PDA

Bekijk Volledige Versie : reactie op de petitie, speciaal voor donna een apart topic



magden_david
10-11-02, 18:45
elke organisatie die een platform biedt voor verboden uitlatingen is in mijn ogen strafbaar bezig.
daarnaast heeft het beheer meerde malen aangetoont compleet te falen in de beheerstaken die zij zich vooropstelt.
enerzijds straalt zij naar de buitenwereld uit dat ze o zo zielig zijn met maar een paar vrijwilligers en echt niets kunnen doen.
aan de andere kant zijn ze prima in staat om mensen en topics die hen niet bevallen, lees anti islam of kritiek op de islam, binnen een dag te verwijderen anderzijds verwijderen zij de goorste antisemitische anti homosexuele sjit niet of pas na lang aandringen en dan alleen onder druk van het MDI.

wie zaait zal oogsten. ik zie niet in waarom de huigelachtige hypocriete en manier van zaken doen van het beheer beloond moet worden met een sympathie betuiging. daarbij komt dat het een uiterst handige precedent werking heeft naar elk ander forum in nederland toe en bijdraagt aan de ontwikkeling van de strafrechtspleging mbt tot misdrijven op internet.

afsluitend, waarom zou ik sympathie moeten hebben voor mensen die misdrijven gedogen en door hun niet optreden medeplichtig worden aan deze feiten ? geef me een goed excuus waarom het strafrecht juist nu niet van toepassing zou moeten zijn? vanwaar deze uitzonderings positie ?

er wordt gezegd, "ja maar het zijn kleine pubers die die racistische rotzooi plaatsen" erg handig zeker als excuus wanneer je weet dat het niet waar is.
maar beheer heeft geen problemeen met "pubers" van autochtonen afkomst, schijnbaar is het slechts op momenten dat er allochtonen pubers zijn dat alle vrwijligers ineens ziek thuis zitten of op vakantie zijn danwel niet weten hoe de pc werkt.

maroc.nl krijgt wat het verdient, voor het strafrecht zal het nooit anders zijn.
if you cant do the time dont do the crime.
en dat geld voor elke vorm van media in nederland, niet slechts maroc.nl

Joesoef
10-11-02, 18:52
Ik heb al een gele kaart dus ik zal mijn kop maar houden. Heb geen zin om een proxyserver in te stellen.

Begrijp jij?

Waiting
10-11-02, 20:47
Mee eens






Ondergetekende ;


Waiting

Joesoef
10-11-02, 20:56
Het is maar hou je het bekijkt hé. De een zou zeggen het bieden van gelegenheid tot....... Maar je zou ook kunnen zegen dat er lieden zijn die uitlokking ten laste kan worden gelegd. :maf2:

magden_david
10-11-02, 20:59
uitlokking door burgers is niet strafbaar voor zove rmij bekend is is er ook geen jurisprudentie over.
tja een meisje met een kort rokje kan ook uitlokken zei de beklaagde.

Marsipulami
10-11-02, 21:14
Elk antisemitisch bericht wordt altijd door beheer consequent verwijderd. Dat is altijd zo geweest op dit forum. Er zijn soms wel berichtjes die korte tijd op het forum staan die niet door de beugel kunnen. Maar dat is de verantwoordelijkheid van die prikkers zelf en helemaal niet van beheer. Beheer kan enkel achteraf berichtjes verwijderen. Bovendien vragen de vele duizenden priksels per dag heel wat tijd en energie van de beheerders om die 24 uur per dag, zeven dagen per week, op te volgen.

Het probleem zit bij de vele antisemitisme-watchers die er een hobby van gemaakt hebben om klachten in te dienen tegen Maroc.nl naar aanleiding van berichtjes die vaak slechts enkele minuten op het forum gestaan hebben.

Beheer, nogmaals proficiat voor dit forum. Ik heb hier al veel mogen leren van andersdenkenden. Dit forum is echt wel een verrijking, en behalve verrijkend is het ook nog erg leuk om hier te komen prikken. :duim:

magden_david
10-11-02, 21:29
ach mars kom toch op, je doet het er weer om he ?

weet je waarom maroc berichten verwijderd ?
omdat ze bang zijn voor het mdi niet omdat het zulke brave gasten zijn
voorbeeld mijn topci over voedselhulp aan iran met de vraag of dat niet een BEETJE hypocriet was werd verwijderd omdat het OPRUIEND WAS
een topic over de bloedige talmud met alle verzinsels erop en eraan wordt pas verwijderd na extensieve druk van het mdi HOEZO NIET OPRUIEND?
waaom post yehiyaaysh nog ? is "er zijn nooit 6 miljoen joden vermoord" niet opruiend genoeg ? fonsje die iets lelijks zij over moslims was BINNEN DE DAG permanent gebanned.
was je ogen want volgens mij zit er poep in.

Idolater
10-11-02, 21:39
Geplaatst door Marsipulami

Het probleem zit bij de vele antisemitisme-watchers die er een hobby van gemaakt hebben om klachten in te dienen tegen Maroc.nl naar aanleiding van berichtjes die vaak slechts enkele minuten op het forum gestaan hebben.


goh, het werk van I_love_Israel is zeker de moeite waard geweest. :traan1:

Pixelshade
10-11-02, 21:45
Geplaatst door magden_david
reactie op de petitie, speciaal voor donna een apart topic
elke organisatie die een platform biedt voor verboden uitlatingen is in mijn ogen strafbaar bezig.
daarnaast heeft het beheer meerde malen aangetoont compleet te falen in de beheerstaken die zij zich vooropstelt.
enerzijds straalt zij naar de buitenwereld uit dat ze o zo zielig zijn met maar een paar vrijwilligers en echt niets kunnen doen.
aan de andere kant zijn ze prima in staat om mensen en topics die hen niet bevallen, lees anti islam of kritiek op de islam, binnen een dag te verwijderen anderzijds verwijderen zij de goorste antisemitische anti homosexuele sjit niet of pas na lang aandringen en dan alleen onder druk van het MDI.

wie zaait zal oogsten. ik zie niet in waarom de huigelachtige hypocriete en manier van zaken doen van het beheer beloond moet worden met een sympathie betuiging. daarbij komt dat het een uiterst handige precedent werking heeft naar elk ander forum in nederland toe en bijdraagt aan de ontwikkeling van de strafrechtspleging mbt tot misdrijven op internet.

afsluitend, waarom zou ik sympathie moeten hebben voor mensen die misdrijven gedogen en door hun niet optreden medeplichtig worden aan deze feiten ? geef me een goed excuus waarom het strafrecht juist nu niet van toepassing zou moeten zijn? vanwaar deze uitzonderings positie ?

er wordt gezegd, "ja maar het zijn kleine pubers die die racistische rotzooi plaatsen" erg handig zeker als excuus wanneer je weet dat het niet waar is.
maar beheer heeft geen problemeen met "pubers" van autochtonen afkomst, schijnbaar is het slechts op momenten dat er allochtonen pubers zijn dat alle vrwijligers ineens ziek thuis zitten of op vakantie zijn danwel niet weten hoe de pc werkt.

maroc.nl krijgt wat het verdient, voor het strafrecht zal het nooit anders zijn.
if you cant do the time dont do the crime.
en dat geld voor elke vorm van media in nederland, niet slechts maroc.nl


Ten eerste: integreer, het is aparte en niet apart
Ten tweede: bevalt het je niet, j00ds.nl is die kant op >

Mark
10-11-02, 21:46
Geplaatst door Marsipulami
Elk antisemitisch bericht wordt altijd door beheer consequent verwijderd. Dat is altijd zo geweest op dit forum. Er zijn soms wel berichtjes die korte tijd op het forum staan die niet door de beugel kunnen. Maar dat is de verantwoordelijkheid van die prikkers zelf en helemaal niet van beheer. Beheer kan enkel achteraf berichtjes verwijderen. Bovendien vragen de vele duizenden priksels per dag heel wat tijd en energie van de beheerders om die 24 uur per dag, zeven dagen per week, op te volgen.

Het probleem zit bij de vele antisemitisme-watchers die er een hobby van gemaakt hebben om klachten in te dienen tegen Maroc.nl naar aanleiding van berichtjes die vaak slechts enkele minuten op het forum gestaan hebben.

Beheer, nogmaals proficiat voor dit forum. Ik heb hier al veel mogen leren van andersdenkenden. Dit forum is echt wel een verrijking, en behalve verrijkend is het ook nog erg leuk om hier te komen prikken. :duim:

Hahaha mars, naast het neutrale ben je nu dus ook het kritische kwijt :) Ik denk dat ik dat maar onder mijn naam ga zetten ;)

En voordat je een antwoord intypt eerst nog even rustig lezen wat er onder mijn bericht staat he! :jeweetog:

Marsipulami
10-11-02, 21:51
Geplaatst door Mark


Hahaha mars, naast het neutrale ben je nu dus ook het kritische kwijt :) Ik denk dat ik dat maar onder mijn naam ga zetten ;)

En voordat je een antwoord intypt eerst nog even rustig lezen wat er onder mijn bericht staat he! :jeweetog:

Nee, hoor onderschrift of niet. De titel van meest kritische en de meest neutrale prikker op dit forum komt mij toe. Daarover kan geen twijfel bestaan. :ego:

Ik vraag me af of MDI ook klachten wegens laster en eerroof behandeld. Ik ga jou zo meteen aanmelden. :fpiraat:

magden_david
10-11-02, 21:54
Geplaatst door Pixelshade



Ten eerste: integreer, het is aparte en niet apart
Ten tweede: bevalt het je niet, j00ds.nl is die kant op >

tja als ze dat een moslim vertellen over nederland is het discriminatie.

Donna
10-11-02, 21:54
En nogsteeds zitten magden en jantien (lijkt me erg, als je in zo'n rijtje moet zitten. Voor magden dan) in de petitietopic te discussieren.

Hoe je over beheer denkt is nu wel duidelijk magden.

En jantien, dat jij uberhaupt niet nadenkt is ook duidelijk.

Maar kap er nou mee!

magden_david
10-11-02, 21:55
sorry ben pissed over de blindheid van velen.

Mark
10-11-02, 21:56
Geplaatst door Marsipulami


Nee, hoor onderschrift of niet. De titel van meest kritische en de meest neutrale prikker op dit forum komt mij toe. Daarover kan geen twijfel bestaan. :ego:

Ik vraag me af of MDI ook klachten wegens laster en eerroof behandeld. Ik ga jou zo meteen aanmelden. :fpiraat:

Eindelijk heb ik een Belg hier op de kast gekregen

:lole: :lole: :lole: :lole:

Ga jij proberen moderator te worden? Want dan ga ik het vast zwaar krijgen ;)

Zo ik heb mijn lol weer gehad, ik ga lekker slapen :)

Mark
10-11-02, 21:58
Geplaatst door magden_david
sorry ben pissed over de blindheid van velen.

Hey magden-david: zullen we moderator proberen te worden? :haha:

Ik ben namelijk erg neutraal en kritisch tegenover opmerkingen die niet kunnen ;)

Marsipulami
10-11-02, 21:59
Geplaatst door Mark


Eindelijk heb ik een Belg hier op de kast gekregen

:lole: :lole: :lole: :lole:

Ga jij proberen moderator te worden? Want dan ga ik het vast zwaar krijgen ;)

Zo ik heb mijn lol weer gehad, ik ga lekker slapen :)

Tis nog te vroeg om te gaan slapen. Wie moet ik nou pesten als jij weggaat? David durf ik niet plagen want dan ben ik antisemiet.

Idolater
10-11-02, 22:00
Geplaatst door magden_david
sorry ben pissed over de blindheid van velen.

Er zijn mensen die andere meningen hebben, je kunt niet jouw mening aan andere mensen opleggen.

gaypride
10-11-02, 22:01
geplaatst door magden_david in een topic waarin nadrukkelijk niet om discussie werd gevraagd


Geplaatst door magden_david



lol ! aan de meldingen zal het niet liggen, die hebben ze genoeg dat je die bullshit van ze nog gelooft HET IS ONWIL!!! en nu blijkt dat daar een prijs aan zit jawel, en nu is het huilen met de pet op en piepen.
het enige wat ze kan redden mijns inziens is dat het OM het te onbelangrijk vind voor behandeling wat goed zou kunnen aangezien ze mishandeling en inbraak vaak ook niet meer behandelen.

luister eens even goed magden_david!
Destijds toen ik verscheen hier, lang voor jou, sloeg mijn komst hier in als een BOM. Dat wil je niet weten wat ik over me heen kreeg. Ik heb geen idee hoe Beheer staat tegenover homosexualiteit maar van mij is nooit ook maar een bericht verwijderd en hebben ze al mijn verzoeken altijd ingewilligd. Ik heb vrijwel nooit gevraagd om een anti-homo bericht te verwijderen, want zoals je weet beledigingen deren mij niet (meer) daar ben ik door het leven in gehard.

Ik ben me hier geleidelijk steeds meer thuis gaan voelen maar ik ga me nu meer concentreren op "da real life" om mn ding te doen.

Ik wil alleen maar zeggen:
geef het goede een kans en tussen de shit door lees je hier ook hele goede dingen!
Je bent er iedere keer maar een klik van verwijderd.

:schrik:
Gp

Donna
10-11-02, 22:04
Geplaatst door magden_david
sorry ben pissed over de blindheid van velen.


Niet iedere gebruiker van dit forum, ziet het forum waar ze etterlijke uren per dag doorbrengen graag verdwijnen magden.

Wat ik me afvraag is: als je dit zo'n afschuwelijk forum vindt, dat het verdient te verdwijnen, waarom besteed je er dan zo ontzettend veel tijd? Is dat soms een verkapte vorm van sado masochisme? Het kan niet zijn om mensen op andere gedachten te brengen. Want dan zou je allang weg zijn.

En de blindheid? Mensen die het niet met je eens zijn zijn blind?

De enige twee mensen die nu nog in het topic lopen te gallen zijn Jantien en jij.

Moet ik daar nog wat aan toevoegen?

Marsipulami
10-11-02, 22:04
Geplaatst door gaypride
geplaatst door magden_david in een topic waarin nadrukkelijk niet om discussie werd gevraagd



luister eens even goed magden_david!
Destijds toen ik verscheen hier, lang voor jou, sloeg mijn komst hier in als een BOM. Dat wil je niet weten wat ik over me heen kreeg. Ik heb geen idee hoe Beheer staat tegenover homosexualiteit maar van mij is nooit ook maar een bericht verwijderd en hebben ze al mijn verzoeken altijd ingewilligd. Ik heb vrijwel nooit gevraagd om een anti-homo bericht te verwijderen, want zoals je weet beledigingen deren mij niet (meer) daar ben ik door het leven in gehard.

Ik ben me hier geleidelijk steeds meer thuis gaan voelen maar ik ga me nu meer concentreren op "da real life" om mn ding te doen.

Ik wil alleen maar zeggen:
geef het goede een kans en tussen de shit door lees je hier ook hele goede dingen!
Je bent er iedere keer maar een klik van verwijderd.

:schrik:
Gp

Zo David, nou hoor je het eens van iemand die echt reden tot klagen heeft en het toch niet doet. Misschien kan jij ook eens proberen net zo sportief en ruimdenkend te zijn als GP.

:duim:

Simon
10-11-02, 22:07
Geplaatst door magden_david

if you cant do the time dont do the crime.
en dat geld voor elke vorm van media in nederland, niet slechts maroc.nl

Overdrijf je niet een beetje? Crime? Als beheer af en toe wat over het hoofd ziet is dat spijtig. Maar het Forum wordt gerund door vrijwilligers. En jij weet ook niet wie die extremisten zijn die hier regelmatig te ver gaande opmerkingen maken. Moet daar het hele Forum onder lijden? Ik heb ook oproepen op joods.nl gelezen om maar vooral klachten over deze site in te dienen. Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo fris. Wellicht is het beeld daardoor bij het MDI wat vertekent?

Simon

Mark
10-11-02, 22:08
Geplaatst door Marsipulami


Tis nog te vroeg om te gaan slapen. Wie moet ik nou pesten als jij weggaat? David durf ik niet plagen want dan ben ik antisemiet.

Ik heb mijn schoonheidsslaap nodig Mars! don't hate me because I'm beautifull :)

Durf je david niet te plagen? Mietje! Typisch een Belgisch trekje!
(oeps racisme en homohaat in 1 bericht... :haha:)

Ik lees morgenavond wel terug wat voor nare dingen je over mij hebt gezegd... trek maar van leer, ik beloof dat ik er nergens melding van zal maken want: "schelden doet geen pijn".

Pixelshade
10-11-02, 22:08
Geplaatst door magden_david


tja als ze dat een moslim vertellen over nederland is het discriminatie.

bullshit, ze zeggen dat altijd tegen me wanneer ik op me werk zit, boeit me geen flikker

Donna
10-11-02, 22:12
Geplaatst door Marsipulami


Tis nog te vroeg om te gaan slapen. Wie moet ik nou pesten als jij weggaat? David durf ik niet plagen want dan ben ik antisemiet.


Je mag mij wel pesten hoor, KUTBELG!

Als je nu naar het MDI rent, dan ga ik al jouw anti-nederlandse textjes opsnorkelen en heel fokking Belgie aanklagen, you dig??? :fpiraat: :D

Marsipulami
10-11-02, 22:16
Geplaatst door Donna



Je mag mij wel pesten hoor, KUTBELG!

Als je nu naar het MDI rent, dan ga ik al jouw anti-nederlandse textjes opsnorkelen en heel fokking Belgie aanklagen, you dig??? :fpiraat: :D

Jou plagen, daar is ook niks aan, want jij wordt helemaal niet boos als ik Hollanders en/of links, langharig, werkschuw tuig, zit te provoceren. :jeweetog:

Donna
10-11-02, 22:24
Geplaatst door Marsipulami


Jou plagen, daar is ook niks aan, want jij wordt helemaal niet boos als ik Hollanders en/of links, langharig, werkschuw tuig, zit te provoceren. :jeweetog:


Wellus :kwaad: :fpotver:







Oja, een kleine toevoeging op mijn petitie nog:

Actievere zelfregulering betekent dat vanaf nu niet alleen iedere racist, maar ook iedere 'zuiger' (betekent uitlokker) genadeloos op zijn of haar flikker krijgt.

Marsipulami
10-11-02, 22:33
Geplaatst door Donna



Wellus :kwaad: :fpotver:







Oja, een kleine toevoeging op mijn petitie nog:

Actievere zelfregulering betekent dat vanaf nu niet alleen iedere racist, maar ook iedere 'zuiger' (betekent uitlokker) genadeloos op zijn of haar flikker krijgt.

Ik vind dat Hollanders anti-Hollands racisme uitlokken door zichzelf altijd zo lachwekkend ernstig te nemen. Zeker als het over racisme, homofobie en antisemitisme gaat. Als ik hier een tijdje heb zitten prikken snak ik naar een stevige dosis gezond en ongenuanceerd racisme verkrijgbaar in de dichtstbijzijnde Belgische kroeg. Wat zijn Belgen toch heerlijk oprechte mensen in vergelijking met die Hollanders. :lole:

Dutchguy
10-11-02, 22:39
Een open forum is mooi. Een forum waar moslims en niet-moslims vrijelijk van gedachten kunnen wisselen. Dat is nuttig en leerzaam, maar ook nog leuk.

Maar dan moet dat gebeuren op basis van gelijkwaardigheid. En helaas schrok ik destijds nogal van een opmerking van beheer naar Waiting toe. Waiting moest een beetje dimmen met zijn pro-Israel houding 'omdat dit een islamitische site is'. DAAR ben ik over gevallen. Ik zie hier avatars met geweren en plaatjes waarbij de Israelische vlag het meermaals moet ontgelden. Om het maar niet te hebben over soms zeer stuitende uitlatingen jegens Joden. Als beheer dan met twee maten gaat meten gaat bij mij de alarmbel af.
Het kan niet zo zijn dat een groep prikkers meer krediet heeft dan de andere. Dat is een ongelijkheid en een forum is dan dus niet meer open.

BiL@L
10-11-02, 22:49
Geplaatst door Dutchguy
Een open forum is mooi. Een forum waar moslims en niet-moslims vrijelijk van gedachten kunnen wisselen. Dat is nuttig en leerzaam, maar ook nog leuk.

Maar dan moet dat gebeuren op basis van gelijkwaardigheid. En helaas schrok ik destijds nogal van een opmerking van beheer naar Waiting toe. Waiting moest een beetje dimmen met zijn pro-Israel houding 'omdat dit een islamitische site is'. DAAR ben ik over gevallen. Ik zie hier avatars met geweren en plaatjes waarbij de Israelische vlag het meermaals moet ontgelden. Om het maar niet te hebben over soms zeer stuitende uitlatingen jegens Joden. Als beheer dan met twee maten gaat meten gaat bij mij de alarmbel af.
Het kan niet zo zijn dat een groep prikkers meer krediet heeft dan de andere. Dat is een ongelijkheid en een forum is dan dus niet meer open.

Je hebt in principe wel gelijk Dutchguy.. Alleen denk ik dat beheer wel ongeveer weet wat de verhoudingen zijn qua volwassenheids bijdragen, uitlokkingen en pure treiterij.. Gezien de grote toestroom naar deze site schat ik dat de organisatie minimaal 5 mensen nodig heeft die de hele dag dit forum in de gaten moeten houden.. En dat voor een stichting..

Natuurlijk is het bovenstaande geen geldig excuus.. Persoonlijk vind ik dan ook dat er best nog strakker gemodereert mag worden.. Ban mensen gewoon direct na het plaatsen van iets wat niet door de beugel kan, verwijder de nick direct.. En misschien een goude tip, weiger gratis email accounts.. Gezien de serieuze dreiging tot sluiting zou ik de laatste tip serieus overwegen als ik hun was..

Het MDI heeft terecht het recht om een aanklacht in te dienen tegen deze site.. De schuld ligt niet bij alleen bij het beheer, maar meer bij de prikkers zelf..

Mvg,

Bilal..

Marsipulami
10-11-02, 22:58
Geplaatst door Dutchguy
Een open forum is mooi. Een forum waar moslims en niet-moslims vrijelijk van gedachten kunnen wisselen. Dat is nuttig en leerzaam, maar ook nog leuk.

Maar dan moet dat gebeuren op basis van gelijkwaardigheid. En helaas schrok ik destijds nogal van een opmerking van beheer naar Waiting toe. Waiting moest een beetje dimmen met zijn pro-Israel houding 'omdat dit een islamitische site is'. DAAR ben ik over gevallen. Ik zie hier avatars met geweren en plaatjes waarbij de Israelische vlag het meermaals moet ontgelden. Om het maar niet te hebben over soms zeer stuitende uitlatingen jegens Joden. Als beheer dan met twee maten gaat meten gaat bij mij de alarmbel af.
Het kan niet zo zijn dat een groep prikkers meer krediet heeft dan de andere. Dat is een ongelijkheid en een forum is dan dus niet meer open.

Dit is Maroc.nl een Marokkaanse site dus. En de beheerders hebben het recht om gelijk welk bericht te verwijderen of gelijk wie tot de orde te roepen conform de inzichten van de beheerders. Het verrijkende aan dit forum is dat de visie van de Marokkanen hier niet meteen wordt afgetopt op de maat van het Nederlandse maaiveld aan heersende opvattingen en opinies. De kritiek op Israël die hier wordt verwoord is de kritiek die in heel de islamitische wereld leeft t.a.v. Israël. De moslims hebben het recht op een eigen mening en hoeven die aan niemand ter goedkeuring voor te leggen. Ze hebben ook het recht deze site naar eigen inzichten te beheren en zelf te oordelen wat ze voor zichzelf als beledigend ervaren en wat niet. Dat hoeven Nederlanders niet in hun plaats te doen. Zolang men de wet niet overtreedt is er geen probleem. Bovendien heb ik hier al massa's Marokkaanse prikkers zien geband worden en niet één joodse prikker.

Donna
10-11-02, 23:05
Ik zie hier regelmatig scheldkannonades van prikkers van, om maar even simpel te stellen, niet marokkaanse of islamitische origine jegens sommige marokkanen of moslims.

Deze worden niet verwijderd en de plaatsers niet gebanned. Dit omdat in zo'n thread overduidelijk is dat deze persoon wordt uitgelokt. Dat ziet beheer ook.

Echter, andersom komt ook vaak voor. Dat prikkers worden uitgelokt om eens even flink wat extreme taal uit te slaan. Zodat men meteen naar het MDI kan stappen.

Dat maakt de opmerkingen die worden gemaakt absoluut niet minder verwerpelijk. Het knaagt echter wel aan de geloofwaardigheid van de melder.

Waiting
10-11-02, 23:09
Geplaatst door Marsipulami


Bovendien heb ik hier al massa's Marokkaanse prikkers zien geband worden en niet één joodse prikker.

Joh meen je dat?

Hoe zou dat nou komen?


En ik val geen marokaan lastig om zijn mening te verkondigen, ik zit zowiezo alleen op "het nieuws van de dag", met het forum Islam ga ik me heus niet bemoeien.


Geplaatst door Marsipulami
De kritiek op Israël die hier wordt verwoord is de kritiek die in heel de islamitische wereld leeft t.a.v. Israël. De moslims hebben het recht op een eigen mening en hoeven die aan niemand ter goedkeuring voor te leggen.

Als ze het doen op de manier zoals ze het graag doen in het M-O en in de arabische landen dan kan dat niet in Nederland.
In Egypte laten ze ook series zien die hier niet vertoond mogen worden, ook al zijn er ook op dit forum mensen die het zeker graag zouden bekijken.

i love israel
10-11-02, 23:26
Geplaatst door Idolater


goh, het werk van I_love_Israel is zeker de moeite waard geweest. :traan1:

mag ik even weten wat mijn naam hierbij doet?

magden_david
10-11-02, 23:27
Geplaatst door gaypride

luister eens even goed magden_david!
Destijds toen ik verscheen hier, lang voor jou, sloeg mijn komst hier in als een BOM. Dat wil je niet weten wat ik over me heen kreeg. Ik heb geen idee hoe Beheer staat tegenover homosexualiteit maar van mij is nooit ook maar een bericht verwijderd en hebben ze al mijn verzoeken altijd ingewilligd. Ik heb vrijwel nooit gevraagd om een anti-homo bericht te verwijderen, want zoals je weet beledigingen deren mij niet (meer) daar ben ik door het leven in gehard.



:schrik:
Gp

ok dan goed voor jou, dat stoort je schijnbaar niet mij best. ieder zijn eigen weg.
ik vind het belachelijk.
en trouwens als mensen naar joods.nl willen gaan om daar discriminatie te "rapporteren" des te beter hoe harder er tegen wordt opgetreden hoe beter.
Het is niet normaal dat mensen discrimineren, vergeet dat niet, het is heel triest als je door gewenning dat mischien vergeet.
sterker nog je kan er wat aan doen, de wet geeft je de middellen gebruik ze.


marsipulami : Zo David, nou hoor je het eens van iemand die echt reden tot klagen heeft en het toch niet doet. Misschien kan jij ook eens proberen net zo sportief en ruimdenkend te zijn als GP.

dus jij denkt dat als iemand zegt " er zijn geen 6 miljoen joden vergast" en de joden willen wereldheerschappij, ze worden door iedereen gehaat, dat dat mij niets doet, dat ik geen recht tot klagen heb ?
ben je nou echt zo dom en arrogant als je je nou voordoet ?
ik ga er verder niet eens op in want het is het niet waard.



jij weet ook niet wie die extremisten zijn die hier regelmatig te ver gaande opmerkingen maken


oh nee? het lijstje is snel gemaakt,
tja het zijn allemaal lieve jongetjes, engeltjes die niet weten wat ze doen, laten we ze vegreven......en nog een keer.........en nog een keer...........en nog een keer.
bullshit.

Marsipulami
10-11-02, 23:32
Het feit dat beheer deze topic -die op zichzelf een aanval is op de beheerders van dit forum en Maroc.nl in zijn geheel- niet verwijderd is het beste bewijs van de openheid, de tolerantie en het begrip van beheer t.a.v. de joodse en andere niet-Marokkaanse prikkers.

Er is geen enkele maatschappelijke organisatie, bedrijf, politieke partij, vakbond, of wat voor vereniging dan ook die ooit toestaat dat de eigen kanalen gebruikt wordt om de eigen organisatie in een slecht daglicht te plaatsen. Het feit dat beheer dit forum ter beschikking stelt aan niet-Marokkanen om kritiek te komen leveren op moslims en Marokkanen zonder die te verwijderen is op zichzelf een bewijs van openheid en verdraagzaamheid. Daar zouden de meeste Hollanders nog veel van kunnen leren. :fpiraat:

magden_david
10-11-02, 23:35
:melig2: :melig2: :melig2: :melig2:
een echte mars reactie:
edelachtbare de verdachte kan de moord niet begaan hebben want hij houdt van hondjes, en strandwandelingen.
leuk voetballen met belgie als het dus 10-0 staat voor nederland en belgie scoort 1 goal is het meteen gelijkspel

Marsipulami
10-11-02, 23:57
Geplaatst door magden_david
:melig2: :melig2: :melig2: :melig2:
een echte mars reactie:
edelachtbare de verdachte kan de moord niet begaan hebben want hij houdt van hondjes, en strandwandelingen.
leuk voetballen met belgie als het dus 10-0 staat voor nederland en belgie scoort 1 goal is het meteen gelijkspel

:giechel: :fplet: :lol: :lole:

Humor is een veel beter medicijn tegen racisme en antisemitisme dan met allerlei dreigementen komen.

Negeren kan ook natuurlijk, want om ruzie te maken moet je minstens met twee zijn.

Het na te streven doel is dat je mensen met argumenten probeert te overtuigen van hun dwaasheid als ze racistische of antisemitische dingen zeggen. Daarmee kan je antisemitisme veel diepgaander en duurzamer bestrijden dan met het sluiten van een forum.

Ik vond je thread over dat condoleanceregister en het racisme aldaar heel erg overtuigend en heel mooi. Die thread heeft niet alleen bijgedragen tot het tegengaan van anti-Marokkaans racisme maar heeft door het feit dat precies jij hem hebt geplaatst ook bijgedragen aan de bestrijding -via dit forum- van het antisemitisme.

magden_david
11-11-02, 00:05
en daar was elk woord van gemeend, maar een "les" kan je op twee manieren geven , de lange die jij voorstelt en de korte die ik nu voorsta.
beide moeten hand in hand gaan, nu is het tijd lijkt mij, voor de korte weg. oftewel de "bek houwe je bent al tig keer over de schreef gegaan en nu zul je voelen" aanpak.
die werkt voor sommige bijzonder hardleerse mensen beter.
daarbij komt dat ik helemaal niet in discussie ga met mensen die de holocaust ontkennen net zomin al sik in discussie ga met mensen die zeggen alle negers ophangen of alle moslims de gaskamer in. daar discussieer ik niet mee, daar zijn andere methodes voor.

verder zou ik graag zien dat je dit nader uitlegd want het schoot echt in mijn verkeerde keelgat.

marsipulami : Zo David, nou hoor je het eens van iemand die echt reden tot klagen heeft en het toch niet doet. Misschien kan jij ook eens proberen net zo sportief en ruimdenkend te zijn als GP.

dus jij denkt dat als iemand zegt " er zijn geen 6 miljoen joden vergast" en de joden willen wereldheerschappij, ze worden door iedereen gehaat, dat dat mij niets doet, dat ik geen recht tot klagen heb ?

Marsipulami
11-11-02, 00:18
Geplaatst door magden_david
verder zou ik graag zien dat je dit nader uitlegd want het schoot echt in mijn verkeerde keelgat.

marsipulami : Zo David, nou hoor je het eens van iemand die echt reden tot klagen heeft en het toch niet doet. Misschien kan jij ook eens proberen net zo sportief en ruimdenkend te zijn als GP.

dus jij denkt dat als iemand zegt " er zijn geen 6 miljoen joden vergast" en de joden willen wereldheerschappij, ze worden door iedereen gehaat, dat dat mij niets doet, dat ik geen recht tot klagen heb ?

Ik vind dat hier vaak ongelooflijk weinig tactvol wordt omgegaan met misplaatste opmerkingen over de shoah. Ik zeg dus zeker niet dat je daarover niet mag klagen. Er worden hier een heleboel kwetsende dingen gezegd.

Maar GP heeft zeker ook te klagen over de dingen die hij door veel prikkers hier naar het hoofd geslingerd krijgt. Dingen die ook heel erg pijnlijk zijn voor hem. Anderzijds heb ik bewondering voor de humorvolle en lakonieke manier waarop hij er op reageert. Ik weet zeker dat zijn bijdragen op dit forum een reële bijdrage zijn tot een groter begrip voor de situatie van homoseksuele moslims.

Qays
11-11-02, 01:07
Geplaatst door magden_david


dus jij denkt dat als iemand zegt " er zijn geen 6 miljoen joden vergast" en de joden willen wereldheerschappij, ze worden door iedereen gehaat, dat dat mij niets doet, dat ik geen recht tot klagen heb ?
ben je nou echt zo dom en arrogant als je je nou voordoet ?
ik ga er verder niet eens op in want het is het niet waard.




Waarom zou u uberhaupt zoveel waarde toekennen aan de mening van iemand die zaken ontkent, waarvan jij stellig overtuigd bent dat zij wel/niet op waarheid gebaseerd zijn?

Dat iemand - al dan niet met een subjectief uitgangspunt- de stelling poneert dat Joden uit zijn op wereldheerschappij, wellicht gebaseerd op persoonlijke ervaringen of selectieve waarnemingen, wil nog niet zeggen dat u die beweringen niet kunt weerleggen, indien u zichzelf daartoe in staat acht en als u daartoe de nodige 'bewijsvoering' voor heeft.
Hoe vaak worden wel niet op dit forum aanvallen ingezet op de integriteit van de profeet Mohammed, met zeer beledigende opmerkingen die uiterst opruiend zijn. Met discussie, overleveringen en argumenten worden dergelijke in mijn ogen belachelijke aantijgingen van de tafel geveegd.

Holocaustontkenning of de -volgens velen- simplistische complottheoriën over de Joodse wereldheerschappij zijn onderwerpen die bij sommige deelnemers aan dit forum een steen des aanstoots vormen.
Dit mag echter niet een reden vormen om op uiterst dictatoriale wijze een einde te maken aan een community waar vele gedachten, culturen en individuen elkaar kruiselings ontmoeten in de virtuele wereld, simpel en alleen omdat zo'n actie geen einde maakt aan de bij sommige personen heersende gedachtengangen.
In mijn ogen is dat hetzelfde als de onderdrukking van extreemrechtse gedachten, hetgeen leidt tot een 'bottle-neck' effect. De spontane uitbarsting van onderbuikgevoelens die moeilijk te stoppen is.
Dialoog op gelijkwaardige voet met alle elementen is het instrument om op min of meer vredige wijze, de voortduring van de dialoog te bewerkstelligen.

Q.

Waiting
11-11-02, 09:57
Geplaatst door Qays


Waarom zou u uberhaupt zoveel waarde toekennen aan de mening van iemand die zaken ontkent, waarvan jij stellig overtuigd bent dat zij wel/niet op waarheid gebaseerd zijn?

Dat iemand - al dan niet met een subjectief uitgangspunt- de stelling poneert dat Joden uit zijn op wereldheerschappij, wellicht gebaseerd op persoonlijke ervaringen of selectieve waarnemingen, wil nog niet zeggen dat u die beweringen niet kunt weerleggen, indien u zichzelf daartoe in staat acht en als u daartoe de nodige 'bewijsvoering' voor heeft.
Hoe vaak worden wel niet op dit forum aanvallen ingezet op de integriteit van de profeet Mohammed, met zeer beledigende opmerkingen die uiterst opruiend zijn. Met discussie, overleveringen en argumenten worden dergelijke in mijn ogen belachelijke aantijgingen van de tafel geveegd.

Holocaustontkenning of de -volgens velen- simplistische complottheoriën over de Joodse wereldheerschappij zijn onderwerpen die bij sommige deelnemers aan dit forum een steen des aanstoots vormen.
Dit mag echter niet een reden vormen om op uiterst dictatoriale wijze een einde te maken aan een community waar vele gedachten, culturen en individuen elkaar kruiselings ontmoeten in de virtuele wereld, simpel en alleen omdat zo'n actie geen einde maakt aan de bij sommige personen heersende gedachtengangen.
In mijn ogen is dat hetzelfde als de onderdrukking van extreemrechtse gedachten, hetgeen leidt tot een 'bottle-neck' effect. De spontane uitbarsting van onderbuikgevoelens die moeilijk te stoppen is.
Dialoog op gelijkwaardige voet met alle elementen is het instrument om op min of meer vredige wijze, de voortduring van de dialoog te bewerkstelligen.

Q.

Dus een artikel uit de Limburgse krant "De Limburger" over de Marokaanse cultuur, hoeft ook niet zonder pardon binnen rap tempo door beheer in de prullenbak te verdwijnen?
Dus sommige prikkers die de Islam een achterlijke cultuur vinden en dit graag als onderwerp nemen mogen niet kwalijk genomen worden en daar ga jij maar al te graag mee in debat?
Mensen die denken dat moslims vrouwen onderdrukken, mogen hierover iedere dag een topic openenen, met vele voorbeelden en generaliseringen en beheer zou dit niet automatisch (dus zelfs zonder meldingen van prikkers) gelijk verwijderen?
Volgens mij meen jij niet wat je zegt.

Qays
11-11-02, 11:05
Geplaatst door Waiting


Dus een artikel uit de Limburgse krant "De Limburger" over de Marokaanse cultuur, hoeft ook niet zonder pardon binnen rap tempo door beheer in de prullenbak te verdwijnen?

Ik heb dat artikel gelezen en ik vond het zeer eenzijdig, subjectief en absoluut niet van journalistieke waarde. Dat beheer dat artikel in de prullenbak flikkert is niet mijn schuld, maar ik denk dat jij dat wel begrijpelijk vindt gezien jouw reactie.



Dus sommige prikkers die de Islam een achterlijke cultuur vinden en dit graag als onderwerp nemen mogen niet kwalijk genomen worden en daar ga jij maar al te graag mee in debat?
Mensen die denken dat moslims vrouwen onderdrukken, mogen hierover iedere dag een topic openenen, met vele voorbeelden en generaliseringen en beheer zou dit niet automatisch (dus zelfs zonder meldingen van prikkers) gelijk verwijderen?
Volgens mij meen jij niet wat je zegt.

Dat zei Pim Fortuyn ook en half Nederland viel over 'm heen, waarna hij begon te nuanceren. Dit is een forum waarvan de meeste deelnemers Marokkanen zijn. Als iemand met een dergelijke opmerking komt zal een reactie niet uitblijven (ik zou ook fel reageren), omdat het provocerend is. Maar als iemand met respect om opheldering vraagt, zijn er hier genoeg leden die hem van repliek willen dienen. Het is een groot verschil als iemand provoceert, of als iemand een dialoog aangaat.

Niet menen wat ik zeg zou getuigen van een hypocriete houding. Een dergelijke beschuldiging vind ik niet op zijn plaats. Ik hecht om die reden dan ook geen waarde aan uw mening. Als u op voorhand al mijn geloofwaardigheid in twijfel trekt, dan houdt het op. Arrivederci.

PS: Willen diegenen die willen dat maroc.nl verdwijnt onmiddelijk opzouten. Beschouw nu maar dat het forum niet bestaat en dat jullie hier niet kunnen prikken. Dat is toch wat jullie willen? Tfoe Yetfoe.

Q.

Waiting
11-11-02, 11:11
Ok jij bent niet hypocriet en ik vergis me in jou?

Ok voortaan als iemand constant zaken post die duidelijk ongenuanceerd en gericht zijn op Marokanen en moslims dan zal je mij niet horen, Qays vindt het immers goed :rolleyes:

Ow maar dat kan toch niet, want dan is Beheer wel efficient... :jammer:

Qays
11-11-02, 14:56
Geplaatst door jantien2
Dat is kennelijk jouw probleem en dat van beheer en van veel andere 'Marokkanen' dat ze zich heel snel geprovoceerd voelen.

Ik heb daar nog geen oplossing voor, die zul je toch echt zelf moeten proberen te vinden.

Jou kennende zal ik inhoudelijk maar niet eens reageren. Ben je niet waard.

Goodbye!


Q.

Qays
11-11-02, 15:00
Geplaatst door Waiting
Ok jij bent niet hypocriet en ik vergis me in jou?

Ok voortaan als iemand constant zaken post die duidelijk ongenuanceerd en gericht zijn op Marokanen en moslims dan zal je mij niet horen, Qays vindt het immers goed .
Ow maar dat kan toch niet, want dan is Beheer wel efficient

Je schittert helaas niet uit in duidelijkheid en helderheid. Alsof jij het de hele tijd op zou nemen voor Moslims. U slaat momenteel wel door in uw reactie op mijn post. Dat sommige zaken bespreekbaar zijn, wil toch niet zeggen dat alles maar op PB gepleurd kan worden. Anders hef je beheer helemaal op, mens.

Q.

Waiting
11-11-02, 15:39
Geplaatst door Qays


Je schittert helaas niet uit in duidelijkheid en helderheid. Alsof jij het de hele tijd op zou nemen voor Moslims. U slaat momenteel wel door in uw reactie op mijn post. Dat sommige zaken bespreekbaar zijn, wil toch niet zeggen dat alles maar op PB gepleurd kan worden. Anders hef je beheer helemaal op, mens.

Q.

OW ik sla door in mijn reactie op uw post?

Ik reageerde op dit stuk van jou Mr Qays ;


Geplaatst door Qays
Holocaustontkenning of de -volgens velen- simplistische complottheoriën over de Joodse wereldheerschappij zijn onderwerpen die bij sommige deelnemers aan dit forum een steen des aanstoots vormen.
Dit mag echter niet een reden vormen om op uiterst dictatoriale wijze een einde te maken aan een community waar vele gedachten, culturen en individuen elkaar kruiselings ontmoeten in de virtuele wereld, simpel en alleen omdat zo'n actie geen einde maakt aan de bij sommige personen heersende gedachtengangen...............................

Q.


Dit mag dus volgens jou geen rede zijn....
Als ik het heb over mensen die ongenuanceerd over moslims praten, dan zeg je dit ;


Geplaatst door Qays
Dat sommige zaken bespreekbaar zijn, wil toch niet zeggen dat alles maar op PB gepleurd kan worden. Anders hef je beheer helemaal op, mens.

Ok je zal mij niet meer horen.

Qays
11-11-02, 16:35
Geplaatst door Waiting
Geplaatst door Qays
Holocaustontkenning of de -volgens velen- simplistische complottheoriën over de Joodse wereldheerschappij zijn onderwerpen die bij sommige deelnemers aan dit forum een steen des aanstoots vormen.
Dit mag echter niet een reden vormen om op uiterst dictatoriale wijze een einde te maken aan een community waar vele gedachten, culturen en individuen elkaar kruiselings ontmoeten in de virtuele wereld, simpel en alleen omdat zo'n actie geen einde maakt aan de bij sommige personen heersende gedachtengangen.



Ok je zal mij niet meer horen.

Ja, ik vind nog steeds niet dat dat een reden mag zijn om PB op te heffen. Dat mensen anti-islamitische uitspraken hier doen is toch ook geen reden om dat te doen?
U denkt dat beheer meer doet aan censuur op anti-islam posts dan op anti-joodse posts. U zult daar waarschijnlijk meer van weten dan ik. Een idee: hef alle fora op internet op, misschien stemt dat u tevreden. :o

Q.

Waiting
11-11-02, 18:30
Geplaatst door Qays


Ja, ik vind nog steeds niet dat dat een reden mag zijn om PB op te heffen. Dat mensen anti-islamitische uitspraken hier doen is toch ook geen reden om dat te doen?
U denkt dat beheer meer doet aan censuur op anti-islam posts dan op anti-joodse posts. U zult daar waarschijnlijk meer van weten dan ik. Een idee: hef alle fora op internet op, misschien stemt dat u tevreden. :o

Q.


Kijk het is inderdaad niet gek dat velen niks snappen van de aanklacht, want anti-Islam topics worden inderdaad gelijk verwijderd...
Het idee dat velen nu delen, dat de "klagers" het forum willen zien verdwijnen is ook onzin.
Het is geen aanval op Maroc.nl en mensen die het zo zien maken zich volstrekt belachelijk, het is enkel een serieus sein naar beheer dat er orde op zaken moet komen.
Beheer is trouwens meerdere malen gevraagd om topics te verwijderen, met de speciale knop die hiervoor is bestemd het probleem is echter dat beheer niet de moeite nam om deze topics ook gelijk te verwijderen.... (laat staan zonder melding... )
En beheer heeft recent ook bewezen onverantwoordelijk te zijn door een privé E-mail van iemand van wie haar naam duidelijk zichtbaar was te openbaren.....
m.a.w het is helemaal niet zo gek dat beheer aan de kaak word gehouden.
Het beheren van een forum is een serieuze taak, voor verantwoordelijke mensen die objectief kunnen oordelen ongeacht afkomst of politieke sympathieen.

Mark
11-11-02, 18:48
Ik heb eens wat rondgekeken op de MDI site:

Er zit een eng luchtje aan die club.... ze gaan vrij ver in de beperking van het uiten van je mening:

ik citeer:

Wat is artikel 1 van de Grondwet en hoe zit het dan met artikel 7?

In artikel 1. van de Grondwet staat:

'Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, politieke gezindheid, ras, geslacht, of op welke grond dan ook, is niet toegestaan'.

en in artikel 7 staat:

1.Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten en gevoelens te openbaren,
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisie-uitzending.
3.Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
4.De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.

Het 'behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet' in 7.1 is hier belangrijk. Men mag alles openbaren, zolang uitingen die men openbaart niet strafbaar zijn. Dat is geen censuur omdat pas achteraf wordt gekeken naar een uiting en niet vooraf of iets mag worden gepubliceerd.

einde citaat

Hahahaha ja hoor het is geen censuur, je mag zeggen wat je wilt en pas achteraf gooien ze je de bak in..... yep erg ruimhartig!!! deze wetten geven natuurlijk niet absoluut aan wat wel en niet mag, dit is ter interpretatie van de rechter. Ik denk dat een stichting erg voorzichtig moet zijn om niet zelf dit soort grenzen te gaan stellen... dan heb je naast de grenzen van de wet de grenzen van het MDI... niemand wil worden aangeklaagd dus zal iedereen zich proberen aan hun grenzen te houden.... Maar wat zijn de bevoegdheden eigenlijk van het MDI?


Wie is het MDI eigenlijk?

Wat is het Meldpunt Discriminatie Internet?

Magenta, Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) is een organisatie die zich bezighoudt met het tegengaan van discriminerende uitingen op (voornamelijk) het Nederlandse gedeelte van Internet. Het MDI wordt daarbij soms geadviseerd door het Meldpunt Discriminatie Amsterdam (MDA) en het Landelijk Expertise Centrum Discriminatie van het Openbaar Ministerie. Het MDI wordt erkend door de Branche vereniging van Internet Providers NLIP . Met wie werkt het Meldpunt samen?

Het MDI werkt samen met de CRI, het Digitale Expertise Centrum van de Amsterdamse politie, Het Landelijk Expertise Centrum Discriminatie van het Openbaar Ministerie, het Meldpunt Discriminatie Amsterdam (MDA) e.a.

Wie betaalt het Meldpunt?

Magenta, Meldpunt Discriminatie Internet ontvangt van de Rijksoverheid (Ministeries van BZK en Justitie) subsidie. In beperkte mate wordt het Meldpunt gefinancierd uit de verkoop van producten (website design en onderhoud, workshops).



Hmmmm het is dus in feite een door de overheid gesubsidieerde stichting die geen enkele grotere bevoegdheid heeft dan jij of ik......... Dus als ik dreig Maroc.nl aan te klagen is dat precies even bedreigend.


Nog even verder over hun workshops:

Een van deze workshops is de blauwe ogen bruine ogen case. Ik ga dit hier niet uitleggen, zoek maar zelf op.

Wat ik wel weet is dat psychiaters dit ten strengste afraden zelf uit te voeren vanwege de psychische schade die het aan de deelnemers kan veroorzaken. En de stichting Magenta probeert dit op scholen na te bootsen.


Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat iemand racisme op het internet monitoort. Maar dit riekt toch wel naar een kruising tussen jaren 70 links is goed rechts is fout en de nieuwe doorgeslagen amerikaanse politieke corectheid.... betaald door de overheid.

Ik heb nog andere klaagverhalen gehoord over deze stichting maar ik vond de bronnen daarvan te dubieus om hier te plaatsen.

rja
11-11-02, 22:20
Geplaatst door Marsipulami
Het feit dat beheer deze topic -die op zichzelf een aanval is op de beheerders van dit forum en Maroc.nl in zijn geheel- niet verwijderd is het beste bewijs van de openheid, de tolerantie en het begrip van beheer t.a.v. de joodse en andere niet-Marokkaanse prikkers.

Er is geen enkele maatschappelijke organisatie, bedrijf, politieke partij, vakbond, of wat voor vereniging dan ook die ooit toestaat dat de eigen kanalen gebruikt wordt om de eigen organisatie in een slecht daglicht te plaatsen. Het feit dat beheer dit forum ter beschikking stelt aan niet-Marokkanen om kritiek te komen leveren op moslims en Marokkanen zonder die te verwijderen is op zichzelf een bewijs van openheid en verdraagzaamheid. Daar zouden de meeste Hollanders nog veel van kunnen leren. :fpiraat:
Ja, ja.

Je komt gewoon in Nederland prikken, omdat islamitsche site's zoals Maroc.nl in Belgie niet bestaan.

Nog even, en je komt Asiel aanvragen in Nederland, virtueel ben je er al
.

:gniffel:

Qays
12-11-02, 00:34
Geplaatst door rja

Ja, ja.

Je komt gewoon in Nederland prikken, omdat islamitsche site's zoals Maroc.nl in Belgie niet bestaan.

Nog even, en je komt Asiel aanvragen in Nederland, virtueel ben je er al


Internet kent geen fysieke grenzen! Dat is het leuke :) Zelfs als je in Mozambique bent, kun je prikken. :hihi:

Q.