PDA

Bekijk Volledige Versie : God was in een slechte bui!



Mark
21-11-02, 21:09
Two Sisters Die In Head-On Collision On The Way To Visit Each Other

Two sisters and a husband of one of them died in a head-on collision on Alabama Route 25 this Sunday. The women were driving in the opposite directions when one of the vehicles crossed the divider.
Two children were injured in the accident. One of them was released from the hospital and the other remains hospitalized.

Mark
21-11-02, 21:15
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur

;)

ZwYgStErr
21-11-02, 22:06
Begrijp nou niet waarom de titel is 'God was in een slechte bui'.

Maar zoals je waarschijnlijk wel gemerkt heb begrijp ik wel meerdere dingen niet, ligt dat nou aan mij of de PB-ers hier? :confused:

Mark
21-11-02, 22:11
Geplaatst door ZwYgStErr
Begrijp nou niet waarom de titel is 'God was in een slechte bui'.

Maar zoals je waarschijnlijk wel gemerkt heb begrijp ik wel meerdere dingen niet, ligt dat nou aan mij of de PB-ers hier? :confused:

dit was weer een van mijn minder serieuze stukjes ;) het feit dat van alle auto's precies deze twee op elkaar botsen zou je kunnen zien als een "act of god" van een god die in een slechte bui is....

ZwYgStErr
21-11-02, 22:19
Geplaatst door Mark


dit was weer een van mijn minder serieuze stukjes ;) het feit dat van alle auto's precies deze twee op elkaar botsen zou je kunnen zien als een "act of god" van een god die in een slechte bui is....

A ha. Me understand, ik had al zo een beetje verw8 dat dit onder je 90% van niet zo serieuze berichtjes viel.

sil
21-11-02, 23:11
Niet discrimineren jongens :aftel: