PDA

Bekijk Volledige Versie : Bill Gates naait ons. So Fu*k ome Bill, branden maar!



Joesoef
18-11-02, 21:39
Microsoft onthult winstmarge op Windows

Uitgegeven: 18 november 2002 11:18
Laatst gewijzigd: 18 november 2002 11:44

LONDEN/LAS VEGAS - Voor het eerst heeft het softwareconcern Microsoft onthuld hoeveel het verdient op Windows, zijn besturingssysteem voor personal computers. De operationele winst in het derde kwartaal van de divisie waar Windows is ondergebracht bedroeg 2,48 miljard dollar. Op een omzet van 2,89 miljard dollar betekent dat een winstmarge van 85 procent.

Microsoft heeft de bekendmaking gedaan onder druk van de SEC, de Amerikaanse beurstoezichthouder. De Britse zakenkrant Financial Times publiceerde maandag uit de stukken die het concern aan de SEC heeft overhandigd.

De winstmarge is veel groter dan deskundigen tot nu toe hadden aangenomen. In hun artikelen wordt een marge van 50 procent gesuggereerd. De zeer forse winst die Microsoft maakt op zijn systemen voor personal computers zal concurrenten ongetwijfeld opnieuw in de gordijnen jagen.

Een zo grote winstmarge is alleen mogelijk bij een absolute monopoliepositie. Voor zijn machtsmisbruik is het concern in 2000 al veroordeeld. Een daaruit voortvloeiende regeling tussen het ministerie van Justitie, negen Amerikaanse staten en het concern viel niet bij iedereen in goede aarde. De meeste branchegenoten en een aantal andere deelstaten vonden de afspraken te slap.

Mark
18-11-02, 21:41
Als ie dat geld nou eens zou gebruiken om zijn programmatuur fatsoenlijk te laten draaien.... :(

Joesoef
18-11-02, 21:46
Geplaatst door Mark
Als ie dat geld nou eens zou gebruiken om zijn programmatuur fatsoenlijk te laten draaien.... :(

Lukt nooit. Die hele onzin is nog steeds gebaseer op op de eerst os die meneer ooit eens gejat heeft. Al die ellende door maar 64k.

lennart
18-11-02, 21:49
complot theorie:

http://www.hevanet.com/peace/microsoft.htm

Joesoef
18-11-02, 21:58
Geplaatst door lennart
complot theorie:

http://www.hevanet.com/peace/microsoft.htm


Nu we het er toch over hebben. Ik heb het vermoeden dat het kaart spelletje sol.exe een ingebouwde frustratie generator heeft.

magden_david
18-11-02, 22:42
jongus kom op, windows xp werkt al een stuk beter dan 98se of me. ik werk op een helpdesk ik hoor het gezeik de hele dag aan, trust me het kan veel erger.

plexus
18-11-02, 23:45
..mensen moeten iets meer van LinuX proeven...veel beter dan die 98 xp shit

De Rode Roos
19-11-02, 00:25
Ik gebruik XP. En ja, Bill Gates en M$ verdienen veel te veel.

barfly
19-11-02, 08:38
Gellukig hoor ik hier veel Linux geluiden want dat is beslist een goed alternatief voor Windoos. Tijd voor een Linux jihad! :)

Simon
19-11-02, 08:53
Nou ik ben benieuwd of we prijsverlagingen kunnen bedingen gezien de woekerwinsten. Iets voor de OPTA?

Simon

Abdul Karim
19-11-02, 13:53
Geplaatst door barfly
Gellukig hoor ik hier veel Linux geluiden want dat is beslist een goed alternatief voor Windoos. Tijd voor een Linux jihad! :)

Of misschien weer (terug) op Macintosh http://fms.komkon.org/comp/pics/Macintosh.gif ;)

plexus
19-11-02, 15:19
Geplaatst door Abdul Karim


Of misschien weer (terug) op Macintosh http://fms.komkon.org/comp/pics/Macintosh.gif ;)

:regie: S.Jobs is ook een grote boef met zijn apple!

Abdul Karim
19-11-02, 22:15
Geplaatst door plexus


:regie: S.Jobs is ook een grote boef met zijn apple!

Ik heb nog niet echt van iemand gehoord dat de de spullen van Apple zoals de Imac "zuigen"

Mark
19-11-02, 22:17
Geplaatst door magden_david
jongus kom op, windows xp werkt al een stuk beter dan 98se of me. ik werk op een helpdesk ik hoor het gezeik de hele dag aan, trust me het kan veel erger.

NOG BETER?

:lol:

En als dank slokt ie 90% van mijn comp capaciteit op!

plexus
19-11-02, 22:18
Geplaatst door Abdul Karim


Ik heb nog niet echt van iemand gehoord dat de de spullen van Apple zoals de Imac "zuigen"

:regie: ik heb ook niets gezegd over de "hardware"...ik had het over Steven Jobs!

magden_david
19-11-02, 22:24
Geplaatst door Mark


NOG BETER?



ehhh dan moet ik even inde win xp handleiding database kijken ogenblikje meneer ik zet u even in de wacht.

*****una paloma blankaaaaaaa im just a bird in the sky-------una paloma blancaaaaaaa***********

bedankt voor het wachten meneer, ik lees net dat het revolutionare windows xp onmogelijk beter kan worden.

NIS
19-11-02, 22:26
Linux rulezzzzz!! (Suse)

http://www.laisen.dk/uploads/pics/linux.tux_02.gif

Abdul Karim
19-11-02, 22:26
Geplaatst door plexus


:regie: ik heb ook niets gezegd over de "hardware"...ik had het over Steven Jobs!

Stevie draagt wel in z'n eentje Apple. Toen het een aantal jaren geleden slecht ging met het bedrijf werd hij teruggehaald, nu gaat het stukken beter met Apple. Maar ik denk niet dat Steve ons net zo erg als Bill naait.

Mark
19-11-02, 22:27
Geplaatst door magden_david


ehhh dan moet ik even inde win xp handleiding database kijken ogenblikje meneer ik zet u even in de wacht.

*****una paloma blankaaaaaaa im just a bird in the sky-------una paloma blancaaaaaaa***********

bedankt voor het wachten meneer, ik lees net dat het revolutionare windows xp onmogelijk beter kan worden.

"meneer ik heb een probleem: als ik mijn muis naar links beweeg gaat ie op mijn scherm naar rechts... en als ik hem omhoog schuif gaat ie op mijn scherm omlaag... en bovendien zitten de knoppen op een erg onhandige plek..."


"meneer? hallo bent u daar nog? hallo?"


"kut it'ers!!!!"

rja
19-11-02, 23:16
Geplaatst door Mark
"kut it'ers!!!!" [/B]
Effe dimme ja,

Je wilt toch nog wel een werkende computer overhouden, ja !!!!

Die domme en oerlastige gebruikers, ook

:regie: