PDA

Bekijk Volledige Versie : OM pleit voor vrijspraak El Moumni



Ramzi
04-11-02, 16:34
Uitgegeven: 4 november 2002 16:50
Laatst gewijzigd: 4 november 2002 16:50

DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie wil dat het gerechtshof in Den Haag de omstreden Rotterdamse imam El Moumni vrijspreekt van de hem ten laste gelegde feiten. Eerder sprak de rechtbank in Rotterdam de geestelijk leider van de Rotterdamse Nasr-moskee al vrij. De officier van justitie tekende hoger beroep aan tegen dat vonnis.

Justitie begon een jaar geleden een onderzoek naar de uitspraken van El Moumni in het televisieprogramma NOVA. In de uitzending, die was gewijd aan het geweld van Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen, vergeleek de geestelijke homoseksualiteit met een besmettelijke ziekte. Ook zei hij dat homoseksualiteit schadelijk is voor de samenleving en dat de Nederlandse samenleving met uitsterven wordt bedreigd.

Het OM had in eerste aanleg nog 1200 euro boete tegen de imam geëist. Die boete-eis kwam bij het hof te vervallen. Volgens de advocaat-generaal was het optreden van El Moumni in de NOVA-uitzending onverantwoord maar niet strafbaar.

Vrijspraak

De rechtbank in Rotterdam sprak El Moumni in april vrij omdat hem niet het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen en het aanzetten tot discriminatie en haat kon worden verweten. Volgens de rechters vallen de uitspraken die de geestelijke heeft gedaan, onder godsdienstvrijheid.

Na de uitlatingen van El Moumni in NOVA kwamen er bij de politie in Rotterdam 49 aangiften en meldingen wegens discriminatie binnen. De rechtbank stelde dat de uitspraken van de imam in principe als discriminerend gekwalificeerd kunnen worden. Omdat El Moumni deze deed op basis van de Koran en andere heilige geschriften, vielen ze wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.

KomMaar
04-11-02, 16:50
Hulde voor El Moumni

BENZ_207
04-11-02, 17:24
hahaha, kabouter plomp

ik heb die man ontmoet afgelopen zomer... hij woont om de hoek
bij een vriend van me in oujda....hij is wel oke...hij niet extreem
ofzo.....

KomMaar
04-11-02, 17:41
Geplaatst door BENZ_207
hahaha, kabouter plomp

ik heb die man ontmoet afgelopen zomer... hij woont om de hoek
bij een vriend van me in oujda....hij is wel oke...hij niet extreem
ofzo.....

Ik zie hem bijna elke vrijdaG na de vrijdagsgebed.
Hij is relaXed, cool en iedereen GroeT hem wanneer ze hem voorbij lopen

Joesoef
04-11-02, 17:50
Die ElMummie moeten ze gewoon op een lekke vrachtboot terug sturen naar zijn ezels en berggeiten.

KomMaar
04-11-02, 18:02
Geplaatst door Joesoef
Die Cut ElMummie moeten ze gewoon op een lekke vrachtboot terug sturen naar zijn ezels en berggeiten.

..en jouw teruGsture naar een niet bestaande vlakTe

Zwarte Schaap
04-11-02, 18:04
Geplaatst door Joesoef
Die Cut ElMummie moeten ze gewoon op een lekke vrachtboot terug sturen naar zijn ezels en berggeiten.

Je bent een kei in discussies terug te brengen tot ezels en geiten. Heb je wat speciaals met die dieren of kom je gewoon graag in de kinderboerderij?

Dutchguy
04-11-02, 18:46
Geplaatst door KomMaar


Ik zie hem bijna elke vrijdaG na de vrijdagsgebed.
Hij is relaXed, cool en iedereen GroeT hem wanneer ze hem voorbij lopen

Heb je hem wel eens gevraagd wat hem dan bezield heeft om die uitspraken te doen?

Zwarte Schaap
04-11-02, 18:53
Geplaatst door Dutchguy


Heb je hem wel eens gevraagd wat hem dan bezield heeft om die uitspraken te doen?

Dat weet toch iedereen, hij is in de maling genomen door de journalisten. Iedereen weet dat homosexualiteit door de godsdiensten wordt afgewezen.

Het hoort bij het demoniseren van de Islam.

Dutchguy
04-11-02, 19:05
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het hoort bij het demoniseren van de Islam.

Ik zie het meer als het demoniseren van een specifieke bevolkingsgroep.

Mark
04-11-02, 19:06
Het gaat niet om het bestraffen van bepaalde uitspraken, dat mag een rechter bekijken... maar als el Moumni een boete had gekregen dan hadden vele religieuze geschriften ook moeten worden verboden.

Wat erg verontrustend is, is dat er blijkbaar een tweedeling voor het recht ontstaat. Indien je uitspraken doet die vallen onder je religieuze opvattingen kan je niet vervolgd worden. Iemand die diezelfde uitspraken doet, niet gebaseerd op religie, kan blijkbaar wel veroordeeld worden.

Op deze manier kunnen uiteindelijk alleen ongelovigen worden veroordeeld. Een schandalige discriminatie tegenover atheisten door de staat die zogenaamd gescheiden is van de kerk.

Of we mogen allemaal zeggen wat we willen of allemaal niet. Dit zijn de nieuwe normen en waarden van onze confessionele vrienden....

Dutchguy
04-11-02, 19:15
Geplaatst door Mark
Het gaat niet om het bestraffen van bepaalde uitspraken, dat mag een rechter bekijken... maar als el Moumni een boete had gekregen dan hadden vele religieuze geschriften ook moeten worden verboden.

Wat erg verontrustend is, is dat er blijkbaar een tweedeling voor het recht ontstaat. Indien je uitspraken doet die vallen onder je religieuze opvattingen kan je niet vervolgd worden. Iemand die diezelfde uitspraken doet, niet gebaseerd op religie, kan blijkbaar wel veroordeeld worden.

Op deze manier kunnen uiteindelijk alleen ongelovigen worden veroordeeld. Een schandalige discriminatie tegenover atheisten door de staat die zogenaamd gescheiden is van de kerk.

Of we mogen allemaal zeggen wat we willen of allemaal niet. Dit zijn de nieuwe normen en waarden van onze confessionele vrienden....

Klopt, dit is een ongelijkheid van recht van jewelste en gaat volledig voorbij aan de intentie waarmee iemand een uitspraak doet. Zolang iemand zich kan beroepen op een religie mag schijnbaar alles gezegd worden, ook al kwets je daar mensen mee.

Als Oudkerk op religieuze gronden de term 'kut-Marokkanen' gebruikt had, had niemand hem daar op aan kunnen spreken en had hij dit tot in lengte van dagen kunnen blijven doen.

Zet je toch aan het denken.

Mark
04-11-02, 19:18
Geplaatst door Dutchguy


Klopt, dit is een ongelijkheid van recht van jewelste en gaat volledig voorbij aan de intentie waarmee iemand een uitspraak doet. Zolang iemand zich kan beroepen op een religie mag schijnbaar alles gezegd worden, ook al kwets je daar mensen mee.

Als Oudkerk op religieuze gronden de term 'kut-Marokkanen' gebruikt had, had niemand hem daar op aan kunnen spreken en had hij dit tot in lengte van dagen kunnen blijven doen.

Zet je toch aan het denken.

Ik stel voor dat ik opvattingen ook aanspraak mag maken op dit recht van vrijheid van meningsuiting op basis van mijn levensovertuiging. Ook al is die niet gebaseerd op het bestaan van een hoger wezen.

Dutchguy
04-11-02, 19:41
Geplaatst door yehiyaayyash
El moumni is een oprechte geleerde , een 3alim .

Hij stelt de problemen van de maatschappij op een goede manier aan de kaak , zo dus ook de ziekelijke handelingen die door sommige mensen worden verricht en waar alreeds
Volk van Profeet Lot ( vzmh ) zich mee bezighield .

De moslims zijn blij dat het OM inziet dat deze man niks anders gedaan heeft dan de boodschap van de islam over te brengen .


Men kan niet altijd de ongelovigen plezieren ....

Je kunt niet mekkeren dat je gediscrimineerd wordt en het met de Koran in de hand richting een andere bevolkingsgroep precies hetzelfde doen.

Dan diskwalificeer je jezelf als 'slachtoffer' van discriminatie binnen de Nederlandse samenleving en valt dat beeld niet langer te handhaven. Het wordt tijd dat dat eens een keertje duidelijk wordt.

Mark
04-11-02, 20:07
Yehi,

Ik wil jou of el Moumni ook helemaal het recht op je mening niet afnemen.... Maar ik wil op basis van mijn eigen overtuigingen ook kunnen zeggen wat ik wil. En dat is nu precies wat de rechtbank niet toestaat. Dus tenzij ik een eigen godsdienst opricht word ik monddood gemaakt.

Dutchguy
04-11-02, 20:10
Geplaatst door yehiyaayyash
Zijn criminelen dan een bevolkingsgroep ....of zijn lesbo's een bevolkingsgroep ... zijn clowns een bevolkingsgroep ...

Dutchguy door te stellen dat degene die jouw soort handelingen verricht een aparte bevolkingsgroep is , discrimineer je je eigen ..

Dutchguy , wij moslims geloven dat deze handelingen en gevoelens tot de grootste zondes behoren .
Je kunt nu hoog en laag springen dat dit niet kan , maar dit is onze geloofsovertuiging ....

Inderdaad wij discrimineren de zondaars en prefereren de moslims . Toch hopen we dat de zondaars vergeving bij Allah zoeken en tot inkeer komen , insjallah .

Bevolkingsgroep bij gebrek aan een betere betiteling.

Je kunt nog zo tegen homosexualiteit zijn, dat hoeft niet een reden te zijn om mensen te veroordelen. Laat Allah de mensen beoordelen, maar ga niet zelf mensen verketteren en dat heeft El Moumni wel gedaan. Als een imam zich zelfs hiertoe verlaagd kun je nagaan wat voor effect die heeft op jonge moslims. Haat jegens homosexuelen wordt gelegitimeerd. Bovendien heerst er echt een afschuw onder jonge moslims betreffende homosexuelen. Ga maar eens naar www.*********** en zoek op de term 'homo'. Je schrikt wat je daar aan verwensingen tegenkomt. Moslims die zich daar niet van distancieren en zich daar aan bezondigen zijn wel degelijk schuldig aan het doen toenemen van haat jegens homo. Er zijn uitzonderingen, maar dit een serieus probleem waar in ieder geval iets aan gedaan moet worden.

Dutchguy
04-11-02, 20:22
Pffff.... mag de site niet noemen.
w.w.w.m.a.r.o.k.k.o.n.l. dus.

Lees en huiver.

jaja
04-11-02, 20:57
Geplaatst door yehiyaayyash
Moslims horen geen verwensingen te uitten .


Alle moslims hoe erg zondig en gruwelijk ze deze daden vinden , mogen de mensen die deze zonden doen niet verwensen of belasteren . We mogen deze mensen alleen oproepen tot de weg van Allah , en als ze weigeren dan laten wij Allah oordelen .

Dutchguy vorm je mening over de islam niet door wat je hier op de forum leest . Maar doe dat d.m.v deskundigen zoals sjeikh el Moumni e.a.

Wij moslims hebben vele van onze plichten verzaakt en gedragen ons nog niet als ware moslims .
Wij hopen dat Allah ons vergeeft , en dat wij het ware gezicht worden van de islam door onze gedragingen en uitlatingen , Zoals de eerste generaties moslims dat waren . wat is hier gebeurd? Wat heb jij met onze Yeh gedaan? Onze Yeh zou nooit zeggen dat niet-moslims en zondaars niet moeten worden opgeblazen of neergeschoten of onthoofd of gestenigd ... straks zeg je nog dat moslims niet over amerikaanse burgers mogen oordelen, maar dat Allah dat zal doen en dat mensen die hen in naam van Allah vermoorden geen echte moslims zijn ... "hoe erg zondig en gruwelijk ze deze daden [van de amerikanen] vinden" ...

rja
04-11-02, 21:44
Geplaatst door yehiyaayyash
El moumni is een oprechte geleerde , een 3alim .

Hij stelt de problemen van de maatschappij op een goede manier aan de kaak , zo dus ook de ziekelijke handelingen die door sommige mensen worden verricht en waar alreeds
Volk van Profeet Lot ( vzmh ) zich mee bezighield .

De moslims zijn blij dat het OM inziet dat deze man niks anders gedaan heeft dan de boodschap van de islam over te brengen .


Men kan niet altijd de ongelovigen plezieren ....
Ben ik er voor dat we een godsdienst oprichten, die in haar geloofsboeken de moslims discrimineert, dan wil ik de moslims weleens horen, want kan dus niet, dus wel, want dat is godsdienstvrijheid, misschien had Pim een godsdienst moeten oprichten, dan had hij vanuit z'n godsdienst de moslims kunnen uitschelden.

Maar dit gaat volgens mij te ver, de politiek is aan de beurt, er zal een grondwetwijziging moeten komen die dit regeld, want dit kan niet, maar ja zo'n grondwetswijziging krijg je niet door Tweede en Eerste Kamer voor januari.

Want voor een de grondwetgewijziging moet er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven, nadat de grondwetswijziging is aangenomen door Tweede en Eerste kamer, na de verkiezingen, moeten de Staten Generaal - gezamelijk Eerste en Tweede kamer - stemmen of de grondswetwijziging doorgaat.

Meestal combineren ze dit, met reguliere verkiezingen.

Maar om nieuwe verkiezingen voor El Moumni uit te schrijven , lijkt te veel eer voor die man.

Tamazight19
04-11-02, 21:50
Geplaatst door KomMaar


Ik zie hem bijna elke vrijdaG na de vrijdagsgebed.
Hij is relaXed, cool en iedereen GroeT hem wanneer ze hem voorbij lopen

Hihi hij woont een paar straten verder. Ik ontwijk em juist altijd. (kledingcorrectie)Wel een hele mooie man. Charismatisch uiterlijk.

Ramzi
05-11-02, 03:01
Ey dan woon jij niet zo ver van mij... :bril:

Morpheus
05-11-02, 11:22
Geplaatst door Simon
Ja jammer dat zo'n fundi als El Mumni weg komt met zijn gedachtengoed. Ik ervaar dit soort imams als een gevaarlijke besmettelijke ziekte voor onze maatschappij. Hij is minder dan een hond en ik vrees dat zijn soort als een k.a.n.k.e.r gezwel zal voortwoekeren. Dit alles op basis van mijn geloof uiteraard.

Simon

over achterlijk gesproken.. jij maakt het helemaal af

Zwarte Schaap
05-11-02, 11:51
Geplaatst door Simon

Ja jammer dat zo'n fundi als El Mumni weg komt met zijn gedachtengoed. Ik ervaar dit soort imams als een gevaarlijke besmettelijke ziekte voor onze maatschappij. Hij is minder dan een hond en ik vrees dat zijn soort als een k.a.n.k.e.r gezwel zal voortwoekeren. Dit alles op basis van mijn geloof uiteraard.

Simon

Heeft simon dit echt gezegd? Discusseer ik echt met zo een scheinheilige achterbakse autochtoon?

Mill
05-11-02, 11:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Heeft simon dit echt gezegd? Discusseer ik echt met zo een scheinheilige achterbakse autochtoon?

Volgens mij is het juist schijnheilig om bij elk wissewasje over moslims heel hard "discriminatie" te roepen en in dezelfde adem heel hard "hoera" te roepen bij de vrijspraak van een achterlijke imam die homo's op flagrante wijze discrimineert.

Volgens mij is het schijnheilig dat religie een geprivilegiëerde positie heeft ten opzichte van seculiere zienswijzen. Als het maar in een van die loze woestijnboeken staat mag je bleren wat je wil volgens de Nederlandse rechter. Bin Laden heeft al gewonnen.

Zwarte Schaap
05-11-02, 12:06
Geplaatst door Mill


Volgens mij is het juist schijnheilig om bij elk wissewasje over moslims heel hard "discriminatie" te roepen en in dezelfde adem heel hard "hoera" te roepen bij de vrijspraak van een achterlijke imam die homo's op flagrante wijze discrimineert.

Volgens mij is het schijnheilig dat religie een geprivilegiëerde positie heeft ten opzichte van seculiere zienswijzen. Als het maar in een van die loze woestijnboeken staat mag je bleren wat je wil volgens de Nederlandse rechter. Bin Laden heeft al gewonnen.

Scheinheilig is stiekum je berichtje verwijderen terwijl je achterlijke gedachtes opna houdt, dat is wat hier gebeurt.

Het is de Nederlandse wet die zo bepaalt heeft. Respecteer jij de Nederlandse wet niet ?

Mill
05-11-02, 12:14
Geplaatst door Zwarte Schaap


Scheinheilig is stiekum je berichtje verwijderen terwijl je achterlijke gedachtes opna houdt, dat is wat hier gebeurt.

Het is de Nederlandse wet die zo bepaalt heeft. Respecteer jij de Nederlandse wet niet ?

vier punten:

1. Ik heb niets verwijderd
2. Ik respecteer het Nederlandse recht, maar heb net als vele hoogleraren kritiek op rechterlijke uitspraken als die strijdig zijn met fundamentele rechtsbeginselen.
3. Je gaat niet in op het schijnheilige van enerzijds altijd boos "discriminatie" roepen en anderzijds toejuichen dat Moumni discrimineert.
4. Het is "schijnheilig en het is stiekem. Ik hou niet van verbeteren, maar tegenover iemand die mij van een gebrekkige woordenschat beschuldigt kan ik het toch niet laten.

Syphax
05-11-02, 12:28
Wat schijnheilig is???
Dat wat anderen al jaren roepen, daar moet hij volgens jullie voor gestraft worden.
Waarom ligt er niemand wakker van als een politicus, of een typje zoals Ratelband zelf de publiciteit zoeken met discriminerende opmerkingen jegens homo`s.
En over El Moumni kunnen we maar niet ophouden.

Mill
05-11-02, 12:32
Geplaatst door Syphax
Wat schijnheilig is???
Dat wat anderen al jaren roepen, daar moet hij volgens jullie voor gestraft worden.
Waarom ligt er niemand wakker van als een politicus, of een typje zoals Ratelband zelf de publiciteit zoeken met discriminerende opmerkingen jegens homo`s.
En over El Moumni kunnen we maar niet ophouden.

Gelul. Als anderen het roepen is er ook ophef. Toen de christelijke fundamentalist Leen van Dijke homo's vergeleek met dieven onstond er een gigantische media opwinding, in omvang vergelijkbaar met die rond El Moumni. (Hij werd ook ook vrijgesproken omdat gelovigen eersterangs- en niet-gelovigen tweederangsburgers zijn in Nederland als het aankomt op de vrijheid van meningsuiting.)

Gewoon onwaar dus, wat je zegt.

Zwarte Schaap
05-11-02, 12:37
Geplaatst door Mill


vier punten:

1. Ik heb niets verwijderd
2. Ik respecteer het Nederlandse recht, maar heb net als vele hoogleraren kritiek op rechterlijke uitspraken als die strijdig zijn met fundamentele rechtsbeginselen.
3. Je gaat niet in op het schijnheilige van enerzijds altijd boos "discriminatie" roepen en anderzijds toejuichen dat Moumni discrimineert.
4. Het is "schijnheilig en het is stiekem. Ik hou niet van verbeteren, maar tegenover iemand die mij van een gebrekkige woordenschat beschuldigt kan ik het toch niet laten.

1. Dat bericht was voor simon bedoelt , en gaat dus ook over simon. Wel goed opletten aub.

2. Het is het Nederlandse recht, nederlanders hebben zelf bepaalt dat zij een religieuze mening hoger achten.

3.Het zou discriminatie zijn als el moumi veroordeeld zou zijn immers er is al jurisprudentie hierover. Het betrof autochtonen die soortgelijke uitspraken hebben gedaan en daarvoor ook zijn vrij gesproken.
Ik heb geen discriminatie geroepen, el moumi discrimineert niet hij geeft zijn religieuze mening nadat hem die vraag is gesteld. Discriminatie is iets anders. Verder juich ik niet. Als ik zou juichen zou ik juichen dat het recht heeft gezegevierd.

4. Tijp en schreifvouten zijn iets anders als een gebrekkige woordenschat. In deze discussie heb ik je trouwens nergens beschuldigt van een gebrekkige woordenschat. Woorden correct schrijfen is iets anders als woorden begrijpen. In een discussie is het voor mij belangrijker dat iemand begrijpt wat een woord inhoudt dan hoe hij het schrijft.

Syphax
05-11-02, 12:40
Geplaatst door Mill


Gelul. Als anderen het roepen is er ook ophef. Toen de christelijke fundamentalist Leen van Dijke homo's vergeleek met dieven onstond er een gigantische media opwinding, in omvang vergelijkbaar met die rond El Moumni. (Hij werd ook ook vrijgesproken omdat gelovigen eersterangs- en niet-gelovigen tweederangsburgers zijn in Nederland als het aankomt op de vrijheid van meningsuiting.)

Gewoon onwaar dus, wat je zegt.
Precies, hij is vrijgesproken!!!!!
Gigantische media opwinding????
Het is niet eens te vergelijken man!!!

Mill
05-11-02, 12:51
Geplaatst door Zwarte Schaap


1. Dat bericht was voor simon bedoelt , en gaat dus ook over simon. Wel goed opletten aub.

2. Het is het Nederlandse recht, nederlanders hebben zelf bepaalt dat zij een religieuze mening hoger achten.

3.Het zou discriminatie zijn als el moumi veroordeeld zou zijn immers er is al jurisprudentie hierover. Het betrof autochtonen die soortgelijke uitspraken hebben gedaan en daarvoor ook zijn vrij gesproken.
Ik heb geen discriminatie geroepen, el moumi discrimineert niet hij geeft zijn religieuze mening nadat hem die vraag is gesteld. Discriminatie is iets anders. Verder juich ik niet. Als ik zou juichen zou ik juichen dat het recht heeft gezegevierd.

4. Tijp en schreifvouten zijn iets anders als een gebrekkige woordenschat. In deze discussie heb ik je trouwens nergens beschuldigt van een gebrekkige woordenschat. Woorden correct schrijfen is iets anders als woorden begrijpen. In een discussie is het voor mij belangrijker dat iemand begrijpt wat een woord inhoudt dan hoe hij het schrijft.

1. OK

2. Nederlanders hebben dat niet bepaald, en de Nederlandse wetgever heeft dat ook in geen enkele wet bepaald. Het is een interpretatie van een rechter van het Grondwetsartikel over godsdienstvrijheid. Binnen de rechtswetenschap en onder ex-rechters is er veel kritiek op deze jurisprudentie. OF iedereen mag in woord en geschrift discrimineren, OF niemand mag dat. Nu is het zo dat gelovigen het wel mogen (als het in een van hun boekjes staat) en niet-gelovigen mogen het nooit. Deze stand van zaken is op zichzelf in strijd met het gelijkheidsbeginsel en zal in de toekomst - zo verwachten velen - door de Hoge Raad worden gecorrigeerd.

Zelf ben ik van mening dat iedereen discriminerende uitlatingen moet kunnen doen, gelovigen (die het dus al aan de lopende band doen) en niet-gelovigen. Ik vind die uitlatingen verwerpelijk, maar heb liever dat iedereen zegt wat hij denkt zodat we weten waar we aan toe zijn. Een liberale democratie is sterk genoeg om in het publieke debat, in alle openheid, zulke opvattingen te weerleggen en te bestrijden. Anders gaan ze alleen maar ondergronds, zoals je ziet bij neo-nazi's en bij de opruiende preken in het Arabisch in sommige moskeeën. Oproepen tot concreet geweld moet uiteraard verboden blijven.

4. Ik weet dat spelfouten van een andere orde zijn dan een beperkt vocabulaire, desalniettemin blijf ik het nogal pedant vinden dat iemand een ander een gebrekkige woordenschat toedicht en zelf nog geen zin zonder fout kan produceren.

Simon
05-11-02, 12:53
Ja er is hier een bericht van mij verwijderd. Blijkbaar mag ik niet dezelfde woorden hanteren als El Moumni voor andere groepen hanteert. Het waren immers zijn eigen formuleringen maar nu aan zijn adres gericht. Een duidelijk teken dat El Moumni te ver gaat?

Simon

baco
05-11-02, 13:00
Tijd dus om een eigen religie op te richten, moet ik alleen nog bedenken welke bevolkings groep ik lager dan varkens acht.

Simon
05-11-02, 13:05
Geplaatst door Zwarte Schaap

Scheinheilig is stiekum je berichtje verwijderen terwijl je achterlijke gedachtes opna houdt, dat is wat hier gebeurt.

Het is de Nederlandse wet die zo bepaalt heeft. Respecteer jij de Nederlandse wet niet ?

Ik heb niks verwijdert. Dat heeft beheer gedaan naar ik aanneem. Ik heb alleen de woorden van El Moumni 'geleend' en deze gebruikt jegens de groep waartoe hijzelf behoort.

Simon

Syphax
05-11-02, 13:08
Geplaatst door baco
Tijd dus om een eigen religie op te richten, moet ik alleen nog bedenken welke bevolkings groep ik lager dan varkens acht.
Van onder welke steen ben jij vandaan gekropen!!
Men is al een tijdje bezig met die religie te beleven, en met succes.
Je hoeft tegenwoordig alleen maar te zeggen dat je die religie aanhangt, en je kunt zo de politiek in. :fpuh:

baco
05-11-02, 13:19
Geplaatst door Syphax

Van onder welke steen ben jij vandaan gekropen!!
Men is al een tijdje bezig met die religie te beleven, en met succes.
Je hoeft tegenwoordig alleen maar te zeggen dat je die religie aanhangt, en je kunt zo de politiek in. :fpuh:


Mijn reactie was cynisch bedoeld aangaande het feit dat je in Nederland schijnbaar een bevolkingsgroep mag beledigen op basis van een religieuse overtuiging.

Zwarte Schaap
05-11-02, 13:20
Geplaatst door Mill

4. Ik weet dat spelfouten van een andere orde zijn dan een beperkt vocabulaire, desalniettemin blijf ik het nogal pedant vinden dat iemand een ander een gebrekkige woordenschat toedicht en zelf nog geen zin zonder fout kan produceren.

Nogmaals in een discussie is het belangrijker om de inhoud van te woorden te snappen dan het correct schrijven. Scheelt veel uitleg, zoals zo net dat je je beschuldigt voelt terwijl het over simon ging.

Mill
05-11-02, 13:24
Geplaatst door Zwarte Schaap


Nogmaals in een discussie is het belangrijker om de inhoud van te woorden te snappen dan het correct schrijven. Scheelt veel uitleg, zoals zo net dat je je beschuldigt voelt terwijl het over simon ging.

Blablabla...

Geef nou eens concreet antwoord op de vraag of je het fair vindt dat gelovigen wel mogen discrimineren en ongelovigen niet. Als een christen kan roepen dat het in de bijbel staat, waarom zou een neo-nazi dan niet kunnen roepen dat het in Mein Kampf staat?

Syphax
05-11-02, 13:31
Geplaatst door baco



Mijn reactie was cynisch bedoeld aangaande het feit dat je in Nederland schijnbaar een bevolkingsgroep mag beledigen op basis van een religieuse overtuiging.

De mijne ook.
Waar ik het niet mee eens ben is de extra lading die het schijnbaar met zich meebrengt, op het moment dat het een Moslim betreft.
In zijn geval komt het vanuit het geloof wat hij aanhang, maar het zijn zeker niet alleen maar gelovigen die vinden dat er iets mis is met het homo zijn.

baco
05-11-02, 13:45
Geplaatst door Syphax


De mijne ook.
Waar ik het niet mee eens ben is de extra lading die het schijnbaar met zich meebrengt, op het moment dat het een Moslim betreft.
In zijn geval komt het vanuit het geloof wat hij aanhang, maar het zijn zeker niet alleen maar gelovigen die vinden dat er iets mis is met het homo zijn.

Waar ik het niet mee eens ben is dat gelovigen, en daar bedoel ik dus ook de christelijke fundamentalisten mee, voor bijv. homo haat schijnbaar door de religieuse achtergrond niet gestraft zouden kunnen worden en ongelovigen wel.

Syphax
05-11-02, 13:48
Geplaatst door baco


Waar ik het niet mee eens ben is dat gelovigen, en daar bedoel ik dus ook de christelijke fundamentalisten mee, voor bijv. homo haat schijnbaar door de religieuse achtergrond niet gestraft zouden kunnen worden en ongelovigen wel.
Heb jij weleens gehoord wat Ratelband van homosexuelen vond???

~Panthera~
05-11-02, 13:52
Geplaatst door Syphax

Heb jij weleens gehoord wat Ratelband van homosexuelen vond???
------------

Met het verkeerde been uit bed gestapt ?? :fpuh: :engel:

Back ??


:zwaai:

Zwarte Schaap
05-11-02, 14:03
Geplaatst door Mill


Blablabla...

Geef nou eens concreet antwoord op de vraag of je het fair vindt dat gelovigen wel mogen discrimineren en ongelovigen niet. Als een christen kan roepen dat het in de bijbel staat, waarom zou een neo-nazi dan niet kunnen roepen dat het in Mein Kampf staat?

Je hebt mij geen vraag gesteld, dat doe je nu pas . Zo zie je maar weer dat begrijpend lezen en schrijven belangrijker is als de eventuele schrijf en typfouten.

Gelovigen mogen helemaal niet discrimineren, dat is de domme conclusie die jij trekt naar aanleiding van de hetze tegen el moumi.

Mill
05-11-02, 14:15
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je hebt mij geen vraag gesteld, dat doe je nu pas . Zo zie je maar weer dat begrijpend lezen en schrijven belangrijker is als de eventuele schrijf en typfouten.

Gelovigen mogen helemaal niet discrimineren, dat is de domme conclusie die jij trekt naar aanleiding van de hetze tegen el moumi.

Zucht... Het is toch evident dat dat de vraag is waar de hele problematiek om draait, de kernvraag. Daar wordt steeds omheen gedraaid.

Gelovigen mogen wel discrimineren. De rechter heeft gezegd dat de uitspraken weliswaar discriminerend zijn, maar vallen onder de vrijheid van godsdienst.

Als de uitspraken van El Moumni niet discriminerend zijn, wat is dan nog wel discriminerend???

"Homoseksualiteit is een besmettelijke ziekte, is zondig en bedreigt het voortbestaan van de Nederlandse samenleving. Westerlingen zijn lager dan varkens en honden omdat ze homoseksualiteit toestaan."

Goed, dan is het volgende ex hypothesi ook niet discriminerend:

"De islam is een besmettelijke ziekte, is verwerpelijk en bedreigt het voortbestaan van de Nederlands samenleving. Moslims zijn lager dan varkens en honden omdat ze homoseksualiteit verbieden."

Zwarte Schaap
05-11-02, 14:37
Geplaatst door Mill



Goed, dan is het volgende ex hypothesi ook niet discriminerend:

"De islam is een besmettelijke ziekte, is verwerpelijk en bedreigt het voortbestaan van de Nederlands samenleving. Moslims zijn lager dan varkens en honden omdat ze homoseksualiteit verbieden."

Pim fortuyn heeft dat al gezegd en nog wel in 1997(tegen de islamisering van de nederlandse cultuur). Niet alleen pim maar de halve nederlandse politiek zegt dat soort dingen.

Je laatse zin klopt niet . El moumi heeft in desbetreffende programma nooit gezegd dat westerlingen lager als varkens staan.

Hij had nooit iemand opzettelijk willen beledigen, was de enige boodschap die hij keer op keer uitdroeg.

Tot die conclusie kwam, tot veler verbazing of opluchting, het Openbaar Ministerie gisteren uiteindelijk ook. Weliswaar was het de aanklager die in april in beroep ging tegen de vrijspraak van de rechtbank in Rotterdam, gisteren kwam het OM tot inkeer. ,,De verdachte kan geen strafrechtelijk verwijt worden gemaakt,'' luidde de conclusie van advocaat-generaal mr. P.J.M. Kaptein.

De aanklaagster zei zich grondig te hebben afgevraagd of El Moumni niet moet worden verweten dat hij met zijn uitspraken op tv willens en wetens de kans heeft aanvaard dat haat en discriminatie jegens homo's wordt opgewekt, bevestigd of versterkt. ,,Immers is voor moslims en hun geestelijk leider het onderwerp homoseksualiteit een taboe.''

Hoewel Kaptein behoorlijk wat kritiek heeft op het optreden van de Rotterdamse imam, vindt ze niet dat die vergaande conclusie kan worden getrokken. ,,Verdachte heeft op rustige toon, docerend antwoord gegeven op gerichte vragen, waarbij hij de leer des islam heeft uitgelegd.''

De advocaat-generaal wees er bovendien op dat El Moumni het geweld van sommige Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen - het eigenlijke onderwerp van de Nova-uitzending - wel degelijk veroordeelt. Alleen werden net die uitspraken uit het programma geknipt. Kaptein verweet Nova dan ook selectief uitzenden, iets wat de Rotterdamse rechter eerder ook al deed.

Discriminatie is aanzetten tot haat, el moumi heeft zijn religieuze mening over een godsdienstige taboe meegedeeld.

Mill
05-11-02, 14:49
Jij beweert dat El Moumni niet discrimineert. Om die claim te funderen beweer je dat Fortuyn ook discrimineerde.

Dat is hetzelfde als wanneer een kind tegen z'n moeder ontkent dat hij koekjes heeft gepakt "omdat z'n zusje het ook heeft gedaan".

Jij beweert dat El Moumni niet discrimineert, maar een religieus taboe toelicht. Hij is zelf aanhanger van die religie, dus onderschrijft hij hetgene wat de religie zegt. Je kan je verantwoordelijkheid voor je opvattingen niet afschuiven door te zeggen "ja, nou, de islam schrijft het nou eenmaal voor, daar kan ik ook niets aan doen." Niemand dwingt je om die islam te volgen. Als de islam of het christendom zeggen dat homo's slecht zijn, dan zitten de islam en het christendom fout. Wie een foute visie volgt is daar zelf op aan te spreken, niet die visie. Een neo-nazi kan zich ook niet beroepen op het feit dat zijn opvattingen in Mein Kampf staan.


O ja, dat van lager dan varkens en honden heeft El Moumni niet in Nova gezegd, maar wel in een boekje in Marokko (waar hij overigens gewoon weggehoond is. De Marokkanen hier vinden hem prachtig, maar in Marokko zelf is het een schertsfiguur. Typisch.)

Bart
05-11-02, 15:03
Geplaatst door Zwarte Schaap


Discriminatie is aanzetten tot haat, el moumi heeft zijn religieuze mening over een godsdienstige taboe meegedeeld.

Zoals Mill al aangaf: de rechter heeft geoordeeld dat El Moumni WEL discrimineerde, en daaraan schuldig was. Hij kon echter niet vervolgd worden vanwege de vrijheid van godsdienst.

Ik onderschrijf wat velen hier al aangaven. Ik vind het belachelijk dat er een onderscheid wordt gemaakt als het gaat om vrijheid van meningsuiting tussen gelovigen en niet-gelovigen. Daarom moet vrijheid van godsdienst ondergeschikt worden gemaakt aan het verbod op discriminatie wat mij betreft.

Zwarte Schaap
05-11-02, 15:09
Geplaatst door Mill
Jij beweert dat El Moumni niet discrimineert. Om die claim te funderen beweer je dat Fortuyn ook discrimineerde.

Dat is hetzelfde als wanneer een kind tegen z'n moeder ontkent dat hij koekjes heeft gepakt "omdat z'n zusje het ook heeft gedaan".

Jij beweert dat El Moumni niet discrimineert, maar een religieus taboe toelicht. Hij is zelf aanhanger van die religie, dus onderschrijft hij hetgene wat de religie zegt. Je kan je verantwoordelijkheid voor je opvattingen niet afschuiven door te zeggen "ja, nou, de islam schrijft het nou eenmaal voor, daar kan ik ook niets aan doen." Niemand dwingt je om die islam te volgen. Als de islam of het christendom zeggen dat homo's slecht zijn, dan zitten de islam en het christendom fout. Wie een foute visie volgt is daar zelf op aan te spreken, niet die visie. Een neo-nazi kan zich ook niet beroepen op het feit dat zijn opvattingen in Mein Kampf staan.


O ja, dat van lager dan varkens en honden heeft El Moumni niet in Nova gezegd, maar wel in een boekje in Marokko (waar hij overigens gewoon weggehoond is. De Marokkanen hier vinden hem prachtig, maar in Marokko zelf is het een schertsfiguur. Typisch.)

Het voorbeeld van pim gebruik ik om aan te geven dat ook ongelovigen hun mening kunnen geven die een zelfde lading heeft als waarvoor gelovigen worden beschuldigt. Het dient om jouw uitspraak onderuit te halen dat alleen gelovigen hun mening mogen geven.

Jij zou toch ook graag willen dat je je kinderen van de islam zou kunnen afhouden.

Mijn mening over homosexualiteit is heel simpel. Ik zie het als onlogisch om de menselijke ras in stand te houden. In die zin is homosexualiteit slecht voor een natuurlijke voortbestaan van de mensheid.

Deze rechtzaak gaat over de nova uitzending dat is het enige wat we allemaal gezien hebben. Dat boekje staat hier buiten en doet hier niet ter zake ! Ik kan me heel goed voorstellen dat men dat ene zinnetje gemanipuleerd weergeeft.

Volgens mij weet jij niets over el moumi waarom hij niet mag preken in marokko. dat bewijst maar weer dat je klakkeloos alles overneemt zonder echt te weten waar het over gaat.

Bart
05-11-02, 15:13
Geplaatst door Zwarte Schaap


Mijn mening over homosexualiteit is heel simpel. Ik zie het als onlogisch om de menselijke ras in stand te houden. In die zin is homosexualiteit slecht voor een natuurlijke voortbestaan van de mensheid.


Wat is daar nou erg aan??? Bovendien, 10% van de wereldbevolking is homosexueel. Dat betekent dus dat 90% hetero is. Het lijkt me niet dat de mensheid hieraan ten onder zal gaan. Trouwens, het lijkt me juist goed voor deze aarde als er minder mensen zouden zijn!

Zwarte Schaap
05-11-02, 15:37
Geplaatst door Bart


Wat is daar nou erg aan??? Bovendien, 10% van de wereldbevolking is homosexueel. Dat betekent dus dat 90% hetero is. Het lijkt me niet dat de mensheid hieraan ten onder zal gaan. Trouwens, het lijkt me juist goed voor deze aarde als er minder mensen zouden zijn!

Het lijkt me een zeer onsmakelijke gedachte om mijn plassert in een poepert te steken. Heb ik recht op deze gedacht of niet ?

Bart
05-11-02, 15:40
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het lijkt me een zeer onsmakelijke gedachte om mijn plassert in een poepert te steken. Heb ik recht op deze gedacht of niet ?

Natuurlijk. Maar dat recht van jou is niet van een hogere orde dan het recht van een homo die dat wel fijn vindt.

Joesoef
05-11-02, 15:42
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je bent een kei in discussies terug te brengen tot ezels en geiten. Heb je wat speciaals met die dieren of kom je gewoon graag in de kinderboerderij?


Hey? Wie heeft hier een dier als nickname?

Mag ik nu toevallig de mening hebben dat alle Cutfundi's lager zijn dan ezels, bleren als een geit en zo mak als een schaap achter een debiele imam aan lopen?

Zwarte Schaap
05-11-02, 15:50
Geplaatst door Bart


Natuurlijk. Maar dat recht van jou is niet van een hogere orde dan het recht van een homo die dat wel fijn vindt.

Waar heb ik aangegeven dat mijn recht van een hogere orde is? Niet zomaar ten koste van mij je homosexuele mening willen profileren aub, komt bij mij over als een hysterische homo.

jaja
05-11-02, 15:54
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het lijkt me een zeer onsmakelijke gedachte om mijn plassert in een poepert te steken. Heb ik recht op deze gedacht of niet ? je hebt het recht dat te vinden, maar je hebt niet het recht om dat op een kvoor anderen kwetsende manier dat te verwoorden. Dan heet het discriminatie. Daar ging het volgens mij om bij el-Moumni - hoe heeft hij het verwoord en is hij daarbij over de schreef gegaan.
Overigens, jij vind het onlogisch, maar het schijnt wel natuurlijk te zijn, voor een kleine groep, ook bij dieren.
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=46699

Syphax
05-11-02, 15:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het lijkt me een zeer onsmakelijke gedachte om mijn plassert in een poepert te steken. Heb ik recht op deze gedacht of niet ?

Nee, dat recht heb je niet !!!:zweep:
De Islam als ziek bestempelen, daar word je tenminste nog wijzer van. :D

Bart
05-11-02, 15:59
Geplaatst door Zwarte Schaap


Waar heb ik aangegeven dat mijn recht van een hogere orde is? Niet zomaar ten koste van mij je homosexuele mening willen profileren aub, komt bij mij over als een hysterische homo.

Beetje trieste reactie Schaap! En voor jouw informatie, nee, ik ben niet homosexueel. Ik ben verloofd met een erg lieve meid en hoop binnenkort te trouwen. Maar ik word altijd erg moe van dat gezeik van mensen met commentaar over homo's. Laat die mensen toch lekker in hun waarde! Vooral hier kan ik dat niet begrijpen. De ene minderheid die de andere minderheid discrimineert terwijl ze niet willen dat dat henzelf wordt aangedaan!

Verder geef je dat iedere keer impliciet aan. De manier waarop je op dit onderwerp reageert. Daarnaast heb ik je vaak homosexueel getinte aanduidingen zien gebruiken richting andere prikkers wier meningen jou niet zinnen. Deze woorden zijn overduidelijk als scheldwoorden bedoeld. Dat betekent (dus) dat je vindt dat jouw mening dat homosexualiteit (danwel anale sex waar je het in dit topic over had) onsmakelijk is verheven is boven de mening en het gedrag van homosexuelen.

Syphax
05-11-02, 16:02
Geplaatst door ~Panthera~

------------

Met het verkeerde been uit bed gestapt ?? :fpuh: :engel:

Back ??


:zwaai:
Nee hoor, ben zowel rechts als links. :fpuh:

Zwarte Schaap
05-11-02, 16:16
Geplaatst door Bart


Beetje trieste reactie Schaap! En voor jouw informatie, nee, ik ben niet homosexueel. Ik ben verloofd met een erg lieve meid en hoop binnenkort te trouwen. Maar ik word altijd erg moe van dat gezeik van mensen met commentaar over homo's. Laat die mensen toch lekker in hun waarde! Vooral hier kan ik dat niet begrijpen. De ene minderheid die de andere minderheid discrimineert terwijl ze niet willen dat dat henzelf wordt aangedaan!

Verder geef je dat iedere keer impliciet aan. De manier waarop je op dit onderwerp reageert. Daarnaast heb ik je vaak homosexueel getinte aanduidingen zien gebruiken richting andere prikkers wier meningen jou niet zinnen. Deze woorden zijn overduidelijk als scheldwoorden bedoeld. Dat betekent (dus) dat je vindt dat jouw mening dat homosexualiteit (danwel anale sex waar je het in dit topic over had) onsmakelijk is verheven is boven de mening en het gedrag van homosexuelen.

Jij trekt conclusies dat ik mijn mening tot een hogere orde acht. Ik hou niet van zulke beschuldigingen, dan moet je wel verwachten dat ik je dan een sneer terug geef. Ik vind het verwerpelijk dat mensen mij in een hoek duwen door ongegrond te zeggen dat ik mijn mening tot een hogere orde acht.(by the way ik bedoelde ermee jouw mening over homosexualiteit en niet dat je homo bent!)

Als je goed opgelet hebt zie je dat ik beschaafd reageer op mensen die vrijwel alleen willen uitdagen en uitlokken. Als je mij daar op aanvalt moet je de grapjes die ik daarover maak, wel meenemen in je betoog.

Ik moet niets van homosexualiteit hebben ik keur het af want ik kan niets anders als dat een hetero kan doen.

Heb je homos wel eens horen praten over heterosexualiteit, zij keuren dat allen af. Moet ik dan zeggen dat zij hun homosexuele mening hoger achten als mijn heterosexuele mening?

Daar zit het venijn.

Simon
05-11-02, 16:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
"Heb je homos wel eens horen praten over heterosexualiteit, zij keuren dat allen af."


Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Zou ook erg onlogisch zijn daar ze allen uit een hetero relatie ontstaan zijn.


Geplaatst door Zwarte Schaap Ik zie het als onlogisch om de menselijke ras in stand te houden.

Nu ja wees dan blij dat homo's zich niet voortplanten. Zeurpiet.

Simon

Zwarte Schaap
05-11-02, 16:48
Geplaatst door kaassietoch

Owww??? is dat een vanzelfsprekend mechanisme? "Ik ben hetero, dus moet ik het wel afkeuren?" Nou is Kaassie een hetero die in zijn vriendenkring ook een homoseksueel kent, en ja ik mag die gozer erg graag maar voel me absoluut niet seksueel tot hem aangetrokken. Nou, da ken dus volleges u nie he...
Ach schaapie, ik denk dat de meeste homoseksuelen gewoon niet zo veel belangstelling hebben voor heteroseksuelen, ergens natuurlijk ook weer logisch. Da's weer heel wat anders dan afkeuren. Er bestaan homoseksuelen die zichzelf beslist niet BI vinden maar toch wel eens seksuele omgang met het andere geslacht hebben en dit als zeer plezierig ervaren. Omdat je dit onderscheid niet kunt maken zal ik het antwoord maar geven op je vraag: NEE.
Dat 'venijn' van je zit tussen je oren. Echt, homoseksuelen worden niet onpasselijk bij het idee aan seks met het andere geslacht maar bovenal heeft die groep niet de verkrampte visie op hetero's die knullen zoals jij wel op homo's hebben.

Leven en laten leven, is het niet je ding, nou prima niemand dwingt je toch? Verder niet meer over lullen.

Even de zaken op een rijtje zetten kaasie, Het is nova die om een mening vraagt, men geeft antwoord. Het antwoord van el moumi wordt verdraaid door belangrijke stukken weg te laten en vervolgens valt heel nederland daarover.

Dus wie moet leven en laten leven ? Ik heb geen moeite met homosexuelen het is eerder dat men moeite heeft met mijn mening over homosexualiteit.

Verder moet je me niets vertellen over homo's en wat zij van hetrosexuele sex vinden want dat hoor ik dagelijks wel. Dat is hun goed recht, net zoals ik een mening over homosexuele sex heb.

Het afwijzen van homosexualiteit/heterosexualiteit/geloof moet niet als discriminatie opgevat worden. Klaar uit !

Zwarte Schaap
05-11-02, 16:52
Geplaatst door Simon


Nu ja wees dan blij dat homo's zich niet voortplanten. Zeurpiet.

Simon

ik zeur niet ! Wel goed kijken wie er daadwerkelijk zeurt. Wie manipuleert er en begint er dan een rechtszaak om. De moslims?

Bart
05-11-02, 16:57
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het afwijzen van homosexualiteit/heterosexualiteit/geloof moet niet als discriminatie opgevat worden. Klaar uit !

Afwijzen is wat anders dan het "een besmettelijke ziekte" noemen en homo's "lager dan varkens" te vinden. Dat is naast discriminerend ook nog eens erg beledigend.

Beetje hypocriet om dan wel op de achterste poten te gaan staan als Pim Fortuyn een opmerking maakt. Het is geven en nemen.

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:20
Geplaatst door kaassietoch


Pfffffffff. Je lijkt me echt geen domme jongen maar waarom kies je toch soms van die onmogelijk stupide stellingnames? Niemand zal ooit beweren dat het persoonlijk afwijzen van een seksuele voorkeur discriminatie is. Het wordt pas discriminatie als je een groep mensen negatief belicht vanwege hun seksuele voorkeur. Let met nadruk op dat negatieve, zoals zeggen dat je geaardheid een ziekte is en een bedreiging voor de Nederlandse maatschappij.

De rechtbank vindt dat dus niet en ondersteunt mijn ''domme'' mening, het is veel meer een hetze die men tegen de islam voert in de media.
De aanklaagster zei zich grondig te hebben afgevraagd of El Moumni niet moet worden verweten dat hij met zijn uitspraken op tv willens en wetens de kans heeft aanvaard dat haat en discriminatie jegens homo's wordt opgewekt, bevestigd of versterkt. ,,Immers is voor moslims en hun geestelijk leider het onderwerp homoseksualiteit een taboe.''

Hoewel Kaptein behoorlijk wat kritiek heeft op het optreden van de Rotterdamse imam, vindt ze niet dat die vergaande conclusie kan worden getrokken. ,,Verdachte heeft op rustige toon, docerend antwoord gegeven op gerichte vragen, waarbij hij de leer des islam heeft uitgelegd.''

De advocaat-generaal wees er bovendien op dat El Moumni het geweld van sommige Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen - het eigenlijke onderwerp van de Nova-uitzending - wel degelijk veroordeelt. Alleen werden net die uitspraken uit het programma geknipt. Kaptein verweet Nova dan ook selectief uitzenden, iets wat de Rotterdamse rechter eerder ook al deed.

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:24
Geplaatst door kaassietoch



Wat ben je toch een ongelofelijke l.u.l. Ik haal mijn reactie weer weg, met sukkels als jij is een volwassen discusssie een utopie.

Moeilijk heh ! Ik vind dat marokkanen ook zo moeten reageren!

Doei kaasie !

Bart
05-11-02, 17:27
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je hebt gelijk dat hij de varkens beledigt als hij ze met homosexuelen vergelijkt, alleen denk ik niet dat hij dat ooit in die uitzending heeft gezegd.

Na deze stelling wil je nog steeds beweren dat je jouw afkeuring van homosexualiteit niet hoger acht dan homosexuele handelingen???

Bart
05-11-02, 17:29
Geplaatst door Zwarte Schaap

De rechtbank vindt dat dus niet en ondersteunt mijn ''domme'' mening, het is veel meer een hetze die men tegen de islam voert in de media.


Nogmaals: DE RECHTBANK OORDEELDE DAT HET WEL DEGELIJK DISCRIMINATIE WAS!!!!! Hij kon echter niet vervolgd worden wegens de vrijheid van godsdienst.

De hetze die jij ziet is overigens slechts een projectie van je paranoia.

Mill
05-11-02, 17:30
Geplaatst door Zwarte Schaap


Moeilijk heh ! Ik vind dat marokkanen ook zo moeten reageren!

Doei kaasie !

Wat Zwarte Schaap om 15.40 schreef over iemand anders vind ik hier wel toepasselijk:

"Heb je nog steeds niet door dat je je steeds hopelozer begint te gedragen en dat je mij heus niet shockeert met je kinderlijke gedrag. Get over it !"

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:35
Geplaatst door kaassietoch


OK, blijkbaar snap je het niet of wil je het niet snappen. Dan alsnog een mailtje naar beheer. Wil je het daarna nog een keer proberen wil ik wel overwegen ook nog eens het MDI lastig vallen.

Als je zo graag wil , spreken we af en gaan we naar een politie bureau met al deze prints en mag je tegen mij een rechtzaak starten. Houden we maroc.nl erbuiten.

KomMaar
05-11-02, 17:36
Ik begijp die kazen hier volkomen niet !
Der word geen woord gerept over de dominee die homosexuelen vergeleek met dieven en derGelijke die zwaarder weegden dan de uitlatinGen van el Moumni!

Bart
05-11-02, 17:38
Geplaatst door KomMaar
Ik begijp die kazen hier volkomen niet !
Der word geen woord gerept over de dominee die homosexuelen vergeleek met dieven en derGelijke die zwaarder weegden dan de uitlatinGen van el Moumni!

Onzin, lees de discussie eerder maar eens door.

Iedereen hier vindt dat er geen verschil zit tussen de uitlatingen van Leen van Dijke (hij is bij mijn weten overigens geen dominee) en El Moumni. Beide zijn net zo verwerpelijk.

Mill
05-11-02, 17:40
Geplaatst door KomMaar
Ik begijp die kazen hier volkomen niet !
Der word geen woord gerept over de dominee die homosexuelen vergeleek met dieven en derGelijke die zwaarder weegden dan de uitlatinGen van el Moumni!

Het was geen dominee maar een christelijke politicus, Leen van Dijke. Daar zijn hier al veel woorden over gerept. Die achterlijke christen veroorzaakte net zoveel ophef. Die werd ook aangeklaagd en vrijgesproken omdat gelovigen in Nederland meer rechten hebben dan ongelovigen. Wees blij. Je behoort niet tot de tweederangsburgers zoals ik.

Zara
05-11-02, 17:41
Ik wil even duidelijk maken dat ik niets tegen homo's heb en ze accepteer als GELIJKWAARDIGE mensen.

ok dit was mijn bijdrage aan deze verhitte discussie ben weer weg doeidoei

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:41
Geplaatst door Bart


Nogmaals: DE RECHTBANK OORDEELDE DAT HET WEL DEGELIJK DISCRIMINATIE WAS!!!!! Hij kon echter niet vervolgd worden wegens de vrijheid van godsdienst.

De hetze die jij ziet is overigens slechts een projectie van je paranoia.

Cergeef me mijn foutje, ik bedoelde de advocaat generaal. Verandert niets aan de zaak. men zegt dat de rechtbank zelf een fout heeft gemaakt, en die fout van die uitspraak gaat men nu herstellen via het hof.
Het Openbaar Ministerie in Rotterdam achtte ruim een half jaar geleden nog bewezen dat El Moumni zich schuldig heeft gemaakt aan belediging en aanzetten tot discriminatie en haat en eiste toen een boete van 1200 euro. De Haagse advocaat-generaal bleek gisteren een andere mening toegedaan: volgens mr. P. J. M. Kaptein zat de imam strafrechtelijk gezien niet fout.
Tot die conclusie kwam, tot veler verbazing of opluchting, het Openbaar Ministerie gisteren uiteindelijk ook. Weliswaar was het de aanklager die in april in beroep ging tegen de vrijspraak van de rechtbank in Rotterdam, gisteren kwam het OM tot inkeer. ,,De verdachte kan geen strafrechtelijk verwijt worden gemaakt,'' luidde de conclusie van advocaat-generaal mr. P.J.M. Kaptein.

Dutchguy
05-11-02, 17:42
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je hebt gelijk dat hij de varkens beledigt als hij ze met homosexuelen vergelijkt, alleen denk ik niet dat hij dat ooit in die uitzending heeft gezegd.

En bedankt. :kwaad:

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:43
Geplaatst door Mill


Wat Zwarte Schaap om 15.40 schreef over iemand anders vind ik hier wel toepasselijk:

"Heb je nog steeds niet door dat je je steeds hopelozer begint te gedragen en dat je mij heus niet shockeert met je kinderlijke gedrag. Get over it !"

IK heb al gemerkt dat jij er moeite mee hebt om zaken van elkaar te scheiden. Je moet dan ook de reaktie van diegene erbij plaatsen waarop gereageerd werd.

Mill
05-11-02, 17:51
Geplaatst door Zwarte Schaap


IK heb al gemerkt dat jij er moeite mee hebt om zaken van elkaar te scheiden. Je moet dan ook de reaktie van diegene erbij plaatsen waarop gereageerd werd.

Ik moet helemaal niks. Ik wijs er alleen op dat jouw zinnetje zeer toepasselijk is op jouw laatste 10 posts.

KomMaar
05-11-02, 17:55
Geplaatst door Mill


Het was geen dominee maar een christelijke politicus, Leen van Dijke. Daar zijn hier al veel woorden over gerept. Die achterlijke christen veroorzaakte net zoveel ophef. Die werd ook aangeklaagd en vrijgesproken omdat gelovigen in Nederland meer rechten hebben dan ongelovigen. Wees blij. Je behoort niet tot de tweederangsburgers zoals ik.


Der zijn onlangs veel priesters geweesT die uitlatingen gedaan hebben maar door de media zijn verzwegen. Ik heb vrienden (Katholieken) die best vage dingen horen in de kerk.

Tes gewoon zo wanneer het een moslim iets zeGt, Holland op zn kop staat. Een moslim moet gewoon zn muil houden en zich een hoekje verschansen...en vooral geen recht op spreken!

Dutchguy
05-11-02, 17:56
Geplaatst door kaassietoch


Ik zou zo graag willen dat kneuzen zoals jij die lopen te janken en te schreeuwen alleen al als ze denken dat ze gediscrimineerd worden, meneertje Moslim-hetze, maar net zo makkelijk een andere minderheid te kakken zetten niet zouden bestaan, maar ja je bent het levende bewijs van de onhaalbaarheid van die gedachte. Je maakt in ieder geval duidelijk de LPF-er in me wakker merk ik.



Dit is inderdaad de kern van het verhaal. Onbegrijpelijk dat een bevolkingsgroep die weet wat het is om gediscrimineerd wordt net zo makkelijk een andere groep in een kwaad daglicht stelt!

Verder even wat nuanceringen:

Niet iedere homo houdt van anale sex.
Niet elke hetero is vies van anale sex.
Het is een sprookje dat homo's neer zouden kijken op hetero's. Uitzonderingen heb je altijd maar ik moet de eerste persoon tegenkomen die dit doet. Onzinnig argument.
De scheidslijn is veel vager dan dat mensen denken, ik ken meer bi-sexuelen dan homo's in mijn kennissenkring. Sterker nog, ik kan platonisch verliefd op een vrouw worden maar heb daar geen sexuele gevoelens bij, bij een man wel. Een vriend van mij heeft dat juist andersom. Zal wel zeer beangstigend zijn voor bepaalde mensen dat wij niet in enge hokjes te plaatsen zijn. Da's dan flink pech hebben.

Verder is het inderdaad opvallend dat in elke religie homosexualtiteit afgekeurd wordt maar zo gek is dat niet. Hoe meer kinderen hoe meer volgelingen, hoe meer gelovigen van een bepaalde stroming hoe meer macht. Puur eigenbelang. Homo's maken geen kinderen en zorgen dus niet voor volgelingen en dat kunnen we niet hebben nietwaar? (irony intended).

Dutchguy
05-11-02, 17:58
Geplaatst door KomMaar



Der zijn onlangs veel priesters geweesT die uitlatingen gedaan hebben maar door de media zijn verzwegen. Ik heb vrienden (Katholieken) die best vage dingen horen in de kerk.

Tes gewoon zo wanneer het een moslim iets zeGt, Holland op zn kop staat. Een moslim moet gewoon zn muil houden en zich een hoekje verschansen...en vooral geen recht op spreken!

Ik maak me net zo kwaad om domme uitlatingen van priesters als die van imams. Dat maakt me niet uit.

Dom en ongenuanceerd blijft dom en ongenuanceerd, uit welke hoek dan ook.

Zwarte Schaap
05-11-02, 17:58
Geplaatst door kaassietoch


Ik zou zo graag willen dat kneuzen zoals jij die lopen te janken en te schreeuwen alleen al als ze denken dat ze gediscrimineerd worden, meneertje Moslim-hetze, maar net zo makkelijk een andere minderheid te kakken zetten niet zouden bestaan, maar ja je bent het levende bewijs van de onhaalbaarheid van die gedachte. Je maakt in ieder geval duidelijk de LPF-er in me wakker merk ik.

Je bent een volkomen ongeloofwaardig Marokkaans-Nederlands bluffertje en dat zeg ik op basis van mijn enthousiast beleden Atheisme. Zo niks aan gediscrimineerd en hardstikke waar.

Volgens mij heb je het nog steeds niet door, ik verdedig mij tegen een hetze. In die hetze worden homo's gebruikt als de gebeten hond. Ongelovigen zoals jij grijpen een religieuze heterosexuele mening aan om een hetze te starten tegen de islam.

Een homo mag doen wat ie wil, mag ik dan ook heterosexueel zijn met een religieuze heterosexuele mening?

Over bluffen gesproken, ben je nu aan het dreigen met je lpf of zo? Ik bluf niet hoor, als je tegen mij een rechtszaak wil beginnen doe ik van harte mee!

Mill
05-11-02, 17:59
Geplaatst door KomMaar

Der zijn onlangs veel priesters geweesT die uitlatingen gedaan hebben maar door de media zijn verzwegen. Ik heb vrienden (Katholieken) die best vage dingen horen in de kerk.


Ja en ik heb vrienden die kabouters in de tuin hebben zien lopen.

Lul nou niet zo slap. Jij beweerde dat er over Leen van Dijke geen ophef was. Ik zeg je net dat er WEL DEGELIJK OPHEF WAS EN DAT HIJ IS AANGEKLAAGD DOOR JUSTITIE EN IN ALLE MOGELIJKE KRANTEN, ACTUALITEITENRUBRIEKEN EN TALKSHOWS IS BESPROKEN (even caps lock anders wordt er straks weer beweerd dat over Van Dijke geen probleem werd gemaakt).

Vervolgens kom je met "vrienden" die "best vage dingen" horen in de kerk.

Doei doei.

an3sdej
05-11-02, 18:08
.

Zwarte Schaap
05-11-02, 18:14
Geplaatst door Dutchguy


Dit is inderdaad de kern van het verhaal. Onbegrijpelijk dat een bevolkingsgroep die weet wat het is om gediscrimineerd wordt net zo makkelijk een andere groep in een kwaad daglicht stelt!


Het zijn de ongelovigen die een religieuze heterosexuele mening in een kwaad licht zetten terwijl ze weten dat vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst prevaleert Eerdere uitspraken in soortgelijke gevallen hebben dat al bewezen, maar toch vinden zij het nodig om de Islam een kwaad daglicht te stellen. Iedereen weet wat dat de meeste godsdiensten en culturen, homosexualiteit als verwerpelijk beschouwen. Men heeft doelbewust de beelden gemanipuleerd voor een ander doel.
Hoewel Kaptein behoorlijk wat kritiek heeft op het optreden van de Rotterdamse imam, vindt ze niet dat die vergaande conclusie kan worden getrokken. ,,Verdachte heeft op rustige toon, docerend antwoord gegeven op gerichte vragen, waarbij hij de leer des islam heeft uitgelegd.''

De advocaat-generaal wees er bovendien op dat El Moumni het geweld van sommige Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen - het eigenlijke onderwerp van de Nova-uitzending - wel degelijk veroordeelt. Alleen werden net die uitspraken uit het programma geknipt. Kaptein verweet Nova dan ook selectief uitzenden, iets wat de Rotterdamse rechter eerder ook al deed.


Zo bezien is nova en haar ongelovige achterban bezig om de Islam in een kwaad daglicht te stellen. Ik verdedig mij tegen deze hetze.

Zwarte Schaap
05-11-02, 18:24
Geplaatst door kaassietoch


Oh ja hoor nu worden ook al de homo's net als de joden ingezet in de Moslim hetze, maar nee paranoia ben je in het geheel niet, hoe kom je erbij. ER STAAT EEN MAN ACHTER JE!!!!! haha gotcha!

En nogmaals, van het egoseksuele rukken bijzonder doof geworden bluffertje, jij mag je mening hebben, ik mag hem aanvallen vooral als jij met peuterpraat over homo's komt, lees de reactie van Dutchguy vooral eens door, heeeeeeeel langzaam en minimaal 15 keer. Het kwartje zal wel niet vallen maar ik geloof in de kracht van herhaling.

Het zegt trouwens weer heel veel over dat hanerige blufferige opgefokte mannetje dat in je zit dat je mijn opmerking over de LPF weer als dreigement opvat. Ze zijn ook allemaal tegen je he? En een rechtzaak vind ik teveel eer, je krijgt misschien wel een kans je verhaal nog eens te doen, zonde van mijn tijd.


Geplaatst door kaassietoch



Wat ben je toch een ongelofelijke l.u.l. Ik haal mijn reactie weer weg, met sukkels als jij is een volwassen discusssie een utopie.

Aan welke bericht moet ik me nu houden? Streef je nu een utopie na of ben je onvolwassen aan het reageren?

Verder bedank ik je voor je psychische analyse jegens mijn persoon, maar ik heb er niets aan. Ik schaar dat onder het onvermogen om met argumenten te komen.

sil
05-11-02, 18:29
Geplaatst door KomMaar



Der zijn onlangs veel priesters geweesT die uitlatingen gedaan hebben maar door de media zijn verzwegen. Ik heb vrienden (Katholieken) die best vage dingen horen in de kerk.

Tes gewoon zo wanneer het een moslim iets zeGt, Holland op zn kop staat. Een moslim moet gewoon zn muil houden en zich een hoekje verschansen...en vooral geen recht op spreken!

heb jij Katholieke vrienden die IN de kerk komen???

an3sdej
05-11-02, 18:30
Willen we weer de balans terug brengen in onze maatschappij, dan moeten we waarschijnlijk de vrijheid van godsdienst maar eens weer onder de loupe nemen, en/of tijdelijk opschorten.

Het is een hard besluit, maar we ontkomen er haast niet meer aan.
De meeste moslims hameren op die vrijheid, maar vergeten daarbij dat godsdienst daarnaast ook ingebed hoort te zijn in een democratisch geheel van deze maatschappij.

Ook veel orthodoxe christenen (ger. gemeenten en ger.bond. (SGP in de politiek)) doen ook aan discriminatie, dus ook die kerken moten eens goed doorgelicht worden.

Wat in Nederland bovenalles hoort te gaan is de grondwet, en alle andere democratische beginselen.

Naast bovengenoemde zaken, dient ook het bijzonder onderwijs afgeschaft te worden. Religie is een privéaangelegenheid die niet gesubsidieerd hoeft te worden. Alleen openbaar onderwijs behoort door de staat gesubsidieerd te worden.
Als mensen dan toch privé-onderwijs wensen, dan behoren ze het zelf te betalen, maar moeten zij zich wel houden aan de eisen die de regering, middels de inspecties op het onderwijs, stalt aan het onderwijs.

Daarnaast moet de vrijheid van meningsuiting zonder enige restrictie plaatsvinden.

Ik ben het zelf niet helemaal eens met deze stellingen, maar wil er wel over nadenken. Hoe denken anderen hierover?


__________________
blind faith, religious shit

Mill
05-11-02, 18:31
Geplaatst door sil


heb jij Katholieke vrienden die IN de kerk komen???

Nee, z,n vrienden gaan voor het zingen de kerk uit omdat ze genoeg hebben van al die "best vage dingen" die ze binnen horen.

Dutchguy
05-11-02, 18:37
Geplaatst door an3sdej
Willen we weer de balans terug brengen in onze maatschappij, dan moeten we waarschijnlijk de vrijheid van godsdienst maar eens weer onder de loupe nemen, en/of tijdelijk opschorten.

Het is een hard besluit, maar we ontkomen er haast niet meer aan.
De meeste moslims hameren op die vrijheid, maar vergeten daarbij dat godsdienst daarnaast ook ingebed hoort te zijn in een democratisch geheel van deze maatschappij.

Ook veel orthodoxe christenen (ger. gemeenten en ger.bond. (SGP in de politiek)) doen ook aan discriminatie, dus ook die kerken moten eens goed doorgelicht worden.

Wat in Nederland bovenalles hoort te gaan is de grondwet, en alle andere democratische beginselen.

Naast bovengenoemde zaken, dient ook het bijzonder onderwijs afgeschaft te worden. Religie is een privéaangelegenheid die niet gesubsidieerd hoeft te worden. Alleen openbaar onderwijs behoort door de staat gesubsidieerd te worden.
Als mensen dan toch privé-onderwijs wensen, dan behoren ze het zelf te betalen, maar moeten zij zich wel houden aan de eisen die de regering, middels de inspecties op het onderwijs, stalt aan het onderwijs.

Daarnaast moet de vrijheid van meningsuiting zonder enige restrictie plaatsvinden.

Ik ben het zelf niet helemaal eens met deze stellingen, maar wil er wel over nadenken. Hoe denken anderen hierover?


__________________
blind faith, religious shit

Ik ben het helemaal met je eens. Niets aan toe te voegen. Denk alleen dat de kans groot is dat het CDA aan de macht komt en die hypocrieten zullen dit nooit via de politiek aan durven te kaarten.

Hopelijk komt het dan tot een uitspraak van het Europese Hof desnoods. Eigenlijk huldig ik het standpunt dat je alles moet kunnen laten horen. Dat standpunt veranderde toen ik zag hoeveel haat er onder moslimjongeren jegens homosexuelen leeft. oa. op w.w.w.m.a.r.o.k.k.o.n.l. Religie werkt dus wel degelijk haat in de hand. En dan kan men wel zeggen dat dit geen echte moslims zijn, bij christenen heb ik die haat niet meegemaakt. Die haat ontstaat ergens in de moslimcultuur en dient aangepakt te worden, diepgaand en grondig.

Wil ik wel even gezegd hebben dat ik ook geluiden uit de moslimhoek gehoord hebben die gunstig zijn, maar het aantal aggressieve reacties en vooral de intensiteit daarvan noopt tot handelen. Liever vandaag dan morgen.

an3sdej
05-11-02, 18:43
Dutchguy

......bij christenen heb ik die haat niet meegemaakt. Die haat ontstaat ergens in de moslimcultuur en dient aangepakt te worden, diepgaand en grondig......

DIT ben ik niet met JOU eens. KIJK maar eens op christelijke forae, zoals www.oneway.nl en www.faq.nl, en www.omsionswil.nl. Daar is dan wel niet de haat naar homo's maar wel de sterke afkeer duidelijk te merken, en staat men onvergeeflijk tegenover de homoseksuele praxis.

sil
05-11-02, 18:47
Na het gesprek met de minister kwam uit een verzameling preken van de imam naar voren dat hij Europeanen ,,lager dan honden en varkens'' had genoemd, omdat zij homoseksualiteit toestaan. Die uitspraak had hij tegenover de minister nog ontkend.

Dutchguy
05-11-02, 18:48
Geplaatst door an3sdej
Dutchguy

......bij christenen heb ik die haat niet meegemaakt. Die haat ontstaat ergens in de moslimcultuur en dient aangepakt te worden, diepgaand en grondig......

DIT ben ik niet met JOU eens. KIJK maar eens op christelijke forae, zoals www.oneway.nl en www.faq.nl, en www.omsionswil.nl. Daar is dan wel niet de haat naar homo's maar wel de sterke afkeer duidelijk te merken, en staat men onvergeeflijk tegenover de homoseksuele praxis.

Klopt dat de afkeer daar ook hevig is, maar lees je daar dingen in de trend van 'alle homo's moeten dood' e.d.? Dat bedoel ik met ongebreidelde haat.
Pffff, ik word er niet vrolijker op.

gaypride
05-11-02, 18:51
ik kom even terug,
alleen maar om te waarschuwen:

please don't blame the religion itself

het zijn een (helaas) groot aantal beoefenaars van DIVERSE religies die zich kwetsend en onverdraagzaam uitlaten over homosexuelen en anderen.
Vergeet niet dat een groot deel van deze haat voortkomt uit onwetendheid, cultuur, kuddegeest en ingesleten patronen.

En vergeet ook niet dat hier een aantal mensen zitten die de pubertijd nog niet zijn ontgroeid ...... :D

Zelfs El Moumni neem ik zijn uitspraken niet eens kwalijk.
Hij verkondigt zijn overtuiging. En het is ook goed dat daar weerwoord op is.
Wij zijn allemaal kinderen van onze achtergronden.
Ik neem het de mensen kwalijk die deze man misbruiken om tot haat en onbegrip op te hitsen in naam van God.

De wereld is niet alleen maar zwart of wit,
maar kent alle kleuren van de regenboog (zie mijn vlag :D)
Zo heeft God het gewild.

Maar dat is mijn geloof
:zwaai:
Gp

Zwarte Schaap
05-11-02, 19:51
Geplaatst door kaassietoch


Kijk schaapie, het zijn deze momenten van euforie die het voor mij toch weer de moeite waard maken want je bent klemgeluld. Ik zal het nog even voor je uitleggen. Ik plaats een reactie waar jij geen inhoudelijk argument meer tegenover kan stellen. Even maakt zich dan de paniek van je meester, je zal toch niet...moeten toegeven dat je ... er naast zit, pffffffoeee hee denk aan de trots! Dan krijg je jezelf weer onder controle en gaat binnen de discussie op zoek naar dingetjes waar je je opponent op kunt pakken en voila het staat er, yippie gered, je familie kan je nog steeds als volwaardig zien, je heb niet aan een koefir hoeven toegeven!! Joh ik heb je dit techniekje al zo vaak zien gebruiken.... Als jij blij bent met je overwinning, ben ik het ook voor je. Beter een gelukzalige idioot dan een toornige realist. Maar inhoudelijk zit je stuk, hoe dan ook. Gelukkig voor mij geef je in ieder geval nu wel zelf je onvolwassenheid toe.

Maar er is er echt maar één die een onvermogen heeft om met argumenten te komen en dat ben JIJ, beste manier om dat te bewijzen is om door te gaan waar je net ben gestopt dan vreet ik je verbaal helemaal op en dat is geen dreigement, bluffertje

Hee kaasie,

Je dwaalt af en begint het persoonlijk op te vatten. Jammer !

Zwak hoor, en dat wil mij met je tandloze argumenten verbaal opeten ! Lees eens je eigen onzin en kom dan hier de zielepiet uithangen. Overwinningen ...blablabla ...daar doe ik niet aan jongetje.

Zwarte Schaap
05-11-02, 19:56
Geplaatst door gaypride
ik kom even terug,
alleen maar om te waarschuwen:

please don't blame the religion itself

het zijn een (helaas) groot aantal beoefenaars van DIVERSE religies die zich kwetsend en onverdraagzaam uitlaten over homosexuelen en anderen.
Vergeet niet dat een groot deel van deze haat voortkomt uit onwetendheid, cultuur, kuddegeest en ingesleten patronen.

En vergeet ook niet dat hier een aantal mensen zitten die de pubertijd nog niet zijn ontgroeid ...... :D

Zelfs El Moumni neem ik zijn uitspraken niet eens kwalijk.
Hij verkondigt zijn overtuiging. En het is ook goed dat daar weerwoord op is.
Wij zijn allemaal kinderen van onze achtergronden.
Ik neem het de mensen kwalijk die deze man misbruiken om tot haat en onbegrip op te hitsen in naam van God.

De wereld is niet alleen maar zwart of wit,
maar kent alle kleuren van de regenboog (zie mijn vlag :D)
Zo heeft God het gewild.

Maar dat is mijn geloof
:zwaai:
Gp

Meningen zoals de jouwe zijn een aanwinst voor de homosexuele beeldvorming. Dat is totaal iets anders als de hysterische reakties van ongelovigen.

Joesoef
05-11-02, 20:25
Een wolf in schaapskleren. Een duivel in een verhullende gedaante. Het eeuwige leven.

Zwart schaap al diverse malen afgemaakt blijft maar in leven. Noem stuiptrekkingen maar leven. Zwart schaap heeft geen leven. De getuigen zijn de priksels die hij hier achterlaat. Tabee zwart schaap.

Zwarte Schaap
05-11-02, 20:28
Geplaatst door Joesoef
Een wolf in schaapskleren. Een duivel in een verhullende gedaante. Het eeuwige leven.

Zwart schaap al diverse malen afgemaakt blijft maar in leven. Noem stuiptrekkingen maar leven. Zwart schaap heeft geen leven. De getuigen zijn de priksels die hij hier achterlaat. Tabee zwart schaap.

Bedankt voor uw bijdrage, het is weer eens iets anders dan al die ezels en geiten van je die je overal mee sleurt

Joesoef
05-11-02, 20:37
Amien :bril:

Zwarte Schaap
05-11-02, 21:14
Geplaatst door Joesoef
Amien :bril:

Men zegt dan shokran en geen amien.

Joesoef
05-11-02, 21:17
Geplaatst door Zwarte Schaap


Men zegt dan shokran en geen amien.


Is ook alleen om jou te fuc*ken :p

Dutchguy
05-11-02, 21:17
Geplaatst door Zwarte Schaap


Meningen zoals de jouwe zijn een aanwinst voor de homosexuele beeldvorming. Dat is totaal iets anders als de hysterische reakties van ongelovigen.

Ik heb zeer zeker respect voor GayPride.

Maar Zwarte Schaap, waarom breng je de schifting aan tussen ongelovigen en moslims?

Bovendien, wat heb je aan een beeldvorming als je het bestaan van homosexualiteit accepteert maar mensen verbiedt om die tot uiting te brengen? Het is alsof je wel een auto mag hebben maar er niet in mag rijden.

an3sdej
05-11-02, 21:23
Gaypride

.....Zelfs El Moumni neem ik zijn uitspraken niet eens kwalijk.
Hij verkondigt zijn overtuiging. En het is ook goed dat daar weerwoord op is.
Wij zijn allemaal kinderen van onze achtergronden.
Ik neem het de mensen kwalijk die deze man misbruiken om tot haat en onbegrip op te hitsen in naam van God....

Jij lijkt mij een wijs iemand. Uit je woorden blijkt dat je veel hebt nagedacht over het leven en over jouw manier van leven en hoe je t.o.v. anderen daarin staat.

Als jij jouw geloof (islam) weet te behouden ondanks het feit dat gelovigen je willen uitstoten, vind ik je ook een dapper iemand. Houdt je rug recht.

Zwarte Schaap
05-11-02, 21:23
Geplaatst door Joesoef



Is ook alleen om jou te fuc*ken :p

Ik ben geen homo.

Joesoef
05-11-02, 21:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik ben geen homo.

Vandaar ook je nick zwart schaap ;).

Zwarte Schaap
05-11-02, 21:27
Geplaatst door Dutchguy


Ik heb zeer zeker respect voor GayPride.

Maar Zwarte Schaap, waarom breng je de schifting aan tussen ongelovigen en moslims?

Bovendien, wat heb je aan een beeldvorming als je het bestaan van homosexualiteit accepteert maar mensen verbiedt om die tot uiting te brengen? Het is alsof je wel een auto mag hebben maar er niet in mag rijden.

Het zijn de ongelovigen die in hun haat van de religie graag provoceren en de hetze voeren.

Ik verbied dat niet, ik wijs het af, net zoals dat jij de islam afwijst. Ik rij liever fiets.

Dutchguy
05-11-02, 21:31
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het zijn de ongelovigen die in hun haat van de religie graag provoceren en de hetze voeren.

Ik verbied dat niet, ik wijs het af, net zoals dat jij de islam afwijst. Ik rij liever fiets.

Voor de duidelijkheid, ik wijs de Islam niet af. Ik merk alleen dat er bepaalde punten zijn die op spanning staan met wat nu de gangbare standpunten zijn in de Nederlandse samenleving. De Islam heeft zeker een plek in de samenleving, homosexuelen ook. Het is het waard om daarover te discussieren.

Zwarte Schaap
05-11-02, 21:36
Geplaatst door Dutchguy


Voor de duidelijkheid, ik wijs de Islam niet af. Ik merk alleen dat er bepaalde punten zijn die op spanning staan met wat nu de gangbare standpunten zijn in de Nederlandse samenleving. De Islam heeft zeker een plek in de samenleving, homosexuelen ook. Het is het waard om daarover te discussieren.

Ja maar niet hoe nova en de rest van Nederland die discussie aangaan. Zij hebben nooit in discussie willen gaan, als ze dat echt wilden hadden ze alles moeten uitzenden, ook de meningen van de andere geintervieuwden.

Dutchguy
05-11-02, 22:04
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ja maar niet hoe nova en de rest van Nederland die discussie aangaan. Zij hebben nooit in discussie willen gaan, als ze dat echt wilden hadden ze alles moeten uitzenden, ook de meningen van de andere geintervieuwden.

Schaap, we gaan allemaal een keer de fout in. Ik word boos en opstandig en jij post " Je hebt gelijk dat hij de varkens beledigt als hij ze met homosexuelen vergelijkt, alleen denk ik niet dat hij dat ooit in die uitzending heeft gezegd." Ik hoop dat je dit niet meent en dat je dit in de hitte van de strijd gezegd hebt.

Mark
05-11-02, 22:17
Geplaatst door Zwarte Schaap


Verder bedank ik je voor je psychische analyse jegens mijn persoon, maar ik heb er niets aan. Ik schaar dat onder het onvermogen om met argumenten te komen.

Ohw dus dat is de oorzaak van psychische analyses over medeprikkers... goed te weten.

Veder even terug naar de basis: mag je bepaalde dingen alleen zeggen als je het zegt op basis van een confessionele overtuiging?

Zwarte Schaap
05-11-02, 22:18
Geplaatst door Dutchguy


Schaap, we gaan allemaal een keer de fout in. Ik word boos en opstandig en jij post " Je hebt gelijk dat hij de varkens beledigt als hij ze met homosexuelen vergelijkt, alleen denk ik niet dat hij dat ooit in die uitzending heeft gezegd." Ik hoop dat je dit niet meent en dat je dit in de hitte van de strijd gezegd hebt.

Lees maar eens na wat ik over me heen heb gehad, hoor je mij klagen ? Hoe noemde je dat ook al weer ? Een sneer uitdelen toch ?

Het was mij te doen dat men oneigenlijke argumenten erbij haalt die niet in de uitzending zijn gezegd en waar de rechtzaak niet over gaat !

Als je trouwens gaat zeggen dat homosexuelen hoger staan als varkens kun je het dieren bevrijdingsfront op je dak krijgen. En die hebben al bewezen dat veel geweldadiger opkomen voor hun idealen. Pim(toevallig homo) is naar alle waarschijnlijkheid omgelegd omdat hij de nertsenfokkers hoger achte als de nertsen.

Dutchguy
05-11-02, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


Lees maar eens na wat ik over me heen heb gehad, hoor je mij klagen ? Hoe noemde je dat ook al weer ? Een sneer uitdelen toch ?

Het was mij te doen dat men oneigenlijke argumenten erbij haalt die niet in de uitzending zijn gezegd en waar de rechtzaak niet over gaat !

Als je trouwens gaat zeggen dat homosexuelen hoger staan als varkens kun je het dieren bevrijdingsfront op je dak krijgen. En die hebben al bewezen dat veel geweldadiger opkomen voor hun idealen. Pim(toevallig homo) is naar alle waarschijnlijkheid omgelegd omdat hij de nertsenfokkers hoger achte als de nertsen.

Ik haalde dit alleen aan omdat ik deze opmerking erg heftig en laag vond. Ik zie je niet van die opmerking distantieren en dat vind ik jammer.

Of ik moet iets missen, is ook al laat.

gaypride
05-11-02, 22:27
Geplaatst door Zwarte Schaap



Als je trouwens gaat zeggen dat homosexuelen hoger staan als varkens kun je het dieren bevrijdingsfront op je dak krijgen. En die hebben al bewezen dat veel geweldadiger opkomen voor hun idealen. Pim(toevallig homo) is naar alle waarschijnlijkheid omgelegd omdat hij de nertsenfokkers hoger achte als de nertsen.

:giechel:
Gp
vader: ezel
moeder: kameel
zoon: zelmeel -> zemmel
:hihi:

:zwaai:
Gp

Zwarte Schaap
05-11-02, 22:29
Geplaatst door gaypride


:giechel:
Gp
vader: ezel
moeder: kameel
zoon: zelmeel -> zemmel
:hihi:

:zwaai:
Gp

Respect voor ouders ! Hond !! :fpuh:

gaypride
05-11-02, 22:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Respect voor ouders ! Hond !! :fpuh:

je moest eens weten hoeveel respect ik voor mn ouders heb (en gelukkig zij ook voor mij)
het was bedoeld als opmerking dat mijn ouders hier vaak zijn uitgemaakt voor een hele kinderboederij en dat mij dat niet deert omdat dat het probleem is van degene die beledigt en niet mijn probleem

ik hoop dat je het zo snapt?

:wijs:
Gp

Zwarte Schaap
05-11-02, 22:35
Geplaatst door Dutchguy


Ik haalde dit alleen aan omdat ik deze opmerking erg heftig en laag vond. Ik zie je niet van die opmerking distantieren en dat vind ik jammer.

Of ik moet iets missen, is ook al laat.

Ik distancieer me niet van mijn uitspraak. Ik vind dat zo nep !

Zwarte Schaap
05-11-02, 22:36
Geplaatst door gaypride


je moest eens weten hoeveel respect ik voor mn ouders heb (en gelukkig zij ook voor mij)
het was bedoeld als opmerking dat mijn ouders hier vaak zijn uitgemaakt voor een hele kinderboederij en dat mij dat niet deert omdat dat het probleem is van degene die beledigt en niet mijn probleem

ik hoop dat je het zo snapt?

:wijs:
Gp

Met jou kan ik praten !

Dutchguy
05-11-02, 22:38
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik distancieer me niet van mijn uitspraak. Ik vind dat zo nep !

Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het snap dat in de hitte van de strijd soms dingen gezegd worden waarvan je achteraf denkt van 'moest dat nou?' Overkomt mij ook. Om dat dan in te trekken en toe te geven is eerder een teken van moed dan dat het nep is. Ja toch?

Zwarte Schaap
05-11-02, 23:10
Geplaatst door Dutchguy


Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het snap dat in de hitte van de strijd soms dingen gezegd worden waarvan je achteraf denkt van 'moest dat nou?' Overkomt mij ook. Om dat dan in te trekken en toe te geven is eerder een teken van moed dan dat het nep is. Ja toch?

Ik trek niets in, men heeft de strijd zelf gewild, dan wordt het gewoon stikken of slikken. Vooralsnog heb ik nog niemand van de autochtone groep 1 woord zien intrekken van al hun beledigingen. Eeen beetje selectief ben je wel.

sil
05-11-02, 23:18
Kaassie,

waar haal je het geduld vandaan om Zw.Sch. iets uit te leggen.
Hij wil of kan het niet snappen,

sil
05-11-02, 23:21
Dutchie,

voor mij ben je een kanjer.
Ik word al boos als ik die stomme argumenten lees,en jij blijft altijd beleefd, :duim:

Zwarte Schaap
05-11-02, 23:23
Geplaatst door kaassietoch


Ik heb mijn eigen onzin en reacties nog eens doorgelezen, tenminste in deze topic dan maar er is er maar één die constant met een zeurderig stemmetje over een Moslim hetze zit te dreinen en per se niks wil snappen van homoseksuelen.

Die laatste opmerking kenmerkt je helemaal: Het is de schaapie manier om te zeggen: Luister, ik heb eigenlijk inhoudelijk niets te zoeken in deze discussie maar de bluffer/braller in me verbiedt me dat toe te geven, dus ga ik weer met een neerbuigend toontje er een draai aan geven. Verder geloof ik er geen reet van, jij komt weer met een opmerking over een volwassen discussie om er niet mee te scoren, yeah right.
In ieder geval durf je de uitdaging blijkbaar niet aan.

Schaapie, nogmaals wat jij van homoseksuelen vindt moet je zelf weten maar wees dan zo eerlijk om toe te geven dat je die mening uit de Koran hebt en daarom homoseksualiteit het onverbiddelijke stempel HARAM heeft gekregen. Geef dan ook toe dat je daarom het respecteren van homo's nutteloos acht (ze horen tot de verdoemden?) en ook begrip voor en meer kennis van homoseksualiteit bij jou op een angstblokkade stuiten (was homogedrag nou niet tenminste een beetje aangeleerd?, straks blijkt het toch besmettelijk te zijn).
Hou maar op met die crap over psychische analyse over je persoon, je bent zo doorzichtig als vensterglas of wou je beweren dat ik de enige ben die zich stoort aan je respectloze optreden. Je hebt dat formele toontje, waarbij de fouten in lidwoorden etc je constant verraden, inmiddels van je afgeworpen maar het blijft tobben met jouw discussietechnieken. Je overschreeuwt jezelf, iedere keer maar weer.

Schreeuw het maar van alle daken ! Get a life man en accepteer maar gewoon dat moslims op homosexualiteit een taboe plaatsen, net als de rest van de godsdiensten en andere culturen. Klaar uit. Dat spelletje van de media en de rest van nederland heb ik maling aan.

Jij komt nog steeds niet verder dan op mijn persoon spelen, zwart schaap dit zwart schaap dat ...blablablabla......

Dag kaasje

Dutchguy
05-11-02, 23:32
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik trek niets in, men heeft de strijd zelf gewild, dan wordt het gewoon stikken of slikken. Vooralsnog heb ik nog niemand van de autochtone groep 1 woord zien intrekken van al hun beledigingen. Eeen beetje selectief ben je wel.

Ik houd mezelf niet verantwoordelijk voor uitspraken van anderen, alleen die van mezelf. Net zoals die uitspraak van jou ook niet aan anderen toe te schrijven is.

Dutchguy
05-11-02, 23:36
Geplaatst door sil
Dutchie,

voor mij ben je een kanjer.
Ik word al boos als ik die stomme argumenten lees,en jij blijft altijd beleefd, :duim:

Hmmm, ik word wel eens boos hoor maar ik geloof niet in schelden omdat de kloof dan alleen maar groter word. Maar ik word er wel eens moe van, dat wel.

an3sdej
05-11-02, 23:36
Juist door al die taboe's overal op te zetten, zijn religie's DE te bestrijden issues in deze wereld. De religie's zorgen voor de meeste individuele onvrijheid en idem ellende!

Zwarte Schaap
05-11-02, 23:45
Geplaatst door Dutchguy


Ik houd mezelf niet verantwoordelijk voor uitspraken van anderen, alleen die van mezelf. Net zoals die uitspraak van jou ook niet aan anderen toe te schrijven is.

Zeuer dan niet over mijn opmerking

Zwarte Schaap
05-11-02, 23:48
Geplaatst door kaassietoch


Daar dwing je me ook iedere keer toe omdat de boodschap van praktisch alles dat ik schrijf je ontgaat. Dat Moslimtaboe interesseert me in het geheel niet, dus dat accepteren zal wel lukken. Ik hoef er in ieder geval niet voor bij die club, omdat ik het grote onzin vindt, maar ja ik ben er ook maar ééntje met een mening. Ik ben voornamelijk gaan zeuren over die in en in trieste opmerking. Jij wil alles maar zo graag scharen onder de Moslim hetze. Ik noem dat gewoon vluchten voor je eigen verantwoordelijkheid. Die opmerking heb je geplaatst op eigen titel en nergens komt zoiets in de Koran voor. Je kan je gaan beroepen op Islam dit, Moslim zo, maar JIJ maakt een opmerking die homoseksuelen beledigt. Verder ben ik in het geheel niet onder de indruk hoe jij je mening omtrent homoseksualiteit verdedigt, that's all. Kan je heel erg van in je kuif gepikt gaan doen of je pareert met een echte inhoudelijke reactie, maar dit is al de tweede kans die je verspeelt, ik geloof er ook niet meer in dat je het wel lukt. Jemigdepemig ik realiseer me ineens dat je mij ook wel zult zien als een onderdeel van de Moslimhetze. Hoe zit dat schaapie? (ik stop niet bij de speculatie)

Blijf je je maar vastbijten op die opmerking precies zoals de media en haar slaafjes doen. Ik verlies het overzicht niet en weet waar het over gaat. Alle valide argumenten ben je niet op ingegaan zoals waarom het een mediahetze is. Je verkiest op de persoon te spelen. Ik zou zeggen doe je best, jammer dat je je eigen beledigende woorden niet meeneemt. Maar dat ben ik wel gewend dat selectieve verontwaardiging.

Dag kaasje !

Dutchguy
05-11-02, 23:49
Geplaatst door Zwarte Schaap


Zeuer dan niet over mijn opmerking

Het was geen opmerking, het was een regelrechte belediging. Jij beweert dat het vergelijken van varkens met homo's een belediging van de varkens is.
Als ik dezelfde opmerking over moslims gemaakt had had je de poppen hier aan het dansen, en terecht ook nog.

Wat je zaait zul je moeten oogsten.

Zwarte Schaap
05-11-02, 23:57
Geplaatst door Dutchguy


Het was geen opmerking, het was een regelrechte belediging. Jij beweert dat het vergelijken van varkens met homo's een belediging van de varkens is.
Als ik dezelfde opmerking over moslims gemaakt had had je de poppen hier aan het dansen, en terecht ook nog.

Wat je zaait zul je moeten oogsten.

Wat is dan beledigend aan mijn opmerking?

Dutchguy
05-11-02, 23:59
Geplaatst door Zwarte Schaap


Wat is dan beledigend aan mijn opmerking?

Pffff..... of je houdt me aan het lijntje of discussieren heeft ECHT geen zin. Ik ga slapen.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:08
Mag ik meedoen met de discussie?

Kheb alleen geen zin om dat ellenlange gezanik te moeten lezen, dus kan iemand me een korte samenvatting geven.

Liefst in steekwoorden.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:10
Geplaatst door kaassietoch


Hmmm dag kaasje stond dat ook al niet onder je vorige bericht? :vingers: Oh nee daar bedoel je natuurlijk mee "tot de volgende reactie" flauw he.

Je opmerking deugt niet. Kan het nog overzichtelijker. Je beledigt homoseksuelen. Ik haal er vervolgens geen Moslimhetze of afkeuring van heteroseksualiteit onder homo's bij. Op een mediahetze hoef ik niet inhoudelijker in te gaan dan te stellen dat die hetze tussen jouw oren zit (in deze topic overigens geen unieke mening), maar dat had ik dus al gedaan.

Selectieve verontwaardiging is klagen over het gebrek aan respect voor de Moslimopvattingen en tegelijkertijd roepen dat varkens beledigd worden als ze met homoseksuelen worden vergeleken, je ben er blijkbaar al zo aan gewend dat je eigen hypocrisie je niet meer opvalt. Nou benieuwd hoe je hier weer een draai aan geeft, creatief ben je op zich wel.

ah je wilt je vastbijten op mijn ene opmerking, zoiets zoals nova gedaan heeft.

Oke , vertel mij eens wat je er beledigend aan vindt.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:16
Cc kijkt naar het estafettestokje en ramt hem vervolgens keihard in de anus van Zwarte Schaap.

Slaap lekker.

Cc

Dutchguy
06-11-02, 00:21
Geplaatst door S|nner|nHeaven
Cc kijkt naar het estafettestokje en ramt hem vervolgens keihard in de anus van Zwarte Schaap.

Slaap lekker.

Cc

LOL!!! Echt subtiel nee, maar ik schoot wel keihard in de lach toen ik het las.

En nu ga ik echt slapen. Slaap lekker Cc!

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:22
Geplaatst door S|nner|nHeaven
Cc kijkt naar het estafettestokje en ramt hem vervolgens keihard in de anus van Zwarte Schaap.

Slaap lekker.

Cc

Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat met anussen hebt.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:23
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat met anussen hebt.

En ik kan me heel goed voor stellen dat je last waanbeelden hebt, nu je met een stok in je kont rondloopt...

:hihi:

Doei doei, racistische sexist.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:24
Geplaatst door Dutchguy


LOL!!! Echt subtiel nee, maar ik schoot wel keihard in de lach toen ik het las.

En nu ga ik echt slapen. Slaap lekker Cc!

Bron van herkenning?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:24
Geplaatst door Zwarte Schaap


Bron van herkenning?

Correctie: racistische sexistische homofoob.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:26
Geplaatst door S|nner|nHeaven


En ik kan me heel goed voor stellen dat je last waanbeelden hebt, nu je met een stok in je kont rondloopt...

:hihi:

Doei doei, racistische sexist.

Cc

Is dat niet jouw voorstelling van de werkelijkheid? Kom aub met een nieuw repetoir van stopwoordjes !

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:27
Geplaatst door Zwarte Schaap


Is dat niet jouw voorstelling van de werkelijkheid? Kom aub met een nieuw repetoir van stopwoordjes !

Nope.

Je bent gewoon weer eens lekker goed vernederd. Dit maal heb ik er maar 2 posts voor nodig gehad.

Doei doei, chauvinistisch ondier.

Deze dame gaat slapen.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:31
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Nope.

Je bent gewoon weer eens lekker goed vernederd. Dit maal heb ik er maar 2 posts voor nodig gehad.

Doei doei, chauvinistisch ondier.

Deze dame gaat slapen.

Cc

Ach jij bent gewoon voor de zoveelste keer misbruikt door je autochtone meesters om hun strijd over te nemen en nu kom je je hier afreageren met fantasien die in je hoofd voortwoekeren terwijl je niet eens weet waar het over gaat.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ach jij bent gewoon voor de zoveelste keer misbruikt door je autochtone meesters om hun strijd over te nemen en nu kom je je hier afreageren met fantasien die in je hoofd voortwoekeren terwijl je niet eens weet waar het over gaat.

:rolleyes:

Welk gedeelte van "je bent weer eens heel erg vernederd" begrijp je niet?

:hihi:

Blijf jij maar lekker verder ijlen, besmet beest, we laten je in de waan dat je daadwerkelijk intelligentie tentoonspreidt...

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:38
Geplaatst door S|nner|nHeaven


:rolleyes:

Welk gedeelte van "je bent weer eens heel erg vernederd" begrijp je niet?

:hihi:

Blijf jij maar lekker verder ijlen, besmet beest, we laten je in de waan dat je daadwerkelijk intelligentie tentoonspreidt...

Cc

Schelden is natuurlijk heel intelligent ! Vooralsnog ben jij de enige die zich op intelligentie beroept.

sil
06-11-02, 00:42
Geplaatst door kaassietoch


Ach ja iemand moet toch met verbaal geweld respect voor de medemens door zijn strot douwen, het is mijn burgerplicht voor een leukere wereld. En ergens moet toch de knop "respect voor homoseksuelen, einde van opgedrongen angst ervoor" zitten zodat we de hele zaak kunnen activeren. Maar het wordt een lange lange rit ;)

een gebed zonder end denk ik ;)

Zwarte Schaap
06-11-02, 00:45
Geplaatst door sil


een gebed zonder end denk ik ;)

Goed gezien sil, afblijven van de islamitische dogma's.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 00:55
Geplaatst door Zwarte Schaap


Schelden is natuurlijk heel intelligent ! Vooralsnog ben jij de enige die zich op intelligentie beroept.

Zolang ik jou maar gruwelijk verneder ten overstaan van de rest, vind ik alles best.

:hihi:

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 01:05
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Zolang ik jou maar gruwelijk verneder ten overstaan van de rest, vind ik alles best.

:hihi:

Cc

Als dat je een kick geeft, ga je gang meid, leef je uit.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:27
Geplaatst door Zwarte Schaap


Als dat je een kick geeft, ga je gang meid, leef je uit.

Daar heb ik jou niet voor nodig.

Cc

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:28
Geplaatst door SSSambal
wahahaha


Wanneer komt die kahba van cous eens een keer met argumenten in plaats van dat gescheld ??


CC geef de strijd maar op , een debat met Zwarte Schaap is een race tegen de klok in met jou IQ :vlammen: :auw: :cola: :cola:

:rolleyes:

Ga jezelf lekker verzuipen, h*erenzoon. Wedden dat niemand daar een zak om zal geven?

:hihi:

Cc

P.S.: De aanhang van Schaap zegt weer heel erg veel over hem... :hihi:

Zwarte Schaap
06-11-02, 01:30
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Daar heb ik jou niet voor nodig.

Cc

Waarom gedraag je je dan zoals je doet?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Waarom gedraag je je dan zoals je doet?

Omdat jij niet eGt een goed mens bent.

Vind ik.

En ik uit mijn ongenoegen daarover.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 01:40
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Omdat jij niet eGt een goed mens bent.

Vind ik.

En ik uit mijn ongenoegen daarover.

Cc

Waar basseer je op dat ik niet eGt een goed mens ben?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:44
Geplaatst door Zwarte Schaap


Waar basseer je op dat ik niet eGt een goed mens ben?

Je gedrag op dit forum.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 01:50
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Je gedrag op dit forum.

Cc


Hehehehe..........gekkie toch ! Mijn gedrag zegt ze dan !! Nou vertel op welk gedrag stoort jou dan? Hoe zou je je eigen gedrag trouwens omschrijven?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:55
Geplaatst door Zwarte Schaap



Hehehehe..........gekkie toch ! Mijn gedrag zegt ze dan !! Nou vertel op welk gedrag stoort jou dan? Hoe zou je je eigen gedrag trouwens omschrijven?

We hebben het niet over mij. We hebben het over jou.

Je bent een naar persoon.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 01:57
Geplaatst door S|nner|nHeaven


We hebben het niet over mij. We hebben het over jou.

Je bent een naar persoon.

Cc

Heb je het er moeilijk mee om naar jezelf te kijken ?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 01:59
Geplaatst door Zwarte Schaap


Heb je het er moeilijk mee om naar jezelf te kijken ?

Waarom probeer je de rollen om te draaien, zodat we het over mij hebben?

We hebben het over jou en je nare persoonlijkheid.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:01
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Waarom probeer je de rollen om te draaien, zodat we het over mij hebben?

We hebben het over jou en je nare persoonlijkheid.

Cc

Het is geven en nemen meid !

S|nner|nHeaven
06-11-02, 02:11
Geplaatst door Zwarte Schaap


Het is geven en nemen meid !

Geven en krijgen, volgens de V&D.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:20
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Geven en krijgen, volgens de V&D.

Cc

Is ook goed meid. Ik hoop voor je dat je het dubbele krijgt van wat je geeft.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 02:23
Geplaatst door Zwarte Schaap


Is ook goed meid. Ik hoop voor je dat je het dubbele krijgt van wat je geeft.

Neej dank.

Cc is one of those bad things that happen to bad people.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:27
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Neej dank.

Cc is one of those bad things that happen to bad people.

Cc

How come, that I have a good time with you ?

lennart
06-11-02, 02:33
Echte liefde....

S|nner|nHeaven
06-11-02, 02:36
Geplaatst door Zwarte Schaap


How come, that I have a good time with you ?

Simple.

You are stupid.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:39
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Simple.

You are stupid.

Cc

How would you describe people who mingle with stupid people?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 02:42
Geplaatst door Zwarte Schaap


How would you describe people who mingle with stupid people?

Psychologen en psychiaters.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:46
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Psychologen en psychiaters.

Cc

En jij bent dus mijn psychiater/psycholoog?

S|nner|nHeaven
06-11-02, 02:52
Geplaatst door Zwarte Schaap


En jij bent dus mijn psychiater/psycholoog?

Nee, ik verneder je alleen.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 02:54
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Nee, ik verneder je alleen.

Cc

Geniet je van vernederen?

lennart
06-11-02, 03:02
omg, SM relatie!!

Wat kan ik zeggen, echte liefde!!!

S|nner|nHeaven
06-11-02, 03:05
Geplaatst door Zwarte Schaap


Geniet je van vernederen?

Alleen als het sexistische en racistische varkens zoals jij of yehiyahroetsjie betreft... :hihi:

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 03:11
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Alleen als het sexistische en racistische varkens zoals jij of yehiyahroetsjie betreft... :hihi:

Cc

Ik gun je je pleziertje wel, geniet ervan. Je hoeft me zelfs er niet voor te bedanken.

S|nner|nHeaven
06-11-02, 03:13
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik gun je je pleziertje wel, geniet ervan. Je hoeft me zelfs er niet voor te bedanken.

Wederom: ik heb jou daar helemaal niet voor nodig.

MaagoeT, ik ga me voorbereiden voor de Ramadan. Zometeen is het tijd voor s7our.

Taqabbala lah siyamek.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 03:17
Geplaatst door S|nner|nHeaven


Wederom: ik heb jou daar helemaal niet voor nodig.

MaagoeT, ik ga me voorbereiden voor de Ramadan. Zometeen is het tijd voor s7our.

Taqabbala lah siyamek.

Cc

Is goed meid ,

Eet smakelijk, slaap lekker zo en een gezegend ramadan toegewenst

ma3asalaama,

Zwarte schaap

Dutchguy
06-11-02, 09:29
Geplaatst door Zwarte Schaap


Waarom gedraag je je dan zoals je doet?

Een heel goede vraag waar ik ook wel eens antwoord op zou willen hebben wat jou betreft. Maar je zult me wel niet mogen antwoorden van je imam omdat ik lager dan een varken ben nietwaar?

Zwarte Schaap
06-11-02, 13:42
Geplaatst door kaassietoch


Heel kort dan:

Mensen met dieren vergeliken is beledigend, het haalt diegene die met een dier vergeleken wordt naar beneden. Varken heeft daarbij als diersoort nog een extra negatieve bijklank. Het is een nuttig en intelligent dier maar als je tegen iemand zegt dat ie zich gedraagt als een varken wil dat zoveel zeggen als dat die persoon zich smerig/rommelig gedraagt. Bovendien beschouwen Moslims een varken sowieso als een onrein dier.
Jij stelt dan nog eens dat homoseksuelen eigenlijk nog lager staan dan varkens omdat deze dieren zich beledigd zouden moeten voelen als ze vergeleken worden met homoseksuelen.

Laat NOVA en de Islam nou een lekker uit deze discussie en concentreer je net zoals ik op de kern van de zaak: Je discrimineert en beledigt een groep mensen op basis van hun seksuele geaardheid. En of je nou honderd uitvluchten verzint of tweehonderd het deugt niet, nooit.

Kan je al weer zitten BTW? :stout:

Arme kaasje toch ! Zit je er nog steeds mee?

Oke laten we er een hardere draai aan geven.
Varkens vergelijken met Nederlanders , is een belediging voor de varkens.

Dieren vergelijken met de hollander is een belediging omdat mensen afschuwelijk zijn in hun gedragingen. Een varken kent geen doelbewuste kwaad, een mens/nederlander/homosexueel wel. Een varken doodt geen medevarken, een hollander wel. Een varken maakt geen massavernietigingswapens, de mens wel. Kortom jouw beeld van een varken heeft bepaald wat je als belediging ervaart of niet. Vaak kan het helpen om eerst te vragen wat iemand bedoelt dan meteen op je achterpoten te staan.

De kern van de zaak is, dat nova een selectieve uitzending heeft gemaakt waar ze doelbewust hebben gemanipuleerd. Dit diende andere doelen dan wat ze de mensen hebben verteld. Één van de doelen is de Islam zwart maken en het uitstervende coc weer een nieuwe leven inblazen.

Als je nog langer door wil zeiken kom maar op zou ik zeggen, mischien dat ik nog wel wat hardere taal voor je in petto heb.

Dag kaasje

Bart
06-11-02, 14:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


Oke laten we er een hardere draai aan geven.
Varkens vergelijken met moslims, is een belediging voor de varkens.

Dieren vergelijken met de moslim is een belediging omdat moslims afschuwelijk zijn in hun gedragingen. Een varken kent geen doelbewuste kwaad, een mens/moslim/homosexueel wel. Een varken doodt geen medevarken, een moslim wel. Een varken maakt geen massavernietigingswapens, de moslim wel. Kortom jouw beeld van een varken heeft bepaald wat je als belediging ervaart of niet. Vaak kan het helpen om eerst te vragen wat iemand bedoelt dan meteen op je achterpoten te staan.


Zeg nou eens eerlijk, als iemand dit had gepost (buiten dit topic om), had jij je dan niet eens een heel klein beetje beledigd gevoeld???

Zwarte Schaap
06-11-02, 14:47
Geplaatst door Bart


Oke laten we er een hardere draai aan geven.
Varkens vergelijken met moslims, is een belediging voor de varkens.

Dieren vergelijken met de moslim is een belediging omdat moslims afschuwelijk zijn in hun gedragingen. Een varken kent geen doelbewuste kwaad, een mens/moslim/homosexueel wel. Een varken doodt geen medevarken, een moslim wel. Een varken maakt geen massavernietigingswapens, de moslim wel. Kortom jouw beeld van een varken heeft bepaald wat je als belediging ervaart of niet. Vaak kan het helpen om eerst te vragen wat iemand bedoelt dan meteen op je achterpoten te staan.


Zeg nou eens eerlijk, als iemand dit had gepost (buiten dit topic om), had jij je dan niet eens een heel klein beetje beledigd gevoeld???

Zelf iets bedenken schijnt moeilijk te zijn. We worden toch elke dag beledigd, ik kan wel tegen een stootje, en jij ?

Zwarte Schaap
06-11-02, 14:51
Geplaatst door kaassietoch

Nou stokje uit je reet en aan de slag, je moet het toch één keer geprobeerd hebben.....ik bedoel dus een inhoudelijk sterke reactie.

Varkens zijn niet zo smerig dat ze stokjes in hun reet stoppen, dat zijn menselijke fantasien. Varkens vergelijken met autochtonen is een belediging voor de varken, de varken volgt gewoon zijn natuur.

Dutchguy
06-11-02, 14:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Varkens zijn niet zo smerig dat ze stokjes in hun reet stoppen, dat zijn menselijke fantasien. Varkens vergelijken met autochtonen is een belediging voor de varken, de varken volgt gewoon zijn natuur.

Homo's volgen ook de natuur. Daarom zijn ze er ook achter gekomen dat ze homo zijn.
When nature calls.... :fpiraat:

Bart
06-11-02, 15:01
Geplaatst door Zwarte Schaap


Zelf iets bedenken schijnt moeilijk te zijn. We worden toch elke dag beledigd, ik kan wel tegen een stootje, en jij ?

Natuurlijk. Maar je geeft dus aan dat het wel een belediging is. En dan zijn we er. Na 200 posts zijn we eindelijk eruit: het is een belediging!

Vervolgvraag: is die belediging geoorloofd? En daar wringt hem nou de schoen. El Moumni en Leen van Dijke komen ermee weg omdat hun beledigingen gebaseerd zijn op een religieus boek. De gewone medemens komt er NIET mee weg omdat hij of zij zich niet op religie kan beroepen. En dat vind ik en velen met mij nou raar en ontoelaatbaar. Vind jij dat niet raar dan? En zo niet, waarom niet dan?

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:06
Geplaatst door Bart
zeg nou eens eerlijk, als iemand dit had gepost (buiten dit topic om), had jij je dan niet eens een heel klein beetje beledigd gevoeld???
Natuurlijk. Maar je geeft dus aan dat het wel een belediging is. En dan zijn we er. Na 200 posts zijn we eindelijk eruit: het is een belediging!

Je vergeet dat ik op jouw vraag reageer waarin je het woord beledigen van moslims gebruikt.

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:08
Geplaatst door Dutchguy


Homo's volgen ook de natuur. Daarom zijn ze er ook achter gekomen dat ze homo zijn.
When nature calls.... :fpiraat:

Onderdelen in je poepert steken die er niet in thuis horen, is tegen de natuur.

Dutchguy
06-11-02, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap


Onderdelen in je poepert steken die er niet in thuis horen, is tegen de natuur.

Pfff, wat een eenzijdig beeld van homo's zeg.
Had ik iets over anale seks gezegd? Niet dat daar iets mis mee is overigens, wat mensen in hun slaapkamer uitvreten moeten ze zelf weten.

Lekker stereotiep trouwens. Net als het beeld dat alle moslimvrouwen drie meter achter hun man aan moeten lopen.

Maar wie heeft hier nu een anale fixatie? Jij lijkt me.

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:23
Geplaatst door kaassietoch


Laat vliegen bijvoorbeeld nou ook tegen de natuur zijn, voor de mens dan.


Als je je poepert en de rest goed wast heb je geen last meer van vliegen.

Dutchguy
06-11-02, 15:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


Als je je poepert en de rest goed wast heb je geen last meer van vliegen.

Zie je? Anale fixatie..... stiekeme langzaampoeperdje van me.... :fpiraat:

Bart
06-11-02, 15:28
Geplaatst door Zwarte Schaap


Je vergeet dat ik op jouw vraag reageer waarin je het woord beledigen van moslims gebruikt.

Call me stupid, maar hier begrijp ik dus niks van. Kun je me dit uitleggen? Ik gebruikte eenzelfde zin jegens moslims als jij gebruikte jegens homo's met de daaraan gekoppelde vraag: zou je beledigd zijn als iemand dit tegen je zou zeggen? En het antwoord daarop is blijkbaar "ja" volgens jou. Nou, dat betekent DUS dat jouw stelling betreffende homo's net zo beledigend is.

Ik heb overigens nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of die belediging (van jou, Leen van Dijke of El Moumni) nu geoorloofd is volgens jou? En waarom (niet)?

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:32
Geplaatst door kaassietoch


Het eens goed wassen van je oren kan die doofheid van je wellicht verhelpen, anaal gefixeerde

Mischien moet je je poepert door dutchgay laten fixeren, wie weet dat je dan eindelijk bevrediging vindt in het leven.

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:34
Geplaatst door Dutchguy


Zie je? Anale fixatie..... stiekeme langzaampoeperdje van me.... :fpiraat:

Zou je wel willen heh dat ik van jou zou zijn! :loog:

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:44
Geplaatst door Bart


Call me stupid, maar hier begrijp ik dus niks van. Kun je me dit uitleggen? Ik gebruikte eenzelfde zin jegens moslims als jij gebruikte jegens homo's met de daaraan gekoppelde vraag: zou je beledigd zijn als iemand dit tegen je zou zeggen? En het antwoord daarop is blijkbaar "ja" volgens jou. Nou, dat betekent DUS dat jouw stelling betreffende homo's net zo beledigend is.

Ik heb overigens nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of die belediging (van jou, Leen van Dijke of El Moumni) nu geoorloofd is volgens jou? En waarom (niet)?

Jouw vraag is of ik me niet een klein beledigd zou vinden. Mijn antwoord is nee, want we worden toch elke dag beledigd, ik kan tegen een stootje.

Jouw vraag is gericht op beledigen, in mijn antwoord zit dan ook het woord beledigen. Daar reageer ik op door te zeggen als jij het over beledigen wil hebben, dan worden wij elke dag beledigd, ik voel me niet beledigd, ik ben geen mietje , ik kan tegen een stootje.

Ik kom uit Rotterdam, dat is een hardere samenleving. Rotterdammers zijn groffe mensen, zo bezien heb ik een dikke huid ervoor. Persoonlijk kun je mij nooit beledigen. Je beledigd voelen is meer voor zwakke mietjes.

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:47
Geplaatst door kaassietoch


Jij zit maar zo met mijn leven in je maag: Ter gerustelling dan, ik ben erg gelukkig met mijn leven zoals het nu is alhoewel het van mij al best zaterdag zou mogen zijn. Het bewijs dat je een bange anaalgefixeerde poepert bent heb je al tig posts terug geleverd dus op je verdere flauwekul ga ik niet in if you don't mind.

Wat liet je dan hier blijven? Ergens op gefixeerd?

Couscousje
06-11-02, 15:48
Cc kijkt strak naar het estafettestokje in de handen van kaassietoch...

Bart
06-11-02, 15:51
Geplaatst door Zwarte Schaap


Jouw vraag is of ik me niet een klein beledigd zou vinden. Mijn antwoord is nee, want we worden toch elke dag beledigd, ik kan tegen een stootje.

Jouw vraag is gericht op beledigen, in mijn antwoord zit dan ook het woord beledigen. Daar reageer ik op door te zeggen als jij het over beledigen wil hebben, dan worden wij elke dag beledigd, ik voel me niet beledigd, ik ben geen mietje , ik kan tegen een stootje.

Ik kom uit Rotterdam, dat is een hardere samenleving. Rotterdammers zijn groffe mensen, zo bezien heb ik een dikke huid ervoor. Persoonlijk kun je mij nooit beledigen. Je beledigd voelen is meer voor zwakke mietjes.

Je draait er omheen. Of je het voelt of niet, maakt geen zak uit, het blijft een belediging. En sommigen voelen zich wel erdoor zwaar beledigd.

Ik kan me de ophef hier over Hirsi Ali nog herinneren. Ook jij voelde je zwaar op je pik getrapt. Kijk, en dat vond ik nou zwak mietjesgedrag. Dat je je daardoor beledigd zou kunnen voelen zeg!

Zie je nu dat wat voor de 1 beledigend is, dat helemaal niet zo hoeft te zijn voor de ander? En als we nu eens altijd respect voor elkaar zouden hebben was er geen probleem.

Maar beantwoord mijn vraag nu eens!!! Geoorloofde belediging of niet? En waarom (niet)?

Zwarte Schaap
06-11-02, 15:59
Bart wat wil je nu precies? Mijn opmerking vind ik niet beledigend, el moumi en Leen van dijke hebben ook niet beledigd. In de laatse 2 gevallen is dat al voor de rechtbank uitgevochten. En als je mijn opmerking ook wil toetsen bij de rechtbank, I am ready !

Verder zou ik het fijn vinden als je de stukjes over ayaan hirsi ali copieerde waaruit zou blijken dat ik voelde dat op mijn plassert werd getrapt.

Zwarte Schaap
06-11-02, 16:14
Geplaatst door kaassietoch


Waarom zit jij hier dan nog steeds en blijf je maar reageren?


Kaassie ramt met een welgemikte beweging het estafettestokje weer stevig in schaap zijn hol. Zijn gezicht verraad hem....


Ik zeg niet elke keer dat het mijn laatste reaktie is, Jij hebt nu al een paar keren gezegd dat je weg zou gaan , maar je fixatie laat je niet los.

En voor de rest ben ik natuurlijk heel erg onder de indruk dat je van alles in andermans hol wil stoppen. Kennelijk moet je ook je orten gaan wassen want je hebt niet goed geluisterd. Ik ben geen homovriendje van je die zich voorwerpen in zijn anus laat proppen.

Try dutchgay, he might prefere it. (I am sure about it )

Bart
06-11-02, 16:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bart wat wil je nu precies? Mijn opmerking vind ik niet beledigend, el moumi en Leen van dijke hebben ook niet beledigd. In de laatse 2 gevallen is dat al voor de rechtbank uitgevochten. En als je mijn opmerking ook wil toetsen bij de rechtbank, I am ready !

Verder zou ik het fijn vinden als je de stukjes over ayaan hirsi ali copieerde waaruit zou blijken dat ik voelde dat op mijn plassert werd getrapt.

Wat ik wil? Ten eerste buiten jullie anale discussies blijven...

Verder blijf je selectief lezen. Zowel El Moumni als Leen van Dijke hebben WEL beledigd en de rechtbank heeft geoordeeld dat ze WEL gediscrimineerd hebben. Ze konden niet vervolgd worden op grond van de vrijheid van godsdienst.

Ik vraag jou nu of je dat niet gek vindt, dat er een tweedeling wordt gemaakt tussen uitingen gebaseerd op religie en uitingen die niet zijn gebaseerd op religie. En als je vindt van niet, ben ik erg benieuwd naar je argumentatie.

Wat betreft Hirsi Ali, lees de topics daarover maar eens terug. Je reageerde zwaar negatief over haar, en stelde dat ze een schande was en niet namens de moslimvrouwen kon en mocht spreken, kortom, je was zwaar beledigd. Vraag maar aan Cc, ik kan me nog een kleine discussie tussen jullie herinneren. Tja, en ik begrijp nou niet waarom iemand DAAR nou beledigd om zou kunnen zijn. Vrij naar jouw woorden: typisch mietjesgedrag, dat beledigd voelen.

Couscousje
06-11-02, 17:01
Geplaatst door kaassietoch


Waarom zit jij hier dan nog steeds en blijf je maar reageren?


Kaassie ramt met een welgemikte beweging het estafettestokje weer stevig in schaap zijn hol. Zijn gezicht verraad hem....

:hihi:

PRIKBORDLAND "StokverkraGting van vies beest op Marokkaans forum"

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 17:40
Geplaatst door kaassietoch


Wees gerust, zelfs al zou ik op mannen vallen dan zou ik vanwege je persoonlijkheid toch niks in je zien, ik heb het niet zo op respectloze holle schreeuwerige bluffertjes weet je.

Maar dat jij iets hebt met poepgaten valt niet te ontkennen, man het zit in bijna iedere post van je de laatste twee dagen.


Ik heb iets tegen homosexuelen en autochtonen die een islamitische dogma willen uithollen. Die op slinkse wijze mensen uitlokken en dan via de media en rechtbank het geloof belachelijk maken.

Mijn opmerking blijft staan: Het is een belediging voor de varkens om ze met homosexuelen of autochtonen te vergelijken.

Dag kaasje !

Zwarte Schaap
06-11-02, 17:44
Ik vraag jou nu of je dat niet gek vindt, dat er een tweedeling wordt gemaakt tussen uitingen gebaseerd op religie en uitingen die niet zijn gebaseerd op religie. En als je vindt van niet, ben ik erg benieuwd naar je argumentatie. Ik vind het niet gek, omdat zoals ik al eerder zei ik de nederlandse wet respecteer. Verder is het niet zo zwart wit, want de Islam en Marokkanen worden dagelijks beledigd. Alleen zijn wij geen mietjes die zich op slinkse wijze willen profileren door mee te liften op een haattrend.
Wat betreft Hirsi Ali, lees de topics daarover maar eens terug. Je reageerde zwaar negatief over haar, en stelde dat ze een schande was en niet namens de moslimvrouwen kon en mocht spreken, kortom, je was zwaar beledigd. Vraag maar aan Cc, ik kan me nog een kleine discussie tussen jullie herinneren. Tja, en ik begrijp nou niet waarom iemand DAAR nou beledigd om zou kunnen zijn. Vrij naar jouw woorden: typisch mietjesgedrag, dat beledigd voelen

Kopieer mijn tekst waar ik mij beledigd voel, zolang je dat niet doet schaar ik het bij verhaaltjes die uit de duim gezogen worden.

Zwarte Schaap
06-11-02, 17:47
Geplaatst door Couscousje


:hihi:

PRIKBORDLAND "StokverkraGting van vies beest op Marokkaans forum"

Cc

Ach jij stelt allang niets meer voor met je eindeloos herhaal van je stopwoordjes.

Na je bekendheid met anussen, vernederingen maak je het compleet met verkrachtingen. Veel plezier meid !

Joesoef
06-11-02, 18:09
Een wolf in schaapskleren. Een duivel in een verhullende gedaante. Het eeuwige leven.

Zwart schaap al diverse malen afgemaakt blijft maar in leven. Noem stuiptrekkingen maar leven. Zwart schaap heeft geen leven. De getuigen zijn de priksels die hij hier achterlaat. Tabee zwart schaap.

Couscousje
06-11-02, 18:30
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ach jij stelt allang niets meer voor met je eindeloos herhaal van je stopwoordjes.

Na je bekendheid met anussen, vernederingen maak je het compleet met verkrachtingen. Veel plezier meid !

Nou, neej, Zwart Schaap...

IEDEREEN hier walgt van jouw commentaar, jouw teksten en jouw visie. Nogmaals, je kan de rollen proberen om te draaien, je kan net doen of je niet weet hoe je compleet voor sGut wordt gezet, je kan je eigen zielige gezeik proberen te projecteren op anderen...

Verandert helemaal niets aan jouw dagelijkse vernedering op dit forum, door een collectief.

De woorden "Je stelt niks voor" zijn mijn woorden geweest. Ik heb die wel vaker tegen je geuit. Ben blij dat ze doordringen.

:hihi:

Doei doei, aGterlijk sexistisch en fundamentalistisch varken.

Cc

P.S.: Ik krijg steeds PM's van je vriendjes, die me vragen je niet zo veel te bokken... :hihi: Zelfs zij zien het in. Nu jij nog.

Bart
06-11-02, 18:40
Geplaatst door Zwarte Schaap


Kopieer mijn tekst waar ik mij beledigd voel, zolang je dat niet doet schaar ik het bij verhaaltjes die uit de duim gezogen worden.

Bij deze! Geplaatst door Zwarte Schaap op 27/9/2002 om 13.01 GMT:

"Beste Bart,

Domme gedachtes zijn dus menselijk, zet je dan in om die domme gedachtes te bestrijden in de Nederlandse groep in plaats van hier te zeuren op reakties van mensen die ook menselijk reageren op valse discussies en beledigingen waarmee men alleen uit is om hun identiteit af te breken . En dit alleen om de assimilatie te versnellen.
Meer is het niet !


groetjes,

Zwarte Schaap"


Ik heb maar heel even gezocht, er zullen meer van dergelijke reacties zijn (ik heb geen uren de tijd!). Dit was in een topic over Hirsi Ali. Voor de duidelijkheid: ik reageerde op jou. Je geeft duidelijk aan dat het "beledigingen" zijn die geuit worden door Hirsi Ali.

Zo, nu we dat uit de wereld hebben geholpen, kun je dan nu inhoudelijk reageren aub?

Ik reageer daar morgen wel weer op, moet nu weg.

Zwarte Schaap
06-11-02, 18:42
Geplaatst door Couscousje


Nou, neej, Zwart Schaap...

IEDEREEN hier walgt van jouw commentaar, jouw teksten en jouw visie. Nogmaals, je kan de rollen proberen om te draaien, je kan net doen of je niet weet hoe je compleet voor sGut wordt gezet, je kan je eigen zielige gezeik proberen te projecteren op anderen...

Verandert helemaal niets aan jouw dagelijkse vernedering op dit forum, door een collectief.

De woorden "Je stelt niks voor" zijn mijn woorden geweest. Ik heb die wel vaker tegen je geuit. Ben blij dat ze doordringen.

:hihi:

Doei doei, aGterlijk sexistisch en fundamentalistisch varken.

Cc

P.S.: Ik krijg steeds PM's van je vriendjes, die me vragen je niet zo veel te bokken... :hihi: Zelfs zij zien het in. Nu jij nog.

Zo, is er wonder gebeurt of zo? Je schrijft tenminste meer als 2 regels commentaar. Mooi, dit is wel beter.

Wie is iedereen? Heb je het over onze mieterse (lees goed: geen mieterige !) kaasvriendjes? Denk je dat ik voor hun schrijf of zo?

Je stelt niets voor zijn jouw woorden? Hahahaha......wow je denkt echt dat je origineel bent ! Hahahahaah........gekkie !

Couscousje, nee serieus ik ben echt totaal niet onder de indruk van je commentaren wat je me tot nu toe hier op het prikbord hebt laten zien. Maar goed ik veel succes meid, we zien wel hoe het verder loopt. Ik hoop dat je wat gepaster reageert en mij een beetje kunt uitdagen of vermaken met je priksels.

ma3asalaama,

Zwarte Schaap

P.s. Heb je dat ''Ramadangevoel'' al?

Zwarte Schaap
06-11-02, 18:45
Geplaatst door Bart


Bij deze! Geplaatst door Zwarte Schaap op 27/9/2002 om 13.01 GMT:

"Beste Bart,

Domme gedachtes zijn dus menselijk, zet je dan in om die domme gedachtes te bestrijden in de Nederlandse groep in plaats van hier te zeuren op reakties van mensen die ook menselijk reageren op valse discussies en beledigingen waarmee men alleen uit is om hun identiteit af te breken . En dit alleen om de assimilatie te versnellen.
Meer is het niet !


groetjes,

Zwarte Schaap"


Ik heb maar heel even gezocht, er zullen meer van dergelijke reacties zijn (ik heb geen uren de tijd!). Dit was in een topic over Hirsi Ali. Voor de duidelijkheid: ik reageerde op jou. Je geeft duidelijk aan dat het "beledigingen" zijn die geuit worden door Hirsi Ali.

Zo, nu we dat uit de wereld hebben geholpen, kun je dan nu inhoudelijk reageren aub?

Ik reageer daar morgen wel weer op, moet nu weg.


Bart lees beter, ik heb in al mijn antwoorden gezegd dat IK mij niet beledigd voel. Ik de gekopieerde reaktie wordt dat bevestigd, want het gaat over andere mensen die zich beledigd voelen.

an3sdej
06-11-02, 18:51
P.s. Heb je dat ''Ramadangevoel'' al?


Ja, ik heb trek in lekker eten en een goed glas wijn.

Couscousje
06-11-02, 18:54
Geplaatst door Zwarte Schaap


Zo, is er wonder gebeurt of zo? Je schrijft tenminste meer als 2 regels commentaar. Mooi, dit is wel beter.

Wie is iedereen? Heb je het over onze mieterse (lees goed: geen mieterige !) kaasvriendjes? Denk je dat ik voor hun schrijf of zo?

Je stelt niets voor zijn jouw woorden? Hahahaha......wow je denkt echt dat je origineel bent ! Hahahahaah........gekkie !

Couscousje, nee serieus ik ben echt totaal niet onder de indruk van je commentaren wat je me tot nu toe hier op het prikbord hebt laten zien. Maar goed ik veel succes meid, we zien wel hoe het verder loopt. Ik hoop dat je wat gepaster reageert en mij een beetje kunt uitdagen of vermaken met je priksels.

ma3asalaama,

Zwarte Schaap

P.s. Heb je dat ''Ramadangevoel'' al?

Waar komt dat misplaatste superioriteitsgevoel van je vandaan? Walgelijk gevalletje, jij bent maar al te diep onder de indruk van deze jonge moslima, die jou keer op keer op keer op keer alle hoeken van dit forum laat zien. Iedereen heeft dat maar al te vaak kunnen lezen. Het feit dat jij net doet of je vieze neus bloedt, verandert helemaal niets aan de waarheid.

En die is dat het ganse forum van je walgt, behalve je fundi-vriendjes yehiyaayyash en Victory... :hihi: Het is maar wie je aGterban is! Met zulke vrienden, heb je geen vijanden meer nodig.

Ondier, Couscousje komt al veel langer dan jij hier op dit forum. Je pogingen om jezelf boven mijn positie hier te plaatsen zijn uitermate hilarisch! :haha:

Ga jij maar vooral verder met je racistische, sexistische en chauvinistische uitlatingen, om vervolgens struisvogelpolitiek te hanteren zodra je weer gruwelijk op je plaats wordt gezet door de wat intelligentere deelnemers van dit forum...

We weten allemaal beter, nietwaar ziek kuddediertje?

:hihi:

Cc

Bart
06-11-02, 18:54
Geplaatst door Zwarte Schaap



Bart lees beter, ik heb in al mijn antwoorden gezegd dat IK mij niet beledigd voel. Ik de gekopieerde reaktie wordt dat bevestigd, want het gaat over andere mensen die zich beledigd voelen.

Ik heb een hoge tolerantiegrens, maar die begint wel in zicht te raken: IK WORD GEK VAN JE KONTENGEDRAAI!!! Je was wel degelijk beledigd, waarom zou je anders Hirsi Ali e.d. uitschelden in andere topics? Bovendien, zoals ik al zei, ik reageerde op jou! Jij liet in een reactie zien dat je beledigd was. Ik heb alleen deze gekopieerd omdat daar het woord "belediging" in staat.

Ach, ik had deze reactie van je toch wel verwacht. Er valt niet te discussieren met je. Ik heb al minimaal 5 keer dezelfde vraag gesteld maar nog steeds geen antwoord gehad.


Goed, laatste poging. JIJ was niet beledigd, laten we dat dan even aannemen. Hoewel ik je niet geloof maar dat terzijde. Toch verdedig je anderen die wel beledigd zijn. Waren dat wel mietjes? Je realiseert je trouwens wel dat je de meeste schreeuwende fundi's van het forum dan mietjes noemt, nietwaar?

Couscousje
06-11-02, 18:55
P.S.: Vies Schaap, go ahead, and deny it all! Zo voorspelbaar ben je wel. En neej, ik ga mijn kostbare tijd niet verspillen aan het "zoeken naar posts waar jij al dan niet zulke dingen hebt gezegd"... Wederom, te voorspelbaar...

Zwarte Schaap
06-11-02, 19:02
Geplaatst door Bart


Ik heb een hoge tolerantiegrens, maar die begint wel in zicht te raken: IK WORD GEK VAN JE KONTENGEDRAAI!!! Je was wel degelijk beledigd, waarom zou je anders Hirsi Ali e.d. uitschelden in andere topics? Bovendien, zoals ik al zei, ik reageerde op jou! Jij liet in een reactie zien dat je beledigd was. Ik heb alleen deze gekopieerd omdat daar het woord "belediging" in staat.

Ach, ik had deze reactie van je toch wel verwacht. Er valt niet te discussieren met je. Ik heb al minimaal 5 keer dezelfde vraag gesteld maar nog steeds geen antwoord gehad.


Goed, laatste poging. JIJ was niet beledigd, laten we dat dan even aannemen. Hoewel ik je niet geloof maar dat terzijde. Toch verdedig je anderen die wel beledigd zijn. Waren dat wel mietjes? Je realiseert je trouwens wel dat je de meeste schreeuwende moslims van het forum dan mietjes noemt, nietwaar?

Luister gozer er staat daar
in plaats van hier te zeuren op reakties van mensen die ook menselijk reageren op valse discussies en beledigingen waarmee men alleen uit is om hun identiteit af te breken . En dit alleen om de assimilatie te versnellen.

Daar heb ik het niet over mij, er staat daar duidelijk mensen !

Mijn mening over hirsi ali is dat ze gewoon zielig is ! Dat is mijn hoofdmening vanaf het begin. Denk je dat een somalische trutje die gelogen heeft bij haar aanvraag en die hier net 10 jaar is en niet eens weet hoe hier het leven in nederland eraan toe gaat mij kan beledigen? Get a life man !

Je schrijft kontegedraai, maar heb je echt niet door wat je zelf aan het doen bent? Wie haalt er allerlei andere threads erbij van maanden geleden om mij toch maar op het woordje beledigen kan vastpinnen. Vriend het gaat mij om de slinkse methodes die men hier toepast op de marokkanen door hun geloof en complete achtergrond constant ter discvussie te stellen.

Daar gaat deze thread over, maar ik heb alle geduld, draai maar alle kanten op ! Ik draai wel mee.

Zwarte Schaap
06-11-02, 19:06
Geplaatst door Couscousje
P.S.: Vies Schaap, go ahead, and deny it all! Zo voorspelbaar ben je wel. En neej, ik ga mijn kostbare tijd niet verspillen aan het "zoeken naar posts waar jij al dan niet zulke dingen hebt gezegd"... Wederom, te voorspelbaar...

Maakt niet uit couscousje, alleen je vergeet 1 ding, ik heb je nergens gevraagd om naar posts van mij te zoeken.

Maar goed, forget all about it.

Maar ....eh heb jij dat Ramadan gevoel al of niet ?

Dutchguy
06-11-02, 19:16
Zwarte Schaap,

In tegenstelling tot wat jij waarschijnlijk denkt heb ik geen hekel aan je. Je bent intelligent maar je maakt rare denkfouten. Ik vermoed wel dat jij een pesthekel aan mij hebt maar daar kan ik niets aan doen. Ik heb alleen een hekel aan die ene denigrerende opmerking van je.

Wat ik merk als ik lees wat je schrijft is dat je moslims steeds in de slachtofferrol plaatst. Dat heeft zo zijn voordelen. Wie in een slachtofferrol zit krijgt een soort legitimatie om harder terug te mogen trappen. Ik zeg dat het een kunstgreep is. Veel moslims op deze site zijn geen slachtoffers en voelen zich niet door autochtonen benadeeld. Dit wil niet zeggen dat er geen problemen zijn maar het constante slachtofferen zie ik over het algemeen hier niet terug. Ik meen te mogen zien dat veel allochtonen beseffen dat er weliswaar problemen zijn in de maatschappij maar die zich niet een 'slachtoffer' voelen, maar eerder gelijkwaardig aan wie dan ook.

Dat je niet wilt accepteren dat homosexuelen het slachtoffer kunnen zijn van intolerantie heeft ook een reden. Dat zou betekenen dat de rollen worden omgedraaid. Homo's worden het slachtoffer en een moslim (jij met je opmerking) wordt de dader. Dan kun je dus niet de slachtofferrol op je nemen en dus kun je niet harder terugtrappen, je bent nl.in een andere rol werkzaam. JIJ bent nu degene die aanvalt.

Ik zie dat je die tactiek vaker gebruikt en ik zie die tactiek bij sommigen terug. Juist deze personen hebben het steeds over dat de Islam wordt aangevallen. Waarom? Als legitimering voor het mogen terugslaan, met welke vormen ook. Maar is het wel terugslaan, is het niet expansiedrift? Zelfde omdraaiing van rollen geeft weer weer dat hier hetzelfde proces aan de gang is. Een psychologisch trucje dat zijn beste tijd gehad heeft. En weer sluit het niet uit dat er geen problemen zijn. Maar die zijn veel genuanceerder dan het dader-slachtoffer patroon. Maar helaas bestaat er een grote behoefte om deze zwart-wit scheiding kunstmatig in stand te houden. Ik beschreef al waarom.

In ieder geval, je zult het wel niet met me eens zijn en dat is je goed recht. Dit is zoals ik het nu zie.

Groetjes,
Dutchguy

Couscousje
06-11-02, 19:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Maakt niet uit couscousje, alleen je vergeet 1 ding, ik heb je nergens gevraagd om naar posts van mij te zoeken.

Maar goed, forget all about it.

Maar ....eh heb jij dat Ramadan gevoel al of niet ?

Natuurlijk vraag je dat niet, sGurftig ondier...

Cc is je namelijk weer te snel af.

:D

Ga van een dam springen. Dat doen sGaapjes namelijk.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 19:39
Geplaatst door Dutchguy
Zwarte Schaap,

In tegenstelling tot wat jij waarschijnlijk denkt heb ik geen hekel aan je. Je bent intelligent maar je maakt rare denkfouten. Ik vermoed wel dat jij een pesthekel aan mij hebt maar daar kan ik niets aan doen. Ik heb alleen een hekel aan die ene denigrerende opmerking van je.

Wat ik merk als ik lees wat je schrijft is dat je moslims steeds in de slachtofferrol plaatst. Dat heeft zo zijn voordelen. Wie in een slachtofferrol zit krijgt een soort legitimatie om harder terug te mogen trappen. Ik zeg dat het een kunstgreep is. Veel moslims op deze site zijn geen slachtoffers en voelen zich niet door autochtonen benadeeld. Dit wil niet zeggen dat er geen problemen zijn maar het constante slachtofferen zie ik over het algemeen hier niet terug. Ik meen te mogen zien dat veel allochtonen beseffen dat er weliswaar problemen zijn in de maatschappij maar die zich niet een 'slachtoffer' voelen, maar eerder gelijkwaardig aan wie dan ook.

Dat je niet wilt accepteren dat homosexuelen het slachtoffer kunnen zijn van intolerantie heeft ook een reden. Dat zou betekenen dat de rollen worden omgedraaid. Homo's worden het slachtoffer en een moslim (jij met je opmerking) wordt de dader. Dan kun je dus niet de slachtofferrol op je nemen en dus kun je niet harder terugtrappen, je bent nl.in een andere rol werkzaam. JIJ bent nu degene die aanvalt.

Ik zie dat je die tactiek vaker gebruikt en ik zie die tactiek bij sommigen terug. Juist deze personen hebben het steeds over dat de Islam wordt aangevallen. Waarom? Als legitimering voor het mogen terugslaan, met welke vormen ook. Maar is het wel terugslaan, is het niet expansiedrift? Zelfde omdraaiing van rollen geeft weer weer dat hier hetzelfde proces aan de gang is. Een psychologisch trucje dat zijn beste tijd gehad heeft. En weer sluit het niet uit dat er geen problemen zijn. Maar die zijn veel genuanceerder dan het dader-slachtoffer patroon. Maar helaas bestaat er een grote behoefte om deze zwart-wit scheiding kunstmatig in stand te houden. Ik beschreef al waarom.

In ieder geval, je zult het wel niet met me eens zijn en dat is je goed recht. Dit is zoals ik het nu zie.

Groetjes,
Dutchguy

Beste Dutchguy,

Ik heb helemaal geen hekel aan jou, ik vat het internet niet zo persoonlijk op.

Een koekje van eigen deeg kan zeer verdovend werken. Het probleem is dat jij waarschijnlijk door de constante aanvalllen op de achtergrond van de Marokkaan/Moslim niet inziet dat Marokkanen ook terug kunnen slaan. Het is nieuw voor je, je bent waarschijnlijk van die zielige ja knikkers gewend.

Men verzint zomaar campagnes om de marokkaan te promoten, dat doet men voor de lol zeker. Ik jaag op spoken natuurlijk.

Je kunt me wel verwijten dat ik harder ben, maar dat is het logische gevolg van de campagne tegen de Marokkaan.

Maar goed , nogmaals ik heb hier tegen niemand wat ! Ik zou wel gek zijn om dat zo persoonlijk op te vatten. Moet je eens kijken hoe vaak ik hier uitgescholden en beledigd ben, je zal mij bijna nooit horen klagen.

Zwarte Schaap
06-11-02, 19:41
Geplaatst door Couscousje


Natuurlijk vraag je dat niet, sGurftig ondier...

Cc is je namelijk weer te snel af.

:D

Ga van een dam springen. Dat doen sGaapjes namelijk.

Cc

Ik wil niet gaan zeuren, maar je ontwijkt mijn vraag over het Ramadangevoel.

Dutchguy
06-11-02, 19:54
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste Dutchguy,

Ik heb helemaal geen hekel aan jou, ik vat het internet niet zo persoonlijk op.

Een koekje van eigen deeg kan zeer verdovend werken. Het probleem is dat jij waarschijnlijk door de constante aanvalllen op de achtergrond van de Marokkaan/Moslim niet inziet dat Marokkanen ook terug kunnen slaan. Het is nieuw voor je, je bent waarschijnlijk van die zielige ja knikkers gewend.

Men verzint zomaar campagnes om de marokkaan te promoten, dat doet men voor de lol zeker. Ik jaag op spoken natuurlijk.

Je kunt me wel verwijten dat ik harder ben, maar dat is het logische gevolg van de campagne tegen de Marokkaan.

Maar goed , nogmaals ik heb hier tegen niemand wat ! Ik zou wel gek zijn om dat zo persoonlijk op te vatten. Moet je eens kijken hoe vaak ik hier uitgescholden en beledigd ben, je zal mij bijna nooit horen klagen.

Beste Zwarte Schaap,

Denk jij dat ik niet weet wat discriminatie met mensen doet? Ik heb altijd gewerkt met allochtone collega's en woon in een wijk met veel allochtonen. Ik heb van dichtbij gezien wat dit met mensen kan doen. En ik blijf me verbazen dat sommigen daarvan net zo hard terugslaan naar een andere groep.

Jij zegt dat je harder bent, maar je word niet zomaar hard. Mensen die gevoelig zijn hebben het soms nodig om hard te worden. En dat is jammer. Ik snap het wel maar dit is wat ook voor veel misverstanden zorgt in de maatschappij. Mensen worden soms hard uit zelfbescherming, of dat terecht is of alleen zo gevoeld wordt is een ander verhaal. Ik weet nog dat dhr. Haselhoef het er over had dat de maatschappij zachter zou moeten worden, meer gefeminiseerd. Ik ben het met hem eens. Ik ben gevoelig en schaam me er niet voor. Ik vertik het om harder te worden, dan voel ik de pijn liever. Ik schaam me er ook niet voor om te zeggen dat jou opmerking me pijn deed. Denk ook niet dat ik het leuk vind om te zien hoe je aangevallen wordt. Maar je bent zo verdomde koppig dat ik wel snap dat mensen zo reageren. Jouw opmerking blijft beneden alle niveau. Ik zou hier nooit zo op doorhameren als ik je niet zou respecteren als mens. Iemand die ik niet respecteer laat ik links liggen. Daarom hoop ik dat je snapt dat ik steeds op deze opmerking terugkwam.

Maar goed, ik heb geschreven wat ik dacht en ik blijf daarbij. Ik zet achter dit verhaal een punt want ik denk niet dat we dit uitgesproken krijgen. Ik heb in ieder geval mijn zegje kunnen doen. Kom je in andere topics wel weer tegen.

Groetjes,
Dutchguy

Zwarte Schaap
06-11-02, 20:10
Geplaatst door Dutchguy


Beste Zwarte Schaap,

Denk jij dat ik niet weet wat discriminatie met mensen doet? Ik heb altijd gewerkt met allochtone collega's en woon in een wijk met veel allochtonen. Ik heb van dichtbij gezien wat dit met mensen kan doen. En ik blijf me verbazen dat sommigen daarvan net zo hard terugslaan naar een andere groep.

Jij zegt dat je harder bent, maar je word niet zomaar hard. Mensen die gevoelig zijn hebben het soms nodig om hard te worden. En dat is jammer. Ik snap het wel maar dit is wat ook voor veel misverstanden zorgt in de maatschappij. Mensen worden soms hard uit zelfbescherming, of dat terecht is of alleen zo gevoeld wordt is een ander verhaal. Ik weet nog dat dhr. Haselhoef het er over had dat de maatschappij zachter zou moeten worden, meer gefeminiseerd. Ik ben het met hem eens. Ik ben gevoelig en schaam me er niet voor. Ik vertik het om harder te worden, dan voel ik de pijn liever. Ik schaam me er ook niet voor om te zeggen dat jou opmerking me pijn deed. Denk ook niet dat ik het leuk vind om te zien hoe je aangevallen wordt. Maar je bent zo verdomde koppig dat ik wel snap dat mensen zo reageren. Jouw opmerking blijft beneden alle niveau. Ik zou hier nooit zo op doorhameren als ik je niet zou respecteren als mens. Iemand die ik niet respecteer laat ik links liggen. Daarom hoop ik dat je snapt dat ik steeds op deze opmerking terugkwam.

Maar goed, ik heb geschreven wat ik dacht en ik blijf daarbij. Ik zet achter dit verhaal een punt want ik denk niet dat we dit uitgesproken krijgen. Ik heb in ieder geval mijn zegje kunnen doen. Kom je in andere topics wel weer tegen.

Groetjes,
Dutchguy

Rotterdammers zijn nu eenmaal wat harder dan andere Nederlanders.

By the way deze discussie hebben we al eens eerder in een el moumi discussie gehad.

Couscousje
06-11-02, 20:23
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik wil niet gaan zeuren, maar je ontwijkt mijn vraag over het Ramadangevoel.

Als je niet wil zeuren, waarom doe je het dan toG? Word je soms gedwongen door de stemmen in je hoofd?

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 20:26
Geplaatst door Couscousje


Als je niet wil zeuren, waarom doe je het dan toG? Word je soms gedwongen door de stemmen in je hoofd?

Cc

Hehehe......

Ontwijkgedrag !

Couscousje
06-11-02, 20:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Hehehe......

Ontwijkgedrag !

Precies, waarom beantwoord je mijn vraag niet?

:D

Cc

P.S.: Iets in mij zegt dat jij een gruwelijke Riffie bent... Ik herken die tnaoui uit duizenden...

Zwarte Schaap
06-11-02, 20:45
Geplaatst door Couscousje


Precies, waarom beantwoord je mijn vraag niet?

:D

Cc

P.S.: Iets in mij zegt dat jij een gruwelijke Riffie bent... Ik herken die tnaoui uit duizenden...

Welke vraag? Dat van de stemmetjes? Je verwacht toch niet dat ik dat serieus neem?

Had je nog niet door dat ik een Riffie was dan ?

Couscousje
06-11-02, 21:00
Geplaatst door Zwarte Schaap


Welke vraag? Dat van de stemmetjes? Je verwacht toch niet dat ik dat serieus neem?

Had je nog niet door dat ik een Riffie was dan ?

Laat me raden: omgeving Ben Taib.

Cc

Zwarte Schaap
06-11-02, 21:06
Geplaatst door Couscousje


Laat me raden: omgeving Ben Taib.

Cc

Fout

Couscousje
06-11-02, 21:08
Geplaatst door Zwarte Schaap


Fout

La ma dan.

Cc

Bart
07-11-02, 10:54
Geplaatst door Zwarte Schaap


Daar heb ik het niet over mij, er staat daar duidelijk mensen !

Mijn mening over hirsi ali is dat ze gewoon zielig is ! Dat is mijn hoofdmening vanaf het begin. Denk je dat een somalische trutje die gelogen heeft bij haar aanvraag en die hier net 10 jaar is en niet eens weet hoe hier het leven in nederland eraan toe gaat mij kan beledigen? Get a life man !

Je schrijft kontegedraai, maar heb je echt niet door wat je zelf aan het doen bent? Wie haalt er allerlei andere threads erbij van maanden geleden om mij toch maar op het woordje beledigen kan vastpinnen. Vriend het gaat mij om de slinkse methodes die men hier toepast op de marokkanen door hun geloof en complete achtergrond constant ter discvussie te stellen.

Daar gaat deze thread over, maar ik heb alle geduld, draai maar alle kanten op ! Ik draai wel mee.

Lees de hele thread maar eens terug. Hopelijk zie je dan in dat ik niet degene was die alle kanten opdraaide.

Dutchguy: eens met wat je zegt.