PDA

Bekijk Volledige Versie : waar zijn de ouders????



frances
11-11-02, 22:24
Waar zijn de ouders van Marokkaanse kinderen, varierend in leeftijd tussen 7 en 18 jaar oud, als hun kinderen tot midden in de nacht op straat lopen te blowen, de buurt te terroriseren......

Gaan de ouders zelf gewoon slapen?? Vragen ze zich dan niet af waar hun kind uithangt?

Bezorgde Haagsche. :jammer:

Donna
11-11-02, 22:39
Geen idee Frances.

Iemand? Een idee?

Waar de ouders van kinderen tussen de leeftijd van 7 en 19 jaar, uit de schilderswijk, die na kinderbedtijd nog op straat lopen zijn?

Wacht, we vragen het aan het orakel.

Marsipulami, jij woont in belgie. Wat denk jij?

Loosdrechtse plassen?

De kroeg?

Op vakantie naar Mallorca?

Met hun luie reet op het strand?

Op hun werk als nachtportier bij een discotheek?

Komop, er moet toch wel iemand zijn die het weet? Er zal toch wel zo'n ouder op maroc rondhangen, die hier antwoord op kan geven?

KomMaar
11-11-02, 22:42
Waar zijn de ouders van Hollands kinderen, varierend in leeftijd tussen 7 en 18 jaar oud, als hun kinderen tot midden in de nacht op straat lopen te blowen, de buurt te terroriseren, na een diskotheek dronkend op straat mensen lastig vallen......

Gaan de ouders zelf gewoon slapen?? Vragen ze zich dan niet af waar hun kind uithangt?

Bezorgde Rotterdammer :jammer:

frances
11-11-02, 22:52
Je weigert serieus op m,n vraag in te gaan, jammer. weer een gemiste kans. Nu begrijp ik dus hoe het komt. Dag, dag, laat ze dan maar de vernieling indraaien. Het enige wat ons dan rest is deze jongeren , zoals we onlangs gestart zijn, op video en/ foto vast te leggen en dit als bewijs over te dragen aan de politie.

Jammer, ik had gehoopt dat jullie wel mee zouden willen denken. :duim:

Victory
11-11-02, 23:02
Is allemaal best makkelijk op te lossen. Maar de mensen aan die de 'macht' zijn, willen niet dat het opgelost word. :zwaai:

000NobelPrizes
11-11-02, 23:03
Wat was je voorstel/idee hierover?

Victory
11-11-02, 23:13
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wat was je voorstel/idee hierover?

Tijdverspilling. Ik(jij) heb er niks aan om hier allemaal oplossingen te plaatsen... na een weekje zit ie op pagina 5, en is iedereen het weer vergeten.

frances
11-11-02, 23:19
Oke, einde discussie! :ego:

gaypride
11-11-02, 23:22
Geplaatst door frances
Ik woon in een hofje middenin het Schilderswijk van Den Haag. Wij als bewoners hebben voornamelijk overlast van Marokkaanse jongeren . Israelische mede-hofbewoners zijn in het verleden weggetreiterd. Gelukkig is dat onderling onder de bewoners opgelost en bellen we continuu de politie als er problemmen zijn.
De Marokkaanse jongeren( varierend in leeftijd tussen de 7 en 19 jaar lopen tot midden in de nacht op straat buiten, lopen te blowen......(!!!!!)

hoe lossen we dat op? Missen de ouders hun (zeer jonge) kinderen niet als die tot midden in de nacht op straat lopen????

Vreemd is dat hier ook veel Turkse mensen wonen en we daar geen probleem mee hebben. WE ZIJN HET ZAT!!!!!!! :auw:


Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wat was je voorstel/idee hierover?

haal in de dichtsbijzijnde coffeesjop een zak wiet (en/of zet een bak koffie) en nodig ze eens bij de bewoners thuis uit om eens om de tafel te gaan zitten en te gaan praten en leg uit waarom je overlast hebt en wat je er samen aan kunt doen?

:denk:
Gp

Victory
11-11-02, 23:23
Geplaatst door frances
Oke, einde discussie! :ego:

'Het' einde was er al voordat jij je bericht al geplaatst had.

000NobelPrizes
11-11-02, 23:26
Jammer. Ik was wel nieuwsgierig.

Marsipulami
11-11-02, 23:33
Geplaatst door frances
Waar zijn de ouders van Marokkaanse kinderen, varierend in leeftijd tussen 7 en 18 jaar oud, als hun kinderen tot midden in de nacht op straat lopen te blowen, de buurt te terroriseren......

Gaan de ouders zelf gewoon slapen?? Vragen ze zich dan niet af waar hun kind uithangt?

Bezorgde Haagsche. :jammer:

Ik woon in een wijk waar nogal veel Marokkanen wonen. Ik heb hier nog nooit Marokkaanse kinderen van zeven jaar oud tot midden in de nacht zien blowen. Sterker nog bij ons wordt er helemaal niet geblowd op straat, noch door de kinderen, noch door de volwassenen. Noch door Marokkanen, noch door Belgen. Bij ons is dat verboden. Gebeurt het toch, dan gebeurt het meestal binnenskamers. Met uitzondering van de Nederlandse jongeren natuurlijk die de superioriteit van het Nederlandse drugsbeleid soms komen demonstreren in het achterlijke België.

Kinderen die 's nachts op straat lopen doen me denken aan scherpe generatieconflicten. Kinderen die vervreemd zijn van hun ouders, die in een andere wereld leven. Kinderen die zich thuis niet meer thuis voelen. Misschien heeft de Haagsche autochtone bevolking wel aan die Marokkaanse kinderen verteld dat hun ouders uit een achterlijke cultuur komen met achterlijke waarden en normen? En dat het helemaal niet nodig is om respect te hebben voor de opvoeding, de waarden en de normen die hun ouders hen aanbieden ? Misschien is het daarom dat die Haagsche Marokkaanse kinderen zich onttrekken aan het gezag van hun ouders ? Misschien zijn ze daardoor wel vervreemd van hun ouders en is het daardoor dat die ouders het gezag over hun kinderen hebben verloren ?

Belgen twijfelen wel eens aan zichzelf. Ze denken niet spontaan dat hun eigen kijk op de dingen beter zou zijn dan die van anderen. Nederlanders twijfelen nooit. Belgen zeggen tegen kinderen: 'Kinderen die hun ouders respecteren, zullen later de genegenheid van hun eigen kinderen erven.' Belgen zeggen dat gehoorzaamheid aan ouders, leerkrachten, e.d. een deugd is.

Wat Nederlanders vertellen aan kinderen, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat Nederlanders eerder pathologisch progressief willen zijn. 'Nieuw' en 'anders dan vroeger' is altijd beter. Gehoorzaamheid en respect voor ouderen en gezag is helemaal geen deugd in Nederland. Misschien komt het daardoor wel dat Haagsche kinderen van zeven jaar oud 's nachts op straat lopen te blowen ?

000NobelPrizes
11-11-02, 23:37
Het is duidelijk. Niet de joden, niet de moslims, maar de Belgen zijn superieur.

Ik ga vanaf nu gebukt onder een schuldcomplex en heb last van instant inferieure gevoelens. Heel constructief, Marsupilami. Wat heb je gedaan!

BiL@L
11-11-02, 23:39
Geplaatst door frances
Waar zijn de ouders van Marokkaanse kinderen, varierend in leeftijd tussen 7 en 18 jaar oud, als hun kinderen tot midden in de nacht op straat lopen te blowen, de buurt te terroriseren......

Gaan de ouders zelf gewoon slapen?? Vragen ze zich dan niet af waar hun kind uithangt?

Bezorgde Haagsche. :jammer:

Valt me van je tegen zeg.. Kdacht dat integratie van 2 kanten moest komen..!!

Ik zal het je vertellen.. Ze spelen verstoppertje..!!! Dat is onze cultuur.. 's nachts, het liefst na twaleven, lekker verstoppertje spelen met de ouders.. meestal zijn de kinderen veel te snel.. maar een schrale troost, als ze ze hebben gevangen zitten ze wel veilig droog, lekker gezellig met blauw.. En dan s het spelletje afgelopen..

sil
12-11-02, 00:39
Geplaatst door Marsipulami


Ik woon in een wijk waar nogal veel Marokkanen wonen. Ik heb hier nog nooit Marokkaanse kinderen van zeven jaar oud tot midden in de nacht zien blowen. Sterker nog bij ons wordt er helemaal niet geblowd op straat, noch door de kinderen, noch door de volwassenen. Noch door Marokkanen, noch door Belgen. Bij ons is dat verboden. Gebeurt het toch, dan gebeurt het meestal binnenskamers. Met uitzondering van de Nederlandse jongeren natuurlijk die de superioriteit van het Nederlandse drugsbeleid soms komen demonstreren in het achterlijke België.

Kinderen die 's nachts op straat lopen doen me denken aan scherpe generatieconflicten. Kinderen die vervreemd zijn van hun ouders, die in een andere wereld leven. Kinderen die zich thuis niet meer thuis voelen. Misschien heeft de Haagsche autochtone bevolking wel aan die Marokkaanse kinderen verteld dat hun ouders uit een achterlijke cultuur komen met achterlijke waarden en normen? En dat het helemaal niet nodig is om respect te hebben voor de opvoeding, de waarden en de normen die hun ouders hen aanbieden ? Misschien is het daarom dat die Haagsche Marokkaanse kinderen zich onttrekken aan het gezag van hun ouders ? Misschien zijn ze daardoor wel vervreemd van hun ouders en is het daardoor dat die ouders het gezag over hun kinderen hebben verloren ?

Belgen twijfelen wel eens aan zichzelf. Ze denken niet spontaan dat hun eigen kijk op de dingen beter zou zijn dan die van anderen. Nederlanders twijfelen nooit. Belgen zeggen tegen kinderen: 'Kinderen die hun ouders respecteren, zullen later de genegenheid van hun eigen kinderen erven.' Belgen zeggen dat gehoorzaamheid aan ouders, leerkrachten, e.d. een deugd is.

Wat Nederlanders vertellen aan kinderen, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat Nederlanders eerder pathologisch progressief willen zijn. 'Nieuw' en 'anders dan vroeger' is altijd beter. Gehoorzaamheid en respect voor ouderen en gezag is helemaal geen deugd in Nederland. Misschien komt het daardoor wel dat Haagsche kinderen van zeven jaar oud 's nachts op straat lopen te blowen ?

Mars jij moet toch wel een gloeiende hekel aan die hollanders hebben???

Quark
12-11-02, 01:13
[QUOTE]Geplaatst door Marsipulami
[B]

>Ik woon in een wijk waar nogal veel Marokkanen wonen. Ik heb >hier nog nooit Marokkaanse kinderen van zeven jaar oud tot >midden in de nacht zien blowen. Sterker nog bij ons wordt er >helemaal niet geblowd op straat, noch door de kinderen, noch >door de volwassenen. Noch door Marokkanen, noch door >Belgen. Bij ons is dat verboden. Gebeurt het toch, dan >gebeurt .het meestal binnenskamers. Met uitzondering van de >Nederlandse jongeren natuurlijk die de superioriteit van het >Nederlandse drugsbeleid soms komen demonstreren in het >achterlijke België.
(citaat)


En God zegene deze dappere strijders van ons fiere cultuurgoed!
Ik hoop dat ze ook nog tegen de kathedraal gewaterd hebben?





>Belgen twijfelen wel eens aan zichzelf. Ze denken niet spontaan >dat hun eigen kijk op de dingen beter zou zijn dan die van >anderen. Nederlanders twijfelen nooit. Belgen zeggen tegen >kinderen: 'Kinderen die hun ouders respecteren, zullen later de >genegenheid van hun eigen kinderen erven.' Belgen zeggen dat >gehoorzaamheid aan ouders, leerkrachten, e.d. een deugd is.
(citaat)

Nederlanders weten nu eenmaal wat goed en fout is.
Belgen krijgen absolutie en doen wat ze willen-vandaar dat België, om, maar een voorbeeld van een katholiek land te noemen, eigenlijk een corrupte onregeerbare bende is- net als eigenlijk alle katholieke landen

Nederlanders kennen en verwoorden een grote ideologische
gemotiveerdheid. Zelfs Nederlanders vanuit de van oorsprong katholieke streken: de 'Pénetration Calvinist' heeft zijn werk goed gedaan.
In plaats van aan de toog te roepen Waa waa waa, komen Nederlanders met een gefundeerd betoog, in tegenstelling tot..., zoals jij hier vaak bewijst.
Dit overigens tot irritatie van de Vlaamse onderwijzers die in de grensstreek aan veel Nerderlandse kinderen les moeten geven.
Maar dat is gelukkig slechts bijzaak.


gr.

En Sabah Nur
12-11-02, 06:14
Geplaatst door frances
Waar zijn de ouders van Marokkaanse kinderen, varierend in leeftijd tussen 7 en 18 jaar oud, als hun kinderen tot midden in de nacht op straat lopen te blowen, de buurt te terroriseren......

Gaan de ouders zelf gewoon slapen?? Vragen ze zich dan niet af waar hun kind uithangt?

Bezorgde Haagsche. :jammer:


Waar zijn de ouders?


Thuis. Vader doet het meestal niets. Moeder is erg vaak bezorg om het jong maar ken hem niets maken, hij is nou eenmaal te wild om naar haar te luisteren.


Dit vertel ik je uit eigen ervaring. Op mijn 13de kwam ik vaak thuis om 4 uur smorgens!

taouanza
12-11-02, 10:36
dit is een goede vraag en het antwoord wil ik ook graag weten.

nederland vind de opvoeding van de marokkanen niet goed
(veel te streng,slaan wordt gezien als kindermishandeling)

en aangezien de mar. ouders geen cursus 'opvoeden op zijn Nederlands ' hebben gevolgd wordt een ellendige combinatie
(Marokkanen denken dat nederlandse kinderen alles mogen en dat nederlandse kinderen van nature zeer gehoorzaam zijn; zo van nederlandse kinderen mogen alles maar ze gedragen zich toch netjes)

kinderen krijg je van god en nederlanders krijgen 'goede' kinderen

voorbeeld
nederlandse moeder steek haar handen uit het raam klapt twee keer en jantje komt aan gerend.

marokkaanse moeder roept haar kind (10,20 keer)
hassan brult de buurt bij elkaar moeder schaamt zich kapot gaat naar binnen en hassan gaat spelen .(wat zullen de buren wel niet denken)
of moeder gaat naar buiten sleurt hassan bij zijn oor naar binnen
en de nederlanders denken arme kind wordt mishandelt.


dus ze proberen het op zijn nederlands om te 'praten'
lukt het niet dan wordt er toch maar weer gemept
en het kind weet niet waar het aan toe is en kan er natuurlijk ook van profiteren maar dat is niks om trots op te zijn; want om je zin te gaan doordrammen bij baas of te gaan brullen schiet niet op

dit al is een goede reden om te intregeren :
want als de marokkanen met nederlanders omgaan
dan kunnen ze zien dat de nederlandse kinderen ook vreselijke ettertjes zijn die hun ouders tot waanzin drijven.
en dat nederlandse niet altijd goed weten wat ze met hun kroost aan moeten. en huilend wakker liggen.
en dat zij eindeloos met hun kinderen praten ruzien afspraken en comprommissen sluiten

tot slot je krijgt geen GOEDE kinderen je kunt je kinderen een goede opvoeding geven dat biedt ook geen garantie maar je hebt wel je best als ouder gedaan en je verantwoordelijkheid voor je kinderen genomen.

niemand heeft gestudieerd om ouder te zijn nederlanders niet en marokkanen niet, maar dat neemt niet weg dat je, je best moet doen en niet de overheid, media en de maatschappij de schuld te geven

je hoef je niet te schamen als je het niet weet laat je niet gek maken niemand heeft een handleiding voor zijn kroost.

was je interesse echt nou zie maar wat je ermee doet

is het weer een bijdrage aan de hetze tegen marokkanen:
get a life

Madonna
12-11-02, 11:49
Ik denk dat Marsipulami en taouanza samen een redelijk complete beschrijving van de oorzaak geven. Naast het feit dat alles wat binnen bepaalde allochtone gemeenschappen gebeurt enorm wordt uitvergroot.

Dus de vraagsteller mag dankbaar zijn.

Ins
19-06-04, 22:25
Geplaatst door Donna
Geen idee Frances.

Iemand? Een idee?

Waar de ouders van kinderen tussen de leeftijd van 7 en 19 jaar, uit de schilderswijk, die na kinderbedtijd nog op straat lopen zijn?

Wacht, we vragen het aan het orakel.

Marsipulami, jij woont in belgie. Wat denk jij?

Loosdrechtse plassen?

De kroeg?

Op vakantie naar Mallorca?

Met hun luie reet op het strand?

Op hun werk als nachtportier bij een discotheek?

Komop, er moet toch wel iemand zijn die het weet? Er zal toch wel zo'n ouder op maroc rondhangen, die hier antwoord op kan geven?


Thuis.

barneveld
19-06-04, 22:26
het antwoord is simpel. houd iedereen binnen.
ieder kind dat buiten is een geen begleiding heeft en nog geen 16 is moet en boete betalen van 500 euro.
dan zal je zien hoe stil het wordt

:fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh:

Ins
19-06-04, 22:27
Geplaatst door taouanza
dit is een goede vraag en het antwoord wil ik ook graag weten.

nederland vind de opvoeding van de marokkanen niet goed
(veel te streng,slaan wordt gezien als kindermishandeling)

en aangezien de mar. ouders geen cursus 'opvoeden op zijn Nederlands ' hebben gevolgd wordt een ellendige combinatie
(Marokkanen denken dat nederlandse kinderen alles mogen en dat nederlandse kinderen van nature zeer gehoorzaam zijn; zo van nederlandse kinderen mogen alles maar ze gedragen zich toch netjes)

kinderen krijg je van god en nederlanders krijgen 'goede' kinderen

voorbeeld
nederlandse moeder steek haar handen uit het raam klapt twee keer en jantje komt aan gerend.

marokkaanse moeder roept haar kind (10,20 keer)
hassan brult de buurt bij elkaar moeder schaamt zich kapot gaat naar binnen en hassan gaat spelen .(wat zullen de buren wel niet denken)
of moeder gaat naar buiten sleurt hassan bij zijn oor naar binnen
en de nederlanders denken arme kind wordt mishandelt.


dus ze proberen het op zijn nederlands om te 'praten'
lukt het niet dan wordt er toch maar weer gemept
en het kind weet niet waar het aan toe is en kan er natuurlijk ook van profiteren maar dat is niks om trots op te zijn; want om je zin te gaan doordrammen bij baas of te gaan brullen schiet niet op

dit al is een goede reden om te intregeren :
want als de marokkanen met nederlanders omgaan
dan kunnen ze zien dat de nederlandse kinderen ook vreselijke ettertjes zijn die hun ouders tot waanzin drijven.
en dat nederlandse niet altijd goed weten wat ze met hun kroost aan moeten. en huilend wakker liggen.
en dat zij eindeloos met hun kinderen praten ruzien afspraken en comprommissen sluiten

tot slot je krijgt geen GOEDE kinderen je kunt je kinderen een goede opvoeding geven dat biedt ook geen garantie maar je hebt wel je best als ouder gedaan en je verantwoordelijkheid voor je kinderen genomen.

niemand heeft gestudieerd om ouder te zijn nederlanders niet en marokkanen niet, maar dat neemt niet weg dat je, je best moet doen en niet de overheid, media en de maatschappij de schuld te geven

je hoef je niet te schamen als je het niet weet laat je niet gek maken niemand heeft een handleiding voor zijn kroost.

was je interesse echt nou zie maar wat je ermee doet

is het weer een bijdrage aan de hetze tegen marokkanen:
get a life

Je maakt er weer een jij-bent-racist-discussie van. Het gaat om: waarom mogen die kinderen zo laat buiten? Nederlandse kindjes liggen dan allang in bed. Waarom? Das de vraag, niet anders.

taouanza
19-06-04, 22:28
Geplaatst door barneveld
het antwoord is simpel. houd iedereen binnen.
ieder kind dat buiten is een geen begleiding heeft en nog geen 16 is moet en boete betalen van 500 euro.
dan zal je zien hoe stil het wordt

:fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh: :fpuh:

Nee joh ze moeten juist naar buiten want ze worden te dik.

taouanza
19-06-04, 22:29
Geplaatst door Ins
Je maakt er weer een jij-bent-racist-discussie van. Het gaat om: waarom mogen die kinderen zo laat buiten? Nederlandse kindjes liggen dan allang in bed. Waarom? Das de vraag, niet anders.

:haha:


:vreemd:

barneveld
19-06-04, 22:31
Geplaatst door taouanza
Nee joh ze moeten juist naar buiten want ze worden te dik.

dan moeten ze maar voor de avond gaan sporten bij een club niet in een coffeshop