PDA

Bekijk Volledige Versie : Microsoft 85% winst? Wij kunnen dat ook!!



Hmama
19-11-02, 16:54
oke, 80% winst dan... lees maar..

Truc met zelf slaan
euro werkt echt

Een paar rake klappen met een hamer zijn voldoende om een muntstuk van 20 eurocent om te toveren tot één euro. Allerhande automaten die met geldinworp werken blijken het geplette exemplaar te accepteren als ware het muntstuk het vijfvoudige waard.

000NobelPrizes
19-11-02, 16:56
Geplaatst door Hmama
oke, 80% winst dan... lees maar..

Truc met zelf slaan
euro werkt echt

Een paar rake klappen met een hamer zijn voldoende om een muntstuk van 20 eurocent om te toveren tot één euro. Allerhande automaten die met geldinworp werken blijken het geplette exemplaar te accepteren als ware het muntstuk het vijfvoudige waard.

Zo zie je maar - je hoeft niet eens de bajes in om trucs te leren waarmee je geld kunt vergaren zonder een vinger te hoeven uitsteken.

Mocroboy
19-11-02, 16:56
Jij kan niet rekenen

Hmama
19-11-02, 18:09
Geplaatst door Mocroboy
Jij kan niet rekenen

Als jij wel kan rekenen, wil je dan het goede voorbeeld geven?

Bij voorbaat dank
;)

Mocroboy
19-11-02, 18:49
Geplaatst door Hmama


Als jij wel kan rekenen, wil je dan het goede voorbeeld geven?

Bij voorbaat dank
;)

Ik zal je een voorzetje geven, jij mag het goede antwoord geven.

Als je eerst 20 cent hebt en dat omzet in 1 euro (100 cent) heb je 80 CENT winst, maar niet 80 PROcent, hoeveel % 80 is van 20 mag je nu zelf uitrekenen :D

Hmama
19-11-02, 19:11
Geplaatst door Mocroboy


Ik zal je een voorzetje geven, jij mag het goede antwoord geven.

Als je eerst 20 cent hebt en dat omzet in 1 euro (100 cent) heb je 80 CENT winst, maar niet 80 PROcent, hoeveel % 80 is van 20 mag je nu zelf uitrekenen :D

Je hebt gelijk. In ieder geval bedankt voor de uitleg, dit leest ook veel beter dan: "JIJ kan niet rekenen."

:duim:

~Panthera~
19-11-02, 21:09
Allemaal naar de Gamma voor een hamer. :hihi:

Arvid
19-11-02, 22:11
volgens mij is dit verzonnen door een ZIONISTISCH HAMERFABRIKANTEN COMPLOT!!







oh vergeten ©maroc.nl bij te zetten bij de woorden; 'zionistisch complot' :haha: :haha: