PDA

Bekijk Volledige Versie : Verwijdering artikel Nazi Deathcamp



beheer
12-11-02, 16:54
Het bovengenoemde artikel is alsnog verwijderd omdat blijkt dat het in de reacties die het oproept TE controversieel is.

Bovendien blijkt dat het artikel stamt uit maart van dit jaar.

Het is onduidelijk waarom dit artikel juist nu hier geplaatst is, in een periode dat iedere prikker op dit forum zich zou kunnen afvragen of het wel zo verstandig is om een zo controversieel artikel te plaatsen.

Beheer

KomMaar
12-11-02, 17:13
Als het over tijd is, dan is de bericht niet meer relevant volgens beheer? Dus dat geldt ook voor de holocaust?




Jij bent vast de leukste thuis ! Beheer

Pixelshade
12-11-02, 17:23
nee, waarschijnlijk omdat het MDI ofzo alleen maar van de reacties zal profiteren

KomMaar
12-11-02, 17:28
...dan kan ie best de reakties verwijderen die niet door de beugel kunnen i.p.v heel het onderwerp!!

JonaH
12-11-02, 21:25
Geplaatst door beheer
Het bovengenoemde artikel is alsnog verwijderd omdat blijkt dat het in de reacties die het oproept TE controversieel is.

Bovendien blijkt dat het artikel stamt uit maart van dit jaar.

Het is onduidelijk waarom dit artikel juist nu hier geplaatst is, in een periode dat iedere prikker op dit forum zich zou kunnen afvragen of het wel zo verstandig is om een zo controversieel artikel te plaatsen.

Beheer


Ik heb er geen woorden voor.....Dit zal mij zeker niet ontmoedigen maar meer stimuleren om dergelijke artikelen te posten. De argumenten die beheer aanvoert is zeer zwak en zeer neerbuigend naar MDI toe.

Jona

Mark
12-11-02, 21:38
Hey... een verklaring waarom iets is verwijderd... da's nieuw :)

de schrik zit er goed in geloof ik....

JonaH
12-11-02, 21:44
Geplaatst door Mark
Hey... een verklaring waarom iets is verwijderd... da's nieuw :)

de schrik zit er goed in geloof ik....


En dan nog wel bij een onschuldig artikel he? Hypocrisie!


Jona

Mark
12-11-02, 21:47
Geplaatst door JonaH



En dan nog wel bij een onschuldig artikel he? Hypocrisie!


Jona

ik kan niet verifieren of het artikel onschuldig was, hij is immers weg :stout:

Tomas
12-11-02, 21:49
Als ik mij niet vergis ging het artikel over de gelijkenis tussen Winny de Pooh en Bruintje de Beer. En daar was niet iedereen het over eens, volgens mij.

Waiting
12-11-02, 21:53
Geplaatst door JonaH



En dan nog wel bij een onschuldig artikel he? Hypocrisie!


Jona


Kijk anders effe bij het topic ;

Topper; provocerende berichten worden verwijderd

Doei Waiting ;)

En bedankt beheer!

Mark
12-11-02, 21:54
Geplaatst door Tomas
Als ik mij niet vergis ging het artikel over de gelijkenis tussen Winny de Pooh en Bruintje de Beer. En daar was niet iedereen het over eens, volgens mij.

wat een walgelijke vergelijking! goed dat het is verwijderd!

:melig:

Zouden er nu nare prikkers zijn die expres extreme dingen posten om beheer in de problemen te brengen? Ik bedoel nieuwkomers? Daar ging beheer toch heen met de opmerking in het eerste bericht hier?

Als ik maroc.nl niet zou mogen dan wist ik het wel: lekker hier de boel opstoken en dan Ronald Eissens erbij roepen... wel erg doorzichtig!

JonaH
12-11-02, 21:57
:zwaai:


Jona