PDA

Bekijk Volledige Versie : yehiyaayyash



Kachol Levan
17-11-02, 13:33
Yehiyaayyash is naar mijn mening net zo'n figuur als al de zogenaamde amerikaanse zionisten die altijd Israel lippendiensten bewijzen maar te bang zijn om zelf te komen. Yehiyaayyash heeft een mooi praatje maar werkelijk iets doen. Dat laat hij liever aan de anderen over.

:vlammen:

Kachol Levan
17-11-02, 13:38
Ik heb het nog maar een keer geplaatst omdat beheer een wat minder gekuiste versie van het prikbord verwijderd heeft. Op yehiyaayyash duldt men geen kritiek.

Medea-Sefieroth
17-11-02, 14:29
Waarom zet jij onder je nickname ''am Yisrael chai''/''het volk Israel leeft''? :zwaai:

Kachol Levan
17-11-02, 14:47
Geplaatst door Medea-Sefieroth
Waarom zet jij onder je nickname ''am Yisrael chai''/''het volk Israel leeft''? :zwaai:

Omdat het zo is. En het zal ook zo blijven. :boogie:

Zwarte Schaap
17-11-02, 15:32
Geplaatst door Kachol Levan
Yehiyaayyash is naar mijn mening net zo'n figuur als al de zogenaamde amerikaanse zionisten die altijd Israel lippendiensten bewijzen maar te bang zijn om zelf te komen. Yehiyaayyash heeft een mooi praatje maar werkelijk iets doen. Dat laat hij liever aan de anderen over.

:vlammen:


En wie ben jij dan ?

Je komt net binnenwandelen en meteen al op de persoon spelen, dan moet je wel langer hier komen om de persoon te kennen. Je zou ook een achterbakse figuur kunnen zijn die niet onder zijn normale naam durft te posten. Ach ,maar dat zijn we hier wel gewend met de zionisten.

Kachol Levan
17-11-02, 15:56
Geplaatst door Zwarte Schaap



En wie ben jij dan ?

Je komt net binnenwandelen en meteen al op de persoon spelen, dan moet je wel langer hier komen om de persoon te kennen. Je zou ook een achterbakse figuur kunnen zijn die niet onder zijn normale naam durft te posten. Ach ,maar dat zijn we hier wel gewend met de zionisten.

Zoals je op mijn profiel kunt lezen ben ik een in Netanya, Israel woonachtige nedelandse jood, die een paar dagen meeleest maar nog niet eerder geschreven heeft. Misschien heb je gelijk, misschien is het de Mossad wel of een ander zionistisch complot. Misschien ben ik wel uit op het bloed van onschuldige christen kinderen zodat ik weer matzot kan bakken voor Pesach. :duivel:

Wizdom
17-11-02, 16:02
Geplaatst door Kachol Levan


Zoals je op mijn profiel kunt lezen ben ik een in Netanya, Israel woonachtige nedelandse jood, die een paar dagen meeleest maar nog niet eerder geschreven heeft. Misschien heb je gelijk, misschien is het de Mossad wel of een ander zionistisch complot. Misschien ben ik wel uit op het bloed van onschuldige christen kinderen zodat ik weer matzot kan bakken voor Pesach. :duivel:

Ach jongen, wat heb je jezelf toch op de hals gehaald. Daar hoor je helemaal niet thuis. Amsterdam is jou thuis, gezellig in de Jordaan, de Museumplein of de Aalbert Kuip. Wie heeft je toch gehersenspoeld. Palestina is voor de Moslims en zal dat InsaAllah ook blijven. Joden hebben met het verwerpen van de boodschap van de profeten hun aanspraken verspeelt.

mulan
17-11-02, 16:03
Dus je leest AL een paar dagen mee........ :rolleyes:
Vraag me dan toch af hoe je er op komt om op de man af te spelen..... :confused:

Simon
17-11-02, 16:04
Geplaatst door Wizdom

Joden hebben met het verwerpen van de boodschap van de profeten hun aanspraken verspeelt.

Oh zit dat zo ?

Kachol Levan
17-11-02, 16:06
Geplaatst door Wizdom


Ach jongen, wat heb je jezelf toch op de hals gehaald. Daar hoor je helemaal niet thuis. Amsterdam is jou thuis, gezellig in de Jordaan, de Museumplein of de Aalbert Kuip. Wie heeft je toch gehersenspoeld. Palestina is voor de Moslims en zal dat InsaAllah ook blijven. Joden hebben met het verwerpen van de boodschap van de profeten hun aanspraken verspeelt.

Ja ik kan het ook niet helpen. Ik ben op de dag geemigreerd dat de tweede oslo akkoorden getekend werden. Een maand later werd Rabin om zeep geholpen, en sindsdien gaat het alleen maar bergaf. Maar ik ben niet van plan om me te laten kisten (letterlijk noch figuurlijk uiteraard).

Kachol Levan
17-11-02, 16:08
Geplaatst door mulan
Dus je leest AL een paar dagen mee........ :rolleyes:
Vraag me dan toch af hoe je er op komt om op de man af te spelen..... :confused:

Zijn naam staat me niet aan. Sorry hoor, ik kan het niet helpen dat ik de verering van zo'n schurk niet kan uitstaan.

Kachol Levan
17-11-02, 16:10
Geplaatst door Simon


Oh zit dat zo ?

Ja dat zit zo. Ongelovige blijft ongelovige. De christenen hadden daar trouwens een handje van. Dat is nu minder, en misschien (hopelijk) wordt het ook minder bij de moslims. Insh Allah. Be'ezrat HaShem.

Medea-Sefieroth
17-11-02, 16:24
Kachol levan= E.T. uit joods.nl











:haha: :haha: :haha:

Kachol Levan
17-11-02, 16:40
[QUOTE]Geplaatst door Medea-Sefieroth
[B]Kachol levan= E.T. uit joods.nl

:watte?:

lennart
17-11-02, 16:47
Geplaatst door Medea-Sefieroth
Kachol levan= E.T. uit joods.nl


E.T. claimt echter dat die in een nederzetting vlak bij Ramallah woont. Netanya is dat in elk geval niet.

Kachol Levan
17-11-02, 17:01
Geplaatst door lennart


E.T. claimt echter dat die in een nederzetting vlak bij Ramallah woont. Netanya is dat in elk geval niet.

Applaus

Je zou het af en toe wel denken trouwens. Netanya heeft de laatste tijd wel heel wat te verduren gehad. En als die ET de figuur is die ik denk dat het is, woont hij al niet meer waar hij zegt te wonen. Er zijn niet al te veel nederlanders in die contrijen

Mark
17-11-02, 17:30
Geplaatst door Medea-Sefieroth
Kachol levan= E.T. uit joods.nl



:haha: :haha: :haha:

De vraag is natuurlijk: wie ben JIJ op joods.nl

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Joesoef
17-11-02, 17:32
Geplaatst door Medea-Sefieroth
Kachol levan= E.T. uit joods.nl




Ja nou en? wat maakt het uit....

Jij was hier Jonathan, Jousrah etc. Over MPS gesproken!

Mark
17-11-02, 23:07
Geplaatst door Joesoef



Ja nou en? wat maakt het uit....

Jij was hier Jonathan, Jousrah etc. Over MPS gesproken!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: