PDA

Bekijk Volledige Versie : stelletje amateurs



dihcar
14-11-02, 12:37
dit is vooral bedoeld voor beheer en de rest kan de pot op...en dan bedoel ik iedereen:

ik heb via andere forums gehoord, gelezen over MAROC.nl en wilde toch hier komen kijken.

na het volgen van de forum en een paar reactie, heb ik besloten om niet meer te posten hier en voor de volgende redenen:


- het merendeel van de nederlandse autochtone leden zijn racistisch en komen met topics als nigeriaanse vrouw gestenigd, de sharia in iran etc.... zij komen hier niet om mee te werken aan een gezonde op niveau discussie...maar meer om te zeiken en hun uiting kenbaar te maken. Beheer doet toch niets!!!!!!

-- een groot aantal alloctone leden is gefrustreerd en wil koste wat het koste de andere de volgens hun juiste pad wijzen. slaat nergens op. Islam is heel anders en de do'aat gaan heel anders te werk. zij beginnen direkt in de slachtoffersrol en vinden nederland dit en nederland dat. op zich niets mis mee maar denk na voor dat je iets schrijft en het blijft een zootje.

-- de joden onder de leden zijn 100% pro-israel en willen dat terugzien hier. en soms gaan ze emailen dat maroc.nl racistisch is en al hun blabla...maar vergeten wat zij zelf schrijven op dit forum. kijk naar die david en june 5 1967 ( al is deze dom, hij voegt erbij Yom Kuppur.....). Jongens en meisjes: Israeli's zijn pro-israel en Marokkanen en islamieten zijn pro-Palestina. het is een feit............dus probeer niet de ander te overtuigen van iets dat per definitie mislukt is.

-- de belgen hier: nou ja het zijn belgen en denken dat nederland van hun is. tenminste de belgen die ik hier zag.

-een minderheid is raisonabel maar ja! het blijft de minderheid.


dus beheer, doe je werk of vertel iedereen dat er niet beheerd wordt en denk niet dat leden jullie gaan emailen om te zeggen dat dit bericht niet goed of racistisch is.


ik heb mijn woordje gezegd en ben hier weg!

Couscousje
14-11-02, 14:31
Haal die heroïnespuit uit je poot, vriend. MissGien dat je dan wat geloofwaardiger overkomt.

Cc

Madonna
14-11-02, 14:50
Tja Dihcar,

Ik vind mijzelf geen racist, maar zou graag de hele wereld duidelijk willen maken dat "..nigeriaanse vrouw gestenigd, de sharia in iran..." ik dit niet wil. Hier niet en nergens niet. Ik noem dat emancipatie, jij racisme. Jouw keus.

Verder is het je blijkbaar ontgaan hoe Magden_david uiteindelijk is veranderd in Couscousje. Dit prikbord wertk dus wel. ;)

dihcar
14-11-02, 15:03
Haal die heroïnespuit uit je poot, vriend. MissGien dat je dan wat geloofwaardiger overkomt.

geeft aan waar je bent opgegroeid!
:auw:

Couscousje
14-11-02, 15:07
Geplaatst door dihcar


geeft aan waar je bent opgegroeid!
:auw:

Yep.

Op een plek waar junkies zoals jij niet gewenst zijn.

Cc

Couscousje
14-11-02, 15:08
Geplaatst door Madonna

Verder is het je blijkbaar ontgaan hoe Magden_david uiteindelijk is veranderd in Couscousje. Dit prikbord wertk dus wel. ;)

:rolleyes:

Die moet je me effe uitleggen.

Cc

magden_david
14-11-02, 15:12
Verder is het je blijkbaar ontgaan hoe Magden_david uiteindelijk is veranderd in Couscousje. Dit prikbord wertk dus wel


ik ben couscousje, couscousje is mij, wij zijn samen 1 VOOR ALTIJD !

Couscousje
14-11-02, 15:13
Geplaatst door magden_david



ik ben couscousje, couscousje is mij, wij zijn samen 1 VOOR ALTIJD !

Blijf dromen, Idi Jood.

Cc

magden_david
14-11-02, 15:16
Geplaatst door Couscousje


Blijf dromen, Idi Jood.

Cc

COUSCOUSJE VAN ME, GEKKIE
heb je ze nog niet verteld over onze liefdesbaby ?
mensen niet op letten hoor ze is gewoon een beetje chagerijnig door de zwangerschap, hormonen he ?!
wil je nog een kopje thee leiverd ? :gefeli:

Madonna
14-11-02, 15:16
Geplaatst door Couscousje


:rolleyes:

Die moet je me effe uitleggen.

Cc

Nee. Dan is het niet meer leuk.
;)

Couscousje
14-11-02, 15:19
:rolleyes:

Nonsens dus.

Toedels, kleuters.

Cc gaat naar haar vriendje toe en NEE, het is geen magden_david.

:zwaai:

magden_david
14-11-02, 15:20
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:

Nonsens dus.

Toedels, kleuters.

Cc gaat naar haar vriendje toe en NEE, het is geen magden_david.

:zwaai:

haar vriendje "roderick"zit vastgebonden aan de radiator.
het is uit coouscousje je hebt me voor de laatste keer pijn gedaan.