PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezin Duisenberg met de dood bedreigd



Snuifduif
18-11-02, 11:16
Gezin Duisenberg met de dood bedreigd

Uitgegeven: 18 november 2002 10:58

FRANKFURT - De president van de Europese Centrale Bank (ECB), Wim Duisenberg, en zijn vrouw Gretta zijn met de dood bedreigd. Dat heeft de zakenkrant The Wall Street Journal maandag gemeld.

De familie Duisenberg heeft verscheidene vijandige brieven en e-mailtjes gekregen naar aanleiding van het tumult rond Gretta Duisenberg. Zij maakt zich openlijk sterk voor de Palestijnse zaak. De ECB was maandagmorgen nog niet bereikbaar voor commentaar.

Gretta Duisenberg

Gretta Duisenberg deed in het voorjaar van zich spreken toen ze thuis op haar balkon de Palestijnse vlag uithing. Later raakte ze in opspraak door uitspraken die antisemitisch zouden zijn. In december beslist een rechtbank of hij een aanklacht tegen haar in behandeling neemt.

De president van de ECB is door de ophef rond zijn echtgenote in verlegenheid gebracht. Tot nu toe heeft hij zich niet in het openbaar over de zaak uitgelaten. Het Europese Joodse Congres zegt verrast te zijn door het feit dat Duisenberg er het zwijgen toe doet.

Gretta brengt in januari samen met een aantal vrouwelijke Tweede-Kamerleden een bezoek aan het Midden-Oosten. De bedoeling was eigenlijk dat ze vorige week al zouden vertrekken, maar het bezoek werd "om veiligheidsredenen" afgelast. Vanuit de Tweede Kamer was er kritiek op het voorgenomen bezoek omdat dat met belastinggeld zou worden betaald. Gretta heeft nu laten weten dat zij en haar reisgenoten de reis uit eigen zak betalen.

De advocaat A. Mosckowicz diende vorige maand een klacht in tegen Gretta Duisenberg. Aanleiding was een radiointerview over een handtekeningenactie tegen de Israëlische bezetting van de Palestijnse gebieden. Toen Gretta de vraag kreeg voorgelegd hoeveel handtekeningen ze dacht op te halen zei ze "zes miljoen". Deze uitspraak werd gezien als verwijzing naar de Holocaust. Gretta zelf zegt dat dat niet zo was.

De Rode Roos
18-11-02, 11:19
ben hier ook een topic gestart: http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=48548

KomMaar
18-11-02, 11:39
Sorry, maar de titel moest zijn "Joden bedreigen gezin v. Duisenverg"

Dienna
18-11-02, 12:00
Geplaatst door KomMaar
Sorry, maar de titel moest zijn "Joden bedreigen gezin v. Duisenverg"

het zijn geen Moslims, dus dan hoeft het niet.... :hihi:

joop.r
20-11-02, 08:18
Geplaatst door KomMaar
Sorry, maar de titel moest zijn "Joden bedreigen gezin v. Duisenverg"
He grote Kl..tZak waar haal jij die leugens van daan er staat nergens wie het gedaan heeft misschien zij zelf wel om aandacht te trekken.
Waar jij mee bezig bent is Haat te zaaien .

Mocroboy
20-11-02, 09:55
Gretta Duisenberg doet met haar acties de Palestijnen alleen maar kwaad. Zij is er niet op uit om hun te bevrijden maar om zelf populair te worden over hun rug. Op manifestaties zijn de andere organisatoren bezig om te demonstreren maar checkt Gretta of haar kapsel nog wel goed zit en spiedt ze rond of ze met haar mediageile kop ergens een tv-camera kan spotten. Daarom denk ik ook dat ze die bedreigingen zelf heeft verzonnen om nog wat meer aandacht te krijgen. Want als je in deze tijd geen kogelbrieven ontvangt neemt niemand je nog serieus. Wie mij niet gelooft moet zich maar verdiepen in de verleden van die vrouw dan zie je hoe ze is.

Mill
20-11-02, 10:28
Geplaatst door Mocroboy
Gretta Duisenberg doet met haar acties de Palestijnen alleen maar kwaad. Zij is er niet op uit om hun te bevrijden maar om zelf populair te worden over hun rug. Op manifestaties zijn de andere organisatoren bezig om te demonstreren maar checkt Gretta of haar kapsel nog wel goed zit en spiedt ze rond of ze met haar mediageile kop ergens een tv-camera kan spotten. Daarom denk ik ook dat ze die bedreigingen zelf heeft verzonnen om nog wat meer aandacht te krijgen. Want als je in deze tijd geen kogelbrieven ontvangt neemt niemand je nog serieus. Wie mij niet gelooft moet zich maar verdiepen in de verleden van die vrouw dan zie je hoe ze is.

Dus d titel moet zijn "Greta Duisenberg bedreigt Greta Duisenberg met de dood"?

Mocroboy
20-11-02, 10:49
Geplaatst door Mill


Dus d titel moet zijn "Greta Duisenberg bedreigt Greta Duisenberg met de dood"?
Nee want je kan jezelf niet bedreigen. De titel moet zijn "Greta Duisenberg verzint doodsbedreigingen voor publiciteit"

Madonna
20-11-02, 10:53
Geplaatst door Mill


Dus d titel moet zijn "Greta Duisenberg bedreigt Greta Duisenberg met de dood"?

Wat een onzin.

Net zoals het onzin is dat het niet in de media komt, want het stond wel degelijk in de krant. Maar ja, als je die niet leest, dan houdt het natuurlijk al gauw op.

Blijkbaar vinden de meeste het onderhand normaal dat je met de dood bedreigd wordt en is het enige wat nog telt: Wie krijgt de meeste media aandacht en wie neemt het meeste afstand.

Het leed of de slachtoffers zijn niet belangrijk. Nee, wie er wint.

Stomme wedstrijdjes van stomme jochies met teveel hormonen.

Mocroboy
20-11-02, 11:27
Geplaatst door Madonna

Stomme wedstrijdjes van stomme jochies met teveel hormonen.
Liever teveel hormonen dan helemaal geen hormonen zoals bij jou het geval is saaie muts

Madonna
20-11-02, 11:51
Geplaatst door Mocroboy

Liever teveel hormonen dan helemaal geen hormonen zoals bij jou het geval is saaie muts

Is de Ramadam voorbij? Mag je weer aan seks denken, kleutertje?

Ongeloofwaardige Moslim.

Al Sawt
20-11-02, 13:09
Die Fundi`s aan de Joodse kant, verstikken de vrijheid van meningsuiting in Nederland.

Ik ben benieuwd, of aantal bekende politica`s zullen opstaan voor Duisenberg en de vrijheid van meningsuiting.

Maarten
21-11-02, 18:55
Geplaatst door Mocroboy

De titel moet zijn "Greta Duisenberg verzint doodsbedreigingen voor publiciteit"

Deze vent is in geen geval een mocro. Nog even en ik vraag beheer om die vent met al zijn posts eruit te gooien.

Hier probeert een vent "een ander marokkaans geluid" te produceren... Nou, die immitatie van marokkanen, dat lijkt nergens op.

Wizdom
21-11-02, 20:59
Geplaatst door joop.r

He grote Kl..tZak waar haal jij die leugens van daan er staat nergens wie het gedaan heeft misschien zij zelf wel om aandacht te trekken.
Waar jij mee bezig bent is Haat te zaaien .

Ooh, dus je mag het wel hebben over Islamitische terroristische .... maar niet over Joodse terroristische .... of over Christelijke terroristische ...

En je mag het dus ook niet hebben over bedreigingen van Joden of bedreigingen van Christenen maar wel over bedreigingen van Moslims. Jaja, ik denk dat ik het snap...

Als voorbeeld kan ik je geven Kahane Chai. Deze wordt nooit omschreven met Joodse terroristische groepering of de IRA, ook deze wordt niet als Christelijke terroristische beweging aangeduid.

Dat wordt naar mijn mening allemaal bewust gedaan! Inderdaad om wat je zegt HAAT TEGEN DE MOSLIMS te ZAAIEN!

ZwYgStErr
21-11-02, 21:46
Geplaatst door joop.r

He grote Kl..tZak waar haal jij die leugens van daan er staat nergens wie het gedaan heeft misschien zij zelf wel om aandacht te trekken.
Waar jij mee bezig bent is Haat te zaaien .

Ik denk dat er 99.9 procent kans op is dat het joden waren. Er staat inderdaad nergens dat de Joden het hebben gedaan.
Maar dat is net zoiets als er meteen vanuit gaan dat het Moslim-extremisten waren die Hirschi Ali bedreigden niet? Of nee dat was natuurlijk een 'islam-kwestie' dat MOETEN wel moslimextremisten geweest zijn.