PDA

Bekijk Volledige Versie : Cooldown periode voor JonaH



beheer
12-11-02, 22:58
Beste JonaH.

Je berichten van de afgelopen twee dagen op de prikborden laten een plotselinge ware kruistocht tegen Israel zien, zonder dat daar in de actualiteit een direkte aanleiding voor is.

Je berichten balanceren zeer scherp op de rand van wat nog acceptabel zou kunnen zijn. Daarmee komen ze in de juridische sfeer te liggen of ze al dan niet tolerabel zijn.

We ervaren deze aktie van jouw kant als UITERMATE on-solidair met de situatie waarin deze website momenteel verkeert.

Tegelijkertijd passen we ervoor om ten aanzien van jouw prive heksenjacht op dit moment overmatige modereer-capaciteit te moeten inzetten.

Het is daarom dat je helaas een cooldown periode van een week wordt opgelegd. Met daarbij de waarschuwing dat je daarna niet opnieuw deze weg gaat bewandelen.

Concreet betekent dit dat je twee nick bans hebt en 1 IP ban op je vaste IP adres.

Op 19 november zullen deze bans voorlopig weer verwijderd worden.

Groet

beheer

Zwarte Schaap
13-11-02, 01:43
Beste Beheer en prikkers,


Geplaatst door Jonah
Beste Beheer,

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel. De blaamtreffende zullen in de hoogste boom klimmen. En God zal de duimschroeven aandraaien. De rechtvaardige zal de huichelaars op hun ziel geven en daarbij hun vet geven. Ik zal jullie van vier duiten weerom geven en met opgestreken zeilen zal ik naar jullie toegaan.

En Sabah Nur
13-11-02, 01:49
Geplaatst door Jonah

Beste Beheer,

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel. De blaamtreffende zullen in de hoogste boom klimmen. En God zal de duimschroeven aandraaien. De rechtvaardige zal de huichelaars op hun ziel geven en daarbij hun vet geven. Ik zal jullie van vier duiten weerom geven en met opgestreken zeilen zal ik naar jullie toegaan.




Wow, die uitspraak had echt flinke indrukt gemaakt zo'n 1400-2000 jaar geleden. Maar niet nu! Zet je voeten op de grond en haal je hoofd uit de wolken.

Mark
13-11-02, 06:56
twee nicks? Wie is jonah nog meer?