PDA

Bekijk Volledige Versie : Nos-journaal met pensioen



Fillastiene
07-11-02, 09:55
Misschien een oud onderwerp, misschien een nieuw, maar vinden jullie dat het NOS-journaal ook niet een fikse verandering nodig heeft?

Fillastiene

lennart
07-11-02, 10:24
Dat gaat gebeuren.

Tijn
07-11-02, 10:41
Geplaatst door Fillastiene
Misschien een oud onderwerp, misschien een nieuw, maar vinden jullie dat het NOS-journaal ook niet een fikse verandering nodig heeft?

Fillastiene

Als het aan mij ligt krijgt het NOS een nieuwe hoofdredacteur. Eentje die wel objectief met overheidsgeld kan omgaan en feiten en commentaar duidelijker weet te scheiden.....

(toevallig was dit gisteren ook aan de orde bij "De Leugen Regeert")

Tomas
07-11-02, 10:52
Geplaatst door Tijn


Als het aan mij ligt krijgt het NOS een nieuwe hoofdredacteur. Eentje die wel objectief met overheidsgeld kan omgaan en feiten en commentaar duidelijker weet te scheiden.....

(toevallig was dit gisteren ook aan de orde bij "De Leugen Regeert")

Ik wil geen journaal met commentaren. Maar ik wil juist wel meer commentaren in de gekleurde actualiteitenrubrieken. Daar is men tegenwoordig zo voorzichtig mee. Bah.

Idolater
07-11-02, 17:16
Ik vind Hans Laroes goed, het journaal is een actualiteitenprogramma. Ik vind Laroes beter dan die Elian bij Stem van Nederland van SBS6.

Tijn
07-11-02, 19:49
Geplaatst door Idolater
Ik vind Hans Laroes goed, het journaal is een actualiteitenprogramma. Ik vind Laroes beter dan die Elian bij Stem van Nederland van SBS6.

Sommige zullen het inderdaad niet zo`n ramp vinden dat de NOS een beetje bevooroordeeld is ;)

Ik vind trouwens dat je de NOS, gefinancierd door belastinggeld, niet zo maar kan vergelijken met een nieuwsrubriek van een commerciele zender.

Idolater
07-11-02, 20:24
Geplaatst door Tijn


Sommige zullen het inderdaad niet zo`n ramp vinden dat de NOS een beetje bevooroordeeld is ;)

Ik vind trouwens dat je de NOS, gefinancierd door belastinggeld, niet zo maar kan vergelijken met een nieuwsrubriek van een commerciele zender.

Het journaal is niet bevooroordeeld.

Ben jij toevallig Fortuynaanhanger? Die hebben namelijk een ziekelijke neiging om allerlei compplottheorien aan te hangen en de media de schuld van alles te geven.

Tijn
07-11-02, 21:01
Geplaatst door Idolater


Het journaal is niet bevooroordeeld.

Ben jij toevallig Fortuynaanhanger? Die hebben namelijk een ziekelijke neiging om allerlei compplottheorien aan te hangen en de media de schuld van alles te geven.

Nee, ik ben geen Fortuynaanhanger. Heb echter wel een paar journaals voorbij zien komen waarin in mijn ogen erg duidelijk politiek werd bedreven.
Daarin sta ik blijkbaar niet alleen gezien de uitzending gisteren van "De Leugen Regeert", die daar deels aan gewijd was....


Voor iemand die zich op een schip als "de Rode Roos" bevindt, dat de koers nog moet bepalen, kom je trouwens wel erg stellig over ;)