PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali stapt over naar de hel



AdamX
05-11-02, 00:18
Hirsi Ali stapt over naar de hel
NOS-TT 111 do 31 okt Hirsi Ali stapt over naar de hel
HILVERSUM Ayaan Hirsi Ali wil namens de hypocrieten in de Tweede Kamer van de hel gaan zitten.Zij schrijft in NRC Handelsblad vorige week door de satan te zijn benaderd.Hirsi Ali is nu nog lid van de PvdA en werkzaam bij de Wiardi Beckman Stichting,het wetenschappelijk bureau van de partij. De uit Somalie afkomstige Hirsi Ali is naar de groot satan uitgeweken,nadat zij met de dood was bedreigd omdat zij openlijk uitkwam voor haar breuk met de islam. In de NRC zet zij zich fel af tegen de PvdA.Volgens haar kan die partij geen zinnige bijdrage leveren aan het integratievraagstuk.De hel is daartoe veel beter in staat,meent Hirsi Ali.

MvG uit de hel
Ali Hirsi

an3sdej
05-11-02, 00:37
Adam,

Typisch weer zo'n MACHO reaktie uit jouw allochtone moslimhoekje.

Beetje kinderachtig. ZIJ heeft een keus gemaakt, en ik kan mensen waarderen die tegen de stroom in keuzes durven maken.

Ik heb respekt voor haar keus, het is niet mijn partij, verre van dat zelfs, maar zij heeft het recht dit soort keuzes te maken.

Het houdt ook in dat zij de risico's op de koop meeneemt. Want reken maar dat het haar zwaar zal vallen tussen al die rechtse ballen.

AdamX
05-11-02, 00:45
Zik heeft zeker het recht om keuzes te maken, maar niet het recht om namens de moslimse vrouwen te praten !!!! laat ze eerst maar met haar eigen cultuur beginnen, met hun vrouwenbesnijdenis shit

an3sdej
05-11-02, 01:07
Adam,

Ik denk dat vrouwen besnijdenis ook niet het kernpunt is van haar "strijd" maar meer de ondergeschikte plaats van de vrouw in de islamitische samenlevingen.

Het feit dat sommige getrouwde moslima's niet zonder hun man de straat opmogen. De agressie die los komt als vrouwen zich willen gaan emanciperen onder invloed van het westerse denken, en de uitstoting en isolatie die dat dan weer met zich meebrengt.

Kortom ze komt op voor de zwakste, en dat is de vrouw binnen islamitische huwelijken. Veel ervan tenminste, dus niet alle.

AdamX
05-11-02, 01:26
dan wens ik haar veel succes :stout: :stout: :knife_hea
moslims vrouwen helpen hahahahaha
zeker door haar plannen/doel:
- islamitische scholen sluiten
- moskeen sluiten
- mannen mogen geen baard dragen
- vrouwen mogen geen hoofdoek dragen
- islamitische vrouwen moeten moeten mini-rokjes aantrekken, is goed voor de integratie
- enz............................

nogmaals succes Ali hiroshima :stomp: :stout:

Couscousje
05-11-02, 01:28
Geplaatst door jantien

Doet ze dat dan, namens 'moslimse vrouwen' praten?
Citaat svp!! Zindelijke discussie svp!!

Zindelijk?

:haha:

Cc

lennart
05-11-02, 01:42
U hebt gezocht op: zindelijk

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´zin·de·lijk (bn.)

1 (van kinderen en jonge huisdieren) zijn natuurlijke behoeften beheersend
2 schoon, proper => hygiënisch
3 ethisch of rationeel zuiver

Maar aangezien 3 niet op Jantien van toepassing is vraag mij inderdaad af wat ze met zindelijk bedoelt.

Maarten
05-11-02, 01:44
AdamX plaats de originele bron eens even, want wat jij doet, dat is echt achterlijke demonisering! Dit gelooft geen kip. Precies wat jij doet, brengt de Islamitische culturen in discrediet.

bman
05-11-02, 01:48
Geplaatst door AdamX
dan wens ik haar veel succes :stout: :stout: :knife_hea
moslims vrouwen helpen hahahahaha
zeker door haar plannen/doel:
- islamitische scholen sluiten
- moskeen sluiten
- mannen mogen geen baard dragen
- vrouwen mogen geen hoofdoek dragen
- islamitische vrouwen moeten moeten mini-rokjes aantrekken, is goed voor de integratie
- enz............................

nogmaals succes Ali hiroshima :stomp: :stout:

Jokken is niet netjes. Hou daar toch mee op.

Couscousje
05-11-02, 01:49
Geplaatst door lennart
U hebt gezocht op: zindelijk

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

´zin·de·lijk (bn.)

1 (van kinderen en jonge huisdieren) zijn natuurlijke behoeften beheersend
2 schoon, proper => hygiënisch
3 ethisch of rationeel zuiver

Maar aangezien 3 niet op Jantien van toepassing is vraag mij inderdaad af wat ze met zindelijk bedoelt.

MissGien bedoelt ze "zinnig", maar ontbreekt het haar aan kennis van de Nederlandse taal en grammatica...

Cc

Couscousje
05-11-02, 01:58
Geplaatst door jantien

Zijn er Islamitische culturen?
Kunnen die NOG MEER in discrediet gebracht worden?
Ik denk het niet.
De Islam is nu eenmaal achterlijk naar wetenschappelijke maatstaven.
En daar verander je zo niet even wat aan.

Die achterlijke collaboratistische nazi-cultuur waarin jij gevangen zit, verander daar eerst maar eens wat aan. En bevrijd vrouwen uit eenzelfde slavernij, pas dan toon je je werkelijk een MAN, vooralsnog ben je een 'Slave of Islam' .

*gaap*

jantien, je zanikt.

Cc

Maarten
05-11-02, 09:11
Couzziebeessie, pák dr!.... Hahahaha...

Luister Jantien, Islam heeft hele mooie en zedelijke kanten, en heeft achterlijke kanten.

Is de godsdienst achterlijk? Dat is gewoon flauwe kul. Het is maar hoe je het leest.. Je moet spul van 14 eeuwen geleden dus wél in zijn waarde laten, vooral door het in zijn historische context te blijven zien.. Dan is er nog een hoop uit te halen!

Zijn de islamitische culturen achterlijk? Ook al onzin. Maar er zitten WEL achterlijke elementen in die culturen!..
De beste aanpak is belangstelling opbrengen! Dan leer je wat er deugt, en wat niet!
Begin maar met wat er deugt, of met wat móslims vinden dat er aan Islam deugt. En als je dan een beetje snapt hoe moslims moreel in elkaar zitten, dan kun je ze dus ook steunen in hun strijd tegen wat er níet deugt! Maar dan wel sámen, en met respect.
Ik vind echt heel begrijpelijk hoor, dat moslims zich afzetten tegen die overall-veroordeling.

Stel je maar voor, dat je als christen in een arabische wereld woont, en dan constant overladen wordt met de hele christelijke geschiedenis, en de kritiek op christenen in de Koran, plus wat er fout gaat in de christelijke wereld!.... Kortom, éen grote bewijsvoering van de achterlijkheid van het christendom! Krijg je dan het gevoel, dat het geloof op zijn waarde geschat wordt?? Tuurlijk niet! Nou, dit is wat die moslims hier voelen.

Kun jij me vertellen wat de zin er van is, om de bron van moraliteit van een groep, in zijn gehéel af te keuren?? Dit is echt onzin hoor. Gewoon dom, en een groot gebrek aan realiteitszin en respect.
Redenen voor kritiek zijn er ook zát, maar dan wel: Take it Easy!...

jaja
05-11-02, 11:12
Geplaatst door jantien

Zijn er Islamitische culturen?
Kunnen die NOG MEER in discrediet gebracht worden?
Ik denk het niet.
De Islam is nu eenmaal achterlijk naar wetenschappelijke maatstaven.
En daar verander je zo niet even wat aan.

Die achterlijke collaboratistische nazi-cultuur waarin jij gevangen zit, verander daar eerst maar eens wat aan. En bevrijd vrouwen uit eenzelfde slavernij, pas dan toon je je werkelijk een MAN, vooralsnog ben je een 'Slave of Islam' . doe even normaal.
Er gaan een stel moslims duidelijk over de schreef (vb: Taliban) en de reactie op kritiek van moslims en ex-moslims is bij sommigen ook niet van hoogstaand niveau, maar het is onzin te doen alsof alle moslims en elke islamitische cultuur niets voorsteld. Er zijn heel goede moslim wetenschappers. (Het is wel zo dat de meeste verhuizen naar de VS en het Westen omdat ze daar beter kunnen werken, maar dat geldt voor wetenschappers uit alle delen van de wereld.) In het Midden Oosten is een bloeiende en boeiende filmcultuur, boekcultuur en andere vormen van cultuur.
Het is onzin om de misdragingen en radicale ideeen van een minderheid - hoewel ze wel erg luidruchtig zijn in vergelijking met de rest - te projecteren op de grote meerderheid.

Maarten
07-11-02, 11:36
Geplaatst door jantien

Die achterlijke collaboratistische nazi-cultuur waarin jij gevangen zit, verander daar eerst maar eens wat aan..

Heerlijk he, die jantien!...haha... Echt een aanwinst! Die snapt helemaal niet, dat ze op het randje bij de MDI zit, met dat halve racisme van dr.. Die moeten we beslist zien te houden! MDI, blijf af!

Jaja.. je vergat nog de muziekcultuur bij de moslims. De Turken hebben echt fantastische klassieke muziek. En de ziel van de Arabieren, daar is Oem Kalsum toch echt wel een monument van. Fairouz ook prachtig, en nog veel en veel meer. Technisch allemaal hoogwaardig spul, en gevoelsmatig van diepe inhoud!..