PDA

Bekijk Volledige Versie : Nazi VS gaat een geweldadige oorlog beginnen !!!!



KomMaar
11-11-02, 01:15
Het aanvalsplan van de VS voor een oorlog tegen Irak ligt al klaar. De afgelopen weken is het plan al opgesteld en goedgekeurd door president Bush, zo meldt de The New York Times vandaag.

In totaal zal Amerika zo'n 200- tot 250.000 manschappen inzetten. De luchtmacht en de marine zullen de eerste aanvallen uitvoeren met satelliet-geleide raketten en B2-bommenwerpers. Uiteindelijk moeten grondtroepen in Irak aanvallen uitvoeren op Bagdad om de leiders ten val te brengen.

Het Amerikaanse tv-station CNN meldde vandaag overigens dat Bush nog geen definitief aanvalsplan heeft goedgekeurd, maar dat het Pentagon druk bezig is met verschillende scenario's. Vooral het plan voor een snelle blitzkrieg is populair; hierbij worden in de eerste dagen militaire doelen op meedogenloze wijze plat gebombardeerd.

BENZ_207
11-11-02, 01:32
Geplaatst door jantien2

GewelDDadig? Nee hoor.
Het Iraakse volk wacht met smart om van zijn dictator verlost te worden. Hoe eerder hoe beter.

heb jij ze gesproken dan?

KomMaar
11-11-02, 01:40
Geplaatst door jantien2

GewelDDadig? Nee hoor.
Het Iraakse volk wacht met smart om van zijn dictator verlost te worden. Hoe eerder hoe beter.


Waarvoor die satelliet-geleide raketten en B2-bommenwerpers mafkees??
Dit is een oorloG tegen onschuldige Islamitische burgers, k hou mijn hart vast wat de reakties zal zijn van de Al qaida en andere vredige groeperingen die door VS zijn gekweekt.

Nu de bevolking van de VS voor een aanval zijn op Irak, zal ik elke aanval op de VS met een glimlach mn dag doorbrengen.

BENZ_207
11-11-02, 01:40
Geplaatst door jantien2

Ja


zal ik jou ook eens de weg wijzen naar Riagg..... het is niet echt helemaal goed daar boven bij jou.

KomMaar
11-11-02, 01:55
Geplaatst door jantien2

Saddam is geen aanhanger van de Islam zoals je wellicht bekend is.

Als hij geen moslim is, wil het dan ook zeggen dat de bevolking dat ook niet is?

Je bent echt zielig weet je dat?

KomMaar
11-11-02, 02:01
Geplaatst door jantien2


Ik had er bijna over heen gelezen.

Welkom bij de Islam á la KomMaar.


Met je achterlopende gedachtes dammiT, deze groeperingen zijn door de VS gemaakt vanwege zn argressor tegen onschuldige volkeren.

KomMaar
11-11-02, 02:07
Ik weet niet met wat voor eikel k hier te maken heb :hihi:

Ey k ga mn dutje doen..

Cya

© KomMaar

En Sabah Nur
11-11-02, 06:00
Geplaatst door BENZ_207



zal ik jou ook eens de weg wijzen naar Riagg..... het is niet echt helemaal goed daar boven bij jou.



Bwhahahahahahahahahahah!!! :melig2: