PDA

Bekijk Volledige Versie : Nova, Netwerk, Nos Journaal, Etc. Etc. Greta Duisenberg Met De Dood Bedreigd!!!!!



Wizdom
21-11-02, 20:34
Of past dit weer niet in jullie hypocriete straatje?

Wizdom
21-11-02, 20:46
Geplaatst door kaassietoch
Het is oud nieuws, maar het feit dat jij en ik weten waar het over gaat betekent dat het in de media is geweest. Dus met deze topic valt echt geen eer te behalen

Het feit dat ik het weet is omdat ik wel eens op maroc.nl surf. Er is geloof ik weinig tot geen aandacht geschonken in de media aan deze bedreiging in tegenstelling tot de gefabriceerde bedreiging van Ayaan Hirshi Ali.

ferrari
21-11-02, 21:30
Geplaatst door Wizdom


Het feit dat ik het weet is omdat ik wel eens op maroc.nl surf. Er is geloof ik weinig tot geen aandacht geschonken in de media aan deze bedreiging in tegenstelling tot de gefabriceerde bedreiging van Ayaan Hirshi Ali.

Die bedreigingen waren in mei, toen stond was het wel overal te zien en te lezen. Misschien als je dit al in mei had geplaasts :zwaai:

Wizdom
21-11-02, 21:50
Geplaatst door ferrari


Die bedreigingen waren in mei, toen stond was het wel overal te zien en te lezen. Misschien als je dit al in mei had geplaasts :zwaai:

Dat is onjuist. Ook in mei heeft er geen haan gekraaid naar doodsbedreigingen aan het adres van Greta Duisenberg. Er is alleen veel aandacht geweest voor de vlag en voor de Joodse buren van Greta die het niet op prijs stelden dat zij de vlag aan hun zijde liet wapperen. Zij vonden het zeer storend. Dat was de aandacht die de Media er aan heeft gegeven. Maar doodsbedreigingen aan het adres van Greta daar is met geen woord over gerept en al helemaal niet van Joodse of gene zijde.

In tegenstelling tot Ayaan Hirshi Ali. Je hebt je gewoon niet aan de media kunnen onttrekken aan het verhaal over vermeende doodsbedreigingen uit Islamitische hoek. Of je nu de Spits, de Metro of de Telegraaf, Trouw, Volkskrant, NRC, Parool of welke krant dan ook las werd je geconfronteerd met een tot dusver onbekende vrouw Ayaan Hirshi Ali. Als je s'avonds voor de buis ging zitten werd je ook met deze dame lastig gevallen. Naar mijn mening een eigenwijze arrogante dame die denkt het wiel uitgevonden te hebben.

Notabene een ongewenste asielzoeker die werd verheven tot een symbool. Later bleek ze afgezien van haar eigen geloof en haar ouders ook de PvDA ontrouw. Ze heeft er blijkbaar een handje van.

Nou ik kan haar een ding garanderen geluk zal ze niet vinden. Het ongeluk zal haar tot in haar graf volgen mits ze tot inkeer komt.

Het is vergelijkbaar met zo'n mensonwaardig bestaan als dat van Salman Rushdie. Als je GOD verlaat wie moet dan nog je hart vullen. Het word wel een heel ellendig leeg bestaan.

ferrari
21-11-02, 22:24
Geplaatst door Wizdom


Dat is onjuist. Ook in mei heeft er geen haan gekraaid naar doodsbedreigingen aan het adres van Greta Duisenberg. Er is alleen veel aandacht geweest voor de vlag en voor de Joodse buren van Greta die het niet op prijs stelden dat zij de vlag aan hun zijde liet wapperen. Zij vonden het zeer storend. Dat was de aandacht die de Media er aan heeft gegeven. Maar doodsbedreigingen aan het adres van Greta daar is met geen woord over gerept en al helemaal niet van Joodse of gene zijde.

Wat een ouwehoer ben jij. Het wacht echt overal te lezen en te zien.

Dit stond in de Volkskrant. In plaats van te bluffen had je ook zelf even kunnen zoeken.


Gretta Duisenberg met de dood bedreigd
31 mei 2002


- Van onze verslaggeefster Rachida Azough


Gretta Duisenberg-Bedier de Prairie is donderdag per brief met de dood bedreigd. De politie neemt de zaak zeer serieus en heeft haar per direct laten beveiligen.
http://www.volkskrant.nl/nieuws/nederland/1022820626573.html

Wizdom
21-11-02, 22:35
Geplaatst door ferrari

http://www.volkskrant.nl/nieuws/nederland/1022820626573.html

Nou, laat ik het dan zo zeggen, er is 1000 keer zo weinig aandacht aan besteed als aan Ayaan Hirshi Ali en dat is zeker geen ouwehoer.

ferrari
21-11-02, 22:37
Geplaatst door Wizdom


Nou, laat ik het dan zo zeggen, er is 1000 keer zo weinig aandacht aan besteed als aan Ayaan Hirshi Ali en dat is zeker geen ouwehoer.

Die bedreigingen aan het adres van Hirshi Ali waren blijkbaar 1000 keer ernstiger.

Wizdom
21-11-02, 22:41
Geplaatst door ferrari


Die bedreigingen aan het adres van Hirshi Ali waren blijkbaar 1000 keer ernstiger.

Nee, dat maak jij ervan. Er is zelfs gegronde redenen voor om het te betwijfelen of ze er wel ooit geweest zijn omdat haar vader en oom in Engeland hebben ontkend dat ze zijn bedreigd. Ayaan zou hebben gezegd dat haar vader en oom in Engeland zijn bedreigd wat volkomen onjuist is dus. Je kan nu eenmaal van een kromme banaan geen rechte banaan maken.

sil
21-11-02, 23:46
Geplaatst door Wizdom


Dat is onjuist. Ook in mei heeft er geen haan gekraaid naar doodsbedreigingen aan het adres van Greta Duisenberg. Er is alleen veel aandacht geweest voor de vlag en voor de Joodse buren van Greta die het niet op prijs stelden dat zij de vlag aan hun zijde liet wapperen. Zij vonden het zeer storend. Dat was de aandacht die de Media er aan heeft gegeven. Maar doodsbedreigingen aan het adres van Greta daar is met geen woord over gerept en al helemaal niet van Joodse of gene zijde.

In tegenstelling tot Ayaan Hirshi Ali. Je hebt je gewoon niet aan de media kunnen onttrekken aan het verhaal over vermeende doodsbedreigingen uit Islamitische hoek. Of je nu de Spits, de Metro of de Telegraaf, Trouw, Volkskrant, NRC, Parool of welke krant dan ook las werd je geconfronteerd met een tot dusver onbekende vrouw Ayaan Hirshi Ali. Als je s'avonds voor de buis ging zitten werd je ook met deze dame lastig gevallen. Naar mijn mening een eigenwijze arrogante dame die denkt het wiel uitgevonden te hebben.

Notabene een ongewenste asielzoeker die werd verheven tot een symbool. Later bleek ze afgezien van haar eigen geloof en haar ouders ook de PvDA ontrouw. Ze heeft er blijkbaar een handje van.

Nou ik kan haar een ding garanderen geluk zal ze niet vinden. Het ongeluk zal haar tot in haar graf volgen mits ze tot inkeer komt.

Het is vergelijkbaar met zo'n mensonwaardig bestaan als dat van Salman Rushdie. Als je GOD verlaat wie moet dan nog je hart vullen. Het word wel een heel ellendig leeg bestaan.

Maar goed dat jij God niet bent

Shaheed
22-11-02, 01:19
Wizdom heeft gelijk , dit is weer het zoveelste bewijs dat de nederlandse media op en top hypocriet is.


Zie wat ik erover heb geschreven in mijn topic.

http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=&threadid=48867

Simon
22-11-02, 07:16
Geplaatst door Wizdom

Nou, laat ik het dan zo zeggen, er is 1000 keer zo weinig aandacht aan besteed als aan Ayaan Hirshi Ali en dat is zeker geen ouwehoer.

Er is inderdaad meer aandacht aan Hirshi Ali besteedt maar dat heeft ermee te maken dat haar standpunten meer discussie oproepen: niet alleen onder moslims maar ook onder links nederland. Sowieso is het hele integratie debat nu nog steeds veel terug te vinden in de media en een belangrijk issue voor de komende verkiezingen.

Simon

jaja
22-11-02, 13:23
Geplaatst door Wizdom
Of past dit weer niet in jullie hypocriete straatje? hint: ga naar www.google.com, type in +duisenberg +bedreigd en kijk wat er gebeurt. Parool, Volkskrant etc rollen over je scherm.

Shaheed
22-11-02, 13:33
Ja maar het is wel raar he...dat de Nova niet met een camera naar het cidi zijn gegaan om te vragen wat de joodse gemeenschap van die bedreigingen vind, en dat de politici de joden vragen dat ze in het openbaar afstand moeten nemen van die bedreigingen.
En nog meer van zulke gezeik over zelfkritiek.........wat wij ook allemaal moesten aanhoren.

sil
22-11-02, 16:43
Geplaatst door Shaheed
Ja maar het is wel raar he...dat de Nova niet met een camera naar het cidi zijn gegaan om te vragen wat de joodse gemeenschap van die bedreigingen vind, en dat de politici de joden vragen dat ze in het openbaar afstand moeten nemen van die bedreigingen.
En nog meer van zulke gezeik over zelfkritiek.........wat wij ook allemaal moesten aanhoren.


Jij moet toch wel volmaakt zijn,Want ik lees van jou altijd alleen maar kritiek op andere

Tomas
22-11-02, 16:47
Geplaatst door Shaheed
Ja maar het is wel raar he...dat de Nova niet met een camera naar het cidi zijn gegaan om te vragen wat de joodse gemeenschap van die bedreigingen vind, en dat de politici de joden vragen dat ze in het openbaar afstand moeten nemen van die bedreigingen.

Welke tegenhanger van het CIDI is door Nova benaderd ivm de bedreigingen van Ayaan?

Wie zijn er uberhaupt benaderd van de Islamitische gemeenschap ivm de bedreigignen van Ayaan?



En nog meer van zulke gezeik over zelfkritiek.........wat wij ook allemaal moesten aanhoren.

Leer het dan eens.

NIS
22-11-02, 20:47
Geplaatst door Tomas


Leer het dan eens.


Lieve Tomas,

Wil je het niet zien, of wil je gewoon de discussie op gang houden? Het eerste zou ik dom vinden, het tweede zou ik erg waarderen. :D

Je weet net zoals ik, dat de kut-autochtoonse media (telgraaf voor op) eens een keer haar bek moet houden om mijn verantwoording te vragen over een aanslag van een gekke extremist.

Als je het niet met me eens bent, wil ik dat je je nu verontschuldigd over de treinen die elke dag te laat komen. Het is namelijk een christelijke autochtoon die aan het roer van deze onderneming staat. :D Omdat hij vooral een autochtoon is, vind ik dat jij daar ook medeschuldig aan bent! Je moet namelijk deze ondernemer eens op zijn daden aanspreken. Het is jullie volk en wij kut-allochtonen hebben daar niks mee te maken, maar wel veel last.

Ik hoop dat je de grap begrijpt. Ik probeer gewoon even uit te drukken hoe dom deze stelling is! Zo dom is namelijk het Nederlandse volk op dit moment bezig...
:duim: