PDA

Bekijk Volledige Versie : Lang leve de nieuwe vormgeving ? ? ?



Joesoef
25-11-02, 05:37
Nice job beheer.

Wel ff wennen waar alles zit. :p Maar voor de rest toppie. Hopelijk gaat het surfen wel ff sneller dan de laatste tijd!

mulan
25-11-02, 05:50
Behalve dan voor de mensen die net zo traag zijn als mij...........duurde een eeuwigheid voordat ik hier kwam,wel jammer dat er discussies weg zijn.

Ik vind die geheime boodschap optie wel geinig en oh kijk eens aan,nieuwe smilies :cool:

mulan
25-11-02, 05:55
Ik vind de nieuwe site nu al top, :wohaa: (alleen al door deze smilie)


:knipoog:

barfly
25-11-02, 08:14
Ziet er goed uit zo op t eerste gezicht :nijn: Enne zag ik het goed dat de boel is verhuist naar de VS?

Simon
25-11-02, 08:20
Geplaatst door barfly
Ziet er goed uit zo op t eerste gezicht :nijn: Enne zag ik het goed dat de boel is verhuist naar de VS?

:) Naar de VS ? Hahaha zeker uit voorzorg. Maar het was even zoeken om hier te komen. Als je eenmaal hier weet te komen surft het soepel.

Simon

ferrari
25-11-02, 10:06
Het heeft me een uur gekost om dit nieuwsvandedag-forum te vinden. Dat zegt meer over mij dan over het prachtige nieuwe prikbord denk ik :)
Onderweg moest ik me wel 20 keer inloggen :confused:
Wat is de bedoeling van die geheime boodschap??

Tomas
25-11-02, 10:36
Kvinnum allediejekels traag.

:aanwal:

~Panthera~
25-11-02, 11:20
beetje vreemd...... :roker:

plexus
25-11-02, 11:49
...moet eerlijk toegeven ben helemaal niet zo onder de indruk! Een paar extra opties een ander kleurtje! That's IT :corcky:

laat die strafpunten maar komen!

Couscousje
25-11-02, 12:52
Aha!

Hier moet ik zijn...

Maroc.NL had er wel een routebesGrijving bij mogen voegen, het heeft mij 2 uur gekost hier te komen...

Cc

lennart
25-11-02, 13:46
Ahaaa, inderdaad het forum zit nu op een amerikaanse hosting site. CIDI moet voortaan bij hostnoc zijn (die hebben trouwens een indrukwekkende website www.hostnoc.com)

Maarreh is het daarom zo traag? ;)

Amellady
25-11-02, 14:05
Ik vind het er een beetje kil uitzien. De vorige was wat gezelliger. En waarom alles forums verspreid? Ik vond alles bij elkaar veel handiger, kon je zo van het ene forum naar het andere springen.

Mah ja, k zal het ermee moeten doen.


wat is trouwens die geheime boodschap optie? dat klinkt wel spannend

Amellady
25-11-02, 14:06
nou ja zeg!
mn plaatje is te groot!

deze nieuwe forum is helemaal niks!!!

Shaheed
25-11-02, 14:13
Beheerders........maak me niet boos, zet mijn plaatje terug! :mad: :boos:

baco
25-11-02, 14:55
Vind 't een beetje onoverzichtelijk, misschien hadden ze beter wat frametjes kunnen gebruiken.

Tomas
25-11-02, 15:08
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Enneuuh, nog bedankt voor de complimentjes, maar we zijn nog volop de site aan het uitbouwen :).

CYA...........

Nou voorruit dan: goe gedaan jochie.

Dutchguy
25-11-02, 15:16
Heeft even geduurd voor ik het forum kon vinden, maar het ziet er wel goed uit. Lijkt op de een of andere manier net of mijn beeldscherm smaller is geworden. :wink:

Yasmeen
25-11-02, 15:25
Nieuws van de dag was altijd een zeeeer druk forum geweest...nu alleen maar 5 onderwerpen :confused: waar is de rest gebleven? En die verspreiding is best lastig...soms heb je zin in onzin, soms in zinnige zaken...maar om daar al die moeite van switchen van tab-blad of de snel-zoek-functie te gebruiken :rolleyes:

Maaaar... :) t idee is leuk.

Tomas
25-11-02, 15:57
Geplaatst door Yasmeen
Nieuws van de dag was altijd een zeeeer druk forum geweest...nu alleen maar 5 onderwerpen :confused: waar is de rest gebleven? En die verspreiding is best lastig...soms heb je zin in onzin, soms in zinnige zaken...maar om daar al die moeite van switchen van tab-blad of de snel-zoek-functie te gebruiken :rolleyes:

Maaaar... :) t idee is leuk.

Heb je het Snelmenu al ontdekt, yasmeen?

En volgens mij heb je wel gelijk: zekers 80% van de gebruikers is nog zoekende in cyberspace.

Hopeloos verdwaald.

Joesoef
25-11-02, 16:30
Volgensmij heb ik hier en daar een ban op bepaalde fora. Steeds maar inloggen en geen resultaat....

De Rode Roos
25-11-02, 16:33
lalala

BiL@L
25-11-02, 16:37
Grrrrrrr. Waarom kan ik mezelf geen geheime boodschap versturen:mad:.

En waarom staat mijn PM inbox op 140%:confused:.

En waarom is html uitgeschakeld:aanwal:?

Wel KewL die geheime boodschappen:).

Daar heeft het MDI niet van terug, hehe:D.

Ehm, een cijfer? Nou vooruit, als de snelheid binnenkort ook geregeld is een 8,5.
:wohaa:


Ps. Ben ik de enige die niet langer dan 5 minuten over de navigatie deed:verward:?

Tomas
25-11-02, 16:53
Geplaatst door BiL@L

Ps. Ben ik de enige die niet langer dan 5 minuten over de navigatie deed:verward:? [/B]

Ja, de rest was hier binnen de minuut.

BiL@L
25-11-02, 17:02
Geplaatst door Tomas
Ja, de rest was hier binnen de minuut.

Hmmmmm. Das toch raar. Dat iedereen er zo snel op komt en ik er wel 5 minuten over doe?

Tomas
25-11-02, 17:05
Geplaatst door BiL@L
Hmmmmm. Das toch raar. Dat iedereen er zo snel op komt en ik er wel 5 minuten over doe?

gaypride
25-11-02, 17:16
veel respect voor het vele werk dat hiervoor verzet zal zijn. Dank!

paar dingen:

- bij het strafpuntensysteem bij racistische uitspraken toevoegen:
homovijandige uitspraken

- de route naar NVDD vereenvoudigen want dit gaat vrees ik zo niet werken

- de kleur wijzigen, alle andere forums hebben leuke kleurtjes maar hier zie ik een soort kotskleur. Tip: iets met geel of oranje of zo ROZE desnoods :D
want dit is saaaaaaaaaaaaaaaaai

nou dat was het wel voor dit moment

:zwaai:
:rolleyes:
Gp

Amellady
25-11-02, 18:49
ik vind het belachelijk dat je maar een plaatje van 100 bij 300 pixels mag plaatsen.
echt enorm gierig!

Mark
25-11-02, 18:57
wel grappig dit, een dom iemand als ik zal wel weken nodig hebben om de nieuwe functies te begrijpen...

geheime boodschap hahahaha gaan we straks ook verstoppertje spelen?

mulan
25-11-02, 19:48
Geplaatst door Mark
wel grappig dit, een dom iemand als ik zal wel weken nodig hebben om de nieuwe functies te begrijpen...

geheime boodschap hahahaha gaan we straks ook verstoppertje spelen?

Verstoppertje.......waarom niet,ik heb altijd al een dag terug willen gaan naar de basisschool :cool:

NIS
25-11-02, 21:43
Hallo iedereen,

Het heeft ook even geduurt voordat ik alles weer kon vinden. Moest 1000 keer inloggen voordat ik uberhaupt een bericht kon plaatsen. Heb mijn cookie instellingen daarvoor moeten wijzigen.

Even eerlijk:

Als een ervaren webdesigner en programmeur ben ik niet echt tevreden over het nieuwe jasje voor Maroc.nl. Ze hebben ergens een standaard template gedownload en dit in Maroc.nl gedoopt. Jammer dat de jongens niet met iets origineels konden komen. Een beetje advies aan ons vragen was ook niet mis geweest.

De opzet dat men voor de Forum heeft gebruikt is zwaar knudde. Aan de reaktie's heb ik kunnen zien, dat er veel irritatie's hierover bestaan. Ik voorspel dat door de slechte usability het bezoekersaantal achteruit zal gaan. Ook de reaktie's op de forums zullen de topjaren niet meer halen vermoed ik. Ik hoop natuurlijk dat het tegendeel wordt bewezen.

Misschien is het een idee, om vanuit de hoofdpagina een direkte link te plaatsen naar verscheidene forums. Het "nieuws van de dag" moet met 1 klik vanaf de hoofpagina te bereiken zijn!

Succes en ik hoop dat jullie met onze opmerkingen wat gaan doen. :lekpuh:

barfly
25-11-02, 21:49
Geplaatst door NIS
Hallo iedereen,

Het heeft ook even geduurt voordat ik alles weer kon vinden. Moest 1000 keer inloggen voordat ik uberhaupt een bericht kon plaatsen. Heb mijn cookie instellingen daarvoor moeten wijzigen.

Even eerlijk:

Als een ervaren webdesigner en programmeur ben ik niet echt tevreden over het nieuwe jasje voor Maroc.nl. Ze hebben ergens een standaard template gedownload en dit in Maroc.nl gedoopt. Jammer dat de jongens niet met iets origineels konden komen. Een beetje advies aan ons vragen was ook niet mis geweest.

De opzet dat men voor de Forum heeft gebruikt is zwaar knudde. Aan de reaktie's heb ik kunnen zien, dat er veel irritatie's hierover bestaan. Ik voorspel dat door de slechte usability het bezoekersaantal achteruit zal gaan. Ook de reaktie's op de forums zullen de topjaren niet meer halen vermoed ik. Ik hoop natuurlijk dat het tegendeel wordt bewezen.

Misschien is het een idee, om vanuit de hoofdpagina een direkte link te plaatsen naar verscheidene forums. Het "nieuws van de dag" moet met 1 klik vanaf de hoofpagina te bereiken zijn!

Succes en ik hoop dat jullie met onze opmerkingen wat gaan doen. :lekpuh:

Wie zijn "we" en "onze" dan? :wohaa: (kon 't niet laten)

NIS
25-11-02, 21:58
Geplaatst door barfly
Wie zijn "we" en "onze" dan? :wohaa: (kon 't niet laten)

Het is maar waardoor je aangesproken voelt... :D

sil
25-11-02, 22:24
Beheer :verward: was ik .maar heb het toch kunnen vinden.
dacht eerst dat ik een ban had,want ik mocht nergens binnen
:)

ferrari
25-11-02, 22:39
Geplaatst door NIS
Het "nieuws van de dag" moet met 1 klik vanaf de hoofpagina te bereiken zijn!
Dat is het wel dacht ik.
Op 'nieuws' gaan staan, en dan popt meteen nvdd in je beeld, en daar klik je dan op.

ferrari
25-11-02, 22:40
Een vrolijker kleurtje, dat zou het voor mij wel doen :cool:

ferrari
26-11-02, 01:15
En op elke pagina een log-in/log-uit-vakje.

De Rode Roos
26-11-02, 02:03
Geplaatst door Amellady
ik vind het belachelijk dat je maar een plaatje van 100 bij 300 pixels mag plaatsen.
echt enorm gierig!

Ik vind dat juist goed. Ik stoor me bijvoorbeeld ontzettend aan de plaatjes in de signature van Yehiwashihihi, daar is EINDELIJK een einde aan gekomen.

Amellady
26-11-02, 18:38
die kun je ook gewoon afzetten, dan zie je helemaal geen plaatjes meer

ik vind het juist erg storend dat je alleen mini plaatjes mag plaatsen