PDA

Bekijk Volledige Versie : Ratelband mogelijk lijsttrekker LN



Simon
22-11-02, 08:42
Nou ik hoop niet dat dit waar is want die Ratelband is knettergek

NOS-TT 103 vr 22 nov Ratelband mogelijk lijsttrekker LN HILVERSUM Emile Ratelband wordt door het bestuur van Leefbaar Nederland voorgedragen als lijsttrekker,meldt het Radio 1 Journaal.De tsjakka-goeroe moet Fred Teeven vervangen die er niet in slaagt kiezers te trekken.De partij staat in de peilingen op nul zetels. Het bestuur heeft gisteravond op een ingelaste vergadering de kandidatuur van Ratelband bekendgemaakt.Teeven werd op 27 oktober door het partijcongres als lijsttrekker gekozen.Op 8 december komt er nu een extra partijcongres. Teeven heeft "met absolute verbazing" kennisgenomen van het nieuws.Hij geeft om 11.00 uur een persconferentie.

barfly
22-11-02, 09:08
Nee heh, will they ever learn?

GroteWolf
22-11-02, 09:56
Grappig. Ik denk dat die randdebiel zo 3 a 4 zetels aan proteststemmen wegtrekt bij de SP. En dat lijkt me wel zo prettig nu ik weet wat die willen.

Sulay Milayo
22-11-02, 10:08
Kom op nou zeg , the TSjaaaka Goeroe van Holland. Het moet niet gekker worden. Weetje wat ik denk, ik denk dat die goozer inderdaad een aantal zetels zal krijgen mocht dit doorgaan.
Maar sorry hoor, met dit soort mensen slaat Nederland echt een ple figuur maar ja ,als dat de kant is waar we op willen gaan. Ik vind het maar niets.

Mark
22-11-02, 10:21
Hebben jullie deze man wel eens bij jensen gehoord? compleet geschift!

barfly
22-11-02, 10:32
Geplaatst door Dave20
Het kan dus toch nog gekker dan bij de LPF.

Dit is trouwens een leuk filmpje van een lokale LPF afdeling met Winny-taferelen :D:
http://www.people.zeelandnet.nl/bal/lsthoe22.wmv

Hahahahah wat een overspannen wijf zeg, gelukkig werd ze van pepernootjes weer rustig :haha:

~Panthera~
22-11-02, 12:21
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! http://www.smilies.nl/puke.gif

Dragon_Khan
22-11-02, 12:22
Meer nieuws, Teeven is geloof ik opgestapt.

Het lijkt trouwens wel goed te zijn voor LN, het aandeel LN is gestegen in de Politieke Aandelen Markt (PAM) van de volkskrant.

Wel raar trouwens dat ze hem willen hebben. Als ze Fortuyn eruit hebben gezet wegens domme uitspraken, dat geldt dat nog meer voor Ratelband.

"In ziekenhuizen kom je richtingborden in alle talen tegen, Turks, Marrokaans, Grieks, Spaans en als je geluk hebt ook nog in het Nederlands"

Maar ja hij heeft niet gezegd zich niet zo veel aan te hoeven trekken van de partijdemocratie.
Maar het kan ook zijn dat ze gewoon wanhopig zijn geworden.
Of een combinatie.