PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse man vermoorde drie vrouwen.



Shaheed
07-11-02, 13:41
Uitgegeven: 7 november 2002 13:55

GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft donderdag de 61-jarige W. van E. veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens het doden van drie prostituees. De opgelegde straf is overeenkomstig de eis vande officier van justitie.

De politie arresteerde Van E. vorig jaar november op verdenking van de moord op de 34-jarige tippelprostituee Sasja Schenker. De verdachte bekende niet alleen dat misdrijf, maar ook het doden van de 23-jarige Michelle Fatol en de 31-jarige Annelies Reinders, in respectievelijk 1993 en 1995. Ook deze vrouwen werkten op de tippelzone in Groningen.

De rechtbank kwalificeerde deze twee oudere zaken niet als moord, maar als doodslag. In de zaak-Schenker gaat het volgens de rechtbank wel om moord. In 1975 werd Van E. al eerder veroordeeld wegens twee moorden

Mocroboy
07-11-02, 13:43
Waarom leg je de nadruk op autochtoon en blank?

Shaheed
07-11-02, 13:49
Geplaatst door Mocroboy
Waarom leg je de nadruk op autochtoon en blank?


Haha dat vraag ik mij ook altijd af als de kranten schrijven over een marokkaanse crimineel.
Vanwaar die nadruk op Marokkaan?

En tsja aangezien ik geintegreerd ben in de nederlandse samenleving moet ik me natuurlijk net zoals hen gaan gedragen en ook de nationaliteit van de nederlandse criminelen tonen.
We mogen natuurlijk niet met twee maten meten en alleen de nationaliteit vermelden wanneer het om een allochtoon gaat.


Wees blij dat ik zijn eventuele geloof er niet bij hem gehaald.

bman
07-11-02, 13:54
Geplaatst door Shaheed



Haha dat vraag ik mij ook altijd af als de kranten schrijven over een marokkaanse crimineel.
Vanwaar die nadruk op Marokkaan?

En tsja aangezien ik geintegreerd ben in de nederlandse samenleving moet ik me natuurlijk net zoals hen gaan gedragen en ook de nationaliteit van de nederlandse criminelen tonen.
We mogen natuurlijk niet met twee maten meten en alleen de nationaliteit vermelden wanneer het om een allochtoon gaat.


Wees blij dat ik zijn eventuele geloof er niet bij hem gehaald.

Shaheed noem mij een citaat van een Nederlandse krant waarin staat "Allochtone BRUINE Marokkaanse Man vermoord...."

Je punt heb je al 100 keer gemaakt hoor. En dat je weer over huidskleuren moet beginnen zegt meer over jouzelf dan over het 'racisme' van de krant.

plexus
07-11-02, 13:59
Geplaatst door bman


Shaheed noem mij een citaat van een Nederlandse krant waarin staat "Allochtone BRUINE Marokkaanse Man vermoord...."

Je punt heb je al 100 keer gemaakt hoor. En dat je weer over huidskleuren moet beginnen zegt meer over jouzelf dan over het 'racisme' van de krant.


Bman:
nou ik lees vaak genoeg die shit.. laten we nou niet zo schijnheilig doen aub!!!

Shaheed
07-11-02, 14:04
Geplaatst door bman


Shaheed noem mij een citaat van een Nederlandse krant waarin staat "Allochtone BRUINE Marokkaanse Man vermoord...."

Je punt heb je al 100 keer gemaakt hoor. En dat je weer over huidskleuren moet beginnen zegt meer over jouzelf dan over het 'racisme' van de krant.


Kom kom bman nou niet zo boos worden , ik verwacht van jou trouwens dat jij je afschuw spreekt over deze misdaad en dat je het afkeurt.

Of mogen wij geen zelfkritiek van jullie eisen?

Mocroboy
07-11-02, 14:04
Ik zie dat vaak in de media dat ze er Marokkaan of moslim bijzetten en vind dat nergens op slaan. Maar het doet mij nog meer pijn dat mijn eigen broeders dat hier ook doen in een nog extremere vorm. :(

NIS
07-11-02, 14:12
Geplaatst door Shaheed
Uitgegeven: 7 november 2002 13:55

GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft donderdag de 61-jarige W. van E. veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens het doden van drie prostituees. De opgelegde straf is overeenkomstig de eis vande officier van justitie.

De politie arresteerde Van E. vorig jaar november op verdenking van de moord op de 34-jarige tippelprostituee Sasja Schenker. De verdachte bekende niet alleen dat misdrijf, maar ook het doden van de 23-jarige Michelle Fatol en de 31-jarige Annelies Reinders, in respectievelijk 1993 en 1995. Ook deze vrouwen werkten op de tippelzone in Groningen.

De rechtbank kwalificeerde deze twee oudere zaken niet als moord, maar als doodslag. In de zaak-Schenker gaat het volgens de rechtbank wel om moord. In 1975 werd Van E. al eerder veroordeeld wegens twee moorden


Ik eis dat alle autochtonen zich verantwoorden!! Waarom hebben jullie geen normen en waarden? Waarom passen jullie je niet aan aan de "normale" burger. Waarom vermoorden jullie elkaar? Waarom hebben jullie haat tegen prostituees? Haat tegen vrouwen? Waarom?? Waarom?? Christendom is een achterlijk geloof!

Ik wacht op een antwoord!


Ik hoop, dat iedereen de ironie van dit verhaal wel begrijpt.

Shaheed
07-11-02, 14:13
Geplaatst door Mocroboy
Ik zie dat vaak in de media dat ze er Marokkaan of moslim bijzetten en vind dat nergens op slaan. Maar het doet mij nog meer pijn dat mijn eigen broeders dat hier ook doen in een nog extremere vorm. :(


Ik geloof in vergelding mijn broeder..............


Pas als je iemand precies hetzelfde aandoet als wat hij jou aandoet dan pas gaat diegene inzien dat hij verkeerd bezig is.


Ik vindt het ook onzin om iemand zijn nationaliteit of huidskleur of geloof te vermelden dat is totaal niet belangrijk , een crimineel is een crimineel.

Maar zolang de hypocriete nederlandse media daarmee doorgaat , zolang ga ik er ook mee door!

bman
07-11-02, 14:13
Geplaatst door plexus



Bman:
nou ik lees vaak genoeg die shit.. laten we nou niet zo schijnheilig doen aub!!!

1 citaat. Vooral eentje met de huidskleur. 1 citaat. Kom maar op.

plexus
07-11-02, 14:15
Geplaatst door bman


1 citaat. Vooral eentje met de huidskleur. 1 citaat. Kom maar op.

is dit een geintje ofzo!

bman
07-11-02, 14:15
Geplaatst door Shaheed



Kom kom bman nou niet zo boos worden , ik verwacht van jou trouwens dat jij je afschuw spreekt over deze misdaad en dat je het afkeurt.

Of mogen wij geen zelfkritiek van jullie eisen?

Natuurlijk keur ik zoiets af, gelukkig heeft nederland een uitstekend rechtsysteem en een redelijk goede politiemacht en HOEFT de Nederlandse maatschappij zich ook niet te verontschuldigen: zij hebben immers voor de politie en het rechtsysteem gezorgd.

Tevens heb ik nooit van jou verwacht dat jij je voor Venlo oid verontschuldigd dus hou op met je gestook. Je gedraagt je nog steeds als een racist. Racisten zijn haatdragende dommeriken, jij ook?

bman
07-11-02, 14:17
Geplaatst door plexus


is dit een geintje ofzo!

Nee, noem mij 1 citaat van de telgraaf op welke ander krant dan ook waarin staat:

Allochtone zwarte/bruine Turkse/Marokkaanse man doet dit of dat...

1 citaat.

bman
07-11-02, 14:18
Geplaatst door Shaheed



Ik geloof in vergelding mijn broeder..............


Pas als je iemand precies hetzelfde aandoet als wat hij jou aandoet dan pas gaat diegene inzien dat hij verkeerd bezig is.


Ik vindt het ook onzin om iemand zijn nationaliteit of huidskleur of geloof te vermelden dat is totaal niet belangrijk , een crimineel is een crimineel.

Maar zolang de hypocriete nederlandse media daarmee doorgaat , zolang ga ik er ook mee door!

De media doet dit helemaal niet. Er wordt nooit melding gemaakt van de huidskleur, noch worden de termen allochtoon en marokkaan in een zin gebruikt zoals jij het doet. Wat jij doet is niet zomaar 'vergelding' het is racisme van de bovenste plank. Vuur bestrijd je niet met vuur.

Zara
07-11-02, 14:23
Shaheed het laatste wat ik doe is jou begrijpen. Je bent zelf een autochtone blanke nederlander en dat je je bekeerd hebt tot de islam is jou zaak maar doe je alsjeblieft niet voor als een marokkaan.




Schizofreen!

Shaheed
07-11-02, 14:26
Geplaatst door Zara
Shaheed het laatste wat ik doe is jou begrijpen. Je bent zelf een autochtone blanke nederlander en dat je je bekeerd hebt tot de islam is jou zaak maar doe je alsjeblieft niet voor als een marokkaan.




Schizofreen!



Huh? Ik een autochtone blanke nederlander?
De laatse keer dat ik in de spiegel keek niet hoor..........

limpio
07-11-02, 15:02
Geplaatst door Mocroboy
Waarom leg je de nadruk op autochtoon en blank?
Doet ie altijd en overal, zal ergens een snelknop hebben zitten.
Die kut allochtoon... :haha:

Pixelshade
07-11-02, 15:17
Geplaatst door Shaheed




Maar zolang de hypocriete nederlandse media daarmee doorgaat , zolang ga ik er ook mee door!

:duim:

Mocroboy
07-11-02, 16:19
Is Shaheed een KAASKOP?

NIS
07-11-02, 16:22
Geplaatst door Pixelshade


:duim:

:duim:

Ik lees redelijk vaak, een neger of wat dan ook in de krant! Inverhouding zijn trouwens Surinamers crimineler dan Marokkanen. Laat staan Joegoslaven..

Zara
07-11-02, 16:34
Geplaatst door Mocroboy
Is Shaheed een KAASKOP?

Ja nou ik las een keer dat hijzelf aangaf dat hij een autochtoon is die zich bekeerd heeft tot de islam.

Maarja je weet het nooit met internet, misschien is het wel een dikke zwarte travestiet? Wie zal het zeggen?

bman
08-11-02, 19:12
Ik lees redelijk vaak, een neger of wat dan ook in de krant! Inverhouding zijn trouwens Surinamers crimineler dan Marokkanen. Laat staan Joegoslaven..

Onzin, je leest nooit het woord 'NEGER' in een dergelijke krantekop.

Ik wacht nog op een citaat: waarin de woorden allochtoon, de herkomst en de huidskleur staan....ik kan niet anders stellen dan dat Shaheed nog steeds vasthoudt aan zijn racisme. Jammer.

p.s. Ik las toevallig wel vandaag iets over een SGP-er, niks over zijn huidskleur.

Mark
08-11-02, 20:01
Geplaatst door Shaheed
Uitgegeven: 7 november 2002 13:55

GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft donderdag de 61-jarige W. van E. veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens het doden van drie prostituees. De opgelegde straf is overeenkomstig de eis vande officier van justitie.



:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:

En als levenslang nu ECHT levenslang wordt (hopelijk erg kort in dit geval) dan ben ik echt tevreden!!!

Ik heb zelf ook nooit vermeldingen van huidskleur gezien, wel geloof en nationaliteit van iemands ouders (daarmee is de huidskleur natuurlijk makkelijk af te leiden). In de VS wordt wel altijd even vermeld of het om een black on white crime ging ofzo...

Simon
08-11-02, 20:05
Geplaatst door bman

Je punt heb je al 100 keer gemaakt hoor. En dat je weer over huidskleuren moet beginnen zegt meer over jouzelf dan over het 'racisme' van de krant.

Zo lang je op de kast klimt gaat hij er mee door schat ik zo in.

Simon

bman
08-11-02, 20:08
Geplaatst door Simon


Zo lang je op de kast klimt gaat hij er mee door schat ik zo in.

Simon

Je hebt gelijk. Ik denk dat ik maar op vakantie ga. He, jongens als jullie me zoeken: ik lig tussen de roggen en het koraal op de Maledive de komende 4 weken. Ik kom bruin terug, dus dan vinden Shaheed en Schaap me misschien weer aardig.

;)

bman
08-11-02, 20:08
dubbelpost

Simon
08-11-02, 20:18
Geplaatst door bman


Je hebt gelijk. Ik denk dat ik maar op vakantie ga. He, jongens als jullie me zoeken: ik lig tussen de roggen en het koraal op de Maledive de komende 4 weken. Ik kom bruin terug, dus dan vinden Shaheed en Schaap me misschien weer aardig.

;)

:regie:PRETTIGE VAKANTIE !

bman
09-11-02, 08:29
Dank je. Ik zal heel veel aan jullie denken en mijn internetverbindingen heel erg gaan missen, met een sapje in mijn hand tussen de dolfijnen en schildpadden in het water....not.

:bril: