PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse terroristen bedreigen familie Duisenberg.



Shaheed
20-11-02, 13:56
FRANKFURT - De president van de Europese Centrale Bank (ECB), Wim Duisenberg, en zijn vrouw Gretta zijn met de dood bedreigd. Dat heeft de zakenkrant The Wall Street Journal maandag gemeld.

De familie Duisenberg heeft verscheidene vijandige brieven en e-mailtjes gekregen naar aanleiding van het tumult rond Gretta Duisenberg. Zij maakt zich openlijk sterk voor de Palestijnse zaak. De ECB was maandagmorgen nog niet bereikbaar voor commentaar.

Gretta Duisenberg

Gretta Duisenberg deed in het voorjaar van zich spreken toen ze thuis op haar balkon de Palestijnse vlag uithing. Later raakte ze in opspraak door uitspraken die antisemitisch zouden zijn. In december beslist een rechtbank of hij een aanklacht tegen haar in behandeling neemt.

De president van de ECB is door de ophef rond zijn echtgenote in verlegenheid gebracht. Tot nu toe heeft hij zich niet in het openbaar over de zaak uitgelaten. Het Europese Joodse Congres zegt verrast te zijn door het feit dat Duisenberg er het zwijgen toe doet.

Gretta brengt in januari samen met een aantal vrouwelijke Tweede-Kamerleden een bezoek aan het Midden-Oosten. De bedoeling was eigenlijk dat ze vorige week al zouden vertrekken, maar het bezoek werd "om veiligheidsredenen" afgelast. Vanuit de Tweede Kamer was er kritiek op het voorgenomen bezoek omdat dat met belastinggeld zou worden betaald. Gretta heeft nu laten weten dat zij en haar reisgenoten de reis uit eigen zak betalen.

De advocaat A. Mosckowicz diende vorige maand een klacht in tegen Gretta Duisenberg. Aanleiding was een radiointerview over een handtekeningenactie tegen de Israëlische bezetting van de Palestijnse gebieden. Toen Gretta de vraag kreeg voorgelegd hoeveel handtekeningen ze dacht op te halen zei ze "zes miljoen". Deze uitspraak werd gezien als verwijzing naar de Holocaust. Gretta zelf zegt dat dat niet zo was.




Aangezien beheer mijn topic zomaar heeft weggehaald zonder opgaaf van reden en dat terwijl er niet in werd gescholden voel ik mij genoodzaakt om mijn topic weer te heropenen.


Hypocriete beheerders die de joden hier de hand boven het hoofd houdt, hoeveel keer heb ik wel niet moeten lezen "moslim terroristen bedreigen Ayaan Hirschi ali" en dat nog wel in de landelijke bladen.
Waarom mag dat dan niet hier geschreven worden over de joden.

Waiting
20-11-02, 13:57
Topic nummer....... 3 of was het al 4? :rolleyes:

Heb jij trouwens al gehoord van die moslims die Hiddink bedreigen? (Is namelijk net zo waar)

Mocroboy
20-11-02, 13:59
Waarom halen ze dat weg? Ik had geschreven dat ik denk dat Gretta zelf de bedreigingen heeft verzonnen omdat ze zo mediageil is. Ze doet meer aan haar make-up dan aan de palestijnse leed. Andere Palestijnse organisaties willen al niet eens meer met die del samenwerken.

Shaheed
20-11-02, 14:09
Geplaatst door Mocroboy
Waarom halen ze dat weg? Ik had geschreven dat ik denk dat Gretta zelf de bedreigingen heeft verzonnen omdat ze zo mediageil is. Ze doet meer aan haar make-up dan aan de palestijnse leed. Andere Palestijnse organisaties willen al niet eens meer met die del samenwerken.


En waar maak jij dat op uit?
Als dat zo zou zijn dan zou zij allang al afstand hebben genomen van de palestijnen na die bedreigingen want zij wordt er zo niet rijker mee.
Sterker nog zelfs haar man is bedreigd door de joodse lobby in Amerika dat ze hem de toegang tot de banken daar zullen ontnemen.

Greta Duisenberg is een zeer moedige vrouw die haar mond niet laat snoeren door een stelletje joodse fundamentalisten.
In januari gaat ze zelfs naar de bezette gebieden toe om te laten zien in wat voor erbarmelijke omstandigheden de palestijnen leven.

Jij bent het bewijs dat de demonisering van Greta is gelukt, eerst maakten ze haar uit voor anti-semiet daarna voor ongeloofwaardig en ze proberen haar zelfs aan te klagen.
Voor wat!!!???

Waarom wordt Ayaan Hirschi ali op handen gedragen en wordt Greta gedemoniseerd?

Mocroboy
20-11-02, 14:16
Geplaatst door Shaheed



En waar maak jij dat op uit?
Als dat zo zou zijn dan zou zij allang al afstand hebben genomen van de palestijnen na die bedreigingen want zij wordt er zo niet rijker mee.
Sterker nog zelfs haar man is bedreigd door de joodse lobby in Amerika dat ze hem de toegang tot de banken daar zullen ontnemen.
Ze is al rijk dus voor het geld hoeft ze het niet te doen. Ze doet het voor haar ego. Op manifestaties zijn andere mensen aan het demonstreren en is zij gekleed in het duurste mantelpakje dat ze kon vinden bezig om haar make-up goed te krijgen. Heb je weleens over haar verleden gelezen volgens mij niet. Denk je dat ze er plotseling achterkwam dat de Palestijnen zo leiden en het al die jaren niet door had op haar chique party's?



Greta Duisenberg is een zeer moedige vrouw die haar mond niet laat snoeren door een stelletje joodse fundamentalisten.
In januari gaat ze zelfs naar de bezette gebieden toe om te laten zien in wat voor erbarmelijke omstandigheden de palestijnen leven.

Jij bent het bewijs dat de demonisering van Greta is gelukt, eerst maakten ze haar uit voor anti-semiet daarna voor ongeloofwaardig en ze proberen haar zelfs aan te klagen.
Voor wat!!!???

Waarom wordt Ayaan Hirschi ali op handen gedragen en wordt Greta gedemoniseerd?
Zij gaat misschien helemaal niet naar Palestina toe ik zei je al dat die andere ECHTE Palestijnse organisaties haar niet mee willen. Je hebt je flink laten misleiden door alle glitter en glamour om dat wijf. Ik draag Hirschi niet op handen zij is net zo verachtelijk als greta.

Shaheed
20-11-02, 14:29
Geplaatst door Mocroboy

Zij gaat misschien helemaal niet naar Palestina toe ik zei je al dat die andere ECHTE Palestijnse organisaties haar niet mee willen. Je hebt je flink laten misleiden door alle glitter en glamour om dat wijf. Ik draag Hirschi niet op handen zij is net zo verachtelijk als greta.


Jij moet niet zo gauw conclusies trekken want wat jij zegt dat al die organisaties geen contact meer met haar willen is onzin.

Ik ken mensen die haar hebben ontmoet en ze vonden haar een uiterst aardige vrouw, vraag maar eens aan Haselhoef.

Ik ben ook vrijwilliger bij diverse pro palestina organisaties en daar heb ik nog helemaal niks van gehoord dat die organisaties haar willen laten vallen , sterker nog zelfs Arafat zal haar ontvangen.

Bas
20-11-02, 14:40
waarom kan je niet en voor mensenrechten zijn er je best doen om er mooi uit te zien. Tot haar uitspraak voor de radio vond ik het geweldig dat zij haar onafhankelijkheid liet zien en als vrouw van een van de machtigste central bankers van de wereld haar eigen mening liet horen. Die mening vind ik net zo valide als die van bijvoorbeeld een Weisglass (2e kamer voorzitter) over Israelische acties overigens. Het is juist goed wanneer een prominent persoon het eens opneemt voor de Palestijnen. De omslag bij Gretta kwam alleen toen zij het lachend had over 6 miljoen handtekening. In mijn optiek kan iemand met dergelijke intellectuele capaciteiten dit niet zomaar zeggen, dat is een directe verwijzing naar de holocaust. Hiermee verliest zij haar geloofwaardigheid en beschadigt ze uiteindelijk de Palestijnen alleen maar...

Mocroboy
20-11-02, 14:43
Groep van Gretta apart op reis
BERT STEINMETZ

AMSTERDAM - Tweespalt tussen pro-Palestijnse groeperingen is er de oorzaak van dat begin volgend jaar twee delegaties uit Nederland apart op bezoek gaan in Israël en de bezette gebieden. Gretta Duisenberg, de vrouw van de president van de Europese Centrale Bank, neemt geen genoegen met het uitstel van de reis van haar en vijf andere vooraanstaande vrouwen, die op het laatste moment is verschoven van vorige week naar komend voorjaar. Zij gaat met een delegatie van haar initiatiefgroep Stop de Bezetting van 5 tot 11 januari.


Motief van het uitstel was 'een verhoogd veiligheidsrisico' na de val van het kabinet-Sjaron. De groep-Duisenberg is het daar niet mee eens. ''Wij taxeren de veiligheidsproblemen met onze delegatie anders,'' zegt woordvoerder Hans de Boer van Stop de Bezetting.

Bovendien denkt De Boer dat het uitstel een andere reden had. De leidster van de delegatie, Tineke Lodders, oud-partijvoorzitter en Eerste-Kamerlid van het CDA, zou onder druk zijn gezet door haar partij. Duisenberg suggereert in NRC Handelsblad van zaterdag druk door Jaap de Hoop Scheffer, de minister van Buitenlandse Zaken.

Na het besluit tot uitstel ontkende De Boer nog dat politieke druk was uitgeoefend. ''Maar gaandeweg werd wat meer duidelijk dat wel sprake was van enig politiek gekrakeel over deze reis, ook bij anderen binnen het CDA, zoals de buitenlandwoordvoerders van de Kamerfractie.''

Lodders is hoogst verbaasd over deze suggestie. ''Daar klopt geen hout van. Ik heb daar helemaal niet over gesproken met De Hoop Scheffer. En de eerste keer dat ik fractievoorzitter Maxime Verhagen erover sprak, was om te vertellen dat de reis was uitgesteld.''

Volgens De Boer stond helemaal niet vast dat Duisenberg weer uitgenodigd zou worden voor de uitgestelde reis van komend voorjaar. Maar volgens de woordvoerder van de organisator, United Civilians for Peace (UCP), zou die delegatie in principe dezelfde zijn.

Duisenberg neemt in haar delegatie de schrijfster Anja Meulenbelt, de Palestijnse chirurg Tariq Shadid uit Sneek en Hans de Boer mee.

Inmiddels beginnen haar activiteiten steeds sterker haar man te raken. De Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal meldt vandaag dat voorzitters van Europese nationale banken hun ongenoegen hebben uitgesproken over Wim Duisenbergs echtgenote. ''Haar uitspraken waren niet zo slim,'' zei één van hen.

De Duitse boulevardkrant Bild pakte vorige week uit met een aantal artikelen onder de kop 'Het verbazende zwijgen van de heer Duisenberg'.

Shaheed
20-11-02, 15:15
En de demonisering van de familie Duisenberg gaat door.....




Ik wil hierbij ook mijn ongenoegen spuien over de hypocriete nederlandse media.
Een paar dagen geleden werd mevrouw duisenberg wederom bedreigd door joodse extremisten, waarom is er geen media aandacht daarvoor op T.V. ?
Waarom is de Nova niet met een cameraploeg naar het cidi gegaan om te vragen wat de joodse gemeenschap in Nederland vind van die bedreigingen en dat ze afstand daarvan moeten nemen.

Waar is Nawijn die het over de integratie moet hebben van de joden in Nederland en hen moet vertellen dat het niet normaal is dat de joden iemand bedreigen om haar mening.

Waar zijn die politici die het opnemen voor een vrouw die bedreigd is om haar mening, net als bij hirschi ali?
Waar blijven die talkshows die hier over een live debat houden op T.V. (Nova , Barend en van Dorp , Knevel, B & W, Het elfde uur enz..)


Dit is weer het zoveelste bewijs dat de nederladse media op en top hypocriet is.

plexus
20-11-02, 15:20
Geplaatst door Shaheed
En de demonisering van de familie Duisenberg gaat door.....




Ik wil hierbij ook mijn ongenoegen spuien over de hypocriete nederlandse media.
Een paar dagen geleden werd mevrouw duisenberg wederom bedreigd door joodse extremisten, waarom is er geen media aandacht daarvoor op T.V. ?
Waarom is de Nova niet met een cameraploeg naar het cidi gegaan om te vragen wat de joodse gemeenschap in Nederland vind van die bedreigingen en dat ze afstand daarvan moeten nemen.

Waar is Nawijn die het over de integratie moet hebben van de joden in Nederland en hen moet vertellen dat het niet normaal is dat de joden iemand bedreigen om haar mening.

Waar zijn die politici die het opnemen voor een vrouw die bedreigd is om haar mening, net als bij hirschi ali?
Waar blijven die talkshows die hier over een live debat houden op T.V. (Nova , Barend en van Dorp , Knevel, B & W, Het elfde uur enz..)


Dit is weer het zoveelste bewijs dat de nederladse media op en top hypocriet is.

....moet je helaas gelijk geven...het boeit niemand! ...vraag me alleen af als G.Duisenberg zich sterk zou maken voor de "joodse staat"...dan zou heel NL op zijn kop zijn..

Shaheed
20-11-02, 22:50
[QUOTE]Geplaatst door Dave20
[B]
Hallo Shaheed,

Allereerst wil ik opmerken dat je mevr. Duisenberg en Hirsi Ali niet op 1 lijn kunt zetten. De eerstgenoemde is een activiste en Hirsi Ali is een politica (in spe). Dat maakt alvast een groot verschil. Gretta kiest partij in een hoogoplopend conflict en Hirsi Ali geeft haar visie op de Nederlandse samenleving.

Zij zijn beide qwa functie niet gelijk maar dat maakt voor dit geval ook niets uit zij zijn beiden vrouw en met de dood bedreigd om hen mening.
Juist omdat dit een hoogoplopend conflict is dient hier meer aandacht aan besteed te worden.


Uiteraard zijn alle bedreigingen even verwerpelijk als laf, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar om twee op zichzelf staande gevallen, waar we details niet van kennen (hoe ernstig waren de bedreigingen, wat ging eraan vooraf, kwam het overduidelijk bij een bepaalde groepering vandaan?) niet klakkeloos met elkaar vergelijken.


Ik heb hier een kranten artikel geplaats over de eerdere bedreigingen aan het adres van mevrouw Duisenberg en ze waren volgens haar best wel eng en de politie raadde haar de bedreigingen serieus te nemen.

In het geval van mevrouw Duisenberg lijkt het mij ook aannemelijk dat de bedreigingen uit joodse hoek kwamen (alhoewel dit natuurlijk ook DE manier zou zijn om joden zwart te maken), maar dat maakt het nog niet nodig om gelijk haatdragend over joodse terroristen te spreken.


Ik spreek op dezelfde manier als hoe de spraken over de mogelijke bedreigers van ayaan Hirschi Ali.

Nu zeg jij waarschijnlijk dat de media dat in het geval van Ayaan ook deed, maar dat is niet zo! Er werd inderdaad over moslimextremisten gesproken, maar nooit over terroristen. Ook ben ik geen artikelen tegengekomen waarin het als feit werd gepresenteerd, maar stond er altijd het woordje "vermoedelijk" bij. Maakt toch even verschil, vind je niet?


De hele hypocriete media wil zo min mogelijk aandacht hier aan besteden om de joden de hand boven het hoofd te houden. Zie wat ik daarover hier boven heb geschreven.

Een ander misverstand wat ik hier ook nogal eens lees is dat Gretta geen beveiliging van de overheid zou krijgen. Hirsi Ali kreeg dat ook niet! Haar beveiliging en ook haar reisje naar de VS werd volledig bekostigd door het wetenschappelijk bureau van de PvdA waar zij werkzaam was.

Juist kijk en dat noem ik nou hypocriet waarom die hele aandacht aan mevrouw hirschi ali er is een fonds voor haart opgericht een petitie actie ze wordt letterlijk op handen gedragen er wordt haar een politieke functie beloofd bij de VVD, en waarom wordt mevrouw Duisenberg gedemoniseerd en aangeklaagd om haar mening?
Vanwaar die hypocrisie......?

Victory
20-11-02, 23:00
De joodse terroristen weer.... er moet echt wat gedaan worden tegen die mensen. Het kan zo echt niet meer. Iedereen word tegenwoordig met de dood bedreigd. :jammer:

joop.r
20-11-02, 23:11
Geplaatst door Victory
De joodse terroristen weer.... er moet echt wat gedaan worden tegen die mensen. Het kan zo echt niet meer. Iedereen word tegenwoordig met de dood bedreigd. :jammer:

Ben je nu zo dom of lieg je maar wat waar haal jij de bewijzen vandaan dat de bedeigingen uit Joodse hoek zouden komen.
Mischien wil ze opnieuw aandacht en verzint ze maar iets dat heeft ze al eerder gedaan er loopt al een aanklacht tegen haar wegens valse aangiften uit dec 2001.

Maarten
21-11-02, 19:43
Geplaatst door plexus

...vraag me alleen af als G.Duisenberg zich sterk zou maken voor de "joodse staat"...dan zou heel NL op zijn kop zijn..

Een ABSOLUTE REL zou het geworden zijn!

Wie is die "mocroboy" trouwens? Onderafdeling van waiting of zo?? Een marokkaan die het liever heeft over G's makeup enz, dan over de hele Palestijnse kwestie, en waar G. voor staat???
Laat iemand maar eens uitzoeken wat die figuur plaatst!....
Dit soort volgevreten visies moeten met argwaan bekeken worden.