PDA

Bekijk Volledige Versie : Abu Jahjah bij Knevel op zaterdag na 't journaal



barfly
23-11-02, 19:01
KIJKUH! :)

Mark
23-11-02, 19:25
Thanks for the tip!

dat wordt smullen!

Marsipulami
23-11-02, 19:29
Om hoe laat komt mijn landgenoot op de Nederlandse televisie ?

BiL@L
23-11-02, 19:37
Ja hoe laat?

De video-band staat klaar.

BiL@L
23-11-02, 19:39
Geplaatst door BiL@L
Ja hoe laat?

De video-band staat klaar.

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

BiL@L
23-11-02, 19:49
Niet slecht toch?
:D

KomMaar
23-11-02, 19:51
Slimme man, ik overweeg ook maar eens lid te worden en met zijn aanwezigheid hier in Holland zullen de moslims zich sterker gaan voelen en das zeker!!

barfly
23-11-02, 19:51
Van mij mag ie Nederlander worden :D

Roemrijke Wolf
23-11-02, 19:51
Het viel allemaal weer best mee.

Mark
23-11-02, 19:51
Hij kwam erg redelijk over.... mijn vriendin die nog nooit van hem had gehoord vond hem wel sympathiek en zijn standpunten wel ok.

Ik vond dat Knevel wel wat meer had kunnen vragen over bijvoorbeeld zijn straatpatrouilles en zijn mening over berbers...

Beetje gemiste kans.

Maar Jahja deed het in principe erg goed, zo kan hij nog heel populair worden in Nederland.....

Marsipulami
23-11-02, 19:59
Geplaatst door Mark
Hij kwam erg redelijk over.... mijn vriendin die nog nooit van hem had gehoord vond hem wel sympathiek en zijn standpunten wel ok.

Ik vond dat Knevel wel wat meer had kunnen vragen over bijvoorbeeld zijn straatpatrouilles en zijn mening over berbers...

Beetje gemiste kans.

Maar Jahja deed het in principe erg goed, zo kan hij nog heel populair worden in Nederland.....

Haha, dat is hij al. Ik heb zonet gekeken naar Ter zake daar ging het ook al over Jahjah. Ik denk dat men nog een vette kluif heeft om die man te counteren. Voorlopig houdt men het bij demoniseren, maar men zal toch met iets beter moeten komen dan dat.

barfly
23-11-02, 20:04
Geplaatst door Mark
Hij kwam erg redelijk over.... mijn vriendin die nog nooit van hem had gehoord vond hem wel sympathiek en zijn standpunten wel ok.

Ik vond dat Knevel wel wat meer had kunnen vragen over bijvoorbeeld zijn straatpatrouilles en zijn mening over berbers...

Beetje gemiste kans.

Maar Jahja deed het in principe erg goed, zo kan hij nog heel populair worden in Nederland.....

Populair., vraag ik me af, hij nam al snel z'n toevlucht tot België.
Maar hij heeft beslist charisma en hij is een goede vertegenwoordiger van de mensen in dit land die zich niet volwaardig Nederlander voelen.
Ik vond zijn uitlating over afschaffen van subsidies best goed en aannemelijk. Ik zou hem graag een goede kans willen geven.

Mark
23-11-02, 20:05
Geplaatst door Marsipulami


Haha, dat is hij al. Ik heb zonet gekeken naar Ter zake daar ging het ook al over Jahjah. Ik denk dat men nog een vette kluif heeft om die man te counteren. Voorlopig houdt men het bij demoniseren, maar men zal toch met iets beter moeten komen dan dat.

Bedoel je een Volkert actie?

Nou van mij mag Jahja rustig zijn organisatie opzetten hoor, klonk niet zo extreem... en hebben we tenminste iets om over te praten hier!!

shalom
23-11-02, 20:12
Wat was die jahja toch goed. Hij weerde zich verbaal uitstekend en had goede argumenten. Ik kon zien dat Knevel bijna van zijn stoel afviel. Hij probeerde gehaaid te doen door woorden in de mond te leggen, maar ik zie dat abou jahjah een politicus is van hoge kaliber.

Suc6 for all freedom speachers

barfly
23-11-02, 20:14
Geplaatst door Mark


Bedoel je een Volkert actie?

Nou van mij mag Jahja rustig zijn organisatie opzetten hoor, klonk niet zo extreem... en hebben we tenminste iets om over te praten hier!!

Inderdaad, Abu is een schatje vergeleken met het gemiddelde Maroc.nl gehalte :p

Marsipulami
23-11-02, 20:21
Geplaatst door Mark


Bedoel je een Volkert actie?

Nou van mij mag Jahja rustig zijn organisatie opzetten hoor, klonk niet zo extreem... en hebben we tenminste iets om over te praten hier!!

Pff het stikt hier van de Hollandse extremisten op dit forum. Ik vind zijn standpunten best genietbaar. Bovendien is die man een perfect voorbeeld van integratie -ook al is hij tegen integratie. Ik heb -voorlopig- niks tegen Jahjah. Ben benieuwd of hij er in zal slagen om een beweging uit de grond te stampen. Op veel overheidssubsidies moet hij daarvoor voorlopig niet rekenen ;) Bovendien ben ik het met hem eens dat Filip Dewinter nu maar eens eindelijk burgemeester moet worden van Antwerpen.

KomMaar
23-11-02, 20:21
Geplaatst door barfly


Inderdaad, Abu is een schatje vergeleken met het gemiddelde Maroc.nl gehalte :p

Fock you

barfly
23-11-02, 20:22
Geplaatst door KomMaar


Fock you

dat wil je helemaal niet :haha:

barfly
23-11-02, 20:24
Geplaatst door Marsipulami


Pff het stikt hier van de Hollandse extremisten op dit forum. Ik vind zijn standpunten best genietbaar. Bovendien is die man een perfect voorbeeld van integratie -ook al is hij tegen integratie. Ik heb -voorlopig- niks tegen Jahjah. Ben benieuwd of hij er in zal slagen om een beweging uit de grond te stampen. Op veel overheidssubsidies moet hij daarvoor voorlopig niet rekenen ;) Bovendien ben ik het met hem eens dat Filip Dewinter nu maar eens eindelijk burgemeester moet worden van Antwerpen.

Hahaha Mars! ik begrijp ineens wat je "dwars" zit :haha:

lennart
23-11-02, 21:42
Geplaatst door barfly


Populair., vraag ik me af, hij nam al snel z'n toevlucht tot België.
Maar hij heeft beslist charisma en hij is een goede vertegenwoordiger van de mensen in dit land die zich niet volwaardig Nederlander voelen.
Ik vond zijn uitlating over afschaffen van subsidies best goed en aannemelijk. Ik zou hem graag een goede kans willen geven.

Afschaffen van subsidies voor allochtone organisaties?

barfly
23-11-02, 21:48
Geplaatst door lennart


Afschaffen van subsidies voor allochtone organisaties?

Ja. Einde knuffel-allochtoon.

Victory
23-11-02, 22:04
Geplaatst door lennart


Afschaffen van subsidies voor allochtone organisaties?

Waarom denk je dat de 'moslim' organisaties in Nederland altijd mislukken? Dat komt omdat ze geen steun krijgen van de moslims. Waarom niet?

Alle(paar niet denk?) moslim organisaties hier zijn opgezet en worden gefinancieerd door de regering. Ze komen niet op waarvoor wij echt willen dat zij opkomen, en steunen niet de standpunten van de moslims. Je hoort ze altijd praten dat de integratie beter moet gaan en weet ik veel allemaal. Wat moeten wij daarmee? Ik maak zelf wel uit of ik wil 'integreren'.

En de moslim organisaties(en personen) die wij wel steunen worden dag1 bedreigd en voor de rechter gesleept. ('ze moeten het land verlaten').


Ik ben geen aanhanger van jahjah en dat zal ik denk ik nooit worden. Omdat hij volgens mij meer nationalist is dan moslim. En ik haat nationalisten. Maar ik hoop dat ik het fout heb, en dat hij een goeie moslim is. Is hij dat niet, dan hoop ik dat hij ook voor mijn rechten (als moslim) opkomt.

Hoe dan ook, ik hoop dat zijn partij snel naar Nederland komt. Al is het alleen maar omdat de Nederlanders bang van zijn partij zijn. :D

:zwaai:

BiL@L
23-11-02, 22:07
:zwaai:

Hij komt hier wonen:).

barfly
23-11-02, 22:09
Geplaatst door Victory


Waarom denk je dat de 'moslim' organisaties in Nederland altijd mislukken? Dat komt omdat ze geen steun krijgen van de moslims. Waarom niet?

Alle(paar niet denk?) moslim organisaties hier zijn opgezet en worden gefinancieerd door de regering. Ze komen niet op waarvoor wij echt willen dat zij opkomen, en steunen niet de standpunten van de moslims. Je hoort ze altijd praten dat de integratie beter moet gaan en weet ik veel allemaal. Wat moeten wij daarmee? Ik maak zelf wel uit of ik wil 'integreren'.

En de moslim organisaties(en personen) die wij wel steunen worden dag1 bedreigd en voor de rechter gesleept. ('ze moeten het land verlaten').


Ik ben geen aanhanger van jahjah en dat zal ik denk ik nooit worden. Omdat hij volgens mij meer nationalist is dan moslim. En ik haat nationalisten. Maar ik hoop dat ik het fout heb, en dat hij een goeie moslim is. Is hij dat niet, dan hoop ik dat hij ook voor mijn rechten (als moslim) opkomt.

Hoe dan ook, ik hoop dat zijn partij snel naar Nederland komt. Al is het alleen maar omdat de Nederlanders bang van zijn partij zijn. :D

:zwaai:

Inderdaad, het zou heel goed zijn als _de islam_ zich zou verenigen in het een of ander.

Tomas
23-11-02, 22:10
Geplaatst door BiL@L
:zwaai:

Hij komt hier wonen:).

Verbaast mij niks.

Ik heb 'm 1 keer gezien in een discussie met zo'n politiek rechtse Vlaam. En ja, dan valt gelijk zijn Nederlandse intellect en houding op. Gewoon een intelligente man.

BiL@L
23-11-02, 22:16
Geplaatst door Tomas


Verbaast mij niks.

Ik heb 'm 1 keer gezien in een discussie met zo'n politiek rechtse Vlaam. En ja, dan valt gelijk zijn Nederlandse intellect en houding op. Gewoon een intelligente man.

Nee. Dat is het niet. Ik heb hem een stuk goudse kaas kado gedaan. Hij wilt nu beslag leggen op zowel de 10 goudse regels als de vele goudse kaassoorten. Dit alles i.c.m. een goede integratie dat ook wel een volwaardig burgerschap genoemd kan worden. Mooi toch?
:p

Tomas
23-11-02, 22:24
Geplaatst door BiL@L


Nee. Dat is het niet. Ik heb hem een stuk goudse kaas kado gedaan. Hij wilt nu beslag leggen op zowel de 10 goudse regels als de vele goudse kaassoorten. Dit alles i.c.m. een goede integratie dat ook wel een volwaardig burgerschap genoemd kan worden. Mooi toch?
:p

Die 10 goudse regels mag ie hebben.

Dat van die kaassoorten weet ik niet, maar volgens mij is dat niet waar. Je jokt.

Maar serieus, mijn eerste en enige indruk was gewoon een intelligent man, die geen enkele moeite had om die vlaam op de kast te krijgen. Waarbij hij echt geen gebruik maakte van populistische opmerkingen of vervelende analogieen.

Nee, een echte Nederlander in de dop. Dus geen Hollander, he!

KomMaar
23-11-02, 22:25
Geplaatst door barfly


dat wil je helemaal niet :haha:


Nee, blijf bijdehand doen ...



:hihi:

barfly
23-11-02, 22:26
Geplaatst door KomMaar



Nee, blijf bijdehand doen ...



:hihi:

:haha: bijgogem :p

Victory
23-11-02, 22:26
Geplaatst door barfly


Inderdaad, het zou heel goed zijn als _de islam_ zich zou verenigen in het een of ander.

'De Islam' is de Islam.

Wij hebben een moslim beweging nodig die opkomen waarvoor wij willen dat zij opkomen.

barfly
23-11-02, 22:27
Geplaatst door Victory


'De Islam' is de Islam.

Wij hebben een moslim beweging nodig die opkomen waarvoor wij willen dat zij opkomen.
Dat zal je dan echt zelf moeten doen...