PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie o wie wil ons helpen???

Caatje17
18-11-02, 14:28
Hoi mensen!

Wij zijn 4 leerlingen van het graafschap College in Groenlo en wij moeten een presentatie houden over de Islam en oven Marrokanen.
Nou is het verplicht om een intervieuw te houden met iemand die van Marrokaanse afkomst is en nu in Nederland woont.
Omdat wij zelf persoonlijk geen Marrokaanse mensen kennen dachten wij dat we misschien via internet iemand konden vinden die ons zou willen helpen.
Dus mijn vraag is: Wie...o...wie zou er vrijwillig een paar vragen serieus willen beantwoorden??? De vragen gaan onder andere over migratieredenen, accaptatie etc. Het "intervieuw" gebeurt dan via een e-mail die wij je sturen waarop je ons dus een email terug stuurt met je antwoorden. Verder noemen wij als je dat zou willen geen namen. Je blijft dus anoniem als je dat zou willen hebben.
Nou..dat is dus alles....het zal niet langer dan 10 minuutjes van je tijd in nemen. Hopelijk is er iemand die dit leuk zal vinden!

Groetjes van Carina, Lisa, Denise en Danielle

aussie
04-12-02, 10:11
is goed meiden mail naar [email protected]

Talk2me
04-12-02, 20:37
Hoi Carina, Lisa, Denise en Danielle,

Ik woon al heel lang in Nederland en ik ken de beide culturen erg goed. Dus als je wilt kan ik jullie wel helpen, je kan me mailen op [email protected]

Groetjes,

Said

aussie
06-12-02, 08:20
waar slaat dat nou weer op meishie? doe even normaal

hint
11-12-02, 09:22
wat ik jullie aan kan raden is een hoogleraar ( islamologie)van Marokkaanse afkomst. Hij geeft les Op de universiteit in Leiden en hij heeft zelf ook een website: www.eljamel.nl als ik me niet vergis is dit zijn site zoniet.

Ik weet niet of hij tijd heeft om die vragen te beantwoorden, maar als hij mee werkt aan het onderzoek heb iemand die weet waar hij het over heeft.

Veel succes ermee.

Groetjes hint

hint
11-12-02, 09:24
de site die je moet hebben is www.ljamai.nl

mojo18
29-12-02, 13:46
hebben jullie al iemand gevonden????