PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse misdaden in Westelijke Sahara!!



Geerts
26-11-02, 16:07
Lees meer over de schandalige invasie en bezetting van de Westelijke Sahara door Marokko!!!!

Een goede site:

http://www.oneworld.org/guides/sahara/


Steun de mensen in de Westelijke Sahara in hun strijd tegen de bezetting en genocide!!!

rafiq
26-11-02, 16:42
Alle olierechten zijn al verkocht aan amerikaanse bedrijven daar in de Westelijke Sahara.
dus "grote vriend" Amerika zal behoeden dat er verdere onderzoeken plaats vinden naar vermeende attrociteiten door de Marokaanse regering.
Mocht iemand nog iemand willen aanklagen in Brussel. Denk even aan Driss Basri.

Een goedenavond,

NIS
26-11-02, 17:10
Geplaatst door Geerts
Lees meer over de schandalige invasie en bezetting van de Westelijke Sahara door Marokko!!!!

Een goede site:

http://www.oneworld.org/guides/sahara/


Steun de mensen in de Westelijke Sahara in hun strijd tegen de bezetting en genocide!!!

Schandalige invasie?? Ben jij helemaal besodemieterd?? Sahara is altijd van de Marokkanen geweest. Zelfs Mauritanie was ooit Marokkaans gebied!! Die kut-Spanjaarden hebben voor deze problemen gezorgt. En die kut-Algerijnen ook! Want voor Algerije is het goed als Marokko de Sahara verliest, want dan hebben ze een route naar de Atlantische Oceaan. Wat Algerijnen doen is ook slecht. Het steunen van terroristen =). Nu mag ik (als Marokkaan) ook eens anderen zogenaamd als terrorist beschrijven. Als het onze vrienden in Israel dat doen, mag ik het ook!

Wat vind je van de Spanjaarden, die de Canarische Eilanden bezitten? En wat vind je van Mellila en Ceuta in het noorden van Marokko? Deze worden door Spanje bestuurd. Waarom begin je daar niet een topic over. Nee, dat doe je niet!! Want, het zijn kut-Marokkanen.

Onruststoker!

limpio
26-11-02, 18:20
Voor een rationeel iemand gebruik je het woord kut iet en 't wat te veel.
Of begrijp je het woordje rationeel niet al te best?
Zoals een beroemd iemand ooit zei "To kut or not to kut, that's the question!" :D

shalom
26-11-02, 18:28
Geplaatst door Geerts
Lees meer over de schandalige invasie en bezetting van de Westelijke Sahara door Marokko!!!!

Een goede site:

http://www.oneworld.org/guides/sahara/


Steun de mensen in de Westelijke Sahara in hun strijd tegen de bezetting en genocide!!!

Zal ik jullie vertellen wat geerts wil doen.

Kijk Geerts wil zeggen, tenminste jullie de illusie geven, dat de sahara onafhankelijk is. Daarbij wil hij the issue Israel-palestina op de achtergrond zetten. Weer zo een smiechterige actie maar fixeren jullie tenminste op the main issue. ISRAEL en de oorlogsmisdaden.

Shalom,

P.s. heel laag van je Geerts

Mark
26-11-02, 19:20
Geplaatst door shalom
Zal ik jullie vertellen wat geerts wil doen.

Kijk Geerts wil zeggen, tenminste jullie de illusie geven, dat de sahara onafhankelijk is. Daarbij wil hij the issue Israel-palestina op de achtergrond zetten. Weer zo een smiechterige actie maar fixeren jullie tenminste op the main issue. ISRAEL en de oorlogsmisdaden.

Shalom,

P.s. heel laag van je Geerts

Goeie actie Shalom!

Ik zag laatst ook mensen hier posten over honger in Afrika en miljoenen doden enzo. Allemaal onbelangrijke onzin, ze willen de aandacht afleiden van het echte conflict!!!

Sterker nog, vanmorgen zei een collega tegen me "heb jij ook zo lang in de file gestaan" ... dus ik gelijk "SCHOFT! probeer je de aandacht weer af te leiden van het conflict in palestina?"

:nijn:

taouanza
26-11-02, 20:01
Geplaatst door rafiq
Alle olierechten zijn al verkocht aan amerikaanse bedrijven daar in de Westelijke Sahara.
dus "grote vriend" Amerika zal behoeden dat er verdere onderzoeken plaats vinden naar vermeende attrociteiten door de Marokaanse regering.
Mocht iemand nog iemand willen aanklagen in Brussel. Denk even aan Driss Basri.

Een goedenavond,


ja precies de bittere waarheid
het heeft absoluut geen zin pro of contra te zijn en daarom zijn we ook kutmarokkanen in Nederland in plaats van kut marokkanen in marokko.
Waarom zou je voor of tegen iets strijden dat nooit van jou geweest is?

dit wist ik al dat het toch de amerikanen of in ieder geval het westen het meest aan zal verdienen.Zoals de rest van de vele grondstoffen van Afrika.
maar het maakt me toch weer kwaad als ik dit zo lees

thanks uncle sam

000NobelPrizes
26-11-02, 20:15
Geplaatst door NIS
Schandalige invasie?? Ben jij helemaal besodemieterd?? Sahara is altijd van de Marokkanen geweest. Zelfs Mauritanie was ooit Marokkaans gebied!! Die kut-Spanjaarden hebben voor deze problemen gezorgt. En die kut-Algerijnen ook! Want voor Algerije is het goed als Marokko de Sahara verliest, want dan hebben ze een route naar de Atlantische Oceaan. Wat Algerijnen doen is ook slecht. Het steunen van terroristen =). Nu mag ik (als Marokkaan) ook eens anderen zogenaamd als terrorist beschrijven. Als het onze vrienden in Israel dat doen, mag ik het ook!

Wat vind je van de Spanjaarden, die de Canarische Eilanden bezitten? En wat vind je van Mellila en Ceuta in het noorden van Marokko? Deze worden door Spanje bestuurd. Waarom begin je daar niet een topic over. Nee, dat doe je niet!! Want, het zijn kut-Marokkanen.

Onruststoker!

En Israel was altijd van de joden totdat Grieken, Romeinen en overige overheersers binnendrongen.

Dank dat er eens een Marokkaan is die toegeeft dat Israel van de joden is.

limpio
26-11-02, 22:46
Geplaatst door Mark
Goeie actie Shalom!

Ik zag laatst ook mensen hier posten over honger in Afrika en miljoenen doden enzo. Allemaal onbelangrijke onzin, ze willen de aandacht afleiden van het echte conflict!!!

Sterker nog, vanmorgen zei een collega tegen me "heb jij ook zo lang in de file gestaan" ... dus ik gelijk "SCHOFT! probeer je de aandacht weer af te leiden van het conflict in palestina?"

:nijn: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :hardlach:

Victory
26-11-02, 22:58
Geplaatst door Mark
Goeie actie Shalom!

Ik zag laatst ook mensen hier posten over honger in Afrika en miljoenen doden enzo. Allemaal onbelangrijke onzin, ze willen de aandacht afleiden van het echte conflict!!!

Sterker nog, vanmorgen zei een collega tegen me "heb jij ook zo lang in de file gestaan" ... dus ik gelijk "SCHOFT! probeer je de aandacht weer af te leiden van het conflict in palestina?"

:nijn:

hahahaha :D

Nee, maar bij deze heeft hij wel gelijk.. Geerts die wilt hiermee wat zeggen.... :)

:wohaa: