PDA

Bekijk Volledige Versie : wat ik er van denk



Rolf
08-11-02, 14:35
:auw:
Tsja ik mag mn mening zeker niet geven terwijl ik nog heel erg voorzichtig ben...
Maar een feit is wel dat de palestijnse bevolking in israel(eigenlijk palestina) langzaam word uitgeroeid door "je weet wel wie"!

Ik heb ook een jaar geleden ofzo op netwerk gehoord dat somige israelische soldaten palestijnse meisjes & vrouwen verkrachten...tsja wat moet ik daar van denken :confused:

Pixelshade
08-11-02, 14:57
Geplaatst door Rolf
:auw:
Tsja ik mag mn mening zeker niet geven terwijl ik nog heel erg voorzichtig ben...
Maar een feit is wel dat de palestijnse bevolking in israel(eigenlijk palestina) langzaam word uitgeroeid door "je weet wel wie"!

Ik heb ook een jaar geleden ofzo op netwerk gehoord dat somige israelische soldaten palestijnse meisjes & vrouwen verkrachten...tsja wat moet ik daar van denken :confused:

Als je je mening wil verkondigen mag je dat gerust doen, je hoeft niet bang te zijn or whatever.

Rolf
08-11-02, 15:31
Geplaatst door Pixelshade


Als je je mening wil verkondigen mag je dat gerust doen, je hoeft niet bang te zijn or whatever.

Ohw dank je! :knife_hea

Maarten
11-11-02, 08:58
Rolf, ben je een uitvinding van waiting of van IloveI ?
Of een product van een moment van verveling bij tallemaxx?
Excuses aan degenen die hier teveel genoemd zijn.. Zo goed ken ik iedereen nou ook weer niet...

tallesman
11-11-02, 10:38
Geplaatst door Maarten
Rolf, ben je een uitvinding van waiting of van IloveI ?
Of een product van een moment van verveling bij tallemaxx?
Excuses aan degenen die hier teveel genoemd zijn.. Zo goed ken ik iedereen nou ook weer niet...

Wat laat je weer goed zien dat je niet kan lezen.
Alsof Waiting of Ili of ik ooit zulke ongein-postings zouden doen.

tallesman
11-11-02, 10:40
Geplaatst door Rolf
[BIk heb ook een jaar geleden ofzo op netwerk gehoord dat somige israelische soldaten palestijnse meisjes & vrouwen verkrachten...tsja wat moet ik daar van denken :confused: [/B]
Daar moet je van denken dat je het verkeerd hebt gehoord.
Als dat echt waar was dan had het forum er hier vol van gestaan, maak je daar maar niet ongerust over.

Dat is juist zo opvallend: dat dit éen van de weinige conflicten is waar niet wordt verkracht.

Maarten
12-11-02, 11:14
Geplaatst door tallesman

Alsof Waiting of Ili of ik ooit zulke ongein-postings zouden doen.

Ik heb trouwens op joods.nl al van dit soort ongein gezien!
En daar werd me eigenlijk al verweten, dat ik dit soort joodse humor niet begreep!
Nou, deze "rolf" past anders precies in dat lijntje.

En dan dat gelul!... Verkrachtingen komen domweg overal voor. En of die in de openbaarheid zouden komen, zoals jij veronderstelt?... Larie! 99% niet. En van moslimvrouwen al helemaal niet. Rolf wist niet eens waar hij het gehoord had, en het "vorig jaar" nog wel, sjonge jonge.., en in vergelijking tot de rest is het een absoluut non-item. Eén en al dom gelul hier.

Dienna
12-11-02, 14:59
Geplaatst door Rolf


Ohw dank je! :knife_hea


:hihi: