PDA

Bekijk Volledige Versie : JAJA, Dhmed, Magden David,.....,......,.....



beheer
13-11-02, 14:26
Goedemiddag heren. Er is een IP ban aan Faouzi uitgedeeld wegens een PM die mij door Simon is toegestuurd. Wat er verder aan PM's circuleert is aan mij niet bekend. Wij kunnen als beheer geen enkele PM lezen en daar dus ook niets aan doen. Wie wie waar inluist zullen jullie dus verder zelf uit moeten zoeken. Succes ! Beheer

magden_david
13-11-02, 14:37
thnks

jaja
13-11-02, 14:53
dank!

magden_david
13-11-02, 15:43
je had me klem och gossie.
je kan geen reet bewijzen want de boosdoener heeft een ip ban ik heb een statische ip ik kan het dus niet zijn snap je ?
moeilijk he toegeven. maar hou maar vast jong , is goed als dat jouw dag maakt. :loog: :loog: :loog: :loog: :loog:

maar ik vraag me echt af hoe je bij mij terecht komt.
ip trace ? denk ut niet
hoe dan ?

jaja
13-11-02, 15:55
Geplaatst door jantien3
Namens alle kinderen van Allah zal ik dan maar toegeven dat IK en niemand anders verantwoordelijk is.
Mag ik dan even zeggen dat ik het schandalig vind, wat je gedaan hebt. Als je verder op dit forum mee wilt doen, zou ik je aanraden eerst een cursus gedrag te volgen. Dit soort "grappen" zijn misschien leuk onder "vrienden", maar horen hier absoluut niet thuis. Sowieso iemand met de dood bedreigen lijkt me ... <***>

magden_david
13-11-02, 16:18
Geplaatst door magden_david
je had me klem och gossie.
je kan geen reet bewijzen want de boosdoener heeft een ip ban ik heb een statische ip ik kan het dus niet zijn snap je ?
moeilijk he toegeven. maar hou maar vast jong , is goed als dat jouw dag maakt. :loog: :loog: :loog: :loog: :loog:

maar ik vraag me echt af hoe je bij mij terecht komt.
ip trace ? denk ut niet
hoe dan ?


nou dehmed ;)

sil
13-11-02, 18:05
Geplaatst door jantien3
Namens alle kinderen van Allah zal ik dan maar toegeven dat IK en niemand anders verantwoordelijk is.

Als dat waar is Jantien 3,dan moesten ze je voor altijd van het P.B. verbannen.dit is echt een lage streek,wel een over respect voor een ander gehoord.

Arvid
13-11-02, 18:11
Geplaatst door magden_david



nou dehmed ;)

hehehe, een van maroc.nl grootste racisten Dehmed valt duidelijk door de mand. Moet je je maar niet leiden door blinde haat en racisme Dehmed :giechel:

sil
13-11-02, 18:52
Geplaatst door jantien3

Ik ben bereid voor het aangezicht God alle zonden van alle mensen op mij te nemen zonder aanziens des persoons.

Laat maar,ik verantwoord mijn eigen zonden wel

Victory
13-11-02, 18:59
Geplaatst door jantien3

Ik ben bereid voor het aangezicht God alle zonden van alle mensen op mij te nemen zonder aanziens des persoons.

Als je nou inplaats daarvan nou gewoon oprot van maroc.nl zijn we je daar al dankbaar genoeg voor, jantien.

Victory
13-11-02, 19:18
Geplaatst door jantien3


Jezus is bereid AL JOUW ZONDEN TE VERGEVEN


Ben je nou nog niet weg?

Isa(as) kan niemand zijn zonden vergeven. Alleen Allah(swt) kan dat.