PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom zijn de bananen krom?



Zara
14-11-02, 13:59
Ey iedereen is een kind geweest en heeft zijn nodige portie waarom-vragen gesteld. Ik heb het ook gedaan en hoe! Maar sinds ik de adolescentiefase ben toegtreden doe ik dat soort flauwekul niet meer hoor. Alhoewel sporadisch komt het kind in mij nog eens naar boven en dan gebeurt het nog wel eens dat ik me weer zit af te vragen over onbenullige dingen. Totally off topic maar ik deel het met jullie…je mag er serieus op ingaan van mij apart.


Waarom zijn de beste koks mannen ondanks dat vrouwen zich sinds mensgeheugenis bezig houden met eten
Waarom hebben mannenfietsen een stang en damesfietsen niet
Waarom zijn de woorden pa en ma ( op een paar uitzonderingen na) vrijwel universeel
Waarom kunnen vroouwen beter tegen heet water dan mannen ( douschen heter, afwassen heter)
Waarom houdt de ramadan in dat je vanaf zonsopgang tot zonsondergang niet mag eten terwijl het in alaska soms dagen donker of dagen licht is
Waarom vinden Nederlandse vrouwen hun kont al heel snel te dik
Waarom gaan van alle trends de spijkerbroek en spijkerjasjes generaties lang mee.

Bart
14-11-02, 14:03
Geplaatst door Zara
Ey iedereen is een kind geweest en heeft zijn nodige portie waarom-vragen gesteld. Ik heb het ook gedaan en hoe! Maar sinds ik de adolescentiefase ben toegtreden doe ik dat soort flauwekul niet meer hoor. Alhoewel sporadisch komt het kind in mij nog eens naar boven en dan gebeurt het nog wel eens dat ik me weer zit af te vragen over onbenullige dingen. Totally off topic maar ik deel het met jullie…je mag er serieus op ingaan van mij apart.


Waarom zijn de beste koks mannen ondanks dat vrouwen zich sinds mensgeheugenis bezig houden met eten
Waarom hebben mannenfietsen een stang en damesfietsen niet
Waarom zijn de woorden pa en ma ( op een paar uitzonderingen na) vrijwel universeel
Waarom kunnen vroouwen beter tegen heet water dan mannen ( douschen heter, afwassen heter)
Waarom houdt de ramadan in dat je vanaf zonsopgang tot zonsondergang niet mag eten terwijl het in alaska soms dagen donker of dagen licht is
Waarom vinden Nederlandse vrouwen hun kont al heel snel te dik
Waarom gaan van alle trends de spijkerbroek en spijkerjasjes generaties lang mee.

Ik weet alleen het antwoord op de 2e vraag: vanwege het feit dat vrouwen jurken of rokken dragen en mannen niet. Een fiets is het sterkste met een stang, daarom is er voor de mannenfiets geen compromis gemaakt.

Madonna
14-11-02, 14:14
"Waarom zijn de beste koks mannen ondanks dat vrouwen zich sinds mensgeheugenis bezig houden met eten"

Zodra het een beroep of vak wordt, zijn vrouwen al sinds mensenheugenis achtergesteld.

"Waarom zijn de woorden pa en ma ( op een paar uitzonderingen na) vrijwel universeel"

Omdat dit afgeleid is van het eerste gebrabbel van babytjes, denk ik. En dat klinkt een beetje als "Da".

"Waarom kunnen vroouwen beter tegen heet water dan mannen ( douschen heter, afwassen heter)"

Mannen zijn overgevoelig.

"Waarom vinden Nederlandse vrouwen hun kont al heel snel te dik"

Don't ask me!

"Waarom gaan van alle trends de spijkerbroek en spijkerjasjes generaties lang mee."

Sommige dingen zijn nu eenmaal tijdloos. Zoals halfzware chag, maar menthol cigaretten weer niet. Of zoals Whiskey, maar een Breezer waarschijnlijk niet.

barfly
14-11-02, 14:17
Een fiets is het sterkste met een stang, daarom is er voor de mannenfiets geen compromis gemaakt.

Als man weet je dat het eigenlijk andersom had moeten zijn, wel eens van je zadel geglipt?
:melig:

Madonna
14-11-02, 14:20
Geplaatst door barfly


Als man weet je dat het eigenlijk andersom had moeten zijn, wel eens van je zadel geglipt?
:melig:

En dat mijn beste Barfly maakt dus geen ene moer uit.

magden_david
14-11-02, 14:24
"Waarom vinden Nederlandse vrouwen hun kont al heel snel te dik"

omdat die vrouwen doorgaans nog in zuiver autochtone wijken wonen ?

Abdul Karim
14-11-02, 14:28
Geplaatst door magden_david


omdat die vrouwen doorgaans nog in zuiver autochtone wijken wonen ?

:maf3:

Caligula
14-11-02, 14:44
Geplaatst door Zara

Waarom zijn de woorden pa en ma ( op een paar uitzonderingen na) vrijwel universeel

Zijn deze woorden wel universeel?



Waarom vinden Nederlandse vrouwen hun kont al heel snel te dik

Dezelfde reden dat middeleeuwse vrouwen hun kont heel snel te dun vonden.

magden_david
14-11-02, 14:48
mooi plaatje van iemand die meer dan 20 miljoen chinezen het graf in heeft gejaagd.

Mark
14-11-02, 18:53
Zeker een SP'er... (Maoist)

Abdul Karim
14-11-02, 19:18
Geplaatst door Mark
Zeker een SP'er... (Maoist)

De communistische partij maakt, als ik het goed heb, nu deel uit van GroenLinks

Chatoloog
14-11-02, 21:23
Geplaatst door Zara


Waarom houdt de ramadan in dat je vanaf zonsopgang tot zonsondergang niet mag eten terwijl het in alaska soms dagen donker of dagen licht is


Elke regel kent een uitzondering en zelfs hiervoor is er binnen de islam een oplossing, immers zijn die regels door de Schepper gemaakt die heus wel weet dat er mensen in Alaska wonen.

Het antwoord is dat is 12 uren moeten vasten en 12 uren niet per etmaal.

Mark
14-11-02, 22:42
Geplaatst door Abdul Karim


De communistische partij maakt, als ik het goed heb, nu deel uit van GroenLinks

Ja, maar echte communisten stemmen NCPN natuurlijk. De SP was vroeger een partij die op de maoistische leer was gestoeld (net als het lichtende pad). Uiteraard wil de nu populaire volksheld Marijnese daar niet graag aan worden herinnerd. Ongelofelijk dat zoveel mensen nu aangeven op hem te stemmen, zijn vast dezelfde hersenlozen die op de LPF hebben gestemd. Ook nu stemmen ze weer zonder te kijken wat een partij eigenlijk wil doen... blijf dan liever thuis.