PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit echt Maroc.nl of toch niet?



En Sabah Nur
12-11-02, 06:54
:maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3:


Ik post meestal alleen in deze forum maar wat ik hier zie is niet wat ik me had voorgesteld aan deze site. Ik dacht ik ga eens effe kijken by Maroc.nl want ik ben nu eenmall 100% maroc maar wat ik hier zie en lees is echt ongelovelijk. Aan de ene kant zie ik moslim fundamentalisten aan de andere kant zie ik Isrealites die elkaar dagelijk de das om proberen om te doen met alemaal belachelijke discussies die totaal nergens op slaan nog wat zullen bereiken. Dit forum zit prop vol haat [ blinde trots] van beide kanten en ik weet nou niet echt wat ik er van mot maken.


Sorry voor de spel fouten, heb geen zien om ze te corigeren.


[ps. ik post al 2 jaar in het engels dus mijn nederlands is niet meer wat het mot zijn]

Fillastiene
12-11-02, 08:46
Geplaatst door En Sabah Nur
:maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3: :maf3:


Ik post meestal alleen in deze forum maar wat ik hier zie is niet wat ik me had voorgesteld aan deze site. Ik dacht ik ga eens effe kijken by Maroc.nl want ik ben nu eenmall 100% maroc maar wat ik hier zie en lees is echt ongelovelijk. Aan de ene kant zie ik moslim fundamentalisten aan de andere kant zie ik Isrealites die elkaar dagelijk de das om proberen om te doen met alemaal belachelijke discussies die totaal nergens op slaan nog wat zullen bereiken. Dit forum zit prop vol haat [ blinde trots] van beide kanten en ik weet nou niet echt wat ik er van mot maken.


Sorry voor de spel fouten, heb geen zien om ze te corigeren.


[ps. ik post al 2 jaar in het engels dus mijn nederlands is niet meer wat het mot zijn]

Bij mij weten heb je ook een middelmatige middenmoot.

Fillastiene behoort soms daar en soms ook weer daar. Ligt eraan.

Simon
12-11-02, 09:55
Tja ik ontving vanochtend ook mijn eerste doodsbedreiging van een gefrustreerde puber op dit Forum.

Simon

Muslimaah
12-11-02, 09:58
Geplaatst door Simon
Tja ik ontving vanochtend ook mijn eerste doodsbedreiging van een gefrustreerde puber op dit Forum.

Simon

Expose him/her, we will haunt him !! en smoke him/her out his/her caves !!..


PrikbordNieuws ofzo..dat is on PB-gek.

Simon
12-11-02, 10:01
Subj: dood aan simon
Date: Mon, 11 Nov 2002 14:49:00 +0100 (MET)
From: "faouzi" <[email protected]>

Dit is het bericht:
jou moeder staat gerigistreerdin de hoeren krant

Simon
12-11-02, 10:18
Geplaatst door J.M.T.
Simon,

Ik ben geschrokken! Betekent dit dat iedereen op dit forum je ongevraagd kan mailen?

Ik leef met je mee!

Nou je bent verplicht hier een emailadres te registreren als je je aanmeldt en deze malloot stuurt de laatste dagen van deze messages via dit Forum naar mij die op een privé emailadres aankomen. Maar ik neem aan dat beheer hier deze persoon kan blokkeren?

Simon

GroteWolf
12-11-02, 10:24
Er zijn nog maar weinig mensen die zich kunnen verheugen op de toekomst.

Abdul Karim
12-11-02, 11:53
Geplaatst door J.M.T.
CITAAT:

"Expose him/her, we will haunt him !! en smoke him/her out his/her caves !!.."

Vredelievende Islam toch!


Vreemd dat je 2 berichten geleden zat te zeuren dat er bepaalde mens zijn die er op uit zijn Nederland verder te polariseren middels propaganda en negatieve uitlatingen over ons land.

Je hebt het volgens mij niet eens door dat je met dit soort berichten hetzelfde doet met de Islam.


Hypocriet noem ik dat :jammer:

Abdul Karim
12-11-02, 12:49
Geplaatst door J.M.T.
Hallo Abdul Karim,

Ik begrijp je niet.

Iemand bedreigd iemand op dit forum middels een gezegde uit de Koran.

Dan zeg ik: tut, tut, er wordt gezegd dat de islam vredelieven is - en zie er wordt iets gezegd dat het tegendeel bewijst.

Wie zet de islam in een slecht daglicht? Ik niet. Ik moest (door wat er geplaats werd) tot die conclusie komen. Of had ik moeten zeggen: zie je wel de islam is vredig die bedreigd mensen niet?

Het citaat die je aan haalt als een vers uit de Koran, echter een uitspraak van Bush. :)

lennart
12-11-02, 12:52
Geplaatst door J.M.T.
Hallo Abdul Karim,

Ik begrijp je niet.

Iemand bedreigd iemand op dit forum middels een gezegde uit de Koran.

Dan zeg ik: tut, tut, er wordt gezegd dat de islam vredelieven is - en zie er wordt iets gezegd dat het tegendeel bewijst.

Wie zet de islam in een slecht daglicht? Ik niet. Ik moest (door wat er geplaats werd) tot die conclusie komen. Of had ik moeten zeggen: zie je wel de islam is vredig die bedreigd mensen niet?

Hoe heeft wat zij zei iets met Islam te maken? Zij maakte zich terecht boos om het feit dat iemand een haat email heeft gekregen. Jij maakt er weer direct Islam van, goed bezig jong.

jaja
12-11-02, 13:00
Geplaatst door Simon
Subj: dood aan simon
Date: Mon, 11 Nov 2002 14:49:00 +0100 (MET)
From: "faouzi" <[email protected]>

Dit is het bericht:
jou moeder staat gerigistreerdin de hoeren krant voor vervolg op deze garbish zie:

http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=47807

http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=47824


De vervolgmail heb ik gedelete en Dehmed is geblokt op mijn account.

Muslimaah
12-11-02, 13:03
J.M.T. ,

:melig:

Kon t niet laten.

Meid/Gozer/Wouter whatever, dat was n cynische uitpraakje van mijns kant gepikt van Bush.

Juist om Simon een hart onder de riem te steken.

Wat d8 je dat ik van plan was ?

*Hou op MeuZlia, jezelf weer verleiden tot J.M.T's gebazel.*

Ik lig wel in n deuk. En ik ben blij dat anderen je er al op hebben gewezen.

Wat zeggen ze dan: Masker is gevallen! Juistem.

Grtjes MeuZlia.



ps: Simon, dat zijn sukkeltjes die bij beheer gemeld moeten worden en gebanned dienen te worden.

Simon
12-11-02, 13:17
Geplaatst door Muslimaah

ps: Simon, dat zijn sukkeltjes die bij beheer gemeld moeten worden en gebanned dienen te worden.

Dat melden bij beheer heb ik al gedaan. Volgens mij is een een kind. Laat verder maar rusten.

Simon

Abdul Karim
12-11-02, 13:27
Geplaatst door J.M.T.
Muslimaah,

Maak geen grapjes middels dreigementen uit welke hoek je die ook citeert (want dit soort bedreigingen staan ook in de Koran).

Het is onverantwoordelijk gedrag.

Wat verantwoordelijk gedrag is wat jij nu doet, J.M.T. :jammer:

Muslimaah
12-11-02, 13:39
J.M.T.,

:) Ik maak zelf wel uit wat ik zeg en hoe ik dat zeg en wat mijn intenties zijn.

T grappige aan dit geheel is dat jij out of the blue de Islam en Quran erbij haalt. Out of the blue weten we beide, is niet waar, je bent er op uit.

Jou uitspraak dat Bush's-qoute een quranische citaat zou zijn, heeft me aan het lachen gemaakt. Nog steeds. Blunder !! :D

J.M.T volgens mij ben jij 1 vd zoveelste provocateurs, die idd alles aan wil grijpen, om Islam/Moslims in n kwaadaardig licht te stellen en daarom maak je schandelijk misbruik van Simon's vervelende situatie.

Schaam je.


Vriendelijke groetjes MeuZlia.

lennart
12-11-02, 14:16
Geplaatst door J.M.T.
Ja, inderdaad "blunder" moest ik zelf om lachen. Dom, dom, dom! Die idioot Bush heeft dat gezegd.

Ik wilde wél aanwijzen dat ook de Koran zulke uitspraken doet. Maar het een mag wél en het ander mag niet. Dat was mijn punt.

Het is zo makkelijk om te zeggen dat iemand een "provocateur" is
maar het is geen valide uitspraak in een discussie.

Ik heb Simon niet "gebruikt". Ben gewoon geschrokken 'that's all'!

Het feit dat jij direct de Koran erbij haalt zegt genoeg over hoe jij over Islam denkt.

Bakslita
12-11-02, 19:22
Geplaatst door J.M.T.
lennart,

Iedereen haalt er onmiddellijk de Koran bij: b.v. Yehi en Medea!
Maar dat is natuurlijk positief en dat mag maar kritiek mag niet. Simple toch!


Maarre ik heb je alvast gemeld bij beheer!

:zwaai:

-Y-

Mark
12-11-02, 19:36
Ehm kan iemand me dit uitleggen....

Ik snap het even niet meer, wie stuurt wie nou berichtjes en welke namen horen bij wie?????

leg het ff uit aan dit blondje!

Mocht iemand mij emails hebben proberen te sturen: mijn excuses maar dat email adres dat ik heb gegeven bestaat niet meer helaas.

:huil2:

Donna
12-11-02, 19:53
Geplaatst door J.M.T.
En Sabah Nur,

Hallo! Welkom! Je hebt gelijk! Deze site zit vol met haat, en er zijn mensen die er op uit zijn Nederland verder te polariseren middels propaganda en negatieve uitlatingen over ons land.



JMT, je bent nieuw hier, dus we zullen je je misstap maar vergeven.

De gedachte alleen al dat Meusli iemand zou bedreigen, doe-toch-effe-lekker-normaal zeg. Daar moet ik nou om lachen.

Dat jij meteen de koran erbij haalt, zegt mij in ieder geval heel veel. Misschien behoor je tot de mensen die erop uit zijn Nederland verder te polariseren middels inuendo en het inspelen op angst?

Want die zijn er ook in ons kikkerlandje.

Meusli wilde gewoon met een beetje humor Simon een hart onder de riem steken. Dat jij er niet om kunt lachen, maakt Meusli nog niet gevaarlijk.

Pfff... meer in het algemeen:

Ik word soms zo moe van dit forum. Niet normaal. Het stikt hier van de manipulators, provocateurs, racisten, weet ik veel. Soms, heel soms, zou je vergeten dat er ook nog mensen op het forum zitten met we wel een normale discussie mogelijk is.

Daar ga ik mezelf nu even een paar uuurtjes aan helpen herinneren.

Mark
12-11-02, 19:57
Geplaatst door Donna


JMT, je bent nieuw hier, dus we zullen je je misstap maar vergeven.

De gedachte alleen al dat Meusli iemand zou bedreigen, doe-toch-effe-lekker-normaal zeg. Daar moet ik nou om lachen.

Dat jij meteen de koran erbij haalt, zegt mij in ieder geval heel veel. Misschien behoor je tot de mensen die erop uit zijn Nederland verder te polariseren middels inuendo en het inspelen op angst?

Want die zijn er ook in ons kikkerlandje.

Meusli wilde gewoon met een beetje humor Simon een hart onder de riem steken. Dat jij er niet om kunt lachen, maakt Meusli nog niet gevaarlijk.

Pfff... meer in het algemeen:

Ik word soms zo moe van dit forum. Niet normaal. Het stikt hier van de manipulators, provocateurs, racisten, weet ik veel. Soms, heel soms, zou je vergeten dat er ook nog mensen op het forum zitten met we wel een normale discussie mogelijk is.

Daar ga ik mezelf nu even een paar uuurtjes aan helpen herinneren.

Het zijn pieken en dalen bij Maroc.nl Donna, we zitten nu ff in een dalletje ;)

Ik verbaas me er als nederlandse prikker trouwens over hoe subjectief de nederlandse pers over dit prikbord schrijft. Ik vind het allemaal wel meevallen.... kijk eens op andere forums....

ik snap em trouwens nog niet :( ik krijg ook nooit pbpost
:huil:

mulan
12-11-02, 20:04
Jeetje zeg,ben je er even niet snap je er weer helemaal niets meer van :kwaad:

Ik stel voor te stoppen met het PB wanneer mulan geen tijd heeft want op deze manier :fpuh:



:zwaai:

Abdul Karim
12-11-02, 20:08
Mark,

Voorzover ik het begrepen heb heeft iemand onder de naam "faouzi" moet Simon dood. Dat verhaal met Dehmed snap ik (nog) niet zogoed, ik denk dat iemand met zijn nick precies de zelfde mail heeft gestuurt naar jaja. Volgens Dehmed probeert iemand hem te "naaien". Een beetje duidelijk zo? :duizelig:

Mark
12-11-02, 20:10
Geplaatst door Abdul Karim
Mark,

Voorzover ik het begrepen heb heeft iemand onder de naam "faouzi" moet Simon dood. Dat verhaal met Dehmed snap ik (nog) niet zogoed, ik denk dat iemand met zijn nick precies de zelfde mail heeft gestuurt naar jaja. Volgens Dehmed probeert iemand hem te "naaien". Een beetje duidelijk zo? :duizelig:

ehhhhhhh nou ik begreep dat simon dat mailtje kreeg maar de hele connectie met jaja en dehmed snapte ik ook niet!

Ik heb er alle vertrouwen in dat Mulan er achter komt en het mij laat weten :)

Donna
12-11-02, 20:13
Geplaatst door Mark


Het zijn pieken en dalen bij Maroc.nl Donna, we zitten nu ff in een dalletje ;)

Ik verbaas me er als nederlandse prikker trouwens over hoe subjectief de nederlandse pers over dit prikbord schrijft. Ik vind het allemaal wel meevallen.... kijk eens op andere forums....

ik snap em trouwens nog niet :( ik krijg ook nooit pbpost
:huil:


Klopt Mark, daar ben ik ook erg boos om. Maar ik denk dat ik wel weet hoe dat werkt. Je bent bureauredacteur bij een of ander blad, of stagaire, en krijgt de opdracht van je zwareshagrokende roggelende journalistenbaas (met gekreukeld-colbert-op-spijkerbroek, roos op schouders en bos woest grijzend haar met inhammen bij voorhoofd) om 'eens naar dat maroc gedoe te surfen om daar eens de stemming op te snuiven'. Jij, 21, vers uit Almere in de grote stad, gaat kijken, en je klikt het bovenste forum aan. Je verdiept je meestal niet zo in de wereldpolitiek, maar aan de topictitels wordt wel duidelijk waar het over gaat. 'Zionistische kakkerlakken gaan verder met onderdrukken weerloos volk', of 'Dappere Tulkaremse mujahedien brengen joodse bezetter grote slag toe, 5 doden, jippie!!!!' Je ziet een paar prikkers met instortende gebouwen naast hun naam, wordt deelgenoot in een ruzie tussen Yehi en Waiting, en je denkt: mijn God, ze kweken terroristen hier. Je print wat quotes uit, en terwijl je baas zijn 46ste zware vannelle opsteekt, maakt de eindredactie vast een pakkende kop.

Ik zit hier inmiddels een jaartje ofzo, dus ik ben deels murw geslagen door die bullshit, maar aan de andere kant: veel lijkt ook sterker, extremer, idioter dan het is. Het is voor een zeer groot deel ook gewoon een verschil in schrijfstijl, ben ik achter gekomen.

Jij krijgt nooit PB mail? Ik wel. Als ik PB mail krijg van jongens die dat soort texten schrijven (en nee, ik noem GEEN namen) beginnen ze steevast met de text: Hey, ik weet niet of je wel mail van me wilt ontvangen, maar euhm, ik ben in het echt niet zo extreem hoor, maar ik ben wel voor de Palestijnen en hun recht op een eigen staat.

Verder ben ik het naarmate ik hier langer zit steeds meer eens geworden met de gedachte dat 'de media' inderdaad zeer onzorgvuldig omgaan met het beeld dat er van Marokkanen en de islam heerst. Op dat vlak kent de pers echt vrijwel geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel.

Abdul Karim
12-11-02, 20:14
Zo het toeval zijn dat Mulan nu weer is? :stout:

mulan
12-11-02, 20:15
Geplaatst door Mark
Ik heb er alle vertrouwen in dat Mulan er achter komt en het mij laat weten :)


at your service,mulan is druk bezig om dit tot de bodem uit te zoeken,ik zal er achter komen wat hier precies aan de hand is. :gniffel:

mulan
12-11-02, 20:16
Geplaatst door Abdul Karim
Zo het toeval zijn dat Mulan nu weer is? :stout:

ssst......waarom praat je je mond nu weer voorbij,je weet wat de consequentie hiervan is :engel:

Abdul Karim
12-11-02, 20:21
Geplaatst door mulan


ssst......waarom praat je je mond nu weer voorbij,je weet wat de consequentie hiervan is :engel:

Ik denk dat ik voorlopig mijn email ga blokkeren :fpiraat:

Mark
12-11-02, 20:23
Mooi, nu heb ik wel PBpost gehad :)

Ik had al wel eens wat gehad hoor maar verwaarloosbaar bij de populaire prikkers hier :( een dreigement kon er niet af voor arme Mark!

Ik schrik sowieso niet van extreme meningen, ik ben al murw van mezelf :) Ik snap ook niet hoe mensen zich zo makkelijk laten opnaaien... Ik verbaas me meer over sommige onderwerpen op WSDB... doet me sterk denken aan de jaren 50 in Nederland.

Voor mij hebben marokkanen juist een beter imago sinds ik hier zit...... jawel dat kan ook.

Mulan, weet je al wat>????

Abdul Karim
12-11-02, 20:27
Geplaatst door Mark



Voor mij hebben marokkanen juist een beter imago sinds ik hier zit......

Nu nog ervoor zorgen dat je niet naast je schoenen gaat lopen :ego: :ego: :ego:

:engel:

Mark
12-11-02, 20:37
Geplaatst door Abdul Karim


Nu nog ervoor zorgen dat je niet naast je schoenen gaat lopen :ego: :ego: :ego:

:engel:

Ikke niet hoor :) Hoeveel complimentjes ik ook krijg ;)

Abdul Karim
12-11-02, 20:42
Geplaatst door Mark


Ikke niet hoor :) Hoeveel complimentjes ik ook krijg ;)

Je onderschrift doet iets anders vermoeden, :)

Mark
12-11-02, 20:46
shit hey ik krijg wel veel commentaar op mijn onderschrift, tijd om het maar weer eens aan te passen! :giechel:

ZwYgStErr
13-11-02, 12:04
Geplaatst door Simon
Subj: dood aan simon
Date: Mon, 11 Nov 2002 14:49:00 +0100 (MET)
From: "faouzi" <[email protected]>

Dit is het bericht:
jou moeder staat gerigistreerdin de hoeren krant

:rolleyes: Dit is ook zooo typisch...iemand die zijn mening niet kan onderbouwen met argumenten, gaat er maar lekker op los schelden. Denken dat ze daar wat mee bereiken.

ZwYgStErr
13-11-02, 12:06
Geplaatst door Mark
shit hey ik krijg wel veel commentaar op mijn onderschrift, tijd om het maar weer eens aan te passen! :giechel:

Kijk, nu heb je wel gelijk.... :p