PDA

Bekijk Volledige Versie : Routebeschrijving



Simon
25-11-02, 19:55
Volgens mij zijn wat prikkers de weg kwijt en zijn ze nooit op deze server in de VS aangekomen. Misschien is een routebeschrijving op maroc.nl wel handig.

Verder stel ik bovenaan een aparte Button "Forum" voor ! Je kan niet duidelijk genoeg zijn. Nu moet je naar Nieuws (grijs tabblad), dan naar Snelmenu, dan naar Nieuws, dan naar Forum, dan naar het Nieuws van de dag ... ik was trots dat ik het gevonden had maar het is niet gebruikersvriendelijk.

Simon

mrz
25-11-02, 23:47
Inderdaad. Ik heb ook even getreurd gisteren omdat ik dacht dat dit forum maar gesloten was wegens de dreigemententen van het MDI ofzo.

Is het geen idee bij het blauwe tab prikbord bij de prikbord button onder forum ook nieuws te zetten naast Prikbord maatschappij en bazaar?

De vorige intropagina was misschien wat simpel maar de huidige opzet is op zijn minst nogal warrig. Liever een manier om bij iets te komen en dan duidelijk dan 3 manieren en dan verstopt :wink:

Ik gun maroc die isoc prijs wel maar met de huidige vormgeving vrees ik dat het feest misschien wel niet doorgaat. :o

Afgezien van cookieprobleempje is de server wel lekker snel. Of zou dat zijn omdat een aantal mensen de weg nu kwijt zijn? :argwaan: