PDA

Bekijk Volledige Versie : Auctohtone nederlandse predikant geschorst na sexueel misdrijf.



Shaheed
15-11-02, 13:33
Predikant geschorst na seksueel misbruik

EINDHOVEN - Een gereformeerd predikant in Eindhoven is op non-actief gesteld na een klacht wegens seksueel misbruik. De landelijke klachtencommissie tegen seksueel misbruik in pastorale relaties van de Gereformeerde Kerken heeft de klager in het gelijk gesteld. Dat heeft voorzitter ds. N.K. Elkerbout van de provinciale synode Noord-Brabant-Limburg bevestigd.

Om de klager te beschermen is over zijn of haar identiteit niets bekend, aldus Elkerbout. Een deputaatschap (commissie van deskundigen) van de Gereformeerde Kerken moet nog een besluit nemen over de definitieve strafmaatregel tegen de predikant.



Ik neem aan dat de autochtone nederlanders hen afschuw spreken over deze misdaad.
En dat zij voortaan wat kritischer mogen zijn tegen zichzelf en ook dienen er demonstraties te komen waaruit moet blijken dat de nederlanders niet gediend zijn van zulke gevallen.
En ik hoop dat de minister nu een soort inspectie team gaat inzetten die zedendelicten in de kerken gaat controleren.

Shaheed
16-11-02, 13:15
Kut-autochtonen.

Tomas
16-11-02, 13:22
Geplaatst door Shaheed
Ik neem aan dat de autochtone nederlanders hen afschuw spreken over deze misdaad.
En dat zij voortaan wat kritischer mogen zijn tegen zichzelf en ook dienen er demonstraties te komen waaruit moet blijken dat de nederlanders niet gediend zijn van zulke gevallen.
En ik hoop dat de minister nu een soort inspectie team gaat inzetten die zedendelicten in de kerken gaat controleren.

Wat een enorm blok betton zit er toch voor je kop. Is dat nog over van de Twin Towers?

Dit artikel toont aan dat Nederland dit niet pikt en er ook wat aan doet. Lulhannes.

Het verzwijgen is jouw cultuur. Wees daar nou trots op en doe aub niks aan de Marokkaanse rotjochies. Vooral ons eigen zelfkritiek gebruiken om aan te tonen dat we dat niet hebben. hoe dom kan een mens zijn?

Chatoloog
16-11-02, 13:36
Geplaatst door Tomas


Wat een enorm blok betton zit er toch voor je kop. Is dat nog over van de Twin Towers?

Dit artikel toont aan dat Nederland dit niet pikt en er ook wat aan doet. Lulhannes.

Het verzwijgen is jouw cultuur. Wees daar nou trots op en doe aub niks aan de Marokkaanse rotjochies. Vooral ons eigen zelfkritiek gebruiken om aan te tonen dat we dat niet hebben. hoe dom kan een mens zijn?

zie ik iemand met blauwe tenen? :loog:

Shaheed
16-11-02, 13:39
Geplaatst door Tomas


Wat een enorm blok betton zit er toch voor je kop. Is dat nog over van de Twin Towers?

Dit artikel toont aan dat Nederland dit niet pikt en er ook wat aan doet. Lulhannes.

Het verzwijgen is jouw cultuur. Wees daar nou trots op en doe aub niks aan de Marokkaanse rotjochies. Vooral ons eigen zelfkritiek gebruiken om aan te tonen dat we dat niet hebben. hoe dom kan een mens zijn? \


Kom kom nou niet zo schelden otheist, of komt dat misschien door je christelijke opvoeding dat je zo veel scheld.

Nederland doet naar mijn mening veel te weinig aan sexuele misbruik in de kerken, ze hebben het de hele tijd over de islamitische basischolen die mogelijk zouden aanzetten tot haat en dat daar een inspectie moet komen om het te controleren.
Maar je hoort ze niks zeggen over een priester die een kleine jongeteje sexueel loopt te misbruiken, best wel hypocriet vind je niet.

En over het verzwijgen van mijn cultuur daar is de laatste tijd niks van gebleken , marokkanen worden binnenste buiten uitgekamd , wij domineren het nieuws.

Het wordt tijd voor een koude oorlog tegen het christendom.

Tomas
16-11-02, 13:45
Geplaatst door Chatoloog


zie ik iemand met blauwe tenen? :loog:

Jij wel. Want iedere observatie is nu eenmaal subjectief.

Jij denkt namelijk dat Shaheed scoort met zijn opmerking. Maar dat komt door jouw gebrekkige bedrading. Mijn antwoord begrijp je niet eens.

Zolang Marokkanen en de Islam in het bijzonder iedere vorm van persvrijheid binnen hun eigen groep de kop in drukken. Maken ze zichzelf volkomen belachelijk als ze een Nederlands artikel gebruiken met zelfkritiek om te wijzen naar die Nederlanders.

Domheid is jammer genoeg relatief. Dus je kunt niet mee genieten. Jammer genoeg.

Tomas
16-11-02, 13:47
Geplaatst door Shaheed
\


Kom kom nou niet zo schelden otheist, of komt dat misschien door je christelijke opvoeding dat je zo veel scheld.

Nederland doet naar mijn mening veel te weinig aan sexuele misbruik in de kerken, ze hebben het de hele tijd over de islamitische basischolen die mogelijk zouden aanzetten tot haat en dat daar een inspectie moet komen om het te controleren.
Maar je hoort ze niks zeggen over een priester die een kleine jongeteje sexueel loopt te misbruiken, best wel hypocriet vind je niet.

En over het verzwijgen van mijn cultuur daar is de laatste tijd niks van gebleken , marokkanen worden binnenste buiten uitgekamd , wij domineren het nieuws.

Het wordt tijd voor een koude oorlog tegen het christendom.

Maak je zelf niet nog belachelijker, exje.

Het wordt onderhand genant.

Heb jij wel eens een Imam met kritiek op de Islam gehoord? Heb jij wel eens een Islamitische school met kritiek gehoord? Heb jij wel eens kritiek van een Moslim gehoord over Islamitische mistanden in het algemeen? Vertel ze me. Ik wil het allemaal horen.

Jij herkent zelfkritiek niet eens. Laat staan dat je er wat mee kunt.

Shaheed
16-11-02, 14:00
Geplaatst door Tomas


Maak je zelf niet nog belachelijker, exje.

Het wordt onderhand genant.

Heb jij wel eens een Imam met kritiek op de Islam gehoord? Heb jij wel eens een Islamitische school met kritiek gehoord? Heb jij wel eens kritiek van een Moslim gehoord over Islamitische mistanden in het algemeen? Vertel ze me. Ik wil het allemaal horen.

Jij herkent zelfkritiek niet eens. Laat staan dat je er wat mee kunt.


Ayaan Hirschi ali, Afshin Elian, hafid Bouazza , Naima el Bezaz , Cheribbi.


En nu mag jij komen met mensen die de laatste tijd kritiek hebben geuit tegen de chistenen of de nederlandse gemeenschap.

Chatoloog
16-11-02, 14:05
Geplaatst door Tomas


Maak je zelf niet nog belachelijker, exje.

Het wordt onderhand genant.

Heb jij wel eens een Imam met kritiek op de Islam gehoord? Heb jij wel eens een Islamitische school met kritiek gehoord? Heb jij wel eens kritiek van een Moslim gehoord over Islamitische mistanden in het algemeen? Vertel ze me. Ik wil het allemaal horen.

Jij herkent zelfkritiek niet eens. Laat staan dat je er wat mee kunt.

simpelweg omdat het HET WARE GELOOF is en elke kritiek zo verworpen kan worden


maar daar kan(wil) jij niet eens aan denken

rachid23
16-11-02, 15:35
Geplaatst door Tomas


Wat een enorm blok betton zit er toch voor je kop. Is dat nog over van de Twin Towers?

Dit artikel toont aan dat Nederland dit niet pikt en er ook wat aan doet. Lulhannes.

Het verzwijgen is jouw cultuur. Wees daar nou trots op en doe aub niks aan de Marokkaanse rotjochies. Vooral ons eigen zelfkritiek gebruiken om aan te tonen dat we dat niet hebben. hoe dom kan een mens zijn?

Ik ben even niet zeker ....of ik het goed lees????

Worden hier nou Marokkaanse rotjochies vergeleken met Volwassen 'goed'gelovige christelijke predikanten??? :confused:

KomMaar
16-11-02, 15:53
Geplaatst door Tomas


Maak je zelf niet nog belachelijker, exje.

Het wordt onderhand genant.

Heb jij wel eens een Imam met kritiek op de Islam gehoord? Heb jij wel eens een Islamitische school met kritiek gehoord? Heb jij wel eens kritiek van een Moslim gehoord over Islamitische mistanden in het algemeen? Vertel ze me. Ik wil het allemaal horen.

Jij herkent zelfkritiek niet eens. Laat staan dat je er wat mee kunt.


Waarom zou een moslim kritiek leveren op de Islam, de relegie waar die van houd? Of wou je het anders verweerwoorden, je bedoelde misschien een moslim moet kritiek kunnen leveren op de extremistische moslims?


:rolleyes:

MaRiaH
16-11-02, 16:51
Thomas ik ben het helemaal met je eens...


De kortzichtigheid van mensen die roepen over dat enige waarachtige geloof zijn net zo eng als de leiders van de inquisitie.. het ergste is .. ze hebben niet door hoe kortzichtig ze zijn..

Een koude oorlog tegen het christendom???? .. Sorry hoor, wie zijn jullie om een ander op te leggen wat goed voor ze is..

er zijn meedere wegen die naar Rome leiden.. christenen, joden, en moslims volgen hun eigen weg.. en God zal wel bepalen wie er wel of niet in een eventuele hel komt..

Ik heb juist van God geleerd respect te hebben voor andere opvattingen en respect te hebben voor het feit dat ieder zijn eigen weg volgt.. ook respect voor de ongelovigen dus..
ik probeer me daaraan te houden...

Als je dat kan en anderen niet je wil oplegt.. dan kom je misschien in de hemel..

Maar zij die dmv geweld of dwang denken het "ware" geloof op te leggen.. hebben geen respect, beschadigen anderen en zullen incha allah in de hel belanden!

Iedere extremist denkt dat zijn waarheid, DE waarheid is... De kunst en kracht van het geloof is juist te weten dat je nog niks weet en nog veel moet leren.. er is altijd wat te leren en dat is alleen maar mogelijk als je open durft te staan voor wat anderen te zeggen hebben.. luister, leer en kijk verder dan dan alleen naar je eigen waarheid, die nooit de waarheid kan zijn.

Dus denk es een seconde na en dring jouw leven en jouw weg, jouw vrijheid niet op aan een ander.. heb respect voor die ander.. wordt niet boos, gebruik geen geweld.. maar filosofeer met elkaar.. verruim je geest

Juist zij die uitstijgen boven de menselijke hokjesgeest van het geloof /de geloven.. juist zij zullen het ware geloof leren kennen..

MaR|aH|
:engel:

Mark
16-11-02, 17:25
Ik heb nog nooit goede argumenten gehoord van welk geloof dan ook waarom zij de waarheid in pacht zouden hebben.

Een paar dreigementen met hel en verdoemenis doen mij uiteraard niks, ze zijn loos.

Als mensen eens rustig objectief naar religie over de wereld zouden kijken, dan zouden ze zich pas realiseren hoe grappig het allemaal is.

Als het allemaal echt waar was, waarom straffen we mensen dan nog in dit leven... God zal ze immers straffen. Waarom maken we ons nog druk over de dood van anderen en onszelf? Ze zijn in een beter oord...

Gelukkig weten we instincief dat we moeten proberen te overleven.... dat levengevaar reeel is en dat niemand je uit de dood red. Diep van binnen weten we maar al te goed hoe het zit.

sil
16-11-02, 22:07
Geplaatst door Chatoloog


simpelweg omdat het HET WARE GELOOF is en elke kritiek zo verworpen kan worden


maar daar kan(wil) jij niet eens aan denken

Dat DENK jij

Dutchguy
16-11-02, 22:13
Hoe kan men eigenlijk zeggen tot het 'ware' geloof te behoren zonder de andere opties uitgeprobeerd te hebben?

Tomas
17-11-02, 09:23
Geplaatst door Shaheed
Ayaan Hirschi ali, Afshin Elian, hafid Bouazza , Naima el Bezaz , Cheribbi.


a) Geef eens een paar artikelen van deze mensen waarin concreet met locatie, tijdstip en eventuele verantwoordelijken een kritische gebeurtenis staat vermeld.

b) Nu zijn dit weer wel Moslims en "eigen" mensen? Het waren toch collaborateurs? Landverraders? Overlopers naar de gehate vijand?



En nu mag jij komen met mensen die de laatste tijd kritiek hebben geuit tegen de chistenen of de nederlandse gemeenschap.

De Katholieke kerk is druk bezig met het vervolgen en aan het licht brengen van Pedofielen, zoals jij weet. En het artikel dat je hiervboven plaatst is van de Griffo's. Maar aangezien je dat niet eens als zelfkritiek herkent, zou ik het bij god niet weten hoe ik jou iets wijs zou kunnen maken.

Tomas
17-11-02, 09:25
Geplaatst door Dutchguy
Hoe kan men eigenlijk zeggen tot het 'ware' geloof te behoren zonder de andere opties uitgeprobeerd te hebben?

Wil je daarmee zeggen dat jij misschien toch een hetero blijkt te zijn?

;)

Shaheed
17-11-02, 10:08
Geplaatst door Tomas


Geef eens een paar artikelen van deze mensen waarin concreet met locatie, tijdstip en eventuele verantwoordelijken een kritische gebeurtenis staat vermeld.

Ik weet echt niet waar jij de laatste hebt gezeten, was je weer teveel bezig met het kijken naar tekenfilms of zo?


De Katholieke kerk is druk bezig met het vervolgen en aan het licht brengen van Pedofielen, zoals jij weet. En het artikel dat je hiervboven plaatst is van de Griffo's. Maar aangezien je dat niet eens als zelfkritiek herkent, zou ik het bij god niet weten hoe ik jou iets wijs zou kunnen maken.

Dat de kerken die priesters vervolgd heeft niets met zelfkritiek te maken dat is een wettelijk plicht!
Onder zelfkritiek versta ik priesters die in het openbaar in de media afstand nemen van zulke misdaden bij bijvoorbeeld zulke shows als "Knevel op zaterdag" en de EO.
In plaats van hen hetze tegen de islam zouden ze daar meer aandacht aan kunnen besteden.

Tomas
17-11-02, 10:36
Geplaatst door Shaheed
Dat de kerken die priesters vervolgd heeft niets met zelfkritiek te maken dat is een wettelijk plicht!


Volgens mij verdenk jij eigenlijk alle niet-Moslims stiekem van allerlei dofpotaffaires en heimelijke samenzweringstheorieen.

Ondanks de wet die stelt dat dit niet erg netjes is. Waarom denk jij nu opeens dat zelfonderzoek een wettelijke plicht is die alleen door Katholieken en Griffo's meot worden uitgevoerd?



Onder zelfkritiek versta ik priesters die in het openbaar in de media afstand nemen van zulke misdaden bij bijvoorbeeld zulke shows als "Knevel op zaterdag" en de EO.


Ja die heb je inderdaad, maar volgens mij kijk jij alleen naar Knevel, als het iets met de Islam te maken heeft. En niet over de kindertelefoon voor christelijke kinderen of een priester die verdrietig is over veel voorkomende misbruik.

En dat is OOK zelfkritiek. Netzoals met een subcommissie een intern onderzoek instellen en de boel op orde brengen.

Iets wat volgens Chatoloog bij de Islam helemaal neit nodig is.

Verdedig hem eens.


In plaats van hen hetze tegen de islam zouden ze daar meer aandacht aan kunnen besteden.

Die hetze is gevaarlijk, ja. Maar wordt mede instand gehouden door lieden als jij en Chato. Die gewoon blijven ontkennen en liegen als het uitkomt.

NIS
17-11-02, 11:49
Achterlijk geloof hebben de autochtonen. In elke kerk worden wel kleine kinderen misbruikt. Wat een raar geloof is dat!!??

Kut-autochtonen!! Blijf met je vingers van die kleine onschuldige wezentjes af. Ik vind dat we het Christendom moeten afschaffen! Wat vinden jullie?

In afwachting verblijf ik,

Een Moslim!


P.S. Hoop dat jullie de ironie begrijpen. Zo wordt namelijk met de Isalam omgesprongen. Stelletje kut-autochtonen!

Dutchguy
17-11-02, 12:00
Geplaatst door Tomas


Wil je daarmee zeggen dat jij misschien toch een hetero blijkt te zijn?

;)

Ik was vroeger verliefd op meisjes en nu hoop ik dat je niet doorvraagt. ;)

Tomas
17-11-02, 12:06
Geplaatst door NIS
Achterlijk geloof hebben de autochtonen. In elke kerk worden wel kleine kinderen misbruikt. Wat een raar geloof is dat!!??

Kut-autochtonen!! Blijf met je vingers van die kleine onschuldige wezentjes af. Ik vind dat we het Christendom moeten afschaffen! Wat vinden jullie?

In afwachting verblijf ik,

Een Moslim!


P.S. Hoop dat jullie de ironie begrijpen. Zo wordt namelijk met de Isalam omgesprongen. Stelletje kut-autochtonen!


Ik snap jouw ironie wel. Maar ik vind 'm nogal zwak. Niet veel slimmer dan Shaheed's sarcasme.

Dit overduidelijke voorbeeld van zelfkritiek die de Griffo's hier hebben, wordt door jou en je maatjes hier misbruikt om jezelf op de bost te slaan.

Als iemand zijn zwakte toegeeft, gaan jullie juichen en jezelf op de borst slaan: kijk hoe goed wij zijn.

Terwijl dit volwassen gedrag: Zelfkritiek, zo vreselijk ontbeert bij de Moslims. In plaats van juichen zou er een voorbeeld aan genomen moeten worden.

Je ironie is zo uiteindelijk niks anders dan kinderachtige uitlachen.

Is dit dan de angst van de Moslims: angst om uitgelachen te worden, als je jezelf bloot geeft. Kritisch naar jezelf kijken betekent mikpunt van spot? Is het zo erg gesteld?

Mark
17-11-02, 12:09
Geplaatst door NIS
Achterlijk geloof hebben de autochtonen. In elke kerk worden wel kleine kinderen misbruikt. Wat een raar geloof is dat!!??

Kut-autochtonen!! Blijf met je vingers van die kleine onschuldige wezentjes af. Ik vind dat we het Christendom moeten afschaffen! Wat vinden jullie?

In afwachting verblijf ik,

Een Moslim!


P.S. Hoop dat jullie de ironie begrijpen. Zo wordt namelijk met de Isalam omgesprongen. Stelletje kut-autochtonen!

Ironie? je hebt volkomen gelijk!

Zodra iemand ergens ter wereld iets doet wat niet door de beugel kan in naam van een godsdienst dient die godsdienst overal ter wereld te worden verboden. :duim:

Dat zal die kut-gelovigen leren :haha:

Tomas
17-11-02, 12:13
Geplaatst door Dutchguy


Ik was vroeger verliefd op meisjes en nu hoop ik dat je niet doorvraagt. ;)

Nee, zal ik niet doen.

~Panthera~
17-11-02, 12:26
Geplaatst door Tomas



Dit artikel toont aan dat Nederland dit niet pikt en er ook wat aan doet. Lulhannes.

-----

En WAT doet Nederland hier aan dan ??
Een "berispingkje" ? :nerd:

Tomas
17-11-02, 12:34
Geplaatst door ~Panthera~

-----

En WAT doet Nederland hier aan dan ??
Een "berispingkje" ? :nerd:

Als het aan jouw ligt wel, ja. Maar niet als het aan mij ligt. En mijn gevoel voor rechtvaardigheid komt denk ik nog wel een keer terug in ons strafrecht.

Of denk jij dat justitie zich buiten deze kwestie houdt? En het aan de kerk zelf overlaat? Zal het zo erg zijn? Omdat justitie het te druk heeft met AH medewerkers? Dan hebben we nog een hele lange weg te gaan.

~Panthera~
17-11-02, 12:39
Geplaatst door Tomas


Als het aan jouw ligt wel, ja. Maar niet als het aan mij ligt. En mijn gevoel voor rechtvaardigheid komt denk ik nog wel een keer terug in ons strafrecht.

Of denk jij dat justitie zich buiten deze kwestie houdt? En het aan de kerk zelf overlaat? Zal het zo erg zijn? Omdat justitie het te druk heeft met AH medewerkers? Dan hebben we nog een hele lange weg te gaan.
-------

Als het aan mij lag, dan ging hij levenslang achter de tralies en werdt de sleutel weggegooit, vergis je niet.
Maar DAT zal waarschijnlijk niet gebeuren, want :
1. het is een man, en die zijn nog altijd "belangrijker" dan vrouwen, zelfs hier.
2. Zal de kerk zich er wel degelijk mee bemoeien.
3. De "kerk" schijnt inderdaad het altijd zelf op te mogen lossen, alsof ze boven de wet staan.
4.Bewijst dan dus maar weer dat er wel degelijk een klassejustitie is.
Lange weg te gaan ja.

Mark
17-11-02, 12:46
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Als het aan mij lag, dan ging hij levenslang achter de tralies en werdt de sleutel weggegooit, vergis je niet.
Maar DAT zal waarschijnlijk niet gebeuren, want :
1. het is een man, en die zijn nog altijd "belangrijker" dan vrouwen, zelfs hier.
2. Zal de kerk zich er wel degelijk mee bemoeien.
3. De "kerk" schijnt inderdaad het altijd zelf op te mogen lossen, alsof ze boven de wet staan.
4.Bewijst dan dus maar weer dat er wel degelijk een klassejustitie is.
Lange weg te gaan ja.

Heeft deze klager uberhaupt een aanklacht bij justitie ingediend of alleen binnen de kerk?

Hoe bedoel je dat een man belangrijker is? Er worden veel meer mannen dan vrouwen veroordeelt in nederland.

In hoeverre heeft de kerk invloed op justitie in Nederland? Zo hard durf ik het zelfs niet te zeggen....

Misschien wordt het tijd om de kerk als criminele organisatie aan te merken en zo te verbieden. Als scientology in Duitsland verboden kan worden vanwege misdaden tegen zijn eigen leden dan moet dat hier toch ook met deze kerk lukken?

~Panthera~
17-11-02, 12:58
Geplaatst door Mark


1.Heeft deze klager uberhaupt een aanklacht bij justitie ingediend of alleen binnen de kerk?

2.Hoe bedoel je dat een man belangrijker is? Er worden veel meer mannen dan vrouwen veroordeelt in nederland.

3.In hoeverre heeft de kerk invloed op justitie in Nederland? Zo hard durf ik het zelfs niet te zeggen....

4.Misschien wordt het tijd om de kerk als criminele organisatie aan te merken en zo te verbieden. Als scientology in Duitsland verboden kan worden vanwege misdaden tegen zijn eigen leden dan moet dat hier toch ook met deze kerk lukken?
----------------

1.Uit het bericht meen ik te kunnen opmaken, dat ie intern een klacht heeft ingediend, wat me al niet verbaasd.
Schijnt dus makkelijker op te lossen te zijn binnen de kerk dan wanneer justitie zich er mee zou bemoeien?

2.Mannen worden ten alle tijden serieuzer genomen dan vrouwen, als je dat niet door hebt moet je toch echt even om je heen kijken.
Dat meer mannen veroordeelt worden, ligt gewoon aan het feit dat ze ook meer misdaden plegen, zegt verder niets over serieus genomen worden.

3. Als zaken, wat dat ook, door kerken intern "opgelost" mogen worden, zonder justitie, dan lijkt me dat niet kosher.
En dat gebeurt wel degelijk.

4. LOL .leuk idee.

NIS
17-11-02, 13:18
Geplaatst door Tomas



Ik snap jouw ironie wel. Maar ik vind 'm nogal zwak. Niet veel slimmer dan Shaheed's sarcasme.

Dit overduidelijke voorbeeld van zelfkritiek die de Griffo's hier hebben, wordt door jou en je maatjes hier misbruikt om jezelf op de bost te slaan.

Als iemand zijn zwakte toegeeft, gaan jullie juichen en jezelf op de borst slaan: kijk hoe goed wij zijn.

Terwijl dit volwassen gedrag: Zelfkritiek, zo vreselijk ontbeert bij de Moslims. In plaats van juichen zou er een voorbeeld aan genomen moeten worden.

Je ironie is zo uiteindelijk niks anders dan kinderachtige uitlachen.

Is dit dan de angst van de Moslims: angst om uitgelachen te worden, als je jezelf bloot geeft. Kritisch naar jezelf kijken betekent mikpunt van spot? Is het zo erg gesteld?

Je hebt het helemaal verkeerd jongeman! Ik wilde duidelijk maken, dat in elke bevolkingsgroep zieke mensen voorkomen en dat we die ook volgens de wet moeten straffen.

Dus niet in hokjes denken, maar iedereen gelijk behandelen. Zowel kut-allochtonen als kut-autochtonen. Geloof of geen geloof, je aanpassen aan de wet die op dat land van toepassing is. Zowel een kut-christen als een zogenaamde Moslim.

Het is niet alleen, dat sommige allochtonen niet sporen. Ook kut-autochtonen sporen niet! Kijk maar naar de campgnes die nu worden gevoerd! Ze hebben het alleen over kleurlingen, maar haar of zijn blanke buurman vergeet men. Deze buurman 'predikant' is ondertussen met rare praktijken bezig.

Niks speciale behandeling voor deze kut-autochtoon!! In de cel daarmee... Samen met El Moumni (mocht hij de wet ook hebben overtreden)!

Groet,
Een Moslim!

Mark
17-11-02, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~

----------------

1.Uit het bericht meen ik te kunnen opmaken, dat ie intern een klacht heeft ingediend, wat me al niet verbaasd.
Schijnt dus makkelijker op te lossen te zijn binnen de kerk dan wanneer justitie zich er mee zou bemoeien?

2.Mannen worden ten alle tijden serieuzer genomen dan vrouwen, als je dat niet door hebt moet je toch echt even om je heen kijken.
Dat meer mannen veroordeelt worden, ligt gewoon aan het feit dat ze ook meer misdaden plegen, zegt verder niets over serieus genomen worden.

3. Als zaken, wat dat ook, door kerken intern "opgelost" mogen worden, zonder justitie, dan lijkt me dat niet kosher.
En dat gebeurt wel degelijk.

4. LOL .leuk idee.

hey... je hebt mijn bericht netjes genummerd......

Ik weet heus wel dat mannen in deze samenleving nog steeds meer privileges hebben. Maar ik geloof niet dat een man minder snel zal worden veroordeelt voor een misdaad dan een vrouw.

Tomas
17-11-02, 14:36
Geplaatst door NIS


Je hebt het helemaal verkeerd jongeman! Ik wilde duidelijk maken, dat in elke bevolkingsgroep zieke mensen voorkomen en dat we die ook volgens de wet moeten straffen.

Dus niet in hokjes denken, maar iedereen gelijk behandelen. Zowel kut-allochtonen als kut-autochtonen. Geloof of geen geloof, je aanpassen aan de wet die op dat land van toepassing is. Zowel een kut-christen als een zogenaamde Moslim.

Het is niet alleen, dat sommige allochtonen niet sporen. Ook kut-autochtonen sporen niet! Kijk maar naar de campgnes die nu worden gevoerd! Ze hebben het alleen over kleurlingen, maar haar of zijn blanke buurman vergeet men. Deze buurman 'predikant' is ondertussen met rare praktijken bezig.

Niks speciale behandeling voor deze kut-autochtoon!! In de cel daarmee... Samen met El Moumni (mocht hij de wet ook hebben overtreden)!

Groet,
Een Moslim!

Ok OK OK.

Maar jij begrijpt mij ook niet. Ik wil geen ongelijkheid in rechtspraak. Shaheed start deze thread met als stelling: Autochtonen hebben geen zelfkritiek en zijn minstens zo fout als Allochtonen.

Welnu dat laatste kan kloppen, maar dat eerste dus niet. In Nederland komt veel zelfkritiek voor. Maar bij Moslims nauwelijks. Zag laatst nog een korte documentaire over een Islamitische school in Amsterdam. De oude "witte" hoofdonderwijzer, vertelde dat er vroeger wel eens sprake was van misstanden, zoals slaan of een Imam met weinig didactische kennis, zachtjes gezegd.

Je hoeft maar even op wsdb rond te neuzen, om te weten dat dit inderdaad gebeurt of gebeurt is.

De huidige bebaarde en echt Islamitische hoofdonderwijzer ontkent niet alleen dat het nu niet meer gebeurt, maar ook dat het ooit gebeurt is. Ja, kinderen slaan elkaar weleens. Maar onderwijzers hebben het nog nooit gedaan...

Zo kritisch die man. Niet te geloven. Maar dan echt niet te geloven.

Tomas
17-11-02, 14:37
Geplaatst door Mark


hey... je hebt mijn bericht netjes genummerd......

Ik weet heus wel dat mannen in deze samenleving nog steeds meer privileges hebben. Maar ik geloof niet dat een man minder snel zal worden veroordeelt voor een misdaad dan een vrouw.

Vreselijk als ze je zinnen nummert.

Bah. Akelig mens.

Mark
17-11-02, 14:41
Geplaatst door Tomas


Vreselijk als ze je zinnen nummert.

Bah. Akelig mens.

inderdaad, er worden woorden in mijn mond gelegd.... geschiedenisvervalsing!

~Panthera~
17-11-02, 16:34
Geplaatst door Mark


hey... je hebt mijn bericht netjes genummerd......

Ik weet heus wel dat mannen in deze samenleving nog steeds meer privileges hebben. Maar ik geloof niet dat een man minder snel zal worden veroordeelt voor een misdaad dan een vrouw.
---------------

Zei ik dat dan ? ik denk dat er andere maatstaven gelden in sommige gevallen, en met name in de kerken.

Mark
17-11-02, 19:26
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Als het aan mij lag, dan ging hij levenslang achter de tralies en werdt de sleutel weggegooit, vergis je niet.
Maar DAT zal waarschijnlijk niet gebeuren, want :
1. het is een man, en die zijn nog altijd "belangrijker" dan vrouwen, zelfs hier.


Ik dacht hieruit af te kunnen leiden dat een man minder snel zal worden veroordeeld door een rechtbank dan een vrouw....

Tomas
17-11-02, 19:43
Geplaatst door Mark


Ik dacht hieruit af te kunnen leiden dat een man minder snel zal worden veroordeeld door een rechtbank dan een vrouw....

Ik ook.

En ik ben het daar ook niet mee eens.

Ik denk dat het strafrecht de enige plaats is waar vrouwen over het algemeen beter af zijn dan mannen.

Verder nergens, geef ik grif toe.

~Panthera~
17-11-02, 20:59
Geplaatst door Tomas


Ik denk dat het strafrecht de enige plaats is waar vrouwen over het algemeen beter af zijn dan mannen.

V
-------------------


Waarom denk je dat ??

Tomas
17-11-02, 21:07
Geplaatst door ~Panthera~

-------------------


Waarom denk je dat ??

Alles werkt op basis van vooroordelen en generalisaties. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.

Welke sexe is het meest vertegenwoordigd in de criminaliteit? In de gangenissen? Is sowieso agressiever. Uit zich slechter.

Nou?

~Panthera~
17-11-02, 21:10
Geplaatst door Tomas


Alles werkt op basis van vooroordelen en generalisaties. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.

Welke sexe is het meest vertegenwoordigd in de criminaliteit? In de gangenissen? Is sowieso agressiever. Uit zich slechter.

Nou?
-------------------------------

Ja...dat weten we nu wel. mannen.
Maar waarom denk je dat vrouwen BETER af zijn dan ?
Toch niet alleen het feit dat er minder in jail zitten ?

Tomas
17-11-02, 21:14
Geplaatst door ~Panthera~

-------------------------------

Ja...dat weten we nu wel. mannen.
Maar waarom denk je dat vrouwen BETER af zijn dan ?
Toch niet alleen het feit dat er minder in jail zitten ?

In geval van twijfel, heeft de man vaker het nadeel en een vrouw vaker het voordeel.

~Panthera~
17-11-02, 21:24
Geplaatst door Tomas


In geval van twijfel, heeft de man vaker het nadeel en een vrouw vaker het voordeel.
------------

intressant, we hebben hier dus een rechtspraak gebaseerd op sexe ??

Tomas
17-11-02, 21:30
Geplaatst door ~Panthera~

------------

intressant, we hebben hier dus een rechtspraak gebaseerd op sexe ??

Wil jij bu opeens gaan beweren dat we in een sexloze maatschappij leven? Dat vrouwenemancipatie een voltooid feit is? Er is niets meer in deze samenleving gebaseerd op sexe?

~Panthera~
17-11-02, 21:35
Geplaatst door Tomas


Wil jij bu opeens gaan beweren dat we in een sexloze maatschappij leven? Dat vrouwenemancipatie een voltooid feit is? Er is niets meer in deze samenleving gebaseerd op sexe?
-----

Zeg ik dat ? blijkbaar vond JIJ dat in de rechtspraak vrouwen beter af waren dan mannen. Ik niet.
Ik beweer JUIST dat alles gebaseerd is op iets waarop het juist NIET gebaseerd zou moeten zijn.
Gelijkheid dus....en die is er niet...bij lange na niet.

Tomas
17-11-02, 21:40
Geplaatst door ~Panthera~

Zeg ik dat ? blijkbaar vond JIJ dat in de rechtspraak vrouwen beter af waren dan mannen. Ik niet.


Ja, dat zeg ik...



Ik beweer JUIST dat alles gebaseerd is op iets waarop het juist NIET gebaseerd zou moeten zijn.
Gelijkheid dus....en die is er niet...bij lange na niet.

Please: rephrase...

~Panthera~
17-11-02, 22:10
Geplaatst door Tomas


Please: rephrase...
------

Justitie zou dus NIET op sexe gebaseerd moeten zijn, zoals zoveel dingen niet.
Dan zouden we over gelijkheid kunnen spreken, nu dus niet.
Anno 2002 maakt het dus nog steeds uit of je vrouw bent of dat je pa poen heeft, foute boel dus.

Mark
17-11-02, 22:12
Geplaatst door ~Panthera~

------

Justitie zou dus NIET op sexe gebaseerd moeten zijn, zoals zoveel dingen niet.
Dan zouden we over gelijkheid kunnen spreken, nu dus niet.
Anno 2002 maakt het dus nog steeds uit of je vrouw bent of dat je pa poen heeft, foute boel dus.

Ik zal je een geheimpje verklappen....

over 1000 jaar zal het nog steeds gaan om wie je kent en wie je bent... zo zit de mens nou eenmaal in elkaar....... De realiteit is helaas niet gelijk aan een rechtendictaat.

Tomas
17-11-02, 22:15
Geplaatst door ~Panthera~

------

Justitie zou dus NIET op sexe gebaseerd moeten zijn, zoals zoveel dingen niet.
Dan zouden we over gelijkheid kunnen spreken, nu dus niet.
Anno 2002 maakt het dus nog steeds uit of je vrouw bent of dat je pa poen heeft, foute boel dus.

Ja, maar dat zeg ik toch ook schatje!

In jou blinde gelijk willen hebben, lees je alles maar half.

Je lijkt Mark wel.

~Panthera~
17-11-02, 22:16
Geplaatst door Mark


Ik zal je een geheimpje verklappen....

over 1000 jaar zal het nog steeds gaan om wie je kent en wie je bent... zo zit de mens nou eenmaal in elkaar....... De realiteit is helaas niet gelijk aan een rechtendictaat.
-------

Ja precies.
DUS zeg ik ook: zit dan niet ons rechtensysteem te verkopen alsof het zaligmakend is, het is ook gewoon bagger.
En dat is dus de realiteit. Meer niet. :hihi:

~Panthera~
17-11-02, 22:17
Geplaatst door Tomas


Ja, maar dat zeg ik toch ook schatje!

In jou blinde gelijk willen hebben, lees je alles maar half.

Je lijkt Mark wel.
------------

Mark is mijn long lost twinbrother. :stout:

Mark
17-11-02, 22:18
Geplaatst door Tomas


Ja, maar dat zeg ik toch ook schatje!

In jou blinde gelijk willen hebben, lees je alles maar half.

Je lijkt Mark wel.

Stomme kat!





:stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp:

~Panthera~
17-11-02, 22:19
Geplaatst door Mark


Stomme kat!





:stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp:
------------------


:lol: :lol: :lol: :hihi: :fpimp:

~Panthera~
17-11-02, 22:21
Geplaatst door Tomas


Ja, maar dat zeg ik toch ook schatje!

In jou blinde gelijk willen hebben, lees je alles maar half.

Je lijkt Mark wel.
-----------------------


I'm hurt. :ego:

Tomas
17-11-02, 22:21
Geplaatst door Mark


Stomme kat!





:stomp: :stomp: :stomp: :stomp: :stomp:

Morgen beter?

Mark
18-11-02, 06:33
Geplaatst door Tomas


Morgen beter?

Alles is vandaag weer vergeven en vergeten :)