PDA

Bekijk Volledige Versie : Net op 't journaal



Tomas
12-11-02, 21:16
Op Al Jazeera was OBL te horen: De aanslag in Bali en de actie in Moskou werden geprezen. En nog een paar andere Westerse slachtoffers werden bejubeld.

Hij leeft nog.

Gelukkig.

Ik maakte me al zorgen.

Joesoef
12-11-02, 21:23
Gewoon Cut. The basterd :fucyc: is still alive.


Wat was het ook al weer. Onkruid vergaat niet of zo......

Donna
12-11-02, 21:31
Ja, ik hoorde dat de dader van de aanslag op bali inmiddels heeft verklaard dat het een wraakactie was voor de aanval op Afghanistan.

Wat de Australische rugzaktoeristen op bali daarmee te maken hebben, dat weet bijna niemand.

Misschien kan Yehidinges het uitleggen.

Mark
12-11-02, 21:36
Hij wilde Amerikanen doden, hij vond het jammer dat het voornamlijk australiers waren.

Tomas
12-11-02, 21:37
Geplaatst door Mark
Hij wilde Amerikanen doden, hij vond het jammer dat het voornamlijk australiers waren.

Ja, die zijn veel minder bonuspunten waard.

Maar als je niks anders hebt, moet je niet klagen.

Tomas
12-11-02, 21:52
Geplaatst door splijtstof
ja inderdaad die cut australiers dat zal ze leren om nooit meer
in een anti Israel realy door siddny of melbourn te lopen,
stelletje mafketels gaan ze de phalestijnen nog steunen,
maffe eikels he die ausis toch pro-Israel prikborddeelnemers.

Alles goed verders Splijtje?

Je mag trouwens gewoon kut schrijven hoor.

Ach wat, dat doe je eigenlijk al.

Joesoef
12-11-02, 21:53
Ach,


Hoe spectaculair ook, 11-9 was een toevals treffer. Al ruim een jaar horen we over de potentiele super aanslagen gefinancieerd door de "super"held (NOT). Maar ik heb het idee dat Ome Bin wacht op akties door ongeorganiseerde eikels ook wel de lokale mafketels, die alles over hebben om hun idool te dienen.

Wat dat betreft zou het nog wel eens kunnen knallen. met dank aan de newbornMuslims. Geef mij maar TheChildrenofGod. :fuckyou:

Simon
12-11-02, 22:35
Geplaatst door Tomas
Op Al Jazeera was OBL te horen: De aanslag in Bali en de actie in Moskou werden geprezen. En nog een paar andere Westerse slachtoffers werden bejubeld.

Hij leeft nog.

Gelukkig.

Ik maakte me al zorgen.

Is die audio tape dan al geverifieerd op echtheid ?

Simon

En Sabah Nur
13-11-02, 02:46
Geplaatst door Tomas


Ja, die zijn veel minder bonuspunten waard.

Maar als je niks anders hebt, moet je niet klagen.

:schok:

Als je dit meende dan ben je echt heel ver weg. Ik zou zeggen zoek hulp, SNEL!

Pytaghoras
13-11-02, 03:12
Aghh ja,

Nou, ik weet niet hoelang hij het vol gaat houden. Hij is uiteindelijk de oogst van wat de Amerikannen hebben gezaaid. Hoe sterker je mag zijn, er komt toch altijd iemand die jou een paar klappen uitdeelt. Trouwens? Wie gaat het uiteindelijk overwinnen? Amerika of Bin Laden?

Bin laden had zich moeten richten op alleen Amerikanen, nu haalt hij meer vijanden erbij. Ik denk niet dat hij het vol gaat houden hoor. Wel stom van hem om een aanslag te plegen tegen Australiers en andere Europeanen.

June 5, 1967
13-11-02, 08:22
Geplaatst door Tomas
Op Al Jazeera was OBL te horen: De aanslag in Bali en de actie in Moskou werden geprezen. En nog een paar andere Westerse slachtoffers werden bejubeld.

Hij leeft nog.

Gelukkig.

Ik maakte me al zorgen.

Jij moet je echt goed na laten kijken volgens mij hebben ze je bij je geboorte verwisseld met de nageboorte !!!
:giechel:

Hoop dat ze jou en je verwanten de volgende keer ook opblazen...wordt je ook een keer bejubeld !!!


:duim:

ahmedmaskin
13-11-02, 08:36
Martelaren zijn onsterfelijk. Binladen vertelt niets dan de waarheid. Overal waar een groep mensen in hun vrijheid wordt beperkt en wordt onderdrukt ontstaat verzet. Het is het recht van de onderdrukten om te doden wie hen dood, en om te doden wie hen onderdrukt.

Madonna
13-11-02, 08:56
Geplaatst door Simon


Is die audio tape dan al geverifieerd op echtheid ?

Simon

Ik hoorde dat dit in Amerika nogmaals gedaan zal worden. En dat op het eerste gehoor de tape authentiek lijkt. En dat Al Jazeera tot nu toe nog geen enkele keer een valse tapes heeft vrijgegeven.

Pythagoras, voor jou informatie: het is al van het begin af aan de hele wereld tegen OBL en zijn kleine groepje gehersenspoelde volgertjes. De dood van vele Australiërs maakt helemaal niks uit.

jaja
13-11-02, 09:17
Geplaatst door Pytaghoras
Aghh ja,

Nou, ik weet niet hoelang hij het vol gaat houden. Hij is uiteindelijk de oogst van wat de Amerikannen hebben gezaaid. Hoe sterker je mag zijn, er komt toch altijd iemand die jou een paar klappen uitdeelt. Trouwens? Wie gaat het uiteindelijk overwinnen? Amerika of Bin Laden?

Bin laden had zich moeten richten op alleen Amerikanen, nu haalt hij meer vijanden erbij. Ik denk niet dat hij het vol gaat houden hoor. Wel stom van hem om een aanslag te plegen tegen Australiers en andere Europeanen. Hoe wil je meten wie wint? Als heel de wereld islamitisch is heeft OBL gewonnen? Of alleen de MO? Als OBL dood is heeft Amerika gewonnen? Zo werkt het helaas niet.
De komende 10 jaar zullen er nog een hele serie misdadige aanslagen ala 11 september en Bali volgen. Die zijn niet allemaal te voorkomen. Aan de andere kant zal er steeds meer jacht gemaakt worden op geestverwanten van OBL. (OBL wilde polarisatie - en dat is gelukt! en zal blijven lukken.) Daarbij zullen ook veel slachtoffers vallen.
Vervolgens zal op den duur de kracht van de terreurbeweging een beetje opdrogen. Kijk naar andere terreurbewegingen zoals Bader-Meinhoff, IRA, PLO of ook Farc. Als het nieuwtje er af is en de beweging geen tastbaar resultaat boekt, maar wel veel ellende oplevert voor mensen met in de verte vergelijkbare idealen, dan zakt de beweging langzaam in.
Afhankelijk van hoe effectief de steun in de massa kan worden bestreden, zal de terreurbeweging helemaal uitsterven of zal er een soort van politiek compromis gevonden worden. Wellicht neemt een andere terreurorganisatie het stokje over.
Toegeven aan terreur is al helemaal een recept voor ellende. Dan gaat pas echt iedere mallot denken, "he, dat werkt! dan krijg ik mijn zin! Ik blaas ook een paar mensen op."
Men zal het nooit iedereen naar zijn zin kunnen maken, en met de huidige mogelijkheden - communicatie, wapens, reismogelijkheden - zal zo'n idioot altijd de kans krijgen om op een onverwachte plek mensen te doden - vooral als het gewoon om toeristen of een flatgebouw gaat. Nogmaals, je zult je best moeten doen om zoveel mogelijk mensen in deze wereld een levenswaardig bestaan te geven. (Maar als je ziet dat in de wereldgeschiedenis de rijke landen nog nooit zoveel hulp aan de armere landen hebben gegeven, geeft dat aan dat hulp alleen ook niet functioneert.) Daarmee voorkom je iets van de terreur, maar wegnemen doe je het niet.

GroteWolf
13-11-02, 09:42
Hoe wil je meten wie wint? Als heel de wereld islamitisch is heeft OBL gewonnen? Of alleen de MO? Als OBL dood is heeft Amerika gewonnen? Zo werkt het helaas niet.
De komende 10 jaar zullen er nog een hele serie misdadige aanslagen ala 11 september en Bali volgen. Die zijn niet allemaal te voorkomen. Aan de andere kant zal er steeds meer jacht gemaakt worden op geestverwanten van OBL. (OBL wilde polarisatie - en dat is gelukt! en zal blijven lukken.) Daarbij zullen ook veel slachtoffers vallen.
Vervolgens zal op den duur de kracht van de terreurbeweging een beetje opdrogen. Kijk naar andere terreurbewegingen zoals Bader-Meinhoff, IRA, PLO of ook Farc. Als het nieuwtje er af is en de beweging geen tastbaar resultaat boekt, maar wel veel ellende oplevert voor mensen met in de verte vergelijkbare idealen, dan zakt de beweging langzaam in.

Mag ik u feliciteren met uw heldere analyse? Zo leest men ze maar zelden. OBL kan inderdaad geen enkel doel bereiken dus zullen de aanslagen steeds meer zinloze moordpartijen blijken. Dan zal de ideologische basis wegvallen en de beweging uiteen. De aanhang in de Islamitische landen zal ook verdampen omdat de redder geen redder blijkt te zijn en de economische gevolgen hen nog het hardst raken. Bovendien worden in de loop der tijd steeds meer kopstukken gepakt, of ze gaan dood. Bovendien maken ze straks fouten en dat zal ze ook opbreken.


Martelaren zijn onsterfelijk. Binladen vertelt niets dan de waarheid. Overal waar een groep mensen in hun vrijheid wordt beperkt en wordt onderdrukt ontstaat verzet. Het is het recht van de onderdrukten om te doden wie hen dood, en om te doden wie hen onderdrukt.

AM, ik ga er zeker vanuit dat je oprecht bent in je geloof. Ik zelf denk niet dat moordenaars in het hiernamaals beloond worden maar waarom zou je mij geloven. Wellicht is het recht der onderdrukten te doden wie hen dood, maar dat doen ze niet: ze doden zomaar mensen zonder dat dat effekt heeft. Mag Australie nu wraak nemen op willekeurige Moslims? Dat lijkt mij dan wel de ultieme consequentie: Oog om oog om oog om oog etcetera.
Voor mij is Bin Laden de verspreider van Pijn Bloed Haat en Verdriet. Niks meer.

monne
13-11-02, 10:13
Geplaatst door Simon


Is die audio tape dan al geverifieerd op echtheid ?

Simon

Hoeft niet Simon, dat is allang niet meer van belang.

Bart
13-11-02, 11:57
Geplaatst door ahmedmaskin
Martelaren zijn onsterfelijk. Binladen vertelt niets dan de waarheid. Overal waar een groep mensen in hun vrijheid wordt beperkt en wordt onderdrukt ontstaat verzet. Het is het recht van de onderdrukten om te doden wie hen dood, en om te doden wie hen onderdrukt.

De aanval op Afghanistan was dus gerechtvaardigd volgens jou? Mooi, hebben we dat ook geconstateerd. Dank je Ahmed, je begint eindelijk bij te draaien.