PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie is yehiyaayyash ?



rja
05-11-02, 00:52
Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?

Ik naam dat een vijftienjarige puber is, die ik moet negeren ?

Hoe kom ik hier aan, dat yehiyaayyash een vijftienjarige puber is, dat heb van een ander overnomen, maar van wie ?

Hebben ze dit van yehiyaayyash vernomen of iemand kent yehiyaayyash, niet geinteresseerd in persoonlijke gegevens, maar wil weten of dit jochie echt vijftien is !!

Ik heb zelfs berichten gezien van hem, toen Prins Claus stierf, dat er iemand schaam je yeti zei- als me geheugen niet in de steek laa.

Is yehiyaayyash, een virtueel persoon die alleen op Internet bestaat ?.

Of is dit een vijftienjarige jochie, die hoopt ik, verstandiger wordt met de jaren ? Een ijdele hoop, denk ik.

Quark
05-11-02, 01:07
[QUOTE]Geplaatst door rja
[B]Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?


Yehiyaayyash is een bot van Maroc.nl, weet iedereen.

bman
05-11-02, 07:52
Geplaatst door Quark
[QUOTE]Geplaatst door rja
[B]Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?


Yehiyaayyash is een bot van Maroc.nl, weet iedereen. :giechel:

Simon
05-11-02, 10:08
Geplaatst door rja
Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?

Vraag het hem !

Simon

magden_david
05-11-02, 10:18
[QUOTE]Geplaatst door rja
Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?


...A SHADOWY FLIGHT INTO THE DANGEROUS WORLD
OF A MAN WHO DOES NOT EXIST.

MICHAEL KNIGHT (eehhh iok bedoel yahiyaayash), A YOUNG LONER ON A CRUSADE TO
CHAMPION THE CAUSE OF THE INNOCENT, THE HELPLESS,
THE POWERLESS, IN THE WORLD OF CRIMINALS WHO
OPERATE ABOVE THE LAW...

http://members.fortunecity.com/knightriders/gallery/knight12.JPG

plexus
05-11-02, 10:46
Geplaatst door magden_david
[QUOTE]Geplaatst door rja
Ik vraag me af wie "yehiyaayyash" is ?


...A SHADOWY FLIGHT INTO THE DANGEROUS WORLD
OF A MAN WHO DOES NOT EXIST.

MICHAEL KNIGHT (eehhh iok bedoel yahiyaayash), A YOUNG LONER ON A CRUSADE TO
CHAMPION THE CAUSE OF THE INNOCENT, THE HELPLESS,
THE POWERLESS, IN THE WORLD OF CRIMINALS WHO
OPERATE ABOVE THE LAW...

http://members.fortunecity.com/knightriders/gallery/knight12.JPG

..hij blijft goed :duim:

Tomas
05-11-02, 11:03
Geplaatst door plexus


..hij blijft goed :duim:

Niet man.

Ik heb die knight rider altijd zo'n verschrikkelijke sissy gevonden. bah. Prototype stoere miet. Een hetero spelende flikker, zeg maar. (Fijn dat je dat hier gewoon kan zeggen).

En dan zal ik maar niet beginnen over het karakter en stemmetje van die pooierbak.

KHALID bin WLD
05-11-02, 11:46
Salaam

Ik vond die serie wel te pruimen, vooral toen KIT zijn nieuwe turbo jasje kreeg. En het prachtige geluid dat je hoorde bij de turbo boost... hahaha of draaf ik nu door.

Wa Salaam

magden_david
05-11-02, 11:50
Geplaatst door kaassietoch


Wat ik daar vooral nooit van heb begrepen dat in zo'n amerikaanse redneckyanktank een computer zat met een engels accent. Als het nou een jaguar XJS was geweest, ja dat makes sense maar KITT, kweenie hoor...


Niet man.

Ik heb die knight rider altijd zo'n verschrikkelijke sissy gevonden. bah. Prototype stoere miet. Een hetero spelende flikker, zeg maar. (Fijn dat je dat hier gewoon kan zeggen).

En dan zal ik maar niet beginnen over het karakter en stemmetje van die pooierbak.


ZONDAARS !!!!

Malcolm_X
05-11-02, 11:53
wie is yahya ayyash?

http://www.phani.lbgo.com/images/yahya.gif

Martyr Yahya Ayyash
Leader of Ezzul Deen Al Qassam Brigades

Born on 6 March 1966 in Rafat near Nablus, north of the Occupied West Bank.
Completed his secondary school education in Rafat with an excellent grade that qualified him to study engineering at Beir Zeit University.
Received a Bachelor's degree of electrical engineering in 1988.
Married with two boys (Bara' and Abdel Latif).
Became active in the ranks of Ezzul Deen Al Qassam Brigades from the beginning of 1992. He specialized in making explosives from raw materials available in the Palestinian territories. Later he developed the martyrdom (suicide) bombings following the massacre of Al Ibrahimi Mosque in Hebron in February 1994. He was considered responsible for the martyrdom bombings, which made him a major target for the Zionists.
He was pursued for three years. The Zionists assassinated him after recruiting hundreds of collaborators to trail him.
He was killed in Bet Lahia, north of the Gaza Strip, on 5 January 1996 by a small explosive planted in a mobile phone he used occasionally.
About half a million Palestinians attended in his funeral.
Al Qassam Brigades carried out a series of martyrdom bombings to retaliate the assassination of Martyr Yahya Ayyash killing more than 70 Zionists and injuring hundreds.

Tomas
05-11-02, 11:56
Geplaatst door KHALID bin WLD
Salaam

... hahaha of draaf ik nu door.

Wa Salaam

Ja.

David, ik wilde je niet kwetsen... Heb jij ook zo'n stoer leren pakkie?

Ansari
05-11-02, 11:58
Geplaatst door Malcolm_X
wie is yahya ayyash?

http://www.phani.lbgo.com/images/yahya.gif

Martyr Yahya Ayyash
Leader of Ezzul Deen Al Qassam Brigades

Born on 6 March 1966 in Rafat near Nablus, north of the Occupied West Bank.
Completed his secondary school education in Rafat with an excellent grade that qualified him to study engineering at Beir Zeit University.
Received a Bachelor's degree of electrical engineering in 1988.
Married with two boys (Bara' and Abdel Latif).
Became active in the ranks of Ezzul Deen Al Qassam Brigades from the beginning of 1992. He specialized in making explosives from raw materials available in the Palestinian territories. Later he developed the martyrdom (suicide) bombings following the massacre of Al Ibrahimi Mosque in Hebron in February 1994. He was considered responsible for the martyrdom bombings, which made him a major target for the Zionists.
He was pursued for three years. The Zionists assassinated him after recruiting hundreds of collaborators to trail him.
He was killed in Bet Lahia, north of the Gaza Strip, on 5 January 1996 by a small explosive planted in a mobile phone he used occasionally.
About half a million Palestinians attended in his funeral.
Al Qassam Brigades carried out a series of martyrdom bombings to retaliate the assassination of Martyr Yahya Ayyash killing more than 70 Zionists and injuring hundreds.


half miljoen mensen? :duizelig:

Het is een droom om zo begraven te worden.

magden_david
05-11-02, 12:04
Married with two boys (Bara' and Abdel Latif).

en ik dacht dat homosexualiteit verboten was ?

Malcolm_X
05-11-02, 16:24
en ik dacht dat homosexualiteit verboten was ?

Je reactie getuigt dat je of zwaar debiel bent of een IQ hebt van een doperwt

je mag kiezen.........?

GroteWolf
05-11-02, 17:15
Ik vind Knightrider ook niet zo. Jullie hebt inmiddels de serie "The Office" (deel twee) op de BBC gemist, maar vanaf maandag as begint een nieuwe comedy reeks Alan Partridge. Kan ik van harte aanbevelen, als je Engels redelijk goed is.

Qua Tacky en Van Toen....hm, de Hulk viel de tweede keer ook wat tegen. A Team? Ook tweede keer niet te pruimen. Ik weet eigenlijk niet.... Battlestar Galactica blijft wel aardig.

Hamza-T
05-11-02, 17:21
Komen er nu ook posts zoals wie was/is:
1.Malcolm X
2.Muhammad Ali
3.Saddam
4.Ahmet Deedat
5.Hamza
6.Sjaakie Trekhaakie

Ik hoop het niet,
mensen ik vraag me wel altijd af wie die Yoessoef is,en wie CousCousje is,vooral met de eerste zou ik graag eens kennis maken.

Couscousje
05-11-02, 17:36
Geplaatst door Hamza-T
Komen er nu ook posts zoals wie was/is:
1.Malcolm X
2.Muhammad Ali
3.Saddam
4.Ahmet Deedat
5.Hamza
6.Sjaakie Trekhaakie

Ik hoop het niet,
mensen ik vraag me wel altijd af wie die Yoessoef is,en wie CousCousje is,vooral met de eerste zou ik graag eens kennis maken.

Couscousje.

CousCousje bestaat niet.

Cc

an3sdej
05-11-02, 17:42
De stukken die Yess hier plaatst en zijn taalgebruik doen mij te veel denken aan Farid26.
Zolang ik niet zeker weet dat hij het niet is, neem ik aan dat hij het is.

Abdul Karim
05-11-02, 18:15
Geplaatst door an3sdej
De stukken die Yess hier plaatst en zijn taalgebruik doen mij te veel denken aan Farid26.
Zolang ik niet zeker weet dat hij het niet is, neem ik aan dat hij het is.

Ik denk zelf niet dat Yahiya en Farid dezelfde personen zijn aangezien Farid tijdens zijn ban op Maghrebonline hier kwam prikken.

Overigens kwam ik net achter dat iemand onder dezelfde nick als Yehiya op MagrebOnline actief was kijk hier maar: not guilty until proven muslim (http://www.maghrebonline.nl/forum2000/viewtopic.php?TopicID=2237) (Het is wel het oude forum)

Mij boeit het écht niet wie nou onder de nick yehiyaayyash prikt, ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen druk om hem maken :fpiraat:

Couscousje
05-11-02, 18:17
Geplaatst door Abdul Karim


Mij boeit het écht niet wie nou onder de nick yehiyaayyash prikt, ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen druk om hem maken :fpiraat:

Here here!

Cc

MaRiaH
05-11-02, 20:09
yehiyaayyash?????

Wie is dat?? nooooooooooit van gehoord..
ff in mn geheugen graven....


*ignore yehiyaayyash*

Owwww die!!!

:gniffel:

magden_david
05-11-02, 22:57
Geplaatst door GroteWolf
Ik vind Knightrider ook niet zo. Jullie hebt inmiddels de serie "The Office" (deel twee) op de BBC gemist, maar vanaf maandag as begint een nieuwe comedy reeks Alan Partridge. Kan ik van harte aanbevelen, als je Engels redelijk goed is.

Qua Tacky en Van Toen....hm, de Hulk viel de tweede keer ook wat tegen. A Team? Ook tweede keer niet te pruimen. Ik weet eigenlijk niet.... Battlestar Galactica blijft wel aardig.

jaaaaaaaa alan partridge en the office zijn cool
alhoewel ik nooit of te nimmer als alan partridge wil eindigen is het wel de beste irritasnte kloot-zak die er is.
vooral de kerstmis aflevering mocht ik wel, kan me goed in hem vinden.

bman
06-11-02, 09:05
Geplaatst door Couscousje


Here here!

Cc

"hear, hear"

Ik denkt dat Yehi een soort copycat is van Farid. Net als bij sommige seriemoordenaars heb je altijd de echten en de na-apers.

Couscousje
06-11-02, 12:22
Geplaatst door bman


"hear, hear"

Ik denkt dat Yehi een soort copycat is van Farid. Net als bij sommige seriemoordenaars heb je altijd de echten en de na-apers.

Oh!

Cool, ik word eens een keer verbeterd! Weet ik ook weer hoe dat voelt.

Dank dank.

:D

Cc

shrap
06-11-02, 13:44
Hij is Taliban fan, had zich vrijwillig aangemeld voor de Jihaad in afghanistan maar werd helaas afgekeurd :(

Het was namelijk verboden om je Teddybeer mee te nemen in de heilige strijd tegen de ongelovigen.
Maar dit was zijn favouriete teddy en allerbeste vriend, dus besloot hij maar de heldhaftige strijd in naam van zijn taliban-broeders voort te zetten op dit forum.


;)

baco
06-11-02, 13:53
Geplaatst door shrap
Hij is Taliban fan, had zich vrijwillig aangemeld voor de Jihaad in afghanistan maar werd helaas afgekeurd :(

Het was namelijk verboden om je Teddybeer mee te nemen in de heilige strijd tegen de ongelovigen.
Maar dit was zijn favouriete teddy en allerbeste vriend, dus besloot hij maar de heldhaftige strijd in naam van zijn taliban-broeders voort te zetten op dit forum.


;)

Haha :hihi:

een echte cyberterrorist

Pixelshade
06-11-02, 14:55
Geplaatst door shrap
Hij is Taliban fan, had zich vrijwillig aangemeld voor de Jihaad in afghanistan maar werd helaas afgekeurd :(

Het was namelijk verboden om je Teddybeer mee te nemen in de heilige strijd tegen de ongelovigen.
Maar dit was zijn favouriete teddy en allerbeste vriend, dus besloot hij maar de heldhaftige strijd in naam van zijn taliban-broeders voort te zetten op dit forum.


;)

:rolleyes:

Maarten
07-11-02, 08:13
Yehiyaayyash vertegenwoordigt gewoon een denkstroming, waar je niet van kunt ontkennen, dat die bestaat.

Wel zinnig is dus, om inhoudelijk in te gaan op wat hij zegt, of voor mijn part om inhoudelijk gehakt te maken van wat hij zegt, als je dat wil..

Niet zinnig, dat is dat persoonlijke afreageren, wat ik hier heel veel zie.. Kun je het niet met argumenten van hem winnen? Nou, verwijt jezelf dat dan maar, en ga aan je schrijfkunst werken!

Ik zelf heb geen enkele behoefte om andersdenkenden belachelijk te maken, als ik er niet haarfijn bij kan vertellen waarom. En de beste aanpak is dan om iemand te pakken via zijn EIGEN moraal, en NIET via jouw moraal..
En wie weet stuit je dan ook nog op een gemeenschappelijke moraal.
Dat demoniseren is gewoon laag! Een brevet van onvermogen.

bman
07-11-02, 08:25
Geplaatst door Maarten
Yehiyaayyash vertegenwoordigt gewoon een denkstroming, waar je niet van kunt ontkennen, dat die bestaat.

Wel zinnig is dus, om inhoudelijk in te gaan op wat hij zegt, of voor mijn part om inhoudelijk gehakt te maken van wat hij zegt, als je dat wil..

Niet zinnig, dat is dat persoonlijke afreageren, wat ik hier heel veel zie.. Kun je het niet met argumenten van hem winnen? Nou, verwijt jezelf dat dan maar, en ga aan je schrijfkunst werken!

Ik zelf heb geen enkele behoefte om andersdenkenden belachelijk te maken, als ik er niet haarfijn bij kan vertellen waarom. En de beste aanpak is dan om iemand te pakken via zijn EIGEN moraal, en NIET via jouw moraal..
En wie weet stuit je dan ook nog op een gemeenschappelijke moraal.
Dat demoniseren is gewoon laag! Een brevet van onvermogen.

Onzin zodra je met Yehi in discussie gaat komen er eerst argumenten als 'Jij als ongelovige kan mij nietbegrijpen' vervolgens komen of ordinaire scheldpartijen 'je moeder neukt schapen en je zus is een ****' of worden argumenten genegeerd. Yehi *wil* niet discussieren, alleen maar pesten. Zo iemand mag je van mij gewoon terugpesten zolang beheer hem niet in de ban doet.

Derhalve vind ik dat ik gewoon het recht heb om met deze mislukte abortus te mogen spelen zoveel ik wi.

Tomas
07-11-02, 09:31
Geplaatst door Maarten
Yehiyaayyash vertegenwoordigt gewoon een denkstroming, waar je niet van kunt ontkennen, dat die bestaat.

Wel zinnig is dus, om inhoudelijk in te gaan op wat hij zegt, of voor mijn part om inhoudelijk gehakt te maken van wat hij zegt, als je dat wil..

Niet zinnig, dat is dat persoonlijke afreageren, wat ik hier heel veel zie.. Kun je het niet met argumenten van hem winnen? Nou, verwijt jezelf dat dan maar, en ga aan je schrijfkunst werken!

Ik zelf heb geen enkele behoefte om andersdenkenden belachelijk te maken, als ik er niet haarfijn bij kan vertellen waarom. En de beste aanpak is dan om iemand te pakken via zijn EIGEN moraal, en NIET via jouw moraal..
En wie weet stuit je dan ook nog op een gemeenschappelijke moraal.
Dat demoniseren is gewoon laag! Een brevet van onvermogen.

Nou Maarten,

Laat dan maar eens zien hoe dat werkt.

Dan ga ik ondertussen wat wedden met bman: 10 euro dat Maarten na 10 replies overgaat op afzeiken?

magden_david
07-11-02, 11:07
Geplaatst door Tomas


Nou Maarten,

Laat dan maar eens zien hoe dat werkt.

Dan ga ik ondertussen wat wedden met bman: 10 euro dat Maarten na 10 replies overgaat op afzeiken?


IM IN !

Maarten
07-11-02, 11:17
Geplaatst door bman


Onzin zodra je met Yehi in discussie gaat komen er eerst argumenten als 'Jij als ongelovige kan mij nietbegrijpen' vervolgens komen of ordinaire scheldpartijen 'je moeder neukt schapen en je zus is een ****' of worden argumenten genegeerd. Yehi *wil* niet discussieren, alleen maar pesten. Zo iemand mag je van mij gewoon terugpesten zolang beheer hem niet in de ban doet.

Derhalve vind ik dat ik gewoon het recht heb om met deze mislukte abortus te mogen spelen zoveel ik wi.

Nou, dat van die ongelovigen, dan snijdt hout! Voor mij was dat aanleiding om op het islam-forum, bijna met de Koran in de hand, hele stukken over geloof te schrijven, met name over het verband tussen de godsdiensten, en de gemeenschappelijke leerstukken. Er zijn echt allerlei redenen om die scheiding tussen moslims en de rest sterk te realtiveren. Nou, dan praat je tenminste ergens over...

Ik heb er toch wel respect voor, maar van het gescheld heb ik nog niet veel gezien..Een jaartje geleden stond ik hier te knokken tegen ene Chatoloog, en die was beslist erger. Verder is er soms gewoon een erg groot verschil tussen de werelden.. Dan begin ik toch het liefst met afstand en respect..

Verder zien veel van die traditionele moslims het westen gewoon als éen grote puinbak... Daar kunje wel tegenaan lullen, maar je kunt er niet zo maar omheen.. Ze hebben zeker een punt over een aantal dingen, ook over het geloof...

Tomas
07-11-02, 11:19
Geplaatst door magden_david



IM IN !

Place your bet...

bman
07-11-02, 11:23
Geplaatst door magden_david



IM IN !

he, ALLEEN goyim mogen toch wedden en gokken?

Maarten
07-11-02, 11:25
Geplaatst door Tomas

Nou Maarten,
Laat dan maar eens zien hoe dat werkt.

Dan ga ik ondertussen wat wedden met bman: 10 euro dat Maarten na 10 replies overgaat op afzeiken?

Nou, ik heb bijvoorbeeld al staan te betogen, dat Israel volgens de Koran waarschijnlijk als joods land beschouwd moet worden.. Dit staat trouwens een eventueel afkopen van de Palestijnse landrechten niet in de weg. Maar Islam is wel een factor, die stimuleert tot afkopen!

Ik heb Yeh nog niet om een reactie gevraagd, maar ga dat wel doen, en ben benieuwd. Dat schip kan best stranden.. Afzeiken kan ik goed, maar altijd met een onderbouwde reden er bij... Maar daar begin je iet mee..

Tomas
07-11-02, 11:28
Geplaatst door Maarten


Nou, ik heb bijvoorbeeld al staan te betogen, dat Israel volgens de Koran waarschijnlijk als joods land beschouwd moet worden.. Dit staat trouwens een eventueel afkopen van de Palestijnse landrechten niet in de weg. Maar Islam is wel een factor, die stimuleert tot afkopen!

Ik heb Yeh nog niet om een reactie gevraagd, maar ga dat wel doen, en ben benieuwd. Dat schip kan best stranden.. Afzeiken kan ik goed, maar altijd met een onderbouwde reden er bij... Maar daar begin je iet mee..

Yehi is echt erger dan Chato. Dus dat merk je nog wel. Ondertussen ga ik verder met wedden.

Het zou prettig zijn als die hypocriete Arabische wereld historischonderzoek eens als een serieuze zaak zou zien en niet als een propaganda middel. Maar zolang men gelooft in zoiets als onafhankelijke "Islam" geleerden, blijft het tobben.

Maarten
07-11-02, 11:29
Geplaatst door Kidon2


Ik heb het over yahya ayyash, niet over Yehiyaayyash, de eerste vertegenwoordigde zeker een stroming, maar of je terrorisme een denkstroming kan noemen weet ik niet.

Er worden teveel mensen afgeschilderd als Terrorist, terwijl ze heel wat goede redenen hebben om te doen wat ze doen. Die Palestijnen vind ik redelijk begrijpelijk, en daarom moeten ze ook in de oplossing betrokken worden.. De benaming terroristen vind ik eigenlijk onrealistisch en demoniserend..

Maarten
07-11-02, 11:42
Komop Yeh! ze staan hier bij bosjes te wedden, dat je niet tot een inhoudelijke reactie in staat bent!..
Wat denk je van mijn visie, dat de Koran de bewoning van Palestina door de joden in feite respecteert en ondersteunt??
Ik meen het serieus hoor, juist met respect voor de basisbeginselen van de Koran!... Maar ik sta open voor alle mogelijke soorten van antwoorden.
Als je wilt, reageer dan in het topic over de landrechten..

(ik moet hier toch minstens een tientje kunnen inzetten op je integriteit, wel?)