PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerika: 'Sowieso komt er oorlog met Irak'



lpg4life
22-11-02, 11:22
De Amerikaanse veiligheidsadviseur Richard Perle kondigde gisteren aan dat de Amerikaanse aanval op Irak sowieso zal plaatsvinden, zelfs als de VN-wapeninspecteurs geen bewijs van massavernietigingswapens vinden.

Perle verraste de parlementsleden door te stellen dat zelfs wanneer VN hoofdwapeninspecteur Hans Blix Irak wapenvrij zou verklaren, de Amerikaanse oorlogsmachine niet zou stoppen.

Bron: The Mirror

KomMaar
22-11-02, 12:27
Als dit waar is....verwacht k een sombere toekomst

Shaheed
22-11-02, 13:46
Als dit waar is dan sta ik er helemaal achter als Iraakse burgers aanslagen gaan plegen op amerikaans grondgebied!

De Rode Roos
22-11-02, 13:50
Geplaatst door Shaheed
Als dit waar is dan sta ik er helemaal achter als Iraakse burgers aanslagen gaan plegen op amerikaans grondgebied!

Nou, dan hoop ik dat Amerika een atoombom op Irak zal gooien. Die terroristen zijn financieel, militair en politiek gezien niet opgewassen tegen de Amerikanen.

Shaheed
22-11-02, 13:56
Als zij een atoombom gooien dan hoop ik dat Irak de amerikanen zullen bestoken met chemische wapens , zoals bij de koerden.
En dat alle amerikanen waar dan ook vermoord mogen worden.


Misschien dat wij iets in Europa kunnen betekenen met de komst de de AEL.

De Rode Roos
22-11-02, 13:58
Geplaatst door Shaheed
Als zij een atoombom gooien dan hoop ik dat Irak de amerikanen zullen bestoken met chemische wapens , zoals bij de koerden.
En dat alle amerikanen waar dan ook vermoord mogen worden.


Misschien dat wij iets in Europa kunnen betekenen met de komst de de AEL.

Gatver, Arabische fascist! :fpuh:

Shaheed
22-11-02, 14:02
Ben geen arabier!


Jij hypocriete kut-autochtoon.