PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is het toch?...Nl bang voor de Islam!



Dienna
07-11-02, 10:35
Ik weet het nu echt zeker: Nederland is bang voor de Islam! :hihi: Je hoeft de Tv maar aan te zetten en het is weer zover...Islam dit, Islam dat, maatregelen dit, maatregelen dat, fundamentalisten dit en dat, sluiting moskee hier, sluiting Islamitische school daar...hahahaha.. :confused: En dan die bezorgde gezichten erbij....bijv. Suzanne`Bosman bij het RTL4 nieuws, ooit haar blik eens goed bekeken wanneer er weer anti-Islam propaganda wordt verkondigd, of neem nou de eikel van NOVA, het sensatieslijm kwijlt langs zijn mondhoeken wanneer er weer eens "slecht" nieuws is over de ISlam

Wat is het toch dat Nederland zo bang maakt?! Bang dat ze straks allemaal met een baardje en een hoofddoekje rond moeten lopen? Bang dat ze 1 maand per jaar overdag niet mogen eten en drinken? Bang dat ze de drank moeten laten staan en terechtgesteld worden nadat ze overspel hebben gepleegd?

Wat is het toch...ik vraag het me steeds vaker af...waarom niet het Hindoisme, het Jodendom, het Christendom, voor mij part de Budha's?! Waarom nou altijd weer die Islam? Is het dan echt zo bedreigend te moeten zien dat de ISlam steeds meer en meer aanhangers krijgt? Hoe zou dat toch komen!? (nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld :p )

Ik zou zeggen: Bedankt Nederland, met al je hetze's en anti-Islam-propaganda zorg je dat onze vlag blijft wapperen! :duim: :duim:

baco
07-11-02, 11:24
Geplaatst door Dienna


Wat is het toch...ik vraag het me steeds vaker af...waarom niet het Hindoisme, het Jodendom, het Christendom, voor mij part de Budha's?! Waarom nou altijd weer die Islam?


Inderdaad een goed punt om je af te vragen, net als de vraagstelling waarom we hier in nederland vooral last hebben van de marokkanen en niet in die mate bij chinezen en andere bevolkings groepen.
Wellicht is het in jouw beleving allemaal een zionistisch complot waarin in het geheim besloten is de islam zwart te maken..



Is het dan echt zo bedreigend te moeten zien dat de ISlam steeds meer en meer aanhangers krijgt? Hoe zou dat toch komen!? (nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld :p )



Tja het zou misschien kunnen komen door het vele geweld in de wereld dat in naam van Allah wordt gepleegd. Kijk naar bali, molukken, Tsjetsjenië en ga maar door...
Wellicht zijn dat dan weer niet de echte islamieten , maar het is wel hetgeen we hier in nederland dagelijks op "zionistische" tv zien.

limpio
07-11-02, 11:35
Geplaatst door Dienna
Ik weet het nu echt zeker: Nederland is bang voor de Islam! :hihi: Je hoeft de Tv maar aan te zetten en het is weer zover...Islam dit, Islam dat, maatregelen dit, maatregelen dat, fundamentalisten dit en dat, sluiting moskee hier, sluiting Islamitische school daar...hahahaha.. :confused: En dan die bezorgde gezichten erbij....bijv. Suzanne`Bosman bij het RTL4 nieuws, ooit haar blik eens goed bekeken wanneer er weer anti-Islam propaganda wordt verkondigd, of neem nou de eikel van NOVA, het sensatieslijm kwijlt langs zijn mondhoeken wanneer er weer eens "slecht" nieuws is over de ISlam

Wat is het toch dat Nederland zo bang maakt?! Bang dat ze straks allemaal met een baardje en een hoofddoekje rond moeten lopen? Bang dat ze 1 maand per jaar overdag niet mogen eten en drinken? Bang dat ze de drank moeten laten staan en terechtgesteld worden nadat ze overspel hebben gepleegd?

Wat is het toch...ik vraag het me steeds vaker af...waarom niet het Hindoisme, het Jodendom, het Christendom, voor mij part de Budha's?! Waarom nou altijd weer die Islam? Is het dan echt zo bedreigend te moeten zien dat de ISlam steeds meer en meer aanhangers krijgt? Hoe zou dat toch komen!? (nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld :p )

Ik zou zeggen: Bedankt Nederland, met al je hetze's en anti-Islam-propaganda zorg je dat onze vlag blijft wapperen! :duim: :duim:
Met mensen zoals jij heeft Nederland inderdaad een reden om bang te zijn van de Islam...klopt!

Bart
07-11-02, 12:00
Geplaatst door Dienna
Ik weet het nu echt zeker: Nederland is bang voor de Islam! :hihi: Je hoeft de Tv maar aan te zetten en het is weer zover...Islam dit, Islam dat, maatregelen dit, maatregelen dat, fundamentalisten dit en dat, sluiting moskee hier, sluiting Islamitische school daar...hahahaha.. :confused: En dan die bezorgde gezichten erbij....bijv. Suzanne`Bosman bij het RTL4 nieuws, ooit haar blik eens goed bekeken wanneer er weer anti-Islam propaganda wordt verkondigd, of neem nou de eikel van NOVA, het sensatieslijm kwijlt langs zijn mondhoeken wanneer er weer eens "slecht" nieuws is over de ISlam

Wat is het toch dat Nederland zo bang maakt?! Bang dat ze straks allemaal met een baardje en een hoofddoekje rond moeten lopen? Bang dat ze 1 maand per jaar overdag niet mogen eten en drinken? Bang dat ze de drank moeten laten staan en terechtgesteld worden nadat ze overspel hebben gepleegd?

Wat is het toch...ik vraag het me steeds vaker af...waarom niet het Hindoisme, het Jodendom, het Christendom, voor mij part de Budha's?! Waarom nou altijd weer die Islam? Is het dan echt zo bedreigend te moeten zien dat de ISlam steeds meer en meer aanhangers krijgt? Hoe zou dat toch komen!? (nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld :p )

Ik zou zeggen: Bedankt Nederland, met al je hetze's en anti-Islam-propaganda zorg je dat onze vlag blijft wapperen! :duim: :duim:

Als "jullie" nou eens niet zo zouden zeiken, en niet overal de islam bij zouden halen, dan werd er niet eens over gesproken. Heb je daar eigenlijk al eens over nagedacht?

Shaheed
07-11-02, 13:13
Dienna heeft wel degelijk gelijk, je moet blind zijn om de hetze jegens de islam niet te kunnen zien.
De nederlanders zijn bang voor de islam omdat de islam maar blijft groeien en dat terwijl het christendom bijna helemaal wordt weggevaagd de kerken worden bij bosjes weggehaald en dat terwijl de moskeeen als paddestoelen uit de grond schieten.

De nederlanders dachten bij zichzelf dat wanneer de mensen uit islamitische afkomstige landen hier geintegreerd zijn en hier een westerse opleiding genieten dat zij wel de islam zullen afzweren.
In tegenstelling tot hen ouders die bijna allen nooit op school hebben gezeten en zijn blijven steken in de islamitische ideologie.
Maar juist het tegenovergestelde gebeurt jonge moslims die een hoge opleiding doen , dat zijn juist de meest fundamentele moslims, omdat zij onderzoek doen en veel hebben gelezen over de islam.
Zij kiezen om de islam op een veel hoger niveau te belijden dan hen ouders.

En juist door deze hele hetze tegen de islam is de islam de laatste tijd alleen maar blijven groeien ook onder de autochtone nederlandse bevloking.
Door deze hele hetze zijn veel mensen zich gaan afvragen wat er nu precies in de koran staat en gelukkig zijn er nog objectieve nederlanders die niet gehersenspoeld zijn door de media die de waarheid van de islam zien en zich ook bekeren.
Ik kom best in veel verscheidene moskeeen en zie daar telkens voornamelijk jonge nederlanders bidden.

De hele hetze tegen de islam heeft het tegeovergestelde bereikt dan waar zij voor bestemd was.
Ik kan spreken vanuit mijn eigen ervaring en die van een paar vrienden van mij.
Tot een paar jaar geleden was ik eigenlijk helemaal niet zo'n goeie moslim eigenlijk nauwelijks een moslim.
Sinds die hetze tegen de islam zijn wij meer en meer bewust geworden van onze ware identiteit.
De nederlanders hebben hen ware racistische getzicht laten zien en wat ze echt over ons denken.
Velen hebben een muur om zich heen gebouwd en gaan alleen maar met soortgenoten om en willen niks met anderen te maken hebben.

June 5, 1967
07-11-02, 13:33
Geplaatst door Dienna
Ik weet het nu echt zeker: Nederland is bang voor de Islam! :hihi: Je hoeft de Tv maar aan te zetten en het is weer zover...Islam dit, Islam dat, maatregelen dit, maatregelen dat, fundamentalisten dit en dat, sluiting moskee hier, sluiting Islamitische school daar...hahahaha.. :confused: En dan die bezorgde gezichten erbij....bijv. Suzanne`Bosman bij het RTL4 nieuws, ooit haar blik eens goed bekeken wanneer er weer anti-Islam propaganda wordt verkondigd, of neem nou de eikel van NOVA, het sensatieslijm kwijlt langs zijn mondhoeken wanneer er weer eens "slecht" nieuws is over de ISlam

Wat is het toch dat Nederland zo bang maakt?! Bang dat ze straks allemaal met een baardje en een hoofddoekje rond moeten lopen? Bang dat ze 1 maand per jaar overdag niet mogen eten en drinken? Bang dat ze de drank moeten laten staan en terechtgesteld worden nadat ze overspel hebben gepleegd?

Wat is het toch...ik vraag het me steeds vaker af...waarom niet het Hindoisme, het Jodendom, het Christendom, voor mij part de Budha's?! Waarom nou altijd weer die Islam? Is het dan echt zo bedreigend te moeten zien dat de ISlam steeds meer en meer aanhangers krijgt? Hoe zou dat toch komen!? (nee, dit is echt niet sarcastisch bedoeld :p )

Ik zou zeggen: Bedankt Nederland, met al je hetze's en anti-Islam-propaganda zorg je dat onze vlag blijft wapperen! :duim: :duim:

Misschien is het wel het wel zo dat er weinig positiefs de laatste tijd over het islam is te vinden en het een erg negatief imago heeft...maar dat werken jullie gelukkig zelf in de hand !!!!!
( om welke godsdienst beginnen de meeste oorlogen , juist ja de islam ) En jullie bedoelen het allemaal zo goed...KOTS

En geloof me het is inderdaad een anti-islam complot van de hele wereld( Israel, USA, NL , IKKE, mijn poes , de cavia, de BMW van de buren) tegen jullie...

Loop gewoon niet te zeiken en pas je aan in NEDERLAND of ga anders lekker terug naar je land van oorsprong en leef je daar uit...




:traan2:



www.Hasbara.co.il

Dienna
07-11-02, 13:52
Geplaatst door baco


Tja het zou misschien kunnen komen door het vele geweld in de wereld dat in naam van Allah wordt gepleegd.

Liever een oorlog verklaren in naam van Allah, dan in naam van het terrorismebestrijding :zwaai:

Dienna
07-11-02, 13:52
Geplaatst door limpio

Met mensen zoals jij heeft Nederland inderdaad een reden om bang te zijn van de Islam...klopt!

Oh ja?! vertel, vertel!

Dienna
07-11-02, 13:54
Geplaatst door Bart


Als "jullie" nou eens niet zo zouden zeiken, en niet overal de islam bij zouden halen, dan werd er niet eens over gesproken. Heb je daar eigenlijk al eens over nagedacht?

Een goede Moslim handelt en denkt altijd in naam van zijn geloof. Zijn hele leven draait namelijk om de Islam. Dus helaas, ik kan niks met jouw advies!

I'mNumber1
07-11-02, 13:59
oud nieuws, huidige waarheid.

Dienna
07-11-02, 14:14
Citaat:
Geplaatst door Kaasietoch
Dit illustreert voortreffelijk jouw probleem: Je pikt her en der een paar dingetjes op, intepreteert ze verkeerd en gaat dit vervolgens als absolute waarheid zien. Je zou bijvoorbeeld ook eens kunnen denken a.d.h.v. wat je op televisie ziet: "Goh er is nog genoeg te doen aan problemen binnen de Moslim gemeenschap, laat ik me eens nuttig maken".

Problemen binnen de Moslimgemeenschap?! Ik en vele andere Moslims hebben nergens problemen mee hoor; het is Nederland die zich elke keer weer zo opfokt om de Moslims--Nederland zal dus wel een probleem hebben aangezien ik wel lekker in mijn vel zit.

Citaat:

In landen met een overwegend Islamitische bevolking staan in locaal gerespecteerde dagbladen berichten dat Joden Palestijnse kinderen gevangen nemen en opeten en bewijzen dat Bush de Shaytan is, compleet met verwijzingen naar de Koran. In Nederland krijg je tenminste twee kanten van het verhaal te horen, maar ja de media zijn een prima kop van jut en het is zo veel makkelijker om je te verschuilen achter een mediahetze.

Hahahahahaha, twee kanten! Daar ga ik niet eens meer op in!

Citaat:

Ik ben niet bang voor Moslims, wel voor de uitwassen binnen die groep. Meisjes die David Duke adoreren, liegen, manipuleren, gaan dreigen met een steeds groter wordende Islam en bovenal voortdurend overhoop liggen met de normen en waarden van deze maatschappij baren me wel zorgen. Stel je voor dat jij niet uniek bent.

Hou toch eens op met je David Duke man, kan je nou echt nooit eens met iets anders komen!? Straks ben ik 80 en hoor ik het nog uit jouw mond! En bewijs maar dat ik lieg! Tot nu toe is dat jullie nooit gelukt! Je bent wel heel zielig als je de groei van de Islam als dreigement ziet, het is trouwens geen dreigement, maar gewoon een positief feit!

Citaat:

Moslims gaan ook wel eens de fout in. Ze zijn niet altijd even sterk in het in een morele context plaatsen van aanslagen, ze worstelen met het verschil in westerse en Islam opvattingen en kunnen hun eigen cultuur en gebruiken niet altijd voldoende relativeren. Tot zo ver geen probleem. Zorgelijk wordt het weer als deze issues zonder echte beargumentering aan een mediahetze worden toegeschreven zoals jij doet. De media verslaan in eerste instantie voornamelijk feiten en zeker in Nederland zijn de media dermate pluriform dat het totaal neutraal genoeg is. Zorgelijk wordt het ook als types zoals jij behalve de vlucht voor de problemen tegelijkertijd ook een wat agressief militant tootnje gaan aanslaan.

Nogmaals Kaassie, ik heb geen problemen, jij hebt een probleem want jij voelt je bedreigd! En zo neutraal is die media niet zoals jij beweerd, Nova bijv. is er al meerdere malen van beschuldigd dingen uit zijn verband te rukken en daarmee een vertekend beeld te schetsen over de Islam. En vluchten die ik niet, heb namelijk niets om voor te vluchten, JIJ WEL! Agressief? Ik?

Citaat:

En dit is wat ik bedoel, jij maakt er een wedstrijdje van. Hoe meer Moslims hoe beter, staan we sterker toch? Wat is er nou op tegen te stellen: Iedereen moet geloven wat ie zelf wil, praatjes over aantallen maakt de religie niet beter, waardevoller of prettiger om te belijden? Ik vind zo'n opmerking meer iets voor autoverkopers: Kijk eens we gaan onze target halen, we worden het grootste merk van Nederland. Kwantiteit gaat voor kwaliteit, zorgelijk.

Wat is er mis om iets te promoten waar je trots op bent?! Mag dat tegenwoordig ook al niet meer? Ik hak toch niemands kop eraf nadat het duidelijk is geworden dat zo iemand niets voor de Islam voelt?!

Citaat:

Ik weet niet of je het begrip "self-fulfilling prophecy" kent. Je bent er in ieder geval mee bezig. Als alle Moslims op den duur maar braaf geloven in deze mediahetze komt er een opstand, nou ja het lijkt me logisch dat de Nederlandse regering dat gaat proberen te beteugelen, kijk maar naar de voetbalrellen. Dan is er sprake van een echte hetze tegen de Moslims want ze bedreigen de openbare orde. Wil jij er nou echt aan meewerken om het zo ver te laten komen?

Neem contact op met het RIAGG zou ik zeggen....

Dienna
07-11-02, 14:16
Geplaatst door kaassietoch


ZUCHT. De optie duurzame vrede opbouwen zonder geweld in naam van Allah komt gewoon niet bij je op he....


Wil het Westen vrede dan?! Anders nog niks van gemerkt! Wel ens gehoord van zelfverdediging Kaassie>?

Shaheed
07-11-02, 14:19
Heb je het de Nederlanders allemaal zelf gevraagd of is dit een weergave van jouw onjuiste veronderstelling?


Een andere veronderstelling is er niet en ja ik heb het heel wat nederlanders gevraagd.
Het aantal zetels van de LPF liegt er niet om.



Misschien zijn 'de Nederlanders' wel niet zo met religie bezig de laatste dertig jaar en is er daarom nooit zoveel aandacht voor de Islam geweest? En dat blijk jij toch maar weer te vergeten, in Nederland is godsdienstvrijheid onderdeel van de grondwet.

Dus je kunt gerust zeggen dat er een hetze gaande is, als de islam al 30 jaar bestaat in Nederland en nooit hebben ze het interessant gevonden, tot nu dan.

Aha dat hogere niveau. Zoals het verheerlijken van geweld, het bewonderen van moordenaars als OBL, het verketteren van ongelovigen, het antisemitisme. Zomaar even een bloemlezing uit het hogere niveau van jonge fundamentele Moslims hier op het PB. Stuk voor stuk ook in strijd met de beginselen van de Islam. Maar ook met Nederlandse normen en waarden. Wees nou eens eerlijk man, het gaat je niet om de Islam, die gebruik je alleen als rechtvaardiging om je af te zetten tegen het westen.

Af te zetten tegen het westen?
Waarom zou ik, lijkt me nogal een beetje raar als ik van plan ben om hier de rest van mijn leven door te brengen.

Wat betreft het verheerlijken van geweld , ik vindt dat je op sommige momenten wel degelijk geweld mag gebruiken en ja OBl is zo'n persoon die gerechtvaardigd geweld heeft gebruikt.


Dit vind ik weer zo'n kromme redenering. Als die hetze voor Moslims zo goed uitpakt waarom dan die hele klaagzang over die hetze?

De hetze pakt aan de ene kant goed uit omdat telkens meer mensen bewust zijn van wie ze zijn, maar aan de kant de haat tegen de moslims die door nederlanders wordt gekweekt heeft ook een andere keerzijde.
De haat is namelijk wederzijds.

Dienna
07-11-02, 14:19
Geplaatst door kaassietoch


Bart bedoelt dus dat je in dit land in eerste instantie als individu op je daden wordt aangesproken. Moslims hebben de neiging zich dan collectief aangesproken te voelen. Kijk naar de kut-marokkanen discussie. Oudkerk bedoelde daarmee de hangjongeren die met hun drugsgebruik, dure autos en scooters en respectloze optreden mijlenver van Moslims afstaan. Toch die algehele belediging. Dito Hirsi Ali. Stelt vrouwenmishandeling door Moslims aan de kaak, gelijk weer praktisch iedere Moslim in zijn kuif geschoten. Moslims die een misdrijf begaan of openbaar minderheden discrimineren halen de pers, gelijk is er weer een hetze tegen moslims. Dat een Marokkaan een jongen doodschopt zegt nog steeds niks over Marokkanen in het algemeen. De verkrampte omgang met de gebeurtenissen van de Marokkaanse gemeenschap des te meer. Helemaal te gek is het natuurlijk als je dit ook weer ziet als een onderdeel van de hetze tegen Moslims. Zinloos geweld trekt traditioneel veel pers en daarmee basta.

Oudkerk had moeten zeggen: Sommige Kut-marokkanen en voor Ayaan: bepaalde/ of sommige mishandelde Moslimvrouwen. Dan zal je van geen enkele Moslim/ Marokkaan commentaar krijgen!

pfffffffffff, het is allemaal zo simpel...

Dienna
07-11-02, 14:21
Geplaatst door June 5, 1967


Misschien is het wel het wel zo dat er weinig positiefs de laatste tijd over het islam is te vinden en het een erg negatief imago heeft...maar dat werken jullie gelukkig zelf in de hand !!!!!
( om welke godsdienst beginnen de meeste oorlogen , juist ja de islam ) En jullie bedoelen het allemaal zo goed...KOTS

En geloof me het is inderdaad een anti-islam complot van de hele wereld( Israel, USA, NL , IKKE, mijn poes , de cavia, de BMW van de buren) tegen jullie...

Loop gewoon niet te zeiken en pas je aan in NEDERLAND of ga anders lekker terug naar je land van oorsprong en leef je daar uit...




:traan2:



www.Hasbara.co.il

Gaat toch henen met je standaard Pim Fortyun uitspraken!

June 5, 1967
07-11-02, 14:30
Geplaatst door Dienna


Oudkerk had moeten zeggen: Sommige Kut-marokkanen en voor Ayaan: bepaalde/ of sommige mishandelde Moslimvrouwen. Dan zal je van geen enkele Moslim/ Marokkaan commentaar krijgen!

pfffffffffff, het is allemaal zo simpel...

Inderdaad sommige KUT-MAROKKANEN...en weet je ik zie er steeds meer !!!!

:usa: :usa: :usa: :usa:

June 5, 1967
07-11-02, 14:35
Geplaatst door Dienna


Gaat toch henen met je standaard Pim Fortyun uitspraken!


GAAAAP...nee jezelf verschuilen achter je geloof dat is pas zwak en oorlog voeren in de naam van je god....tssss wie is er hier nu een zielig wijf..
Moeilijk he' op eigen benen staan en voor jezelf denken dan is het makkelijker achter de grootste bek aan te lopen of uit naam van de god iets te doen...wat dat betreft lijken jullie wel kudde dieren....
Misschien komt het ook wel door jullie aangeboren minderwaardigheids complex !!!!


:zwaai:

Idolater
07-11-02, 15:04
Als je de postings van Dienna leest dan vraag je je af wat z'on mens doet in Nederland. Als ze hier zo ongelukkig is, dan gaat ze toch in een ander land wonen? Keuzes zat. Er zijn landen waar je zo gek mag zijn als je wilt.

Shaheed
07-11-02, 15:09
Geplaatst door Idolater
Als je de postings van Dienna leest dan vraag je je af wat z'on mens doet in Nederland. Als ze hier zo ongelukkig is, dan gaat ze toch in een ander land wonen? Keuzes zat. Er zijn landen waar je zo gek mag zijn als je wilt.



Kijk, Dienna is een autochtone nederlandse vrouw waarom zou zij Nederland moeten verlaten?
Omdat zij het niet eens is met wat er gebeurt in Nederland?
Ik dacht toch echt dat het juist in een democratische samenleving zo is dat je een afwijkende mening mag hebben.

Die activisten van het animal liberation front zijn het ook niet eens met wat de nederlandse regering de dieren aandoet.
Moet dat dan ook betekenen dat die dieren activisten het land maar moeten verlaten?

Idolater
07-11-02, 15:14
Geplaatst door Shaheed




Kijk, Dienna is een autochtone nederlandse vrouw waarom zou zij Nederland moeten verlaten?
Omdat zij het niet eens is met wat er gebeurt in Nederland?
Ik dacht toch echt dat het juist in een democratische samenleving zo is dat je een afwijkende mening mag hebben.

Die activisten van het animal liberation front zijn het ook niet eens met wat de nederlandse regering de dieren aandoet.
Moet dat dan ook betekenen dat die dieren activisten het land maar moeten verlaten?

Ok, je hebt gelijk. In een democratie hoor je juist rekening te houden met de minderheid.

Bart
07-11-02, 15:21
Geplaatst door kaassietoch


Bart bedoelt dus dat je in dit land in eerste instantie als individu op je daden wordt aangesproken. Moslims hebben de neiging zich dan collectief aangesproken te voelen. Kijk naar de kut-marokkanen discussie. Oudkerk bedoelde daarmee de hangjongeren die met hun drugsgebruik, dure autos en scooters en respectloze optreden mijlenver van Moslims afstaan. Toch die algehele belediging. Dito Hirsi Ali. Stelt vrouwenmishandeling door Moslims aan de kaak, gelijk weer praktisch iedere Moslim in zijn kuif geschoten. Moslims die een misdrijf begaan of openbaar minderheden discrimineren halen de pers, gelijk is er weer een hetze tegen moslims. Dat een Marokkaan een jongen doodschopt zegt nog steeds niks over Marokkanen in het algemeen. De verkrampte omgang met de gebeurtenissen van de Marokkaanse gemeenschap des te meer. Helemaal te gek is het natuurlijk als je dit ook weer ziet als een onderdeel van de hetze tegen Moslims. Zinloos geweld trekt traditioneel veel pers en daarmee basta.

Juist! Perfect verwoord! :duim:

Bart
07-11-02, 15:29
Dat gezeik de hele tijd over die zogenaamde hetze. Ik zie hier eerder een hetze tegen alles wat autochtoon en Nederlands is! Ja Dienna, zeker jij maakt je daaraan schuldig.

Shaheed
07-11-02, 15:32
Geplaatst door Bart
Dat gezeik de hele tijd over die zogenaamde hetze. Ik zie hier eerder een hetze tegen alles wat autochtoon en Nederlands is! Ja Dienna, zeker jij maakt je daaraan schuldig.


Echt niet ik , ik ben de enige die zeikt over autochtone nederlanders.

Bart
07-11-02, 15:34
Geplaatst door Shaheed



Echt niet ik , ik ben de enige die zeikt over autochtone nederlanders.

Klopt. Ik heb jou toch ook niet uitgesloten van de hetze die ik hier zie???

Bart
07-11-02, 15:36
Geplaatst door Shaheed

Ik dacht toch echt dat het juist in een democratische samenleving zo is dat je een afwijkende mening mag hebben.



Juist. Maar die mening mag niet de democratie ondermijnen.