PDA

Bekijk Volledige Versie : Zieke Nederlanders



Bram
05-11-02, 11:46
Militairen toch vervolgd voor stokverkrachting

Uitgegeven: 5 november 2002 09:17

ARNHEM - Enkele onderofficieren die twee jaar geleden een collega onder meer met een stok verkrachtten, moeten alsnog worden vervolgd. Hen kan in ieder geval vrijheidsberoving en zware mishandeling ten laste worden gelegd.

Dat adviseert aanklager L. van der Laan van het gerechtshof in Arnhem. De advocaat-generaal zocht de zaak uit op aandringen van het slachtoffer. '

De militair was het niet eens met het besluit van de lagere aanklager bij de militaire kamer om de verdachte onderofficieren niet verder te vervolgen. Volgens die aanklager zouden de daders door overplaatsing voldoende zijn gestraft

Simon
05-11-02, 13:13
Ja als dit waar is lijkt een gevangenisstraf mij wel op zijn plaats.

Simon

Couscousje
05-11-02, 13:14
VerkraGting met een STOK?

*knipper*
*knipper*

Cc

dihcar
05-11-02, 13:20
SIZE=3]als dit waar.....[[/SIZE]

volgen jullie het nieuws niet of zo!!! het is een paar maanden gebeurd met ontgroening of zo!!!

Amellady
05-11-02, 16:16
belachelijk zeg

en dan zou overplaatsing voldoende zijn???
hoe bedoel je normvervaging............

Shaheed
05-11-02, 16:47
Wat een achterlijke cultuur hebben die autochtone nederlanders zeg......

Deze autochtone nederlanders zijn echte kut-autochtonen.

bman
05-11-02, 18:30
Geplaatst door Shaheed
Wat een achterlijke cultuur hebben die autochtone nederlanders zeg......

Deze autochtone nederlanders zijn echte kut-autochtonen.

Zozo. Die grap had ik nog niet eerder gehoord. Wat ben jij grappig!

Couscousje
05-11-02, 18:31
bman, ik vind hem anders heel grappig... :haha:

Cc

Shaheed
05-11-02, 18:36
Geplaatst door bman


Zozo. Die grap had ik nog niet eerder gehoord. Wat ben jij grappig!


Je kunt mij in ieder geval niet verwijten dat ik niet geintegreerd ben.

Ik praat al net als een autochtoon.

MaRiaH
05-11-02, 20:01
Geplaatst door Shaheed



Je kunt mij in ieder geval niet verwijten dat ik niet geintegreerd ben.

Ik praat al net als een autochtoon.

:lol: :haha: :haha: :haha:

cynisch.. maar wel leuk...
dat is gewoon een koekje van eigen deeg..

Ik kan dat wel waarderen... ;)

Idolater
05-11-02, 21:12
Hoe kun je iemand in hemelsnaam met een stok verkrachten? Is dit een broodje aap verhaal? :maf2:

Couscousje
05-11-02, 21:15
Geplaatst door Idolater
Hoe kun je iemand in hemelsnaam met een stok verkrachten? Is dit een broodje aap verhaal? :maf2:

Kom eens naar Eindhoven...

:stout:

Cc

Abdul Karim
05-11-02, 21:23
Gaat het in Eindhoven dan ook zo aan toe? :zweep:



:D

Couscousje
05-11-02, 21:24
Geplaatst door Abdul Karim
Gaat het in Eindhoven dan ook zo aan toe? :zweep:



:D

Wel als Cc boos wordt...

:D

Cc

Abdul Karim
05-11-02, 21:27
Ziek!!! :hihi:

Mark
05-11-02, 22:19
In de VS werd een vrouw stelselmatig door haar man anaal verkracht met tafelpoten, stalen buizen en biljartkeus. Ook moest ze sex hebben met hun hond.

Ze heeft hem in zijn slaap doodgestoken.

Nu zit ze in de cel.

Donna
05-11-02, 23:40
Geplaatst door Mark
In de VS werd een vrouw stelselmatig door haar man anaal verkracht met tafelpoten, stalen buizen en biljartkeus. Ook moest ze sex hebben met hun hond.

Ze heeft hem in zijn slaap doodgestoken.

Nu zit ze in de cel.

In de VS hebben ze kennelijk nog nooit van populisme gehoord. Of nee, ze hebben geen prins Bernhard, dat is het.



Walgelijk verhaal van die militairen.

Dat uitschot wordt geacht vredesoperaties uit te voeren... :droef:

Idolater
06-11-02, 00:06
Nou, als het waar is dan horen ze zwaar gestraft te worden. Al die ontgroeningsrituelen zijn achterlijk. Vandaar dat ik nooit bij een studentvereniging zou willen gaan. Wel bij een studievereniging, die zijn beschaafd :D

Trouwens, de aspirant militair is ook achterlijk dat ie het zo ver liet komen.

bman
06-11-02, 08:45
Geplaatst door Shaheed



Je kunt mij in ieder geval niet verwijten dat ik niet geintegreerd ben.

Ik praat al net als een autochtoon.

Ja, je praat als de domste, sociaal achtergestelde, racitische autochtonen. In die groep wens jij dus te integreren.

Blijkbaar is dat de laag van de bevolking waar jij je prima in thuisvoelt. Het is maar waar je voor kiest.

bman
06-11-02, 08:46
Geplaatst door Idolater
Nou, als het waar is dan horen ze zwaar gestraft te worden. Al die ontgroeningsrituelen zijn achterlijk. Vandaar dat ik nooit bij een studentvereniging zou willen gaan. Wel bij een studievereniging, die zijn beschaafd :D

Trouwens, de aspirant militair is ook achterlijk dat ie het zo ver liet komen.

Dat valt allemaal best mee met dat 'ontgroenen'. MAar goed, ieder zo zijn heug en zijn meug.

bman
06-11-02, 08:49
Geplaatst door MaRiaH


:lol: :haha: :haha: :haha:

cynisch.. maar wel leuk...
dat is gewoon een koekje van eigen deeg..

Ik kan dat wel waarderen... ;)

Alles behalve een koekje van eigen deeg. Ik heb zoiets stoms nog nooit gezegd. Dan is er pas sprake van 'eigen deeg'.

Maar goed, van een aperte racist als Shaheed valt natuurlijk niet beter te verwachten. Immers de duivels is blank, blond en heeft blauw ogen he, Shaheedje? Alle kwaad van de wereld is toch door de blanke man, die nooit en te nimmer te vertrouwen is, veroorzaakt?

Shaheed
06-11-02, 09:22
Geplaatst door bman


Dat valt allemaal best mee met dat 'ontgroenen'. MAar goed, ieder zo zijn heug en zijn meug.



Ja ja dus het valt allemaal best mee wat ze die arme man hebben aangedaan.
Volgens mij heb jij zulke ontgroeningsrituelen ook meegemaakt al dan niet erger, en vond jij het best prettig zo'n stok in je...

Ben je er misschien door zulke ontgroenings rituelen achter gekomen dat je bi-sexueel bent Biman. :p

MaRiaH
06-11-02, 18:59
Geplaatst door bman


Alles behalve een koekje van eigen deeg. Ik heb zoiets stoms nog nooit gezegd. Dan is er pas sprake van 'eigen deeg'.

Maar goed, van een aperte racist als Shaheed valt natuurlijk niet beter te verwachten. Immers de duivels is blank, blond en heeft blauw ogen he, Shaheedje? Alle kwaad van de wereld is toch door de blanke man, die nooit en te nimmer te vertrouwen is, veroorzaakt?

Bman ik had het niet over jou.....
zoals hij reageerde heb ik veel nederlanders (domme wete verstaan) ook horen reageren... dus ik vond em funny en het was een steek naar die lieden..
Ik moest er om lachen.. heeft niks met jouw reactie te maken..
:ergleuk: