PDA

Bekijk Volledige Versie : Bloedige aanslag op bus in Jeruzalem



Tomas
21-11-02, 11:35
(c) www.nu.ml

Bloedige aanslag op bus in Jeruzalem

JERUZALEM - Door een explosie in een bus in Jeruzalem zijn donderdagochtend zeker elf doden en minstens 45 gewonden gevallen. Dat heeft de Israëlische televisie bericht. Zeven mensen verkeren nog in levensgevaar, zo maakte de politie bekend.

De Israëlische autoriteiten zeggen te vermoeden dat het weer gaat om een zelfmoordaanslag van een militante Palestijn. De explosie vond voorin het voertuig plaats tijdens het spitsuur in de wijk Kiryat Menaham in West-Jeruzalem. Ambulances reden na de ontploffing af en aan.

Volgens burgemeester Ehud Olmert van Jeruzalem bevinden zich onder de slachtoffers verscheidene kinderen, jongeren en studenten. Schoolboeken en lunchpaketten liggen verspreid over de plek van de aanslag, aldus ooggetuigen. Acht mensen overleden ter plekke, twee bezweken later in een ziekenhuis, verklaarde de burgemeester. Ook de dader zou het niet overleefd hebben.

Olmert liet er in een kort telefonisch vraaggesprek met de nieuwszender CNN geen twijfel over bestaan dat het ging om een zelfmoordaanslag. Een Palestijn stapte de bus in, zag een kind van een jaar of zes/zeven en "blies hem aan stukken", aldus de burgemeester.

Het was de eerste zelfmoordaanslag in de verdeelde stad in vier maanden tijd. Volgens de Israëlische veiligheidsdiensten beschikten zij niet over aanwijzingen van een op handen zijnde aanslag. Een woordvoerder van de radicale Hamas-beweging riep donderdag op door te gaan met zelfmoordaanslagen en verwelkomde de zelfmoordactie. De organisatie leek de aanslag vooralsnog niet op te eisen.

Het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken liet in een korte verklaring weten dat de aanslag van donderdag elke discussie over het vredesplan van het kwartet (VS, EU, VN, Rusland) overbodig maakt. Het voorstel is gepresenteerd als een kaart op weg naar vrede waarop volgend jaar een onafhankelijke Palestijnse staat zou moeten staan met tijdelijke grenzen. In 2005 zouden de grenzen definitief vastgesteld moeten zijn.

"Het is heel leuk om te spreken over een kaart, maar kaarten leiden nergens toe, terwijl Israëlische burgers niet veilig op hun eigen straten kunnen rijden op weg naar hun werk of school", aldus een zegsman van het departement. "Zolang deze terreur niet stopt, kan men redelijkerwijs niet van ons verwachten door te gaan met de politieke dialoog.

Enkele uren voor de aanslag trokken Israëlische militairen in jeeps en een tank de autonome Palestijnse stad Bethlehem op de Westelijke Jordaanoever binnen. Zes Palestijnen zouden daarbij zijn gearresteerd.


Zo, dat was weer een zinvol leven.

Mogen de indoctrinators van deze zelfmoordenaar verrekte lang lijden in hun zelf verzonnen hel.

Shaheed
21-11-02, 12:16
Wat een onzin om gelijk weer te beginnen over indoctrinatie het is een vrijwillige keus en een plicht.

Deze aanslag is gerechtvaardigd!

Tomas
21-11-02, 12:24
Geplaatst door Shaheed
Wat een onzin: het is een vrijwillige keus en een plicht.


Zo beter?




Deze aanslag is gerechtvaardigd!

Net zoals de tegen maatrgelen die volgen.

En dat Sharon nog meer stemmen zal krijgen.

En dat de IDF nog meer bevoegdheid zal krijgen.

En dat er weer een bus op geblazen zla worden met kinderen.

Dat er nog meer Palestijnse kinderen gedood zullen worden.

En dat er...

In ieder geval heb jij je zin. Smeerlap.

Shaheed
21-11-02, 12:32
Gisteren en eergisteren werden er weer een paar palestijnse kinderen vermoord, gezien op Al Jazeera een vader van een paar kinderen was op weg naar huis om te gaan eten met zijn vrouw en kinderen, en werd zomaar onderweg neergeschoten.
Het zou niet zo raar zijn als dat er een zoon van hem die aanslag heeft gepleegd.

youssef_007
21-11-02, 12:48
Geplaatst door Shaheed
Gisteren en eergisteren werden er weer een paar palestijnse kinderen vermoord, gezien op Al Jazeera een vader van een paar kinderen was op weg naar huis om te gaan eten met zijn vrouw en kinderen, en werd zomaar onderweg neergeschoten.
Het zou niet zo raar zijn als dat er een zoon van hem die aanslag heeft gepleegd.

Jammergenoeg zitten hier figuren die een bepaalde tarief aanhouden wanneer het om mensenlevens gaat. Wanneer palestijnse schoolkinderen door dat zionistentuig als schietschijfjes worden gebruikt, is er geen hond die zijn veroordeling uitspreekt.
En nou gaat het om joodse kinderen, en nou moet de aanslag veroordeeld worden, en nou moet het met koeieletters vermeld worden.

stel dat ik een kind had, ik voed hem op tot hij 4 is breng hem naar school geef hem te eten te drinken, onderwijs hem zorg dat hij kleding heeft en hou van hem. En wanneer hij eindelijk 12 of 13 is dan komt er een zionisten sluitschutter die hem een kogel door zijn hoofd jaagt.
Dan hoef je van mij echt niet te verwachten dat ikaan een tafel ga zitten en ga praten. Ik ben dan tot elke actie in staat.

Shaheed
21-11-02, 12:57
Juist Yoessef ik zou ook aanslagen plegen als mijn kinderen en ouders vermoord zouden worden , daar hoef ik helemaal niet gehersenspoeld of geindoctrineerd voor te zijn.

Maar dat begrijpen deze mensen niet.

Tomas
21-11-02, 12:59
Geplaatst door youssef_007

Jammergenoeg zitten hier figuren die een bepaalde tarief aanhouden wanneer het om mensenlevens gaat. Wanneer palestijnse schoolkinderen door dat zionistentuig als schietschijfjes worden gebruikt, is er geen hond die zijn veroordeling uitspreekt.
En nou gaat het om joodse kinderen, en nou moet de aanslag veroordeeld worden, en nou moet het met koeieletters vermeld worden.


Jammer genoeg zitten hier bepaalde figuren die juist juichen bij het lezen van dit soort berichten. Misschien niet hardop, maar wel in zichzelf, zoals deze Shaheed. Een halfjaar geleden zou hij het nog openlijk gedaan hebben, maar hij heeft zijn lesje geleerd.

Maar we hebben dan nog altijd Yeh en Dienna.



stel dat ik een kind had, ik voed hem op tot hij 4 is breng hem naar school geef hem te eten te drinken, onderwijs hem zorg dat hij kleding heeft en hou van hem. En wanneer hij eindelijk 12 of 13 is dan komt er een zionisten sluitschutter die hem een kogel door zijn hoofd jaagt.
Dan hoef je van mij echt niet te verwachten dat ikaan een tafel ga zitten en ga praten. Ik ben dan tot elke actie in staat. [/B]

Ja.

En zolang je dat nog niet hebt meegemaakt, ben je in mijn ogen verplicht om mee te werken aan een vreedzame oplossing.

In alle andere gevallen ben je het niet waard om een mens genoemd te worden.

Sulay Milayo
21-11-02, 13:03
Deze aanslag is gerechtvaardigd!

Sorry maar waarom is deze aanslag gerechtvaardigd . Zowel de aanslag van in het weekend als deze is in mijn ogen verwerpelijk.
En door dat actie-reactie gedoe komen er alleen nog maar meer slachtoffers.

youssef_007
21-11-02, 13:04
Geplaatst door Tomas


Ja.

En zolang je dat nog niet hebt meegemaakt, ben je in mijn ogen verplicht om mee te werken aan een vreedzame oplossing.

In alle andere gevallen ben je het niet waard om een mens genoemd te worden.

jij de zionistenhuplje de kolonistenhulpje gaat nou even bepalen wie er mens is, en gaat mij uitleggen wat vrede is. Jij bent verplicht om mee te werken aan de opheffing van dat illegale zionistenstaat en in alle andere gevallen ben je het niet waard om een mens genoemd te worden.

Shaheed
21-11-02, 13:07
Geplaatst door Sulay Milayo


Sorry maar waarom is deze aanslag gerechtvaardigd . Zowel de aanslag van in het weekend als deze is in mijn ogen verwerpelijk.
En door dat actie-reactie gedoe komen er alleen nog maar meer slachtoffers.


De palestijnen voeren een bevrijdings oorlog zij worden geterroriseerd op hen eigen grondgebied, zij hebben daarom ook het recht om alle middelen te gebruiken om zichzelf te beschermen.

De joden zijn de kolonisten, zij komen uit het buitenland om de palestijnen te verdrijven uit hun huizen om daar vervolgens huizen te bouwen voor zichzelf.

Daarom is elke actie tegen de joden in Israel gerechtvaardigd!

Tomas
21-11-02, 13:09
Geplaatst door Shaheed
Juist Yoessef ik zou ook aanslagen plegen als mijn kinderen en ouders vermoord zouden worden , daar hoef ik helemaal niet gehersenspoeld of geindoctrineerd voor te zijn.


Dan begrijp jij de tegen reactie van de Israeli toch ook? Want daar zijn nu ook ouders zonder kinderen. Best wel veel al, eigenlijk.



Maar dat begrijpen deze mensen niet.

Nee jij en je 007'tje zijn zo gehersenspoeld dat je dat niet eens kan begrijpen. Waar krijg je die behandeling? In welke Moskee?

Shaheed
21-11-02, 13:09
[QUOTE]Geplaatst door Tomas


Jammer genoeg zitten hier bepaalde figuren die juist juichen bij het lezen van dit soort berichten. Misschien niet hardop, maar wel in zichzelf, zoals deze Shaheed. Een halfjaar geleden zou hij het nog [B]openlijk gedaan hebben, maar hij heeft zijn lesje geleerd.



Allah oe akbar!!! Deze aanslag is gerechtvaardigd!!!


Hoe openlijk moet ik nog zijn.

limpio
21-11-02, 13:11
Geplaatst door Shaheed
Wat een onzin om gelijk weer te beginnen over indoctrinatie het is een vrijwillige keus en een plicht.

Deze aanslag is gerechtvaardigd!
Evenals de vergeldingsmaatregelen die zullen volgen.
Hoe was het ook weer?
Drie dode palestijnen voor één joodse!!
Met de jaren zal aldus het probleem zichzelf oplossen.
Bravo shaheed de gemaskerde idioot.

Tomas
21-11-02, 13:19
Geplaatst door Shaheed


Allah oe akbar!!! Deze aanslag is gerechtvaardigd!!!


Hoe openlijk moet ik nog zijn. [/B]

Dommer kan je in ieder geval niet meer worden.

Dat is op zich een positieve constattering.

Onno25
21-11-02, 13:25
"Daarom is elke actie tegen de joden in Israel gerechtvaardigd!"

Shaeed heeft het recht dit te vinden , we hebben allemaal onze voorkeuren.

Ik vind het persoonlijk geen enkel probleem dat er Palestijnse kinderen worden vermoord. Alle manieren om moslims eronder te houden is voor mij gerechtvaardigd, als er maar genoeg Palestijnse kinderen omgebracht worden houdt het probleem vanzelf weer op.
Geen volgende generatie is geen Palestijns probleem meer.

(de vraag is mag ik hetzelfde vinden als Shaheed maar vanuit de andere kant gezien? Ik vraag het me af)

Tomas
21-11-02, 13:31
Geplaatst door Onno25
"Daarom is elke actie tegen de joden in Israel gerechtvaardigd!"

Shaeed heeft het recht dit te vinden , we hebben allemaal onze voorkeuren.

Ik vind het persoonlijk geen enkel probleem dat er Palestijnse kinderen worden vermoord. Alle manieren om moslims eronder te houden is voor mij gerechtvaardigd, als er maar genoeg Palestijnse kinderen omgebracht worden houdt het probleem vanzelf weer op.
Geen volgende generatie is geen Palestijns probleem meer.

(de vraag is mag ik hetzelfde vinden als Shaheed maar vanuit de andere kant gezien? Ik vraag het me af)

Tuurlijk niet.

Ze hebben zijn relativeringsvermogen weg gesneden, om hem in te kunnen zetten als bommetje.

Geen slimme natuurlijk.

Malcolm_X
21-11-02, 13:37
Geplaatst door limpio

Evenals de vergeldingsmaatregelen die zullen volgen.
Hoe was het ook weer?
Drie dode palestijnen voor één joodse!!
Met de jaren zal aldus het probleem zichzelf oplossen.
Bravo shaheed de gemaskerde idioot.


ahahha.......


Eerst was het nog 1 op de 10 en nu is het geleidelijk naar 1 op de drie geworden.......denk dat de palestijnen toch nog winst boeken.


om nog maar niet te spreken van de economische stand van zaken daar in dat "geroofde land". 1 miljoen joden leven onder de armoede grens nu, vanwege de intifadah.

:stout: :stout: :stout: :stout:

Malcolm_X
21-11-02, 13:39
Geplaatst door Onno25
"Daarom is elke actie tegen de joden in Israel gerechtvaardigd!"

Shaeed heeft het recht dit te vinden , we hebben allemaal onze voorkeuren.

Ik vind het persoonlijk geen enkel probleem dat er Palestijnse kinderen worden vermoord. Alle manieren om moslims eronder te houden is voor mij gerechtvaardigd, als er maar genoeg Palestijnse kinderen omgebracht worden houdt het probleem vanzelf weer op.
Geen volgende generatie is geen Palestijns probleem meer.

(de vraag is mag ik hetzelfde vinden als Shaheed maar vanuit de andere kant gezien? Ik vraag het me af)


Komt niet zo ver vrind. Want dat kwestie is geen palestijnse kwestie alleen. Het is een kwestie die de gehele moslimbevolking aangaat, of je het wil of niet. binnenkort zal het tij keren vriend,
Read my lips!

Onno25
21-11-02, 13:40
"om nog maar niet te spreken van de economische stand van zaken daar in dat "geroofde land". 1 miljoen joden leven onder de armoede grens nu, vanwege de intifadah"


Ha Malcolm, je zou daar maar niet al te hard om moeten lachen. Een miljoen mensen in Israel onder de armoedegrens, enne hoeveel Israelische arabieren zijn er ook weer? Een miljoen!
Toeval? Misschien.

En in palestijnse gebieden zitten ze allemaal op een houtje te bijten, grappig he, hongerige moslims, daar blijf ik me om bescheuren.

joop.r
21-11-02, 13:44
Geplaatst door Shaheed



De palestijnen voeren een bevrijdings oorlog zij worden geterroriseerd op hen eigen grondgebied, zij hebben daarom ook het recht om alle middelen te gebruiken om zichzelf te beschermen.

De joden zijn de kolonisten, zij komen uit het buitenland om de palestijnen te verdrijven uit hun huizen om daar vervolgens huizen te bouwen voor zichzelf.

Daarom is elke actie tegen de joden in Israel gerechtvaardigd!
Mogen allen die deze zelfmoordaanslagen doen en zij die hen steunen voor eeuwig BRANDEN in de hel van allah

Ansari
21-11-02, 13:46
Geplaatst door joop.r

Mogen allen die deze zelfmoordaanslagen doen en zij die hen steunen voor eeuwig BRANDEN in de hel van allah

ach jopie, moet je huilen? Gooi het er maar uit jongen.

Onno25
21-11-02, 13:47
"Komt niet zo ver vrind. Want dat kwestie is geen palestijnse kwestie alleen. Het is een kwestie die de gehele moslimbevolking aangaat, of je het wil of niet. binnenkort zal het tij keren vriend,
Read my lips!


De Palestijnse kwestie is geen Palestijnse kwestie, en de Tjetjeense geen Tjetjeense. Enne als een westers land Irak aanvalt dan komen alle Molsims in opstand. Echt, binnenkort gaat het gebeuren.

Ah, Malcolm dat horen we al jaren, en gisteren is Irak weer gebombardeerd net als zon beetje iedere dag in de laatste tig jaar.
Tot dusver hebben we afgezien van een paar terroristische aanslag nog niks gezien.

Moslims gaan nog steeds dood overal, zijn nog steeds armer dan wij, hebben nog steeds de klotebaantjes hier.
Maar binnenkort gaat dat veranderen, READ MY LIPS.

Tuurlijk, vrind

joop.r
21-11-02, 13:51
Geplaatst door Malcolm_X



Komt niet zo ver vrind. Want dat kwestie is geen palestijnse kwestie alleen. Het is een kwestie die de gehele moslimbevolking aangaat, of je het wil of niet. binnenkort zal het tij keren vriend,
Read my lips!
Ben blij dat ik ook verstandige Moslims ken die het geweld van de palestijnse tereurbewegingen wel veroordelen.
En gelukkig komt er geld voor alle israelieers die onder de armoede grens leven uit heel de weereld .Waar blijven jullie nu met jullie grote bekken en zittend in je luie stoel met volgevreten buiken weet je wat jullie doen voor de Palestijnen helemaal NIETS!!!!!!!!!!!

joop.r
21-11-02, 13:54
Geplaatst door Ansari


ach jopie, moet je huilen? Gooi het er maar uit jongen.
Ik huil voor elk MENSENLEVEN wat er valt kasn ik van jou niet zeggen KELLEP

Malcolm_X
21-11-02, 13:58
Geplaatst door Onno25
"Komt niet zo ver vrind. Want dat kwestie is geen palestijnse kwestie alleen. Het is een kwestie die de gehele moslimbevolking aangaat, of je het wil of niet. binnenkort zal het tij keren vriend,
Read my lips!


De Palestijnse kwestie is geen Palestijnse kwestie, en de Tjetjeense geen Tjetjeense. Enne als een westers land Irak aanvalt dan komen alle Molsims in opstand. Echt, binnenkort gaat het gebeuren.

Ah, Malcolm dat horen we al jaren, en gisteren is Irak weer gebombardeerd net als zon beetje iedere dag in de laatste tig jaar.
Tot dusver hebben we afgezien van een paar terroristische aanslag nog niks gezien.

Moslims gaan nog steeds dood overal, zijn nog steeds armer dan wij, hebben nog steeds de klotebaantjes hier.
Maar binnenkort gaat dat veranderen, READ MY LIPS.

Tuurlijk, vrind


hahaha, jij weet echt niet waar je het over hebt. Er komt een keer dat het echt te ver wordt. Wet zeker dan dat er veel Westerse georienteerde regiimes zullen verdwijnen. Denk dat israel dan wel in een lastig parket zal komen. En ik weet al wie er dan verliest.

Malcolm_X
21-11-02, 14:01
Geplaatst door joop.r

Ben blij dat ik ook verstandige Moslims ken die het geweld van de palestijnse tereurbewegingen wel veroordelen.
En gelukkig komt er geld voor alle israelieers die onder de armoede grens leven uit heel de weereld .Waar blijven jullie nu met jullie grote bekken en zittend in je luie stoel met volgevreten buiken weet je wat jullie doen voor de Palestijnen helemaal NIETS!!!!!!!!!!!

Wie zegt dat, hoe weet jij dat moslims niets doen daarvoor, ik zou zeggen kom eens kijken in de moskee hoeveel er wekelijks aan geld wordt ingezameld. En dan nog niet te spreken over het geld dat stichting al aqsa niet inzamelt. Heb het dan wel over tientaleln miljoenen. Dit wordt verzameld door burgers zelf, niet zoals voor israel door organisaties overheden etc.

Dus praat geen onzin over dingen waar je niets over weet.

Malcolm_X
21-11-02, 14:03
Geplaatst door joop.r

Ben blij dat ik ook verstandige Moslims ken die het geweld van de palestijnse tereurbewegingen wel veroordelen.


Jah en zij staan zeker wel achter die aanslagen van israel op de burgers.

Maar ik ga hier geen woorden aan vuil maken, ooit zul je er achter komen!

Ansari
21-11-02, 14:04
Geplaatst door joop.r

Ik huil voor elk MENSENLEVEN wat er valt kasn ik van jou niet zeggen KELLEP

doe niet zo scheinheilig. Hol nu maar terug naar joods.nl en lul daar maar verder met je soortgenoten hoe slecht moslims wel niet zijn

Onno25
21-11-02, 14:08
"hahaha, jij weet echt niet waar je het over hebt. Er komt een keer dat het echt te ver wordt.

Er komt een keer dat het echt te ver wordt?

Is het nog steeds niet ver genoeg dan? Dus we kunnen het nog erger maken?

Weet zeker dan dat er veel Westerse georienteerde regiimes zullen verdwijnen.

Er zijn er de laatste tijd anders alleen maar bijgekomen!


Denk dat israel dan wel in een lastig parket zal komen. En ik weet al wie er dan verliest"

Gebaseerd op de laatste paar oorlogen tussen Israel en onverslaanbare moslimlegertjes maken we ons maar nog niet al te veel zorgen.
(dat is als bomen niet plotseling gaan praten natuurlijk, "hier achter mij zit een Jood" zei de olijfboom, hahaha wie begrijpt er nou niets van?)

joop.r
21-11-02, 14:09
Geplaatst door Malcolm_X


Wie zegt dat, hoe weet jij dat moslims niets doen daarvoor, ik zou zeggen kom eens kijken in de moskee hoeveel er wekelijks aan geld wordt ingezameld. En dan nog niet te spreken over het geld dat stichting al aqsa niet inzamelt. Heb het dan wel over tientaleln miljoenen. Dit wordt verzameld door burgers zelf, niet zoals voor israel door organisaties overheden etc.

Dus praat geen onzin over dingen waar je niets over weet.
Ik geloof je zonder meer alleen jammer dat het naar het Corupte regiem gaat en er bijna niets bij de burgers terecht komt.Ik neem aan dat het geld wat jullie inzamelen voor eten is en niet voor bommen

Malcolm_X
21-11-02, 14:16
Geplaatst door Onno25
"hahaha, jij weet echt niet waar je het over hebt. Er komt een keer dat het echt te ver wordt.

Er komt een keer dat het echt te ver wordt?

Is het nog steeds niet ver genoeg dan? Dus we kunnen het nog erger maken?

Weet zeker dan dat er veel Westerse georienteerde regiimes zullen verdwijnen.

Er zijn er de laatste tijd anders alleen maar bijgekomen!


Denk dat israel dan wel in een lastig parket zal komen. En ik weet al wie er dan verliest"

Gebaseerd op de laatste paar oorlogen tussen Israel en onverslaanbare moslimlegertjes maken we ons maar nog niet al te veel zorgen.
(dat is als bomen niet plotseling gaan praten natuurlijk, "hier achter mij zit een Jood" zei de olijfboom, hahaha wie begrijpt er nou niets van?)


Jah het kan nog erger jah, Met die zionisten ana het macht kan het alleen mar erger worden . En tot de bevloking er helemaal genoeg van heeft.

wat betreft de laatste oorlogen, waren de moslims legers juist aan de winnende kant in 1973. Ze hadden namelijk grote delen terugveroverd wat de Zionisten hadden veroverd in 1963. Alleen jah daarna drong grote broer amerika tot een staakt het vuren. die vuile zionisten waren zelfs van plan om een atoombom te gebruiken, geeft aan hoe wanhopig ze toen waren!

Onno25
21-11-02, 14:25
"wat betreft de laatste oorlogen, waren de moslims legers juist aan de winnende kant in 1973. Ze hadden namelijk grote delen terugveroverd wat de Zionisten hadden veroverd in 1963. Alleen jah daarna drong grote broer amerika tot een staakt het vuren. die vuile zionisten waren zelfs van plan om een atoombom te gebruiken, geeft aan hoe wanhopig ze toen waren!"


Nou, gelukkig dan maar dat grote broer Amerika er niet meer is, dat maakt de winkansen voor de moslims weer een stuk groter (oef!).

Vergeet overigens niet dat wij als Westerse landen wel het recht hebben om atoombommen te gebruiken als het nodig is (Hiroshima!). Dat Moslim landen dat niet mogen is een heel ander verhaal. Je kunt niet zomaar iedere gek een atoombom geven. (Hoe zal het gaan met de inspecteurs in Irak!)

Ssst, ik geloof dat ik een stuk of 5 miljoen wanhopige Joden hoor bibberen in Israel!

limpio
21-11-02, 14:39
Geplaatst door Malcolm_X



ahahha.......


Eerst was het nog 1 op de 10 en nu is het geleidelijk naar 1 op de drie geworden.......denk dat de palestijnen toch nog winst boeken.


om nog maar niet te spreken van de economische stand van zaken daar in dat "geroofde land". 1 miljoen joden leven onder de armoede grens nu, vanwege de intifadah.

:stout: :stout: :stout: :stout:
1 op 3 is nog steeds dik verlies.
En de slechte economische toestand aldaar komt ook terecht op de rug van de palestijnen..die eveneens in dikke armoede leven. :stout: :stout: :stout: :stout:
Tja, ze hebben elkaar nodig om elkaar te doden en te laten afzien.
Om vrede te bewerkstelligen en deze miserie te laten eindigen hebben ze evenzeer elkaar nodig.
Maar de palestijnen hebben daar geen oor voor.

lennart
21-11-02, 14:48
Geplaatst door joop.r

Ik geloof je zonder meer alleen jammer dat het naar het Corupte regiem gaat en er bijna niets bij de burgers terecht komt.Ik neem aan dat het geld wat jullie inzamelen voor eten is en niet voor bommen

Hamas geeft 95% van haar budget uit aan liefdadige instellingen zoals scholen, opvangcentra, moskeeën, ziekenhuizen, etc. etc. Waarom denkt u anders dat 20% van de Palestijnse bevolking achter Hamas staat.

Onno25
21-11-02, 15:02
lennart schreef:

Hamas geeft 95% van haar budget uit aan liefdadige instellingen zoals scholen, opvangcentra, moskeeën, ziekenhuizen, etc. etc. Waarom denkt u anders dat 20% van de Palestijnse bevolking achter Hamas staat.


Ah, en deze informatie komt uit wat, hun jaarverslag?

Inkomsten uit giften van gegoede moslims $ 2.000.000
Giften aan scholen, moskeeen etc $ 1.900.000
Explosieven/spijkers etc. $ 100.000

TGAATWELGOED LENNART?

Mara
21-11-02, 15:09
Geplaatst door Sulay Milayo


Sorry maar waarom is deze aanslag gerechtvaardigd . Zowel de aanslag van in het weekend als deze is in mijn ogen verwerpelijk.
En door dat actie-reactie gedoe komen er alleen nog maar meer slachtoffers.

Precies, iemand moet als eerste verstandig zijn en stoppen. Alleen dan zullen moeders en vaders niet meer bang hoeven te zijn dat hun kinderen vermoord worden.

lennart
21-11-02, 15:09
Geplaatst door Onno25
lennart schreef:

Hamas geeft 95% van haar budget uit aan liefdadige instellingen zoals scholen, opvangcentra, moskeeën, ziekenhuizen, etc. etc. Waarom denkt u anders dat 20% van de Palestijnse bevolking achter Hamas staat.


Ah, en deze informatie komt uit wat, hun jaarverslag?

Inkomsten uit giften van gegoede moslims $ 2.000.000
Giften aan scholen, moskeeen etc $ 1.900.000
Explosieven/spijkers etc. $ 100.000

TGAATWELGOED LENNART?

De schattingen van hun budget lopen uiteen van 40 miljoen dollar tot 70 miljoen dollar. Hamas heeft deze taktiek sinds 1988 toegepast. Destijds verkreeg het hun geld overigens nog voornamelijk via de Israelische overheid <g>
Sinds het corrupte regime van Yasser Arafat is de steun voor Hamas alleen maar gegroeid. Daarmee maakt het nog geen vriendelijke organisatie maar is misschien duidelijk waarom de Hamas door Palestijnen worden gesteund.

Mara
21-11-02, 15:14
En daarbij is oorlog het slechtse wat een land ook economisch kan overkomen. Gezinnen hoeven niet in armoede te leven als al het geld in de wereld niet meer naar defensie gaat maar naar een fatsoenlijke levensstandaard. Misschien idealistisch van mij maar daar moeten we naar toe.

Onno25
21-11-02, 15:23
De schattingen van hun budget lopen uiteen van 40 miljoen dollar tot 70 miljoen dollar. Hamas heeft deze taktiek sinds 1988 toegepast. Destijds verkreeg het hun geld overigens nog voornamelijk via de Israelische overheid <g>
Sinds het corrupte regime van Yasser Arafat is de steun voor Hamas alleen maar gegroeid. Daarmee maakt het nog geen vriendelijke organisatie maar is misschien duidelijk waarom de Hamas door Palestijnen worden gesteund.

De grote van het budget doet aan de foute redenatie niets af. Jij weet absoluut niets over de taktiek van Hamas, de hoeveelheed geld die ze in goede doelen steken en hoeveel er daadwerkelijk naar terroristische doeleinden gaat. Een grote vinger in de lucht, thats all.

Wat je wel weet is dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van deze fanatieke idioten. (Die ongetwijfeld o.a. niet willen stoppen omdat ze anders ipv de coolste man van het huizenblok terugvallen naar nog een droplul zonder baan)

Je schrijft dat 20% Hamas ondersteunt, dat houdt in dat 80% ze niet ondersteunt. Ik neem aan dat die 80% niet tegen scholen en ziekenhuizen is, waar zullen die dan wel tegen zijn?

joop.r
21-11-02, 15:36
Geplaatst door lennart


De schattingen van hun budget lopen uiteen van 40 miljoen dollar tot 70 miljoen dollar. Hamas heeft deze taktiek sinds 1988 toegepast. Destijds verkreeg het hun geld overigens nog voornamelijk via de Israelische overheid <g>
Sinds het corrupte regime van Yasser Arafat is de steun voor Hamas alleen maar gegroeid. Daarmee maakt het nog geen vriendelijke organisatie maar is misschien duidelijk waarom de Hamas door Palestijnen worden gesteund.
Ik heb het je al eerder gezegt JIJ BENT NIET IN JE EERST LEUGEN GEBARSTEN helaas ook niet in je laatste kom eens met bewijzen knulletje

Kachol Levan
21-11-02, 15:43
Geplaatst door Malcolm_X



ahahha.......


Eerst was het nog 1 op de 10 en nu is het geleidelijk naar 1 op de drie geworden.......denk dat de palestijnen toch nog winst boeken.


om nog maar niet te spreken van de economische stand van zaken daar in dat "geroofde land". 1 miljoen joden leven onder de armoede grens nu, vanwege de intifadah.

:stout: :stout: :stout: :stout:

Heerlijk he die statistieken, je kunt er alles mee verdraaien. 1 miljoen ISRAELIS leven onder de armoedegrens. Een deel daarvan is arabier.

lennart
21-11-02, 15:44
Geplaatst door Onno25

De grote van het budget doet aan de foute redenatie niets af. Jij weet absoluut niets over de taktiek van Hamas, de hoeveelheed geld die ze in goede doelen steken en hoeveel er daadwerkelijk naar terroristische doeleinden gaat. Een grote vinger in de lucht, thats all.

Wat je wel weet is dat onschuldige mensen het slachtoffer worden van deze fanatieke idioten. (Die ongetwijfeld o.a. niet willen stoppen omdat ze anders ipv de coolste man van het huizenblok terugvallen naar nog een droplul zonder baan)

Je schrijft dat 20% Hamas ondersteunt, dat houdt in dat 80% ze niet ondersteunt. Ik neem aan dat die 80% niet tegen scholen en ziekenhuizen is, waar zullen die dan wel tegen zijn?

Jij weet net zo min de taktiek van Hamas. Ik heb er echter flink wat krantenberichten/raporten etc. over gelezen om te denken dat ik weet waarover ik praat.

Hamas is sterk in de Gaza strook, hier heeft zowel Israel als de PA weinig in te brengen tegen de militante groepen.

http://www.israel-mfa.gov.il/mfa/go.asp?MFAH0cbq0
Ook de Israelische overheid geeft schattingen van vele 10tallen miljoen dollars dat Hamas heeft te besteden.

Uit de guardian
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,784233,00.html



The survey, by the Palestinian Centre for Policy and Research, showed Hamas was backed by 27 per cent of Palestinians, while support for Arafat's Fatah fell from 32 to 26 per cent. But according to the same poll more than 70 per cent of Palestinians also want reconciliation with Israel once peace has been achieved, suggesting that its charitable work will not convince people of its strategy


in hetzelfde artikel zegt een van de Hamas leiders:



Ismail Abu Shenab, a Hamas political leader, said the group now supplied 15 per cent of all aid distributed in Gaza. 'This is an important factor in our growing popularity, combined with the success of our martyrdom operations and our pure image in contrast to the corruption of the Palestinian Authority.'


Dus zoals je ziet is het weldegelijk het doel van Hamas om aanhang te verkrijgen door middel van liefdadigheid en te laten zien dat Hamas geen corrupte organisatie als de PA is.

Mijn schatting van 95% baseer ik op het feit dat Israel 9% van zijn budget uitgeeft aan het leger (10 miljard dollar per jaar). Als je dan kijkt naar de minimale middelen die nodig zijn om de terreuraanslagen te plegen kom ik die verhouding. Van mij mag je het er niet mee eens zijn. Maar de Hamas strategie werkt dus wel, gezien de 27%. Hieraan moet ik nog toevoegen dat deze in de Gaza strook nog veel hoger zal zijn.

Kachol Levan
21-11-02, 15:46
Geplaatst door Malcolm_X



hahaha, jij weet echt niet waar je het over hebt. Er komt een keer dat het echt te ver wordt. Wet zeker dan dat er veel Westerse georienteerde regiimes zullen verdwijnen. Denk dat israel dan wel in een lastig parket zal komen. En ik weet al wie er dan verliest.

Ik ook, en het zal niet Israel zijn. Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar Israel gebruikt nu nog maar een klein deel van de militaire kracht die ze echt bezitten, en dan heb ik het nog niet eens over de massavernietigingswapens die we al dan niet bezitten.

lennart
21-11-02, 15:49
Geplaatst door joop.r

Ik heb het je al eerder gezegt JIJ BENT NIET IN JE EERST LEUGEN GEBARSTEN helaas ook niet in je laatste kom eens met bewijzen knulletje

Ik snap niet hoe u niet kan zien dat liefdadigheids werk + terreur niet samen kan gaan. Hamas bewijst het, zie vorige posting.

En nogmaals u mening over Nederlanders heeft mij zeer geschokt. Iedereen in Nederland heeft het recht te zeggen over Israel wat zij vindt. Wat onze voorvaderen dan gedaan mogen hebben dan ook. Wat Israel en uw medejoden op dit moment doen in naam van de Joden overal in de Palestijnse gebieden geeft een hele wrange smaak aan uw beschuldigingen over de Nederlanders.

Tomas
21-11-02, 16:10
Geplaatst door crisisfour
jammer dat er maar 10 dood zijn.het dodental is altijd laag bij die
varkens.hele bus de lucht in gaan er 10 dood het zijn net kakkerlaken


HAHAHAHA!

Die is goed.
Echt humor.

Ben benieuwd of jij een ban krijgt.

youssef_007
21-11-02, 21:54
Geplaatst door Kachol Levan


Ik ook, en het zal niet Israel zijn. Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar Israel gebruikt nu nog maar een klein deel van de militaire kracht die ze echt bezitten, en dan heb ik het nog niet eens over de massavernietigingswapens die we al dan niet bezitten.

bring it on zou ik zeggen, dood gaan we toch allemaal.
en de palestijnen zijn niet van plan om in een geisolleerde gebaricadeerde stuk grond waar mensen worden onderdrukt en waar ene na de andere uitgaansverbod van kracht is en waar het wemelt van tanks en prikkeldraad als schapen te leven.

liever gaan ze strijdend ten onder.

allaaahuma kun ma3a igwaanunaa fie filistien
allahuma damir aljahuud alganaazier ladie ta3aw fie lbilaad wa akktaroe lfasaad.

Malcolm_X
21-11-02, 23:03
Geplaatst door Kachol Levan


Ik ook, en het zal niet Israel zijn. Het lijkt misschien onwaarschijnlijk, maar Israel gebruikt nu nog maar een klein deel van de militaire kracht die ze echt bezitten, en dan heb ik het nog niet eens over de massavernietigingswapens die we al dan niet bezitten.

Zal zeker wel israel zijn, vergeet niet dat militaire overmacht niet echt veel zegt. Kan je daar genoeg voorbeelden van geven.

en vergeet niet die palestijnen houden net zo veel van de dood als de joden van het leven houden. Zo zijn er nog honderden miljoenen moslims die ook zo denken. Daarbij komt ook nog dat de arabische landen ook vooruitgang hebben geboekt op het gebied van defensie. Om maar een voorbeeld te noemen Saudi Arabie is de grootste importeur ter wereld van wapens. EN wat betreft de atoombom, binnen no time heeft IRAN hem ook. EN als die het heeft dan zal hezbollah in libanon het ook hebben.

DUS READ MY LIPS....het tij zal keren

Wizdom
21-11-02, 23:11
Geplaatst door Tomas


Zo, dat was weer een zinvol leven.

Mogen de indoctrinators van deze zelfmoordenaar verrekte lang lijden in hun zelf verzonnen hel.

Tomas, de titel is verkeerd. Het NOS Journaal zou hebben gezegd: "Er is vanmorgen in Jeruzalem een vergelding operatie voor de burger raket aanval uitgevoerd door het Palestijnse verzet op een Terroristen Leider en zijn metgezellen die zich in een bus zouden hebben opgehouden.....Er zijn 11 terroristen gedood en er zijn een aantal burger gewonden. Het Palestijnse verzet betreurt de burger gewonden maar noemt de operatie een succes omdat de Terroristen leider en zijn metgezellen zijn uitgeschakeld."

limpio
21-11-02, 23:42
Geplaatst door Malcolm_X


Zal zeker wel israel zijn, vergeet niet dat militaire overmacht niet echt veel zegt. Kan je daar genoeg voorbeelden van geven.

en vergeet niet die palestijnen houden net zo veel van de dood als de joden van het leven houden. Zo zijn er nog honderden miljoenen moslims die ook zo denken. Daarbij komt ook nog dat de arabische landen ook vooruitgang hebben geboekt op het gebied van defensie. Om maar een voorbeeld te noemen Saudi Arabie is de grootste importeur ter wereld van wapens. EN wat betreft de atoombom, binnen no time heeft IRAN hem ook. EN als die het heeft dan zal hezbollah in libanon het ook hebben.

DUS READ MY LIPS....het tij zal keren
Ja dat naieve achterlijke ook bij die moslims die denken dat sterven iets prachtig is, en zeker als het zgz voor Allah is..alhoewel ik zeker ben dat Hij daar niet zo opgetogen mee zal zijn.
De moslim mannenwereld is inderdaad een wereld van onnadenkende machos.
Zij zouden beter een voorbeeld nemen aan de moslimas, qua geestelijke ontwikkeling staan ze aardig wat trappen hoger dan hun mannelijke exemplaren.
Daarom dat ze ook onderdrukt worden door hun mannen

Wizdom
21-11-02, 23:50
Geplaatst door limpio

Ja dat naieve achterlijke ook bij die moslims die denken dat sterven iets prachtig is, en zeker als het zgz voor Allah is..alhoewel ik zeker ben dat Hij daar niet zo opgetogen mee zal zijn.
De moslim mannenwereld is inderdaad een wereld van onnadenkende machos.
Zij zouden beter een voorbeeld nemen aan de moslimas, qua geestelijke ontwikkeling staan ze aardig wat trappen hoger dan hun mannelijke exemplaren.
Daarom dat ze ook onderdrukt worden door hun mannen

Dat zou elke leeghoofd zeggen die niets weet over de Islam.

limpio
22-11-02, 00:00
Geplaatst door Wizdom


Dat zou elke leeghoofd zeggen die niets weet over de Islam.
Wis dom, ik spreek hier niet over de Islam, maar over moslimventjes die zich als machos gedragen en geestelijk ondergeschikt zijn aan de moslimas die ernstiger, bekwamer en vredelievender zijn dan de mannelijke exemplaren die een overdreven mannelijk gedrag tentoon spreiden omdat ze weten dat ze ondergeschikt zijn aan de kwaliteiten van de moslimas.
Doe dus niet of je slim bent, je bent dom als je er de Islam bijsleurt.
Dag wis dom. :duim:

ZwYgStErr
22-11-02, 00:05
Geplaatst door limpio

Ja dat naieve achterlijke ook bij die moslims die denken dat sterven iets prachtig is, en zeker als het zgz voor Allah is..alhoewel ik zeker ben dat Hij daar niet zo opgetogen mee zal zijn.
De moslim mannenwereld is inderdaad een wereld van onnadenkende machos.
Zij zouden beter een voorbeeld nemen aan de moslimas, qua geestelijke ontwikkeling staan ze aardig wat trappen hoger dan hun mannelijke exemplaren.
Daarom dat ze ook onderdrukt worden door hun mannen

Dat mensen de dood preferen boven het leven is niet naief en achterlijk, en komt niet alleen maar voor bij de moslims. Veel mensen die lijden zien de dood als een bevrijding, kijk naar patienten die euthanasie willen .(zijn dat alleen maar Moslims? d8 het niet.) En ik hoef je toch zeker niet te vertellen dat het overgrote deel van de Palestijnse moslims lijdt, als je vader, je oom, je neef, je zusje wordt gedood door israelische militairen of door een luchtaanval, dan kan ik heel veel begrip opbrengen voor de zelfmoordaanslagen.

Wizdom
22-11-02, 00:06
Geplaatst door limpio

Wis dom, ik spreek hier niet over de Islam, maar over moslimventjes die zich als machos gedragen en geestelijk ondergeschikt zijn aan de moslimas die ernstiger, bekwamer en vredelievender zijn dan de mannelijke exemplaren die een overdreven mannelijk gedrag tentoon spreiden omdat ze weten dat ze ondergeschikt zijn aan de kwaliteiten van de moslimas.
Doe dus niet of je slim bent, je bent dom als je er de Islam bijsleurt.
Dag wis dom. :duim:

He Limpio, wil je volgende keer goed je huiswerk doen voordat je wat losse uitspraken aan elkaar gaat hangen anders blijf je voor mij een leeghoofd. Graag referenties aanhalen etc. om je uitspraken te onderbouwen anders blijven het losse frutsels.

limpio
22-11-02, 00:18
Geplaatst door ZwYgStErr


Dat mensen de dood preferen boven het leven is niet naief en achterlijk, en komt niet alleen maar voor bij de moslims. Veel mensen die lijden zien de dood als een bevrijding, kijk naar patienten die euthanasie willen .(zijn dat alleen maar Moslims? d8 het niet.) En ik hoef je toch zeker niet te vertellen dat het overgrote deel van de Palestijnse moslims lijdt, als je vader, je oom, je neef, je zusje wordt gedood door israelische militairen of door een luchtaanval, dan kan ik heel veel begrip opbrengen voor de zelfmoordaanslagen.
Nou nou Zwijgster..je weet maar al te best waar het over gaat.
Stick to the point please.
En als ze zelfmoordenaars willen zijn..ok..maar dan zonder onschuldige burgers mee te nemen.
Elke moslim die dit soort van aanslagen goedkeurt is geen gelovige maar een potentieel moordenaar.
Het is niet omdat men lijd door toedoen van het israelische leger dat men terroristische aanslagen tegen burgers heir tegenover kan stellen.
Het maakt deze moordenaars slechter dan hun onderdrukkers.
M.a.w, ze zijn geen haar beter dan hun onderdrukkers.

limpio
22-11-02, 00:19
Geplaatst door Wizdom


He Limpio, wil je volgende keer goed je huiswerk doen voordat je wat losse uitspraken aan elkaar gaat hangen anders blijf je voor mij een leeghoofd. Graag referenties aanhalen etc. om je uitspraken te onderbouwen anders blijven het losse frutsels.
Ik weet het wis dom, aan jou intelligentie kan ik niet tippen. :D

Hebron
22-11-02, 00:26
10 Vervloekte zionisten minder kan geen kwaad.

ennuh wat is wraak toch zoettt

ZwYgStErr
22-11-02, 00:27
Geplaatst door limpio

Nou nou Zwijgster..je weet maar al te best waar het over gaat.
Stick to the point please.
En als ze zelfmoordenaars willen zijn..ok..maar dan zonder onschuldige burgers mee te nemen.
Elke moslim die dit soort van aanslagen goedkeurt is geen gelovige maar een potentieel moordenaar.
Het is niet omdat men lijd door toedoen van het israelische leger dat men terroristische aanslagen tegen burgers heir tegenover kan stellen.
Het maakt deze moordenaars slechter dan hun onderdrukkers.
M.a.w, ze zijn geen haar beter dan hun onderdrukkers.

Ik weet heel goed waar het hierover gaat. I
k heb ook niet gezegd dat ik het goedkeur, beter lezen. Ik zei: ik kan er heel veel begrip voor opbrengen. En al die aanvallen van het Israelische leger, daar vallen geen onschuldige burgers? Alsjeblieft zeg. Wat een hypocriet.

limpio
22-11-02, 00:57
Geplaatst door ZwYgStErr


Ik weet heel goed waar het hierover gaat. I
k heb ook niet gezegd dat ik het goedkeur, beter lezen. Ik zei: ik kan er heel veel begrip voor opbrengen. En al die aanvallen van het Israelische leger, daar vallen geen onschuldige burgers? Alsjeblieft zeg. Wat een hypocriet.
Maar zwijgertje toch, leer eens een onderscheid te maken tussen burgers die vallen door het geweld van het leger..en de burgers die doelbewust vermoord worden door zelfmoordidioten aan bushaltes, in bussen, in pizzrias op universiteiten enz.
Doelbewust en gericht..
En voor mij is begrip opbrengen hetzelfde als goedkeuren.

Goh zeg, waarom is het zo moeilijk om meer dan 5 Marokkanen te vinden die logisch kunnen nadenken.
Steeds dat primitieve verankerde tunnelzicht. :rolleyes:

sil
22-11-02, 01:10
Geplaatst door ZwYgStErr


Dat mensen de dood preferen boven het leven is niet naief en achterlijk, en komt niet alleen maar voor bij de moslims. Veel mensen die lijden zien de dood als een bevrijding, kijk naar patienten die euthanasie willen .(zijn dat alleen maar Moslims? d8 het niet.) En ik hoef je toch zeker niet te vertellen dat het overgrote deel van de Palestijnse moslims lijdt, als je vader, je oom, je neef, je zusje wordt gedood door israelische militairen of door een luchtaanval, dan kan ik heel veel begrip opbrengen voor de zelfmoordaanslagen.

Deze vergelijking slaat nou echt als een tang op een varken

sil
22-11-02, 01:13
Geplaatst door Tomas


Zo, dat was weer een zinvol leven.

Mogen de indoctrinators van deze zelfmoordenaar verrekte lang lijden in hun zelf verzonnen hel.

Maar de vader was wel trots op zijn zoon

ZwYgStErr
22-11-02, 01:16
Geplaatst door limpio

Maar zwijgertje toch, leer eens een onderscheid te maken tussen burgers die vallen door het geweld van het leger..en de burgers die doelbewust vermoord worden door zelfmoordidioten aan bushaltes, in bussen, in pizzrias op universiteiten enz.
Doelbewust en gericht..
En voor mij is begrip opbrengen hetzelfde als goedkeuren.

Goh zeg, waarom is het zo moeilijk om meer dan 5 Marokkanen te vinden die logisch kunnen nadenken.
Steeds dat primitieve verankerde tunnelzicht. :rolleyes:

Limpiootje toch...hoe weet jij dan zo zeker dat dat israelische leger de burgers NIET doelbewust doodt. Als er een luchtaanval wordt gepleegd op een vluchtelingenkamp en er tientallen onschuldige burgers vallen en er vervolgens wordt gezegd: Ja het was een fout, sorry, dan ga je juist heel logisch nadenken.
En ik weet wat je nu gaat zeggen: Er zal waarschijnlijk een vermeende terrorist in dat vluchtelingenkamp schuilen, maar hoe weten za dat dan weer?
Waarom neem je alles klakkeloos aan wat er in de media wordt laten zien? De Israeliers die voor het Goede strijden, die willen natuurlijk alleen maar vredig met elkaar leven en de Palestijnen die worden geschetst als wraakzuchtige, bloeddorstige moordenaars van onschuldige mensen.

limpio
22-11-02, 07:31
Geplaatst door ZwYgStErr


Limpiootje toch...hoe weet jij dan zo zeker dat dat israelische leger de burgers NIET doelbewust doodt. Als er een luchtaanval wordt gepleegd op een vluchtelingenkamp en er tientallen onschuldige burgers vallen en er vervolgens wordt gezegd: Ja het was een fout, sorry, dan ga je juist heel logisch nadenken.
En ik weet wat je nu gaat zeggen: Er zal waarschijnlijk een vermeende terrorist in dat vluchtelingenkamp schuilen, maar hoe weten za dat dan weer?
Waarom neem je alles klakkeloos aan wat er in de media wordt laten zien? De Israeliers die voor het Goede strijden, die willen natuurlijk alleen maar vredig met elkaar leven en de Palestijnen die worden geschetst als wraakzuchtige, bloeddorstige moordenaars van onschuldige mensen.
Als het zo is..is het zo he zwijgertje.
Of hoe noem je mensen die anderen op een laffe wijze doden anders?
Ze hebben niet eens de tijd zich te verdedigen, ze worden onverwachts opgeblazen omdat hun regering niet al te lief is met de palestijnen omdat die onschuldige mensen vermoorden.
Kwestie van de circel rond te houden.
Veel ellende bij de palestijnen is nuu eenmaal te danken aan hamas en de andere groeperingen die geen vrede willen...die aanslagen plegen en zich daarna als bange wezels tussen de burgerbevolking gaan verschuilen.
En dat noemt zichzelf strijders.
Een muis is moediger dan deze zgz strijders.
Hun fabrieken om bommen te maken liggen midden tussen de burgers.
Wat verwacht je, dat Israel hen rustig aan laat doen, met nog meer onschuldige slachtoffers als resultaat.
Je zou beter zwijgen zwijgertje, jij bent een van de bijna 100% die dagelijks staan te zeuren over hetzelfde en die zich als een bende oude klagende wijven steeds hetzelfde herhalen en herhalen zonder er eigenlijk eens degelijk over na te denken.
Jij bent van oordeel dat als mijn huisbaas jou in het gezicht slaat, en aangezien je toch niet bekwaam bent hem te schaden...dan maar als repressaile en uit onmacht mij komt aftroeven.
Maar dat is voor vele mosimslieverdjes hier al wat te moeilijk.
Dat heb ik al zeer lang door.

Kachol Levan
22-11-02, 09:09
Geplaatst door Malcolm_X
en vergeet niet die palestijnen houden net zo veel van de dood als de joden van het leven houden. DUS READ MY LIPS....het tij zal keren

Als ze zo van de dood houden, waarom komt de hele arabische wereld in opstand als er Palestijnen omkomen?