PDA

Bekijk Volledige Versie : De Jong haalt hard uit naar allochtonen



lpg4life
22-11-02, 10:21
Lijsttrekker Winnie de Jong van de nieuwe partij Conservatieven.nl geeft in de Volkskrant allochtonen de schuld van alle maatschappelijke problemen in Nederland.

"Elke vorm van immigratie zeer sterk beperken," zegt De Jong. Immigranten zijn namelijk volgens haar de oorzaak voor problemen bij werkgelegenheid en wachtlijsten in de gezondheidszorg. Immigranten hebben volgens De Jong geen of lage educatie, een bevolkingsgroep waar weinig werk voor is. Bovendien komen grotendeels immigranten met een slechte gezondheid Nederland binnen, zo stelt de lijsttrekker.

De Jong noemt verder de meeste asielzoekers 'gelukzoekers', die goedkope woningen bezet houden en een groter dan normaal beroep op de sociale zekerheid in Nederland doen.

De Jong zegt dat de nieuwe partij voortkomt uit 'het fortuynisme'. Ze wil met Conservatieven.nl naar 'het Nederland van weleer'. Ze wil niet alleen de grens voor asielzoekers sluiten, maar op termijn ook een groot aantal mensen terugsturen.

Bron: Nieuws.nl

Mill
22-11-02, 10:35
Geplaatst door lpg4life
Lijsttrekker Winnie de Jong van de nieuwe partij Conservatieven.nl geeft in de Volkskrant allochtonen de schuld van alle maatschappelijke problemen in Nederland.

"Elke vorm van immigratie zeer sterk beperken," zegt De Jong. Immigranten zijn namelijk volgens haar de oorzaak voor problemen bij werkgelegenheid en wachtlijsten in de gezondheidszorg. Immigranten hebben volgens De Jong geen of lage educatie, een bevolkingsgroep waar weinig werk voor is. Bovendien komen grotendeels immigranten met een slechte gezondheid Nederland binnen, zo stelt de lijsttrekker.

De Jong noemt verder de meeste asielzoekers 'gelukzoekers', die goedkope woningen bezet houden en een groter dan normaal beroep op de sociale zekerheid in Nederland doen.

De Jong zegt dat de nieuwe partij voortkomt uit 'het fortuynisme'. Ze wil met Conservatieven.nl naar 'het Nederland van weleer'. Ze wil niet alleen de grens voor asielzoekers sluiten, maar op termijn ook een groot aantal mensen terugsturen.

Bron: Nieuws.nl

Geschift wijf. Krijgt precies 0 zetels, let op mijn woorden.

said15
22-11-02, 10:43
Allochtonen zijn schuldig aan alle maatschappelijke problemen in Nederland?

Dus toen er nog geen allochtonen waren, waren er ook geen maatschappelijke problemen in Nederland?

De Jong wat bent u DOM.

:koppel:

Dragon_Khan
22-11-02, 11:06
maar op termijn ook een groot aantal mensen terugsturen.

Nu Pim Fortuyn dood is doen allerlei mensen of ze "uit naam van Pim" spreken, terwijl ze veel rechtser zijn. (Pim wou geen mensen terugsturen)

Gelukkig dat de Jong Manisch is, zodat ze weinig stemmen zal krijgen. Maar de nr2 van die conservatieven is een stuk intelligenter en zou misschien wel groot zetelaantal kunnen halen.
Dus ik hoop dat Winnie niet afstapt.

~Panthera~
22-11-02, 11:27
"een groot aantal mensen terugsturen" ??? :haha:

Nou vooruit, om te beginnen die met een "Duits" accent. :hihi:

KomMaar
22-11-02, 11:29
Vervang die allochtonen door Joden, dan zou Holland op zn kop staan

barfly
22-11-02, 11:39
Geplaatst door ~Panthera~
"een groot aantal mensen terugsturen" ??? :haha:

Nou vooruit, om te beginnen die met een "Duits" accent. :hihi:

Die rare uitspraken en dat Duitse accent, dat kán eigenlijk geen toeval meer zijn :haha:

~Panthera~
22-11-02, 11:42
Geplaatst door KomMaar
Vervang die allochtonen door Joden, dan zou Holland op zn kop staan
------

Daar heb je, jammer genoeg, wel gelijk in.
Dat is dus "normaal" aan het worden.
"Duidelijke taal" heet dat tegenwoordig.
http://www.smilies.nl/puke.gif

jaja
22-11-02, 11:44
Geplaatst door KomMaar
Vervang die allochtonen door Joden, dan zou Holland op zn kop staan we hebben ook mensen in Nederland (ook niet-moslims) die dat zeggen. Ze hebben zo'n reusachtige aanhang dat we ze niet terugzien in het aprlement of waar ook. Daarom negeren we dat zootje.
En dat zal - denk ik - ook voor Winnie gelden. Als Winnie wel in het parlement komt, gaan we serieus protesteren tegen haar en haar ideeen. Dan is er blijkbaar iets meer voorlichting voor sommige nederlanders nodig, wat voor een onzin dit is. Als ze die zetel niet haalt, is ze de inzet niet waard, ja zelfs doen we haar meer eer aan dan zij en haar ideeen verdienen.

June 5, 1967
22-11-02, 12:03
Geplaatst door ~Panthera~
"een groot aantal mensen terugsturen" ??? :haha:

Nou vooruit, om te beginnen die met een "Duits" accent. :hihi:

Ahhhh maar ik wil helemaal nicht weg....Bitte Bitte..

:duits:


http://www.spycow.nl/bruna/Dick%20Bruna%20Pictures_bestanden/integratie.gif

Mark
22-11-02, 12:16
Dit bewijst wel weer dat dit neonazis zijn. Het Nederland van weleer is ongetwijfeld 40-45.

De Rode Roos
22-11-02, 12:39
Er zijn waarschijnlijk net zoveel rechtsextremisten als arabische nationalisten cq. fascisten in Nederland, dat heft elkaar mooi op.

observer
22-11-02, 13:12
Geplaatst door De Rode Roos
Er zijn waarschijnlijk net zoveel rechtsextremisten als arabische nationalisten cq. fascisten in Nederland, dat heft elkaar mooi op. deden ze dat maar eens

zou dit land stuk gezelliger maken

De Rode Roos
22-11-02, 13:16
Geplaatst door observer
deden ze dat maar eens

zou dit land stuk gezelliger maken

Ik zou ze wel eens in een Arena willen stoppen. Kunnen ze elkaar mooi af maken. :D

Tomas
22-11-02, 15:42
Geplaatst door De Rode Roos


Ik zou ze wel eens in een Arena willen stoppen. Kunnen ze elkaar mooi af maken. :D

En nou weer wel de doodstraf...

Make up your mind.

De Rode Roos
22-11-02, 15:43
Geplaatst door Tomas


En nou weer wel de doodstraf...

Make up your mind.

Het was een grapje! :jeweetog:

Tomas
22-11-02, 15:46
Geplaatst door De Rode Roos


Het was een grapje! :jeweetog:

Ik denk niet dat de nabestaanden daar om zullen lachen.

De Rode Roos
22-11-02, 15:49
Geplaatst door Tomas


Ik denk niet dat de nabestaanden daar om zullen lachen.

:zweep:

Tomas
22-11-02, 15:55
Geplaatst door De Rode Roos


:zweep:

http://smilies.networkessence.net/s/contrib/sz/killtheimu.gif

Take this!

De Rode Roos
22-11-02, 16:13
Geplaatst door Tomas


http://smilies.networkessence.net/s/contrib/sz/killtheimu.gif

Take this!

:stomp:
:vlammen:
:auw:

LOL! :hihi: