PDA

Bekijk Volledige Versie : Jan10 niet meer welkom op www.maroc.nl



beheer
13-11-02, 20:59
Jantien 1 + 2 + 3 + alle jan10nen die je nog in gedachten had.

Na twee keer verwijderen van al je berichten heb je nog steeds de overduidelijke hint niet begepen blijkbaar.

Van alle berichten die je tot nog toe hier gepost hebt was er NIET EEN ook maar een beetje opbouwend. Uitsluitend afbrekend.

Wat heb je hier te zoeken?

Alle goede dingen bestaan in drieeen, dus NU vertrek je van hier om hier hopelijk nooit meer terug te keren.

Het lijkt vrijwel zeker dat je door niemand hier gemist zal worden.

Saluut !

Ga maar een andere site zoeken om je gal te spuwen.

Beheer :zwaai:

fatiha elg...
13-11-02, 21:07
Volgens mij heb ik wat gemist. Wie is jan10 en komt deze niet op andere forums zoals nieuws van de dag enz.?

wasalaam fatiha

Bakslita
13-11-02, 21:15
Geplaatst door beheer
Jantien 1 + 2 + 3 + alle jan10nen die je nog in gedachten had.

Na twee keer verwijderen van al je berichten heb je nog steeds de overduidelijke hint niet begepen blijkbaar.

Van alle berichten die je tot nog toe hier gepost hebt was er NIET EEN ook maar een beetje opbouwend. Uitsluitend afbrekend.

Wat heb je hier te zoeken?

Alle goede dingen bestaan in drieeen, dus NU vertrek je van hier om hier hopelijk nooit meer terug te keren.

Het lijkt vrijwel zeker dat je door niemand hier gemist zal worden.

Saluut !

Ga maar een andere site zoeken om je gal te spuwen.

Beheer :zwaai:


Beheer :lole:
Eindelijk...Nu alleen nog J.M.T. :duim:


-Y-

fatiha elg...
13-11-02, 21:16
Geplaatst door Bakslita



Beheer :lole:
Eindelijk...Nu alleen nog J.M.T. :duim:


-Y-

waarom?

NOORTJE
13-11-02, 21:16
Geplaatst door Bakslita



Beheer :lole:
Eindelijk...Nu alleen nog J.M.T. :duim:


-Y-

hhaha ja die is netals abu kafiroun( die dankzij jou weg is :lol: :lol: :bril: ) alleen onzin uitkramen over islam enz :stomp:

Mark
13-11-02, 21:31
Oei niet opbouwende berichten leiden tot verbanning!

Ik heb zeker niet alle berichten van deze prikker gezien, maar ben wel benieuwd of deze prikker wordt verbannen vanwege het overtreden van de regels van maroc.nl of omdat deze prikker niet populair was bij de leiding van maroc.nl

Pixelshade
13-11-02, 21:44
topper beheer :duim:

jantien heeft geen enkele normale post gemaakt, ze was hier alleen om alles af te kraken, ik ben blij dat die snode slet hier gebanned is :zwaai:

Filosoof11
13-11-02, 23:33
Een reactie op de ban van jantien door beheer.

Wat mij betreft verdient maroc.nl hiermee het om van het net gehaald te worden.
Hoe vaak lees ik hier niet racisme, sexisme, antisemitisme, antihollandisme.
Of mails met misselijkmakende foto's van hamas mensen met machinegeweer, en eronder lijken op straat. Alsof het de ware 'helden' en een voorbeeld om na te streven. DAT NOEMT BEHEER DAN WEL OPBOUWEND?

Bah, wat mij aantrok in maroc.nl is de openheid van gedachtevoering. Ook sprak me provocatieve manier van stellingname en debat aan. Hoewel ik moet bekennen dat de verheerlijking en romantisering van geweld vaak de ondertoon vormt. Heel gevaarlijk lijkt me.
Daarom juist discussie.

p.s. kan me geen mail van jantien herinneren maar een beetje gallen kan toch geen kwaad. Het is in ieder geval overduidelijk dat met twee maten gemeten wordt door het beheer.
Als je Marokaan bent, kun je alles maken. Hoe leuk zijn Marokkanen op maroc.nl?

:fpotver:


Naschrift beheer:

Filosoofje toch.

Niet opbouwend was een BIG UNDERSTATEMENT voor de berichten van de GALBAK Jan10.

Verder meet beheer soms wel met zes maten.

Overigens kunnen Marokkanen soms verrekt leuk zijn. Niet altijd.

Sterkte jong !

Beheer

Idolater
13-11-02, 23:38
Geplaatst door NOORTJE


hhaha ja die is [...]alleen onzin uitkramen over islam enz

Verbeter het zou ik het zeggen. Het is niets voor niets een forum.

Pixelshade
13-11-02, 23:39
Geplaatst door Filosoof11

Als je Marokaan bent, kun je alles maken.

:fpotver:

me is not marrokkaan

Pixelshade
13-11-02, 23:41
Geplaatst door Filosoof11


p.s. kan me geen mail van jantien herinneren maar een beetje gallen kan toch geen kwaad. Het is in ieder geval overduidelijk dat met twee maten gemeten wordt door het beheer.

:fpotver:

kijk, jantien had op elke discussie een verkeerd antwoord, ze kraakte alles af, kwam met semi racistische opmerkingen, iedereen had schijt genoeg van haar, ik geef beheer geen ongelijk dat hij haar gebanned heeft

Joesoef
13-11-02, 23:44
Geplaatst door Pixelshade
topper beheer :duim:

jantien heeft geen enkele normale post gemaakt, ze was hier alleen om alles af te kraken, ik ben blij dat die snode slet hier gebanned is :zwaai:


Ach.

Je zal de gek maar wezen......

En Sabah Nur
13-11-02, 23:58
Het is waar dat Jantien de laaste tijd erg negatief was maar ik ken haar hier niet al te lang op deze board.

Maarten
14-11-02, 01:02
Geplaatst door Filosoof11

Wat mij betreft verdient maroc.nl hiermee het om van het net gehaald te worden.
Hoe vaak lees ik hier niet racisme, sexisme, antisemitisme,

Filosoof, er zijn wel meer slechte menselijke eigenschappen, dan enkel de catagorien die je noemt. Soms is iemand gewoon "een lul" of een zieker.
Jan10 er af gooien was gewoon common sense. Beheer hoeft echt niet alles in catagorien te verantwoorden.

Omgekeerd moet beheer wel eens wat kunnen toelaten, met name van mensen uit de doelgroep. Pas wanneer die echt een cultus van foute dingen gaan maken, dan gooi je ze er af.

Antisemitisme is gewoon een geval apart. Het heeft bijna altijd verband met de politiek in Israel, en dat is gewoon niet het klassieke racisme.. De emoties lopen gewoon erg hoog op, en de terechte uitingen daar over zijn helaas vaak moeilijk te onderscheiden van het echte antisemitisme. Maar wat zou er hier nog staan zonder Israel? Er leven wel hele rare ideeen over joden, maar zouden ze daar hier over schrijven?? Ik betwijfel of er een aanleiding zou zijn.
Hoe dan ook krijgt het echte antisemitisme hier niet veel kans.

Neem die brandende Israelische vlag, als avatar bij Couscousje... Dat ding staat me dus écht niet aan he? Dat is gewoon het symbool van een gewelddadige kutoplossing! (Cc, daar helpen echt geen citroenen tegen hoor, dat worden allemaal miskramen en misbaksels.)
Maar is het antisemitisch?? Nou, geloof het, maar toon het eerst maar eens aan! Als er dan gezegd wordt, dat het politiek is, dan doe je er niet veel meer aan..
Pak nog zoiets: iemand die een felle haat heeft, tegen alles wat Israelisch is, is dat antisemitisch in de zin van de echte racistische haat?? Nou, ik weet het nog niet hoor.. Dit zijn echt moeilijke dingen..

Ga dan nog eens wat verder: die jongetjes die hier joden met keppeltjes lastig vallen.. Antisemiet? Mogelijk. Maar misschien geloven ze gewoon dat elke jood hier die kutpolitiek steunt. Ik durf hier niet meer te zeggen dat het geen antisemitisme is, maar vragen heb ik er toch over..

Voorlopig lijkt Islam-haat in Nederland makkelijker aan te wijzen te zijn, dan echt antisemitisme. Ik zeg niet dat het er niet is, maar wel dat het niet zo makkelijk aanwijsbaar is.
Staat het hier wel zo bol van het antisemitisme, zoals je schrijft?? Nou, ik betwijfel het. Meestal staat er wat anders, denk ik..

En Sabah Nur
14-11-02, 01:18
Geplaatst door Maarten


Filosoof, er zijn wel meer slechte menselijke eigenschappen, dan enkel de catagorien die je noemt. Soms is iemand gewoon "een lul" of een zieker.
Jan10 er af gooien was gewoon common sense. Beheer hoeft echt niet alles in catagorien te verantwoorden.

Omgekeerd moet beheer wel eens wat kunnen toelaten, met name van mensen uit de doelgroep. Pas wanneer die echt een cultus van foute dingen gaan maken, dan gooi je ze er af.

Antisemitisme is gewoon een geval apart. Het heeft bijna altijd verband met de politiek in Israel, en dat is gewoon niet het klassieke racisme.. De emoties lopen gewoon erg hoog op, en de terechte uitingen daar over zijn helaas vaak moeilijk te onderscheiden van het echte antisemitisme. Maar wat zou er hier nog staan zonder Israel? Er leven wel hele rare ideeen over joden, maar zouden ze daar hier over schrijven?? Ik betwijfel of er een aanleiding zou zijn.
Hoe dan ook krijgt het echte antisemitisme hier niet veel kans.

Neem die brandende Israelische vlag, als avatar bij Couscousje... Dat ding staat me dus écht niet aan he? Dat is gewoon het symbool van een gewelddadige kutoplossing! (Cc, daar helpen echt geen citroenen tegen hoor, dat worden allemaal miskramen en misbaksels.)
Maar is het antisemitisch?? Nou, geloof het, maar toon het eerst maar eens aan! Als er dan gezegd wordt, dat het politiek is, dan doe je er niet veel meer aan..
Pak nog zoiets: iemand die een felle haat heeft, tegen alles wat Israelisch is, is dat antisemitisch in de zin van de echte racistische haat?? Nou, ik weet het nog niet hoor.. Dit zijn echt moeilijke dingen..

Ga dan nog eens wat verder: die jongetjes die hier joden met keppeltjes lastig vallen.. Antisemiet? Mogelijk. Maar misschien geloven ze gewoon dat elke jood hier die kutpolitiek steunt. Ik durf hier niet meer te zeggen dat het geen antisemitisme is, maar vragen heb ik er toch over..

Voorlopig lijkt Islam-haat in Nederland makkelijker aan te wijzen te zijn, dan echt antisemitisme. Ik zeg niet dat het er niet is, maar wel dat het niet zo makkelijk aanwijsbaar is.
Staat het hier wel zo bol van het antisemitisme, zoals je schrijft?? Nou, ik betwijfel het. Meestal staat er wat anders, denk ik..


Mee eens. Zoals ik eens eerder heb gezegd, de meeste moslims haten wat er gebeurt in Isreal. Ze hebben een hekel aan de regering en het leger die de Palsteinen onderdrukken. Moslims vergelijken met Nazi's is belachelijk.

magden_david
14-11-02, 09:02
Geplaatst door En Sabah Nur



Mee eens. Zoals ik eens eerder heb gezegd, de meeste moslims haten wat er gebeurt in Isreal. Ze hebben een hekel aan de regering en het leger die de Palsteinen onderdrukken. Moslims vergelijken met Nazi's is belachelijk.


tjza de israelis vergelijken met nazis mag dan weer wel terwijl het vooral de moslims zijn die roepen
-6miljoen niet genoeg
-vernietigingskampen hebben nooit bestaan maar wel een goed idee
-alle joden de zee in

en meer van dit soort onzin, maar neeeee dat moeten we maar begrijpen
get this
maar ik ben geen anti islamiet hoor !
"Anti-islamisme is gewoon een geval apart. Het heeft bijna altijd verband met de situatie in nederland en de wereld, en dat is gewoon niet het klassieke racisme.. De emoties lopen gewoon erg hoog op, en de terechte uitingen daar over zijn helaas vaak moeilijk te onderscheiden van het echte anti-islamisme"

dus je ziet het het als ik zou zeggen LET WEL ZOU ZEGGEN
dat de koran moorden verkrachten van niet moslims goedkeurd, dat de moslims uit zijn op werreldheerschappij, er meer moslims zouden moeten worden vermoord dat het het grootste tuig is in nederland en de wereld, dan is dat niet omdat ik tegen moslims ben maar omdat ik een beetje boos ben.

dank je maarten voor je verhelderend betoog.

Ikke4real
14-11-02, 10:35
Geplaatst door magden_david


tjza de israelis vergelijken met nazis mag dan weer wel terwijl het vooral de moslims zijn die roepen
-vernietigingskampen hebben nooit bestaan maar wel een goed idee



In Oostenrijk spreken veel mensen niet over concentratiekampen, maar over werkkampen, heeft dat ook met ontkenning te maken? Zijn de mensen die dat soort dingen zeggen ,in jouw ogen, opeens moslim?

jaja
14-11-02, 10:50
Geplaatst door Maarten
[B]

Filosoof, er zijn wel meer slechte menselijke eigenschappen, dan enkel de catagorien die je noemt. Soms is iemand gewoon "een lul" of een zieker.
Jan10 er af gooien was gewoon common sense. Beheer hoeft echt niet alles in catagorien te verantwoorden.

Omgekeerd moet beheer wel eens wat kunnen toelaten, met name van mensen uit de doelgroep. Pas wanneer die echt een cultus van foute dingen gaan maken, dan gooi je ze er af.

Antisemitisme is gewoon een geval apart. Het heeft bijna altijd verband met de politiek in Israel, en dat is gewoon niet het klassieke racisme.. De emoties lopen gewoon erg hoog op, en de terechte uitingen daar over zijn helaas vaak moeilijk te onderscheiden van het echte antisemitisme. Maar wat zou er hier nog staan zonder Israel? Er leven wel hele rare ideeen over joden, maar zouden ze daar hier over schrijven?? Ik betwijfel of er een aanleiding zou zijn.
Hoe dan ook krijgt het echte antisemitisme hier niet veel kans.

Neem die brandende Israelische vlag, als avatar bij Couscousje... Dat ding staat me dus écht niet aan he? Dat is gewoon het symbool van een gewelddadige kutoplossing! (Cc, daar helpen echt geen citroenen tegen hoor, dat worden allemaal miskramen en misbaksels.)
Maar is het antisemitisch?? Nou, geloof het, maar toon het eerst maar eens aan! Als er dan gezegd wordt, dat het politiek is, dan doe je er niet veel meer aan..
Pak nog zoiets: iemand die een felle haat heeft, tegen alles wat Israelisch is, is dat antisemitisch in de zin van de echte racistische haat?? Nou, ik weet het nog niet hoor.. Dit zijn echt moeilijke dingen..

Ga dan nog eens wat verder: die jongetjes die hier joden met keppeltjes lastig vallen.. Antisemiet? Mogelijk. Maar misschien geloven ze gewoon dat elke jood hier die kutpolitiek steunt. Ik durf hier niet meer te zeggen dat het geen antisemitisme is, maar vragen heb ik er toch over.. het maakt geen donder uit welke naam je er aangeeft, het is gewoon een misdaad, namelijk openlijke geweldpleging. Elk verder onderzoek naar diepere zieleroerselen is alleen van invloed op de strafmaat. Als het bewust en gepland is, dan harder straffen.
Overigens moet je met deze manier van redeneren wel uitkijken, want je kunt zo elke aanval op een groep "vergoeilijken" (niet goed praten, maar beter voorstellen dan de daad is) door te zeggen dat zij mogelijk voor een politiek staan die mij niet aanstaat. Dat vind ik heel gevaarlijk.
Dan is het lastig vallen van een hoofddoekdraagster ook geen anti-islamisme, maar enkel een afreageren voor de daden van OBL, want er is een reele kans dat de draagster wel "begrip" kan opbrangen voor OBL. Persoonlijk zie ik dat gewoon als islam-haat, zoals ik aanvallen keppeltjesdragers anti-semitisme vind.



Voorlopig lijkt Islam-haat in Nederland makkelijker aan te wijzen te zijn, dan echt antisemitisme. Ik zeg niet dat het er niet is, maar wel dat het niet zo makkelijk aanwijsbaar is.
Staat het hier wel zo bol van het antisemitisme, zoals je schrijft?? Nou, ik betwijfel het. Meestal staat er wat anders, denk ik.. Hier staan met een zekere regelmaat opmerkingen, die het conflict met israel veralgemeniseren tot een conflict met alle joden. Als dat geen anti-semitisme is, dan is er in Nederland geen anti-islamisme, maar enkel een veralgemeniseren van het conflict tussen het westen en enkele fundamentalistische moslims.

Couscousje
14-11-02, 13:44
Niet zeiken.

"beheer" doet gewoon zijn werk.

En iedereen die het daar niet mee eens is, jammer dan. Kom op zeg, om ieder klein wissewasje wordt er hier gemierenneukt. Gatverdamme.

Nog 1 opmerking voor degenen die menen reGt te hebben te zaniken, maar ondertussen claimen niks van jantiens praktijken gemerkt te hebben: BEK HOUWE!

Cc

jaja
14-11-02, 14:52
Geplaatst door Couscousje
Niet zeiken.

"beheer" doet gewoon zijn werk.

En iedereen die het daar niet mee eens is, jammer dan. Kom op zeg, om ieder klein wissewasje wordt er hier gemierenneukt. Gatverdamme.

Nog 1 opmerking voor degenen die menen reGt te hebben te zaniken, maar ondertussen claimen niks van jantiens praktijken gemerkt te hebben: BEK HOUWE!

Cc Yes dear ...

Maarten
14-11-02, 23:51
Geplaatst door Couscousje
Niet zeiken.
"beheer" doet gewoon zijn werk.

En iedereen die het daar niet mee eens is, jammer dan. Kom op zeg, om ieder klein wissewasje wordt er hier gemierenneukt. Gatverdamme.

Nog 1 opmerking voor degenen die menen reGt te hebben te zaniken, maar ondertussen claimen niks van jantiens praktijken gemerkt te hebben: BEK HOUWE!

Cc

Zoals het u goeddunkt, juffrouw Cousje..

Maarten
14-11-02, 23:57
Jaja, ik ben het eigenlijk wel met je eens:

Jongens die aan keppeltjes gaan trekken, die scheren in elk geval wel iedereen over éen kam.
Er wordt dan “een jood” gepakt, en dat gaat aardig richting antisemitisme.
(hoewel je je kunt afvragen hoe vaak er niet “een allochtoon” gepakt wordt, of ‘een’ homo, of ‘een’ onzekere, of ‘een’ student, enz)

Verder was ik al voorstander van elke strafvervolging die mogelijk is, maar vind ik het daarnaast van belang om te bekijken of er antisemitisme achter zit. (Het ging me niet alleen maar om de bekende persoonlijke omstandigheden..)


Geplaatst door jaja
Hier staan met een zekere regelmaat opmerkingen, die het conflict met israel veralgemeniseren tot een conflict met alle joden. Als dat geen anti-semitisme is, dan is er in Nederland geen anti-islamisme, maar enkel een veralgemeniseren van het conflict tussen het westen en enkele fundamentalistische moslims.

Nou, het anti-islamisme, dat is dus écht gericht tegen Islam, mét het rosvaste geloof, dat alle aanhangers – beschaafde uitzonderingen misschien daargelaten – en de bijbehorende cultuur een achterlijke of bedenkelijke toestand zijn. Islam deugt gewoon niet.

Bij die jodenhaat ligt dat toch anders. Het klassieke antisemitisme gaat wél echt uit van een fundamentele ziekelijkheid van joden, plus van het geloof. (info tallesman)
Maar het nieuwe antisemitisme? Gaat dat wel zover? Gaat dat niet gewoon over een kutpolitiek dáar, plús de overtuiging, dat internationaal vrijwel alle joden dat steunen, en dus ook een kutmentaliteit zullen hebben?? Dit gaat nog niet over ziekelijkheid, en ook niet direct over het geloof. Is het wel echt racisme? Misschien niet, maar misschien is het wel de weg er heen, en zijn alle overgangen gradueel.

Vandaag had ik iets raars. Albert H. had dadels uit Israël. Ik wist echt niet meer of ik ze moest kopen, en deed het niet. En dat voelde al als idioterie. Maar ik ben niet vrolijker geworden van onze joden hier..
Kwam thuis, en er lag een stimulerend mailtje van EAJG: we weten het ook niet jongen, maar ga het maar vooral proberen!.. Elk idee is beter dan geen.. Kijk, dan proef ik die menselijkheid weer, en dan weet je ook weer wat idioterie is…

magden_david
15-11-02, 00:05
ik ben ook niet vrolijker geworden van onze joden hier...............sorry dat we je teleurstellen maarten. ik zal proberen meer op yehyaaayash te lijken ok

jaja
15-11-02, 07:51
Geplaatst door Maarten
Nou, het anti-islamisme, dat is dus écht gericht tegen Islam, mét het rosvaste geloof, dat alle aanhangers – beschaafde uitzonderingen misschien daargelaten – en de bijbehorende cultuur een achterlijke of bedenkelijke toestand zijn. Islam deugt gewoon niet.

Bij die jodenhaat ligt dat toch anders. Het klassieke antisemitisme gaat wél echt uit van een fundamentele ziekelijkheid van joden, plus van het geloof. (info tallesman)
Maar het nieuwe antisemitisme? Gaat dat wel zover? Gaat dat niet gewoon over een kutpolitiek dáar, plús de overtuiging, dat internationaal vrijwel alle joden dat steunen, en dus ook een kutmentaliteit zullen hebben?? Dit gaat nog niet over ziekelijkheid, en ook niet direct over het geloof. Is het wel echt racisme? Misschien niet, maar misschien is het wel de weg er heen, en zijn alle overgangen gradueel.Allereerst, ik kan niet in hoofden kijken. Niet bij anti-islamieten, niet bij anti-semieten. Het enige waarop ik af kan gaan zijn daden en woorden. Ik ga niet bij de ene groep proberen te verklaren waarom ze misschien wel "anti" woorden of daden doen, maar het eigenlijk niet bedoelen, maar alleen richten op "politek van een land" oid terwijl bij anderen deze verklaringen niet "gezocht worden. Gelijke monniken, gelijke kappen!

Verder dat niet iedereen zich in zijn "anti" uiting precies realiseert wat ie doet of zegt, dat de een ideologisch een sterke hardliner anti-islam of anti-semiet is, is logisch, maar ik heb geen zin te gaan uit te vogelen wat nu nog net wel en wat niet kan. Opmerkingen als het snorretje heeft zijn werk niet gedaan is voor mij gewoon anti-semitisme ... en een discussie over zulk soort uitspraak waarin je het tracht "weg te praten" vind ik eerlijk gezegd onzin. Anti-semitisme bestaat. Het kan soms versterkt worden door reele gevoelens over specifieke joden of de joodse staat, maar daarmee is het nog steeds anti-semitisme.
(Geldt ook voor anti-islam. OBL heeft het versterkt en expliciet gemaakt. Maar dat is geen verklaring om te zeggen het is niet anti-islam.)

Verder vind ik het echt te zot voor woorden om te accepteren dat we anti-semitisme moeten accepteren want andere problemen zijn meer urgent. Ik ben tegen het seponeren van heel veel zaken tegen misdadigers in Nederland, dan ga ik het ook niet accepteren op ideologisch niveau. Elke vorm van anti-semitisme en anti-islam dient altijd bestreden te worden.

En als ik jou was zou ik eens proberen zonder voor opgezet idee een paar berichten hier te lezen over "joodse ziekelijkheid etc", dus niet al in je hoofd "maar ze bedoelen Israel", dan krijg je zo nu en dan toch echt het gevoel dat hier een paar zieke mensen rondlopen op dit forum, datze menen zulke uitspraken te kunnen doen. En ik behoud mij, en anderen, het recht voor daar wat van te zeggen.


Vandaag had ik iets raars. Albert H. had dadels uit Israël. Ik wist echt niet meer of ik ze moest kopen, en deed het niet. En dat voelde al als idioterie. Maar ik ben niet vrolijker geworden van onze joden hier..
Kwam thuis, en er lag een stimulerend mailtje van EAJG: we weten het ook niet jongen, maar ga het maar vooral proberen!.. Elk idee is beter dan geen.. Kijk, dan proef ik die menselijkheid weer, en dan weet je ook weer wat idioterie is… dat heeft niets met anti-semitisme te maken. En eerlijk gezegd niet met waar de rest van deze discussie over gaat. Er zijn op dit forum uitingen van anti-semitisme. En dat is niet weg te praten. Daarmee is het forum niet anti-semitisch. Maar het vraagt wel van de gebruikers dat ze alert op zo iets zijn en de daders corrigeren. (Zelfde geldt voor anti-islam, maar op die uitingen wordt wel "corrigerend" ...;) gereageerd.)

Maarten
21-11-02, 17:22
Absolute nonsens, jaja! Kijk maar:
-anti-islamisme is duidelijk gericht tegen islam, of beter gezegd tegen het religieuze denken over veel zaken in islamitische culturen.
- Wat joden betreft zie je, dat 90% of meer van de moslims hier zich richt tegen de politiek in Israël! En die beroerde hoeveelheid van schendingen van mensenrechten en landrechten zorgt daarbij voor een lawine van scheldpartijen!.. Bewijs jij eerst maar eens…, of nee, laat ik het je makkelijk maken: maak eerst maar eens aannemelijk dat het hier om antisemitisme zou gaan in plaats van om die politiek! (gebruik je verstand maar gewoon: zou er in dit forum iets over joden staan, als er geen Israël was?? Zeer waarschijnlijk niets!)

De reden Jaja, waarom er hier ophef over “antisemitisme” is, is NIET omdat al duidelijk is dat het echt antisemitisme is, maar omdat het LIJKT op de aloude uitingen van antisemitisme, die we hier mede gezien die 6 miljoen joden, niet kunnen tolereren!

Je zegt dat je niet in hoofden kunt/wilt kijken, en daarmee ondergraaf je meteen je eigen verhaal: Antisemitisme is namelijk gedefinieerd als jodenhaat. Het hele begrip zoals wij dat kennen, dat is het hitleriaanse antisemitisme, dat zeer duidelijk tegen het volk en hun religie gericht was, en wél omdát die vanuit hun áard niet zouden deugen!!!

Sorry, maar daar blijkt nu nog niet van! Zelfs die jongetjes die “snorretje” roepen, daar weet ik nog niet van, wat je precies van de jood om de hoek vinden. Dat was tijdens ******, maar ook tijdens de christelijke pogroms echt wel anders!

Antisemitisme zal zeker bestaan, maar het is nog maar de vraag of dat samenvalt met die scheldpartijen. In feite vergt zoiets wetenschappelijk onderzoek naar wat die schreeuwers nu eigenlijk van joden vinden! Sorry jaja, maar over antisemitisme hebben we echt duidelijke denkbeelden hier, en je kunt niet in het wilde weg daarvan gaan beschuldigen.
Voorlopig kun je enkel de uitingen aanpakken.
Nogmaals, in de tijd van ****** en de christenen hóefde er niets onderzocht te worden, wat ze waren volstrekt duidelijk over wat ze vonden, en dat is nu gewoon Níet zo!

Daarom gaan ook die vergelijkingen met het seponeren van misdaden niet op. De misdaad is echt nog niet duidelijk. Je veronderstelt teveel.

Ook uitingen over de “joodse ziekelijkheid” zeggen me echt nog niet veel. Man, ik kan echt wákker liggen van de hoeveelheid ziekelijke politiek en PR in Israël. Materiaal zát! En moet ik nou de moslims die dat roepen, ineens voor antisemiet gaan uitmaken??!.. Noem je het een wilde veronderstelling, dat het daar iets mee te maken heeft?? Sorry hoor, de toestand daar is zó ernstig, dat je allereerst maar moet aantonen, of aannemelijk maken, dat de uitingen daar NIET op slaan!

Kortom, correctie? OK! Klagen over antisemitische uitlatingen? OK! Maar veronderstellen dat het allemaal antisemitisme is, dat is bijna Laster!..Of smaad… of in diskrediet brengen.. En waar de joden hier dat zelf doen, daar is me volkomen duidelijk dat ze werkelijk álles doen om de essenties van de hele zaak te ontgaan. Veel teveel escapistische discussiës hier, en de nodige malversaties elders..

MowMow
21-11-02, 17:30
Nou de rest van de vrouwen nog.....