september.

Arvid
04-11-02, 13:30
Amerikaanse soldaten zitten al heel lang in Yemen samen met wat Britse troepen.
Ze opereren op de achtergrond, ze trainen vooral het lokale leger en adviseren de regering.
Nogmaals dit gebeurt in schaduwen vandaar dat je er niks over hoort in de media.

an3sdej
04-11-02, 13:35
God zelf heeft hier ingegrepen, hij wilde niet dat deze mensen hun misdaad zouden begaan!

an3sdej
04-11-02, 13:53
Wie zijn dat die jochies met die klappergeweertjes op die foto, sta jij erbij Hamasje?

GroteWolf
04-11-02, 13:57
HAD GOD OOK IN GEGEREPEN TOT DE JUDEN TIJDENS DE 2 WO DE WERELD WILLEN BEHEERSEN ?

Kijkereens, hebben we hier een blonde blauwogige edelgermaan? Tsja....

an3sdej
04-11-02, 14:03
Goh, die kleine Hamas gaat interessant doen, voor hem een weet die op de foto staan :haha: :haha: :haha:

Simon
04-11-02, 22:46
CNN meldt vanavond dat die Al Qaeda leden in Jemen inderdaad door de VS en door middel van een raketaanval zijn gedood.

Simon

GroteWolf
05-11-02, 08:33
CNN meldt vanavond dat die Al Qaeda leden in Jemen inderdaad door de VS en door middel van een raketaanval zijn gedood.

Zo is het. Volgende logische deductie: Er is vanuit Bali getelefoneerd met Abu Ali of iemand anders in de auto. Zo zijn ze 'm op het spoor gekomen.

Volgende clue: Uit welk land komt de leider van de JI?

KomMaar
05-11-02, 10:56
Als dit allemaal waar is, dan betekent dit striktgenomen dus dat de amerkaanse regering zich zelf schuldig maakt aan terrorisme omdat het om vermoedelijke gezochte personen gaat, of in elk geval executie van verdachten zonder vorm van proces.

Amerikanen spreken natuurlijk zelf van 'oorlog', misschien wel om zich dit soort acties te kunnen veroorloven, want voor een zichzelfrespecterende rechtstaat is dit natuurlijk ontoelaatbaar. Ik vraag me af wat het betekent als dit inderdaad een Amerikaanse actie is, het voorspelt dan niet veel goeds voor de toekomst... Net als Nazi Izrael !!!!!!!

Mill
05-11-02, 11:00
Geplaatst door KomMaar
Als dit allemaal waar is, dan betekent dit striktgenomen dus dat de amerkaanse regering zich zelf schuldig maakt aan terrorisme omdat het om vermoedelijke gezochte personen gaat, of in elk geval executie van verdachten zonder vorm van proces.

Amerikanen spreken natuurlijk zelf van 'oorlog', misschien wel om zich dit soort acties te kunnen veroorloven, want voor een zichzelfrespecterende rechtstaat is dit natuurlijk ontoelaatbaar. Ik vraag me af wat het betekent als dit inderdaad een Amerikaanse actie is, het voorspelt dan niet veel goeds voor de toekomst... Net als Nazi Izrael !!!!!!!

Handig he, letterlijk reacties van fok.nl kopiëren?

GroteWolf
05-11-02, 11:07
Dat je vijand geen land heeft en zich verstopt, wil nog niet zeggen dat het geen oorlog is. Het is oorlog, die heeft Bin Laden de Verenigde Staten in 1998 zelf verklaard. Letterlijk. Ik voorspel ook weinig goeds voor de toekomst, maar dat heeft met het gedrag van de VS weinig te maken. Zolang Al Qaeda rücksichtlos mensen vermoordt om hun doelen te bereiken en daarmee de wereld economie (bewust) schaden zal de oorlog moeten doorgaan. Je kunt ze als VS, Rusland, Europa, Japan en China moelijk een beetje hun gang laten gaan. Dan wordt het alleen maar erger.